Onbegrijpelijk ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook.
Toek zal wel saksisch dialect zijn, onbegrijpbaar voor randstedelingen.
Het is vooral spreektaalquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ja.
Het is kanis, volgens mij.
Het is maar goed dat ik dit niet begrijp.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ben je ook een knurft. Ze moeten jou eens flink bij je kladden pakken.
En dat noemt zich dan Rotterdammer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:23 schreef De_Guidance het volgende:
Het is maar goed dat ik dit niet begrijp.
Nee ik begreep het wel.quote:
Niffie?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee ik begreep het wel.
Tegenwoordig zegt men: jij bent echt een skere boy, je moet echt gedjoekt worden met een niffie.
Dat we denken dat we veel weten is inderdaad hilarisch te noemen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is nog het leukste aan alles.
Wij zijn niet cool, Webschip.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:29 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ook dat andere moeilijke woord, nooit van gehoord.
Is het woord cool ook niet echt jaren 90?quote:
Zag laatst op de Belg een stukje over de studentenflik Voor hem hoort dat standaard bij zijn werk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:09 schreef De_Guidance het volgende:
Politie in de bieb, spreekt willekeurige jongeren die hun mobieltje laten slingeren aan met een verhaaltje en een foldertje over smartphonediestal. Beetje awkward wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |