Niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is niet echt een dreigement!
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet?
DAN IS HET OOK GEEN ECHTE LIEFDE
Jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:16 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Als een baas![]()
Goede graphics en een goede story line! Maarja ieder zijn ding toch!
Dan zeg je dat je anders naar z'n vriendin stapt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik heb niet officieel een relatie met hem
Amarantha is beschikbaar.. even opschrijven in m'n notitieboekje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik heb niet officieel een relatie met hem
Afblijven! Je moet uit Emmen komen om haar te hosselenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Amarantha is beschikbaar.. even opschrijven in m'n notitieboekje.
Heb mijn huisgenoot nog niet zien. Wel moeder van die baby het kado al laten zien (ik was te enthousiast). Werd door beide ouders helemaal goed gekeurdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Btw, hadden ze dat hobbelschildpadje nog?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Amarantha is beschikbaar.. even opschrijven in m'n notitieboekje.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Afblijven! Je moet uit Emmen komen om haar te hosselen
Ja inderdaad. Tevens vind ik ook gewoon dat consoles wel backwards compatible moeten zijn...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja
Vind het echt stom van R* dat ze hem (nog) niet op PC uitbrengen, eigenlijk zouden alle games voor elk platform beschikbaar moeten zijn
Zo'n vrouw van de wereld zal toch wel verder kijken dan Emmen alleen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Afblijven! Je moet uit Emmen komen om haar te hosselen
Wat is dat met vrouwen en cadeaus verklappen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb mijn huisgenoot nog niet zien. Wel moeder van die baby het kado al laten zien (ik was te enthousiast). Werd door beide ouders helemaal goed gekeurdZe vinden het een onwijs tof cadeau
Met jou kan ik praten! GTA SA spelen op de PS3quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Tevens vind ik ook gewoon dat consoles wel backwards compatible moeten zijn...
Ik hoop het toch welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo'n vrouw van de wereld zal toch wel verder kijken dan Emmen alleen?
Een stoned persoon kijkt naar 1 ding, en dat is de bank.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik ga straks meteen vragenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat is dat met vrouwen en cadeaus verklappen?
Maar top iig
Nu wil ik ook weten of ze dat heeft.
Vrouw van de wereld?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Een stoned persoon kijkt naar 1 ding, en dat is de bank.
Dat is helemaal waar en mijn zak chips en jointquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Een stoned persoon kijkt naar 1 ding, en dat is de bank.
het*quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ga straks meteen vragenMoeder van baby vond de schildpad ook een stuk beter dan de hobbelpaard
Die speelde ik op de PS2quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten! GTA SA spelen op de PS3
En het beelscherm van je laptop/pc/mobiel/tabletquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar en mijn zak chips en joint
Ohquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Die speelde ik op de PS2![]()
geweldige tijd was dat. nooit uitgespeeld door de bug in ''riot cheat''
Door die bug kon je, als je de cheat inschakelde, een bepaalde missie die cruciaal was niet meer spelen
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
het*
Lem0n stYle!
En terecht. Paarden.
Paardenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
het*
Lem0n stYle!
En terecht. Paarden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |