Waar is kerst anders voor?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je was zelf met de kerst anders ook beneden elk peil bezig...
Dat vind ik niet. Ik duidde op een algemeen bekend probleem op Facebook. Ik begrijp dan ook niet waar al die ophef vandaan kwam.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je was zelf met de kerst anders ook beneden elk peil bezig...
Een Filosoof ben je of ben je niet. Het kan niet aangeleerd worden.quote:
Je begon over stichting Martijn e.d. Dat soort gedrag is hier geheel ongewenst en wanneer je niet compleet achterlijk bent weet je ook donders goed dat je fout zat. De volgende keer vlieg je er net zo hard weer af.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Ik duidde op een algemeen bekend probleem op Facebook. Ik begrijp dan ook niet waar al die ophef vandaan kwam.
Zoek op Google maar eens op pedofielen en Facebook. Ik heb gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je begon over stichting Martijn e.d. Dat soort gedrag is hier geheel ongewenst en wanneer je niet compleet achterlijk bent weet je ook donders goed dat je fout zat. De volgende keer vlieg je er net zo hard weer af.
Het ging om de opmerkingen die je maakte. Maar de waarschuwing lijkt me overduidelijk. Gedraag je of donder op.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zoek op Google maar eens op pedofielen en Facebook. Ik heb gewoon gelijk.
Lees die draad nog maar eens terug. Ik verwacht nog verontschuldigingen van je.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het ging om de opmerkingen die je maakte. Maar de waarschuwing lijkt me overduidelijk. Gedraag je of donder op.
Dat vond ik ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:51 schreef Disana het volgende:
De manier waarop er over pedofilie werd gepost nadat betyar een foto van zijn kinderen had gepost, vond ik onkies en suggestief. De indruk werd gewekt dat bet zijn kinderen aan het pimpen was.
Dat is de toon van deze sc. Betyar zei dat zijn vrouw alle foto's van de kinderen op Facebook plempte. Zijn vrouw heeft haar Facebook wijd open staan. Iedereen kan meekijken. Mijn opmerking sneed hout.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:51 schreef Disana het volgende:
De manier waarop er over pedofilie werd gepost nadat betyar een foto van zijn kinderen had gepost, vond ik onkies en suggestief. De indruk werd gewekt dat bet zijn kinderen aan het pimpen was.
Jij kijkt op de FB van mijn vrouwquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:56 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat is de toon van deze sc. Betyar zei dat zijn vrouw alle foto's van de kinderen op Facebook plempte. Zijn vrouw heeft haar Facebook wijd open staan. Iedereen kan meekijken. Mijn opmerking sneed hout.
Ik kreeg niet de indruk dat jij en waht goede bedoelingen hadden met jullie 'waarschuwingen'. Het leek voornamelijk bedoeld om betyar in een kwaad daglicht te zetten en hem te sarren. Misschien allemaal niet zo bedoeld, maar het kwam heel naar over.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:56 schreef Paper_Tiger het volgende:
Dat is de toon van deze sc. Betyar zei dat zijn vrouw alle foto's van de kinderen op Facebook plempte. Zijn vrouw heeft haar Facebook wijd open staan. Iedereen kan meekijken. Mijn opmerking sneed hout.
Ik keek eerst op die van jou.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij kijkt op de FB van mijn vrouw![]()
Wat leuk!
Dat was wel zo bedoeld, net zoals waht vandaag weer deed waardoor ik over de schreef ging.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kreeg niet de indruk dat jij en waht goede bedoelingen hadden met jullie 'waarschuwingen'. Het leek voornamelijk bedoeld om betyar in een kwaad daglicht te zetten en hem te sarren. Misschien allemaal niet zo bedoeld, maar het kwam heel naar over.
Bet gaat zelf over zijn privacy en die van zijn gezin. De waarschuwingen kwamen niet oprecht over.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:56 schreef waht het volgende:
Paper_Tiger benoemde enkel een feit. Doe maar niet zo schijnheilig alsof privacy jullie niets uitmaakt.
Het was geheel in de stijl van zijn eigen posts. Ik bedoel er niks mee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kreeg niet de indruk dat jij en waht goede bedoelingen hadden met jullie 'waarschuwingen'. Het leek voornamelijk bedoeld om betyar in een kwaad daglicht te zetten en hem te sarren. Misschien allemaal niet zo bedoeld, maar het kwam heel naar over.
Een waarschuwing kan ook in een dosis sarcasme verpakt zitten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Bet gaat zelf over zijn privacy en die van zijn gezin. De waarschuwingen kwamen niet oprecht over.
Tja, al mijn gegevens zijn op Fok! gewoon aan te klikken, ik zie het probleem niet. Ik heb niks te verbergen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Bet gaat zelf over zijn privacy en die van zijn gezin. De waarschuwingen kwamen niet oprecht over.
Dezelfde reden dat jij op zoek ging naar wie ik was. Ik bel je rustig een keer om van het voorjaar te gaan vissen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:00 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
De reden daarvoor is? Je kan me ook gewoon bellen hoor.
Het smoesje is goed maar het praatje deugt niet....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een waarschuwing kan ook in een dosis sarcasme verpakt zitten.
Ik kan de deur niet uit om een krant te kopen (als die er nog is), want ik zit te wachten op een mannetje voor de verwarming.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:58 schreef De_Guidance het volgende:
Even Friek zijn stuk lezen, de titel belooft al veel goeds!
Ik ben gewoon een nieuwsgierige hond.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dezelfde reden dat jij op zoek ging naar wie ik was. Ik bel je rustig een keer om van het voorjaar te gaan vissen.
Natuurlijk was het ook om een reactie van jou los te weken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Het smoesje is goed maar het praatje deugt niet....
Nee, het kwam gewoon onsmakelijk over.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
Een waarschuwing kan ook in een dosis sarcasme verpakt zitten.
Ik ook. Afgesproken. We gaan van het voorjaar bij jou vissen.....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een nieuwsgierige hond.![]()
Vissen? Altijd goed.
Ik lees m nu gratis in de bieb.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan de deur niet uit om een krant te kopen (als die er nog is), want ik zit te wachten op een mannetje voor de verwarming.
Onzin.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het kwam gewoon onsmakelijk over.
In welke krant staat dat artikel?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik lees m nu gratis in de bieb.
Dat kan en mag. Op de Dommel?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik ook. Afgesproken. We gaan van het voorjaar bij jou vissen.....
Ik ben een echte allemansvriend.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:05 schreef arjan1112 het volgende:
dat mag jij niet weten paper tiger. ik ook niet, alleen de vriendjes van friek
Jij bent hier degene die anderen verontschuldigingen aan moet bieden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Lees die draad nog maar eens terug. Ik verwacht nog verontschuldigingen van je.
Oh, dat was heel bewust zo bedoeld. En totaal onwenselijk. De ban was naar mijn idee nog bescheiden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn indruk was ook dat het kwaadaardig was bedoeld. De ban was op zijn plaats.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:15 schreef 99.999 het volgende:
Oh, dat was heel bewust zo bedoeld. En totaal onwenselijk. De ban was naar mijn idee nog bescheiden.
Jij bent slim genoeg om te weten dat je hiermee rechtstreeks op een verbanning af ging.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef waht het volgende:
Lekker boeiend hoe het over komt.
Anders ga je dat even voor iedereen invullen.
Gezien de vele eerdere scheldkanonnades was ik toch enigszins verrast.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij bent slim genoeg om te weten dat je hiermee rechtstreeks op een verbanning af ging.
Ik ook. Het woord willekeur kwam in me op.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:29 schreef waht het volgende:
[..]
Gezien de vele eerdere scheldkanonnades was ik toch enigszins verrast.
ja en als ik het heb zitten lezen mag ik er niet over gaan praten , dus waarom zou ik het dan vragenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef De_Guidance het volgende:
Als je hem een dm stuurt geeft hij gewoon antwoord hoor, arjan. Hij wil alleen niet dat het hier zo openbaar staat..
Intellectuele interesse.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ja en als ik het heb zitten lezen mag ik er niet over gaan praten , dus waarom zou ik het dan vragen
Haha, dat is hooguit omdat ik niet zo heel snel in wil grijpen. Maar er zijn grenzen en dan is het ook heel simpel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:29 schreef waht het volgende:
[..]
Gezien de vele eerdere scheldkanonnades was ik toch enigszins verrast.
Ik denk ook dat het voor wat meer generaties geldt, zoals ik eerder al aangaf. Voor de rest een prima artikel inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:01 schreef De_Guidance het volgende:
Hm, wel een generalisatie(er zijn veel uitzonderingen), maar over het algemeen een heel goed punt.
@Friek
Yes.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het voor wat meer generaties geldt, zoals ik eerder al aangaf. Voor de rest een prima artikel inderdaad.
Hmm, het is nooit goed.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ja en als ik het heb zitten lezen mag ik er niet over gaan praten , dus waarom zou ik het dan vragen
Het klopt al vanaf de jaren zestig. Misschien klopte het toen zelfs wel meer dan nu.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:51 schreef De_Guidance het volgende:
Yes.
Ken genoeg strebertjes ook in mijn omgeving die van dag 1 bovenbouw hun carrière aan het uitstippelen waren.
Over het algemeen echter, klopt het wel.
Ik dacht dat het aan mij lag inderdaad.quote:
Stuur m een PM/Dmquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lag inderdaad.
De onzinnige gevechten op de Wahstelijke Betyaroever even daargelaten, ben ik wel benieuwd naar het stuk van Friek_. Kon het niet vinden in dit topic?
Economie gaat slecht> Jezus geeft je weer hoop en toekomst.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:05 schreef arjan1112 het volgende:
waarom staat er een grafiek van de aex in dat ding ?
Het is interessant om short te gaan op aandelen God.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:05 schreef arjan1112 het volgende:
waarom staat er een grafiek van de aex in dat ding ?
D'r willen nog wel eens ongure figuren de campus betreden, inclusief ondergetekende uiteraard.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:09 schreef De_Guidance het volgende:
Politie in de bieb, spreekt willekeurige jongeren die hun mobieltje laten slingeren aan met een verhaaltje en een foldertje over smartphonediestal. Beetje awkward wel.
Staat er ineens een vent met een pistool naast je die zegt dat je maar beter op je telefoon kan letten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:13 schreef waht het volgende:
[..]
D'r willen nog wel eens ongure figuren de campus betreden, inclusief ondergetekende uiteraard.
Onbegrijpelijk ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook.
Toek zal wel saksisch dialect zijn, onbegrijpbaar voor randstedelingen.
Het is vooral spreektaalquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ja.
Het is kanis, volgens mij.
Het is maar goed dat ik dit niet begrijp.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ben je ook een knurft. Ze moeten jou eens flink bij je kladden pakken.
En dat noemt zich dan Rotterdammer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:23 schreef De_Guidance het volgende:
Het is maar goed dat ik dit niet begrijp.
Nee ik begreep het wel.quote:
Niffie?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee ik begreep het wel.
Tegenwoordig zegt men: jij bent echt een skere boy, je moet echt gedjoekt worden met een niffie.
Dat we denken dat we veel weten is inderdaad hilarisch te noemen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is nog het leukste aan alles.
Wij zijn niet cool, Webschip.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:29 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ook dat andere moeilijke woord, nooit van gehoord.
Is het woord cool ook niet echt jaren 90?quote:
Zag laatst op de Belg een stukje over de studentenflik Voor hem hoort dat standaard bij zijn werk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:09 schreef De_Guidance het volgende:
Politie in de bieb, spreekt willekeurige jongeren die hun mobieltje laten slingeren aan met een verhaaltje en een foldertje over smartphonediestal. Beetje awkward wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |