ja en als ik het heb zitten lezen mag ik er niet over gaan praten , dus waarom zou ik het dan vragenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef De_Guidance het volgende:
Als je hem een dm stuurt geeft hij gewoon antwoord hoor, arjan. Hij wil alleen niet dat het hier zo openbaar staat..
Intellectuele interesse.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ja en als ik het heb zitten lezen mag ik er niet over gaan praten , dus waarom zou ik het dan vragen
Haha, dat is hooguit omdat ik niet zo heel snel in wil grijpen. Maar er zijn grenzen en dan is het ook heel simpel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:29 schreef waht het volgende:
[..]
Gezien de vele eerdere scheldkanonnades was ik toch enigszins verrast.
Ik denk ook dat het voor wat meer generaties geldt, zoals ik eerder al aangaf. Voor de rest een prima artikel inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:01 schreef De_Guidance het volgende:
Hm, wel een generalisatie(er zijn veel uitzonderingen), maar over het algemeen een heel goed punt.
@Friek
Yes.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het voor wat meer generaties geldt, zoals ik eerder al aangaf. Voor de rest een prima artikel inderdaad.
Hmm, het is nooit goed.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ja en als ik het heb zitten lezen mag ik er niet over gaan praten , dus waarom zou ik het dan vragen
Het klopt al vanaf de jaren zestig. Misschien klopte het toen zelfs wel meer dan nu.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:51 schreef De_Guidance het volgende:
Yes.
Ken genoeg strebertjes ook in mijn omgeving die van dag 1 bovenbouw hun carrière aan het uitstippelen waren.
Over het algemeen echter, klopt het wel.
Ik dacht dat het aan mij lag inderdaad.quote:
Stuur m een PM/Dmquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lag inderdaad.
De onzinnige gevechten op de Wahstelijke Betyaroever even daargelaten, ben ik wel benieuwd naar het stuk van Friek_. Kon het niet vinden in dit topic?
Economie gaat slecht> Jezus geeft je weer hoop en toekomst.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:05 schreef arjan1112 het volgende:
waarom staat er een grafiek van de aex in dat ding ?
Het is interessant om short te gaan op aandelen God.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:05 schreef arjan1112 het volgende:
waarom staat er een grafiek van de aex in dat ding ?
D'r willen nog wel eens ongure figuren de campus betreden, inclusief ondergetekende uiteraard.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:09 schreef De_Guidance het volgende:
Politie in de bieb, spreekt willekeurige jongeren die hun mobieltje laten slingeren aan met een verhaaltje en een foldertje over smartphonediestal. Beetje awkward wel.
Staat er ineens een vent met een pistool naast je die zegt dat je maar beter op je telefoon kan letten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:13 schreef waht het volgende:
[..]
D'r willen nog wel eens ongure figuren de campus betreden, inclusief ondergetekende uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |