abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 januari 2014 @ 23:12:20 #1
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_135170530
Sherlock is een Britse negendelige tv-serie, gecreëerd door Steven Moffat (Doctor Who, Jekyll, Coupling) en Mark Gatiss (The League of Gentlemen, Doctor Who). De serie is een moderne vertelling van de Sherlock Holmes-verhalen van Arthur Conan Doyle, met Benedict Cumberbatch als Holmes en Martin Freeman (The Office, The Hitchhiker's Guide to the Galaxy) als Dr. John Watson. Hun huisbaas Mrs Hudson wordt gespeeld door Una Stubbs en Inspector Lestrade door Rupert Graves. Mark Gatiss speelt Holmes' broer Mycroft.



De iconische details van Conan Doyle's originele boeken zijn overheid gebleven in de serie: Holmes en Watson wonen op het bekende adres 221b Baker Street in London, ze hebben dezelfde naam en ergens wacht aartsvijand Moriarty op hen. De serie speelt echter in hedendaags London.

Steven Moffat: "Conan Doyle's stories were never about frock coats and gas light; they're about brilliant detection, dreadful villains and blood-curdling crimes – and frankly, to hell with the crinoline. Other detectives have cases, Sherlock Holmes has adventures, and that's what matters."

De BBC is afgelopen zondag begonnen met de eerste aflevering, en de tweede en derde aflevering staan voor respectievelijk aanstaande en volgende week zondag op het programma.

Verder lezen (en bronnen voor bovenstaande):

» Programma-informatie van de BBC
» The Science of Deduction (website van Sherlock Holmes)
» Dr John Watson's Blog
» Programmapagina op FOK!
» Wikipedia

Vorige topics
TV / [UK] Sherlock (BBC)
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_135170840
Die stapavond was ge-ni-aal _O_
Feyenoord Rotterdam
  maandag 6 januari 2014 @ 23:41:15 #3
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_135172130
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:11 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Maar vrijdag is de volgende al op de BBC toch?
Je kijkt niet geduldig de aftiteling af waar ze zeggen 'Sherlock next Sunday at 20:30 on BBCOne'?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 6 januari 2014 @ 23:49:04 #4
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_135172497
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Je kijkt niet geduldig de aftiteling af waar ze zeggen 'Sherlock next Sunday at 20:30 on BBCOne'?
Dan lig ik nog na te kwijlen. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 00:09:53 #5
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_135173375
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 7 januari 2014 @ 01:21:45 #6
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_135175420
Het bruidsmeisje was volgens mij een Ierse comedienne (wel zonde van die jurk, zoals ik ergens anders kan zien heeft ze de nodige inkijk als ze iets draagt wat dieper uitgesneden is).

Het einde van deze aflevering is trouwens een homage aan een aflevering uit Doctor Who (voor de jongeren onder ons, niet de nieuwe serie):

´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  dinsdag 7 januari 2014 @ 08:26:04 #7
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_135178824
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die stapavond was ge-ni-aal _O_
ge-ni-aal? Hij duurde maar 2 uur! :P meest waardeloze stapavond ooit ;)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:02:29 #8
192683 AMDB
Visionair.
pi_135179380
Hmm ben het eens met wat velen zeggen hier. Hoewel het een leuke comedy aflevering was, was het geen sherlock-detective. In mijn mening kunnen ze zich dit niet veroorloven met maar 3 afleveringen per jaar.
pi_135179387
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:14 schreef Basekid_NZ het volgende:
Hmm ben het eens met wat velen zeggen hier. Hoewel het een leuke comedy aflevering was, was het geen sherlock-detective. In mijn mening kunnen ze zich dit niet veroorloven met maar 3 afleveringen per jaar.
Precies dit inderdaad :{.
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:18:13 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135180598
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:14 schreef Basekid_NZ het volgende:
Hmm ben het eens met wat velen zeggen hier. Hoewel het een leuke comedy aflevering was, was het geen sherlock-detective. In mijn mening kunnen ze zich dit niet veroorloven met maar 3 afleveringen per jaar.
kunnen ze dit zich niet veroorloven?

want anders...?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 10:20:00 #12
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_135180629
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:18 schreef Re het volgende:

[..]

kunnen ze dit zich niet veroorloven?

want anders...?
Anders verliezen ze hun status als een van de betere series op tv.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:20:46 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_135180654
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:14 schreef Basekid_NZ het volgende:
Hmm ben het eens met wat velen zeggen hier. Hoewel het een leuke comedy aflevering was, was het geen sherlock-detective. In mijn mening kunnen ze zich dit niet veroorloven met maar 3 afleveringen per jaar.
Deze serie Sherlock gaat over de karakters Sherlock Holmes en John Watson, niet over het werk dat ze doen (detectivewerk). De boeken focussen daar wel meer op maar de serie neemt daar afstand van.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:22:01 #14
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135180690
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:20 schreef Mike het volgende:

[..]

Anders verliezen ze hun status als een van de betere series op tv.
oh het gaat om status?, nee ok nou dan stoppen we maar met kijken, wat een bagger serie is het ook

high horse metrics
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 10:27:41 #15
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_135180838
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:22 schreef Re het volgende:

[..]

oh het gaat om status?, nee ok nou dan stoppen we maar met kijken, wat een bagger serie is het ook

high horse metrics
Wat een rare conclusie in die eerste zin.

Sherlock werd tot nu toe door vrijwel iedereen gezien als een topserie...het is toch jammer als ze dat gouden randje kwijtraken?

Ik verwacht overigens dat de laatste aflevering weer een topaflevering zal worden en dan wordt het seizoen alsnog goed afgesloten.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:37:57 #16
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135181092
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:27 schreef Mike het volgende:

[..]

Wat een rare conclusie in die eerste zin.

Sherlock werd tot nu toe door vrijwel iedereen gezien als een topserie...het is toch jammer als ze dat gouden randje kwijtraken?

Ik verwacht overigens dat de laatste aflevering weer een topaflevering zal worden en dan wordt het seizoen alsnog goed afgesloten.
tot nu toe zijn van alle 3 de seizoenen de tweede aflevering altijd wel een vreemde bijt, maar ik snap niet dat mensen zowat eisen dat het alles in zo'n strak stramien moet worden gestopt want anders... voor mij is juist de humor in de gehele serie het gouden randje, de interactie tussen Holmes en Watson, en dit was een prima aflevering om te laten zien waarom ze beste vrienden zijn en wat de grootste angst is van Holmes en dat dit een opstapje is naar iets tragisch... we zullen zien

Ik snap dat verandering eng is voor vele kijkers maar goed, ieder zijn mening natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 10:44:09 #17
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_135181224
Heeft niks met eng te maken, het gaat erom wat je ervan verwacht. Blijkbaar zijn sommige mensen tevreden als het meer een soapy sitcom wordt dan dat het met detectivewerk en grootse tegenstanders te maken heeft, maar dat laatste zou toch minimaal de basis moeten zijn (imo).

Ik denk net als jij dat het een opstapje is naar een grote finale, dus misschien dat ze dan alle kijkers weer terug hebben die teleurgesteld waren na afl 2.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_135181410
Ik was teleurgesteld na het eerste uur, maar toen ik zag hoe ingenieus alles in elkaar greep vond ik het eerste uur ook meer dan goed.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 11:09:41 #19
192683 AMDB
Visionair.
pi_135181864
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:37 schreef Re het volgende:

[..]

tot nu toe zijn van alle 3 de seizoenen de tweede aflevering altijd wel een vreemde bijt, maar ik snap niet dat mensen zowat eisen dat het alles in zo'n strak stramien moet worden gestopt want anders... voor mij is juist de humor in de gehele serie het gouden randje, de interactie tussen Holmes en Watson, en dit was een prima aflevering om te laten zien waarom ze beste vrienden zijn en wat de grootste angst is van Holmes en dat dit een opstapje is naar iets tragisch... we zullen zien

Ik snap dat verandering eng is voor vele kijkers maar goed, ieder zijn mening natuurlijk
De humor is het gouden randje, en moet een randje blijven. De humor in deze aflevering was leuk omdat het Sherlock was, niet omdat het hoogstaande humor was. The elephant in the room... clueing for looks... Sorry hoor, maar qua niveau is dat American Pie. Kan best een keer, maar het werd deze aflevering iets té...

Zoals ik al eerder zei: goed geschreven, goed geacteerd, geweldig gefilmd, maar ik miste de spanning die voor mij Sherlock Sherlock maakt...
  dinsdag 7 januari 2014 @ 11:15:16 #20
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135181999
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:09 schreef AMDB het volgende:

[..]

De humor is het gouden randje, en moet een randje blijven. De humor in deze aflevering was leuk omdat het Sherlock was, niet omdat het hoogstaande humor was. The elephant in the room... clueing for looks... Sorry hoor, maar qua niveau is dat American Pie. Kan best een keer, maar het werd deze aflevering iets té...

Zoals ik al eerder zei: goed geschreven, goed geacteerd, geweldig gefilmd, maar ik miste de spanning die voor mij Sherlock Sherlock maakt...
Ik denk dat die spanning ook in het Moriartyverhaal zat. Die is klaar. Nu komt er wat anders. Weer zo'n big bad? Ik weet het niet, ik ga er niet vanuit. Dat is geweest. Het is moeilijk om dat te blijven doen en interessant te blijven. Om interessant te blijven moet je afwisselen, ook qua toon.

Never change a winning formula? Always change a winning formula! :Y
(Tenzij je echt een soapy sitcom bent, in dat geval kun je beter hetzelfde blijven doen)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 11:53:01 #21
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_135183113
Aan de overkant van het water is nog een andere discussie gaande. Boris Johnson, burgemeester van London en zelf ook vaak een karikatuur van zichzelf, herkende zich blijkbaar iets te veel in sommige berichten in de kranten uit de intro:

quote:
The latest episode of the Sherlock threw up more of a whoizzit than a whodunnit with some semi-cryptic references to the mayor of London in a mocked-up newspaper article. The Times reports that the BBC has denied the piece which featured a "dithering, incoherent and self-interested " mayor was in no way an attack on Boris Johnson. The evidence, though, suggests otherwise as further down the story it mentions the mayor's "recently mocked concept of putting an airport in the middle of an estuary" and a quote that ends with "huzzah!" If it was a sly dig at Johnson, the writers may regret other brainwaves such as turning the Thames into a motorway and disused boats into Routemaster buses. They really shouldn't be putting ideas into his head.
http://www.theguardian.co(...)ck-bbc-boris-johnson

Originele artikel (voor mensen met Times Web Access):
http://www.thetimes.co.uk/tto/arts/tv-radio/article3967833.ece
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_135183257
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:53 schreef De_Hertog het volgende:
Aan de overkant van het water is nog een andere discussie gaande. Boris Johnson, burgemeester van London en zelf ook vaak een karikatuur van zichzelf, herkende zich blijkbaar iets te veel in sommige berichten in de kranten uit de intro:

[..]

http://www.theguardian.co(...)ck-bbc-boris-johnson

Originele artikel (voor mensen met Times Web Access):
http://www.thetimes.co.uk/tto/arts/tv-radio/article3967833.ece
Die laatste zin is mooi.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:04:01 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_135183519
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:51 schreef Sloggi het volgende:
Ik was teleurgesteld na het eerste uur, maar toen ik zag hoe ingenieus alles in elkaar greep vond ik het eerste uur ook meer dan goed.
Ik had hetzelfde, ik had ook zoiets van, nou komop gaat er nog iets gebeuren! Maar dat kwam goed.

Proloog was trouwens ook wel leuk, die had ik gemist, achteraf nog even gekeken :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_135183569
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:18 schreef Re het volgende:

[..]

kunnen ze dit zich niet veroorloven?

want anders...?
Met veroorloven bedoel ik meer dat een serie met 20 afleveringen wel 1-2 grappige afleveringen kan hebben die niet op de core van de serie focust (wat ik bij sherlock dus detectivewerk is) en dat deze serie maar 3 afleveringen heeft, en je dus niet 30min van de serie over bijzaakjes kan hebben.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:08:32 #25
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135183693
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef Basekid_NZ het volgende:

[..]

Met veroorloven bedoel ik meer dat een serie met 20 afleveringen wel 1-2 grappige afleveringen kan hebben die niet op de core van de serie focust (wat ik bij sherlock dus detectivewerk is) en dat deze serie maar 3 afleveringen heeft, en je dus niet 30min van de serie over bijzaakjes kan hebben.
Aan de andere kant hebben andere series weer aanzienlijk kortere afleveringen. Als je het daarin gaat vertalen, krijg je een heel ander plaatje. Sherlock heeft afleveringen van 85-90 minuten. Veel andere series hebben afleveringen van 25-45 minuten.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_135185988
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:08 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Aan de andere kant hebben andere series weer aanzienlijk kortere afleveringen. Als je het daarin gaat vertalen, krijg je een heel ander plaatje. Sherlock heeft afleveringen van 85-90 minuten. Veel andere series hebben afleveringen van 25-45 minuten.
Dan nog is er gewoon veel minder van Sherlock. Eén seizoen van Sherlock is ongeveer 4,5 uur lang. Een seizoen van een gemiddelde Amerikaanse serie is tussen de 10 en 18 uur lang. Britse series zijn doorgaans wat korter, maar zelfs dan gemiddeld nog wel een uurtje of 7,5. En die keren allemaal jaarlijks terug - Sherlock heeft telkens stops van twee jaar...

Dus alles bij elkaar heeft Sherlock slechts een kwart van de tijd van andere series. Hoezeer ik me ook vermaakt heb bij de afgelopen twee afleveringen, ik vind dat ze wel iets zuiniger om mogen springen met die tijd.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:26:01 #27
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135186196
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:20 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Dan nog is er gewoon veel minder van Sherlock. Eén seizoen van Sherlock is ongeveer 4,5 uur lang. Een seizoen van een gemiddelde Amerikaanse serie is tussen de 10 en 18 uur lang. Britse series zijn doorgaans wat korter, maar zelfs dan gemiddeld nog wel een uurtje of 7,5. En die keren allemaal jaarlijks terug - Sherlock heeft telkens stops van twee jaar...

Dus alles bij elkaar heeft Sherlock slechts een kwart van de tijd van andere series. Hoezeer ik me ook vermaakt heb bij de afgelopen twee afleveringen, ik vind dat ze wel iets zuiniger om mogen springen met die tijd.
Dat is ook zo. Ik had dat misschien duidelijker moeten zeggen. Het is inderdaad alsnog korter dan de meeste Britse series, maar het verschil valt nog mee als je naar de minuten ipv het aantal afleveringen kijkt. Zo zou je kunnen zeggen dat we afgelopen zondag een volledige detective-aflevering hebben gehad en een volledige karakter-aflevering. ;)

SPOILER: geen spoiler
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_135186897
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:44 schreef Mike het volgende:
Heeft niks met eng te maken, het gaat erom wat je ervan verwacht. Blijkbaar zijn sommige mensen tevreden als het meer een soapy sitcom wordt dan dat het met detectivewerk en grootse tegenstanders te maken heeft, maar dat laatste zou toch minimaal de basis moeten zijn (imo).

Waarom? Dat is nooit de basis geweest. In de 60 Sherlock verhalen die door Doyle zijn geschreven gaat het meestal ook om kleinere zaken zonder noemenswaardige crimineel. Waarom zou de serie daar vanaf moeten wijken door een soort van James Bond van Sherlock te maken?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:50:20 #29
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135187063
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:46 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Waarom? Dat is nooit de basis geweest. In de 60 Sherlock verhalen die door Doyle zijn geschreven gaat het meestal ook om kleinere zaken zonder noemenswaardige crimineel. Waarom zou de serie daar vanaf moeten wijken door een soort van James Bond van Sherlock te maken?
Daarom denk ik ook niet dat we dit, nu Moriarty klaar is, snel terug krijgen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_135187085
Deze aflevering was trouwens ook gewoon nodig. Dit was door de humor en de ontwikkeling van karakters een enorme upper, die ervoor gaat zorgen dat de klap die in episode 3 gaat komen echt ongelooflijk hard gaat aankomen.

Stel dat Mary dood gaat in ep 3, dan zou dat nooit zo hard aankomen bij de kijkers als episode 2 niet zo was geweest zoals hij is.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135187216
Let maar op, ep 2 was al briljant maar na ep 3 zal ep 2 nog veel meer betekenis krijgen en nog briljanter zijn.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135187260
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:50 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Daarom denk ik ook niet dat we dit, nu Moriarty klaar is, snel terug krijgen.
Denk op zich wel dat CAM gaat terugkomen in seizoen 4. Krijgen sowieso een cliffhanger gok ik.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Redactie Frontpage dinsdag 7 januari 2014 @ 13:55:16 #33
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135187268
Het was helemaal niet nodig, de humor zat er altijd al in, nu is t gewoon n sitcom à la falwty towers
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:59:16 #34
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135187429
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Denk op zich wel dat CAM gaat terugkomen in seizoen 4. Krijgen sowieso een cliffhanger gok ik.
Dat wel, ze hebben tot nu toe altijd een aardige cliffhanger gebruikt. Maar het zou mij verbazen als ze dit net zo groots opzetten als het verhaal van Moriarty.

Ik weet niet of je toevallig ook bekend bent met Doctor Who. Maar ik denk dat je seizoen 1 en 2 van Sherlock meer moet vergelijken met Moffat's tijd als showrunner van Doctor Who tot nu toe, terwijl we nu qua seizoensarc meer richting RTD's tijd als showrunner gaan. Iets wat Moffat denk ik ook bij Doctor Who gaat doen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:00:39 #35
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135187483
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:55 schreef SunChaser het volgende:
Het was helemaal niet nodig, de humor zat er altijd al in, nu is t gewoon n sitcom à la falwty towers
Een hyperbool, mag ik hopen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:00:43 #36
159761 Arn0
Abbey Road
pi_135187487
Grappig, al die tegenstrijdige meningen over de laatste aflevering. Ik vond het met voorsprong de meest briljante aflevering en het bevatte alles wat Sherlock zo goed maakt.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_135187525
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:55 schreef SunChaser het volgende:
Het was helemaal niet nodig, de humor zat er altijd al in, nu is t gewoon n sitcom à la falwty towers
Wat een onzin. Dan snap je het echt niet; de karakterontwikkeling is je zeker helemaal ontgaan?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:20:42 #38
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135188288
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wat een onzin. Dan snap je het echt niet; de karakterontwikkeling is je zeker helemaal ontgaan?
niet belangrijk... Holmes is een autist en lost compleet onwerkelijke zaken op via onnavolgbare deductische principes... daar moet je niet aan gaan sleutelen met karakterontwikkeling via wat tragikomische uitstapjes
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:21:39 #39
192683 AMDB
Visionair.
pi_135188331
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:55 schreef SunChaser het volgende:
Het was helemaal niet nodig, de humor zat er altijd al in, nu is t gewoon n sitcom à la falwty towers
Niet overdrijven. Maar de humor was niet altijd even hoogstaand nee.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:22:24 #40
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135188367
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:20 schreef Re het volgende:

[..]

niet belangrijk... Holmes is een autist en lost compleet onwerkelijke zaken op via onnavolgbare deductische principes... daar moet je niet aan gaan sleutelen met karakterontwikkeling via wat tragikomische uitstapjes
Sociopaat.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_135188650
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:20 schreef Re het volgende:

[..]

niet belangrijk... Holmes is een autist en lost compleet onwerkelijke zaken op via onnavolgbare deductische principes... daar moet je niet aan gaan sleutelen met karakterontwikkeling via wat tragikomische uitstapjes
Autist.
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:33:45 #42
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_135188873
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:22 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Sociopaat.
Functionerend Sociopaat.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Redactie Frontpage dinsdag 7 januari 2014 @ 14:36:59 #43
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135189010
Asperger
pi_135189185
Spruitjes.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:41:13 #45
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135189198
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Functionerend Sociopaat.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:42:54 #46
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_135189284
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:54 schreef Nielsch het volgende:
Let maar op, ep 2 was al briljant maar na ep 3 zal ep 2 nog veel meer betekenis krijgen en nog briljanter zijn.
Dit weet ik wel zeker :)
吴 曼 迪
pi_135189316
http://m.imgur.com/a/CjC9s

Mary met hoorntjes, Mycroft met vleugels en een halo.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135189670
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:43 schreef Nielsch het volgende:
http://m.imgur.com/a/CjC9s

Mary met hoorntjes, Mycroft met vleugels en een halo.
:D
Tails tell tales
pi_135189816
Iedereen heeft het nu vooral over de laatste aflevering, maar ik vond zelf de eerste aflevering ook al wat teleurstellend. :Y
Tails tell tales
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:56:58 #50
192683 AMDB
Visionair.
pi_135189836
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:43 schreef Nielsch het volgende:
http://m.imgur.com/a/CjC9s

Mary met hoorntjes, Mycroft met vleugels en een halo.
Als dit echt zo geregisseerd is met latere betekenis, dan briljant.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:57:38 #51
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135189868
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:56 schreef Forbry het volgende:
Iedereen heeft het nu vooral over de laatste aflevering, maar ik vond zelf de eerste aflevering ook al wat teleurstellend. :Y
Die vond ik eerlijk gezegd minder sterk dan de tweede. Vooral omdat het een beetje alle kanten op schoot. Dat terroristische gedoe leek eventjes heel belangrijk en groots te zijn, maar werd vrij gemakkelijk opgelost.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:57:39 #52
192683 AMDB
Visionair.
pi_135189870
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:56 schreef Forbry het volgende:
Iedereen heeft het nu vooral over de laatste aflevering, maar ik vond zelf de eerste aflevering ook al wat teleurstellend. :Y
Ja, dat werkt een beetje door. Als de eerste beter was geweest had ik hier ook minder over te klagen gehad...
pi_135189984
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:57 schreef AMDB het volgende:

[..]

Ja, dat werkt een beetje door. Als de eerste beter was geweest had ik hier ook minder over te klagen gehad...
Hier hetzelfde ja :Y
Tails tell tales
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:01:08 #54
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135190035
Snapte iemand iets van die markers eigenlijk? Hij had gewoon zomaar een lijstje mensen waar net toevallig de terrorist tussen zat?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_135190064
Het mooiste van de eerste aflevering vond ik nog het weerzien met Lestrade denk ik :)
Tails tell tales
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:03:20 #56
192683 AMDB
Visionair.
pi_135190146
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:01 schreef BaasBanaan het volgende:
Snapte iemand iets van die markers eigenlijk? Hij had gewoon zomaar een lijstje mensen waar net toevallig de terrorist tussen zat?
Waren allemaal spionnen voor verschillende grote 'vijanden' - als één van die organisaties hun spion met spoed weg zou halen, of de spion zou zelf vertrekken, dan zou dat er op duiden dat die spion wist dat er iets gaande was en dat hij gevaar zou lopen.
pi_135190348
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:56 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Die laatste zin is mooi.
Ja _O-
Tails tell tales
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:11:20 #58
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135190454
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:03 schreef AMDB het volgende:

[..]

Waren allemaal spionnen voor verschillende grote 'vijanden' - als één van die organisaties hun spion met spoed weg zou halen, of de spion zou zelf vertrekken, dan zou dat er op duiden dat die spion wist dat er iets gaande was en dat hij gevaar zou lopen.
Aha, ik zal wel net even een opmerking gemist hebben. Dat is wel logisch inderdaad.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_135190806
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:11 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Aha, ik zal wel net even een opmerking gemist hebben. Dat is wel logisch inderdaad.
Ik had het wel een beetje begrepen, maar zo duidelijk als AMDB het nu stelt, was het voor mij ook niet ;)
Tails tell tales
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:48:52 #60
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_135192260
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:56 schreef AMDB het volgende:

[..]

Als dit echt zo geregisseerd is met latere betekenis, dan briljant.
Ik denk dat we daar rustig vanuit kunnen gaan.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin dinsdag 7 januari 2014 @ 18:54:58 #61
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_135199698
Beetje laat, maar toch: Sherlock: The Sign of Three
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:13:35 #62
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_135200578
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:54 schreef Breuls het volgende:
Beetje laat, maar toch: Sherlock: The Sign of Three
Ik denk eigenlijk dat deze aflevering de nadruk legde op de relatie van Sherlock met zichzelf, en hoe dat aan het veranderen was. Verder begrijpelijke review.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_135200741
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:54 schreef Breuls het volgende:
Beetje laat, maar toch: Sherlock: The Sign of Three
ik ben ervan overtuigd dat er in ep 2 weldegelijk iets met de bad guy is gedaan, al zal dat zondag nog wel moeten blijken. Tot nu toe is het fijne speculatie.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135200864
En deze ep ging natuurlijk ook over John en zijn toegevoegde waarde aan de cases. Bovendien denk ik dat de karakterontwkkeling van ep1 en 2 onontbeerlijk zal blijken voor de heftige finale.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135201034
Ik denk dat de negatieve perceptie vooral te maken heeft met verwachting. Verwacht je dat Sherlock een detectiveserie is, dan kom je bedrogen uit. Verwacht je dat Sherlock een serie over een detective is, dan past het al meer binnen je verwachtingen. Persoonlijk houdt ik niet zo van detectives en vind ik de detective-elementen uit de serie het minst boeiend. Bij sherlock zijn het ook niet de detectiveverhalen die een aflevering goed maken, maar de karakters. Tot nu toe staan de mysteries volledig in dienst van de karakters en de laatste aflevering is geen uitzondering hierop.
pi_135201108
Inderdaad, mensen die het puur om de case gaat kunnen beter CSI of Law & Order gaan kijken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:26:10 #67
192683 AMDB
Visionair.
pi_135201279
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:23 schreef Nielsch het volgende:
Inderdaad, mensen die het puur om de case gaat kunnen beter CSI of Law & Order gaan kijken.
En mensen die het puur om de karakters gaat kunnen beter GTST gaan kijken? :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:29:21 #68
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_135201459
Inderdaad. _O- :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_135201470
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:26 schreef AMDB het volgende:

[..]

En mensen die het puur om de karakters gaat kunnen beter GTST gaan kijken? :')
Naaah, The Soprano's, The Wire, Treme, The West Wing, Mad Men etc.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:34:22 #70
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_135201748
Ik kijk Doctor Who ook voornamelijk voor het drama, de karakterontwikkeling en de story lines, eigenlijk.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_135201796
Ik wil niet dat Mary slecht blijkt te zijn.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:38:13 #72
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_135201998
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil niet dat Mary slecht blijkt te zijn.
goed en slecht bestaan niet.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:05:55 #73
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_135203466
Ik vond de eerste ep tegenvallen, door een, wat mij betreft, gebrek aan een casus. Deze ep leek dezelfde kant op te gaan, maar de ontwikkelingen door de ep heen stuurde het een andere kant op. Ik vond het weer een geweldige ep, met een goede mix tussen case en karakter.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_135203993
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:26 schreef AMDB het volgende:

[..]

En mensen die het puur om de karakters gaat kunnen beter GTST gaan kijken? :')
Nee, dat niet... Maar je kan niet verwachten dat Holmes elke week een qua proporties James Bond achtige case oplost. Dat zou nergens op slaan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:58:56 #75
302853 themole
graaft totaal door.
pi_135225190
Ik ben gisteren begonnen met seizoen 1, erg goede serie. Helaas kan ik nu niet meer stoppen met kijken terwijl ik moet studeren. :P
Niet altijd serieus
pi_135225225
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:58 schreef themole het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met seizoen 1, erg goede serie. Helaas kan ik nu niet meer stoppen met kijken terwijl ik moet studeren. :P
Waaah, het is maar 1 dag schade als je alles kijkt.
  woensdag 8 januari 2014 @ 11:16:22 #77
302853 themole
graaft totaal door.
pi_135225742
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:00 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Waaah, het is maar 1 dag schade als je alles kijkt.
Gelukkig maar. :P
Niet altijd serieus
  Redactie Frontpage woensdag 8 januari 2014 @ 11:40:31 #78
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135226489
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:00 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Waaah, het is maar 1 dag schade als je alles kijkt.
Je loopt 8 speelfilms achter
  Redactie Sport woensdag 8 januari 2014 @ 11:49:32 #79
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_135226818
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:54 schreef Breuls het volgende:
Beetje laat, maar toch: Sherlock: The Sign of Three
In ieder geval een veel betere review dan de meeste die ik gelezen heb. ^O^
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 8 januari 2014 @ 12:32:54 #80
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_135228086
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:57 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Die vond ik eerlijk gezegd minder sterk dan de tweede. Vooral omdat het een beetje alle kanten op schoot. Dat terroristische gedoe leek eventjes heel belangrijk en groots te zijn, maar werd vrij gemakkelijk opgelost.
Vond ik ook.
pi_135228343
quote:
2s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Vond ik ook.
Wat ik wel weer erg vermakelijk vond, waren de mensen die gingen zeiken over het feit dat de treintijden helemaal niet klopte en dat ze de verkeerde wagons hadden gebruikt. _O-
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_135228401
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:40 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Je loopt 8 speelfilms achter
Die zijn niet de moeite waard.
pi_135228448
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:16 schreef themole het volgende:

[..]

Gelukkig maar. :P
Plus dat scenes en raadsels nog dagen in je hoofd rondspoken en je aan niets anders wilt denken en op fora kijken wat er gezegd wordt.
pi_135228805
Wacht even, komt er hierna nog maar 1 aflevering?
Ik had het gevoel dat de laatste een tussen aflevering was naar het nieuwe seizoen toe...
pi_135228921
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:41 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Wat ik wel weer erg vermakelijk vond, waren de mensen die gingen zeiken over het feit dat de treintijden helemaal niet klopte en dat ze de verkeerde wagons hadden gebruikt. _O-
Ik zat met de metrokaart van Londen op schoot :P
pi_135229201
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:56 schreef t4rt4rus het volgende:
Wacht even, komt er hierna nog maar 1 aflevering?
Ik had het gevoel dat de laatste een tussen aflevering was naar het nieuwe seizoen toe...
Kans dat seizoen 4 er komt is vrij groot.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Redactie Frontpage woensdag 8 januari 2014 @ 13:09:04 #87
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135229239
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:42 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Die zijn niet de moeite waard.
Ik bedoel dat Sherlock op de bbc speelfilms zijn
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:13:14 #88
192683 AMDB
Visionair.
pi_135229374
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:41 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Wat ik wel weer erg vermakelijk vond, waren de mensen die gingen zeiken over het feit dat de treintijden helemaal niet klopte en dat ze de verkeerde wagons hadden gebruikt. _O-
Ja dat is wel een beetje sneu ja _O- Maarja ach, mensen weten op zo'n moment meer dan anderen en dan vinden ze dat leuk om te delen.
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:03:21 #89
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_135233428
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Kans dat seizoen 4 er komt is vrij groot.
Ik meen gelezen te hebben dat die al bevestigd was maar toch kan ik er niets meer over vinden en eerder heb ik het toch zeker gelezen. Dat of ik doe weer eens aan wishfulthinking.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_135233598
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:03 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik meen gelezen te hebben dat die al bevestigd was maar toch kan ik er niets meer over vinden en eerder heb ik het toch zeker gelezen. Dat of ik doe weer eens aan wishfulthinking.
Nog niet officieel besteld door de BBC maar zowel de makers als Cumberbatch hebben aangegeven door te willen gaan en een seizoen 4 te willen maken. Lijkt me dat de BBC een nieuwe serie gaat bestellen, anders doet een andere partij het wel.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:08:40 #91
2651 svann
night-hawk
pi_135233702
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:44 schreef Loekie1 het volgende:

Plus dat scenes en raadsels nog dagen in je hoofd rondspoken en je aan niets anders wilt denken en op fora kijken wat er gezegd wordt.
Vooral als je een paar dagen later ook nog de aflevering op Canvas bekijkt.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_135234092
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:09 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik bedoel dat Sherlock op de bbc speelfilms zijn
Je kan ze nog steeds allemaal in 1 dag kijken.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_135235743
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nog niet officieel besteld door de BBC maar zowel de makers als Cumberbatch hebben aangegeven door te willen gaan en een seizoen 4 te willen maken. Lijkt me dat de BBC een nieuwe serie gaat bestellen, anders doet een andere partij het wel.
Dat een andere partij Sherlock seizoen 4 zou bestellen, lijkt mij onwaarschijnlijk. Daarvoor is de samenwerking met BBC te hecht.

Maar goed, de BBC wil sowieso wel een nieuw seizoen van Sherlock.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_135236340
Ik lees allemaal theorieen over dat er iets met Sherlock zou zijn (ziekte of weer terug aan de drugs) want hij heeft in diverse scenes nerveuze/trillende handen. Misschien vergezocht maar goed :P Veel mensen denken ook dat er iets met Mary en of haar kind gaat gebeuren, ik ben licht bang voor de volgende aflevering :')
pi_135237288
Is de uiteindelijke truuc hoe Sherlock die val heeft overleefd nu nog echt uitgelegd of waren het alleen maar benaderingen van de complotdenkers uit de serie zelf? Ik vond ze allemaal goed uitgedacht (en verdomde simpel bij nader inzien) maar zat er ook, de juiste tussen of is dat aan de kijker?
pi_135237368
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:36 schreef hoink581 het volgende:
Is de uiteindelijke truuc hoe Sherlock die val heeft overleefd nu nog echt uitgelegd of waren het alleen maar benaderingen van de complotdenkers uit de serie zelf? Ik vond ze allemaal goed uitgedacht (en verdomde simpel bij nader inzien) maar zat er ook, de juiste tussen of is dat aan de kijker?
No one knows
  Admin woensdag 8 januari 2014 @ 17:10:44 #97
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_135238463
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:49 schreef DeLuna het volgende:

[..]

In ieder geval een veel betere review dan de meeste die ik gelezen heb. ^O^
Thanks. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:16:36 #98
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135238675
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:12 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik lees allemaal theorieen over dat er iets met Sherlock zou zijn (ziekte of weer terug aan de drugs) want hij heeft in diverse scenes nerveuze/trillende handen. Misschien vergezocht maar goed :P Veel mensen denken ook dat er iets met Mary en of haar kind gaat gebeuren, ik ben licht bang voor de volgende aflevering :')
dat refereert denk ik aan het roken, zie die hoeveelheid sigaretten in zijn mond etc...?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:17:49 #99
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135238710
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nog niet officieel besteld door de BBC maar zowel de makers als Cumberbatch hebben aangegeven door te willen gaan en een seizoen 4 te willen maken. Lijkt me dat de BBC een nieuwe serie gaat bestellen, anders doet een andere partij het wel.
zou Watson dood gaan? :o dat ze wachten met definitieve bevestiging en zo :9
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:29:56 #100
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_135239214
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nog niet officieel besteld door de BBC maar zowel de makers als Cumberbatch hebben aangegeven door te willen gaan en een seizoen 4 te willen maken. Lijkt me dat de BBC een nieuwe serie gaat bestellen, anders doet een andere partij het wel.
Freeman had ook al aangegeven dat ie een 4e seizoen wel ziet zitten.
Sterker nog, Freeman en Cumberbatch wilden het graag en zij waren het die het aan de BBC hebben voorgesteld.
pi_135240595
quote:
3s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:16 schreef Re het volgende:

[..]

dat refereert denk ik aan het roken, zie die hoeveelheid sigaretten in zijn mond etc...?
Dat zou kunnen, het kan ook ptsd zijn http://ec-richard.tumblr.com/post/72424409591
  Redactie Frontpage woensdag 8 januari 2014 @ 18:08:31 #102
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135240618
Wel grappig, ik vond het een zaadaflevering maar mn vriendin vond m leuk
pi_135240934
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:08 schreef SunChaser het volgende:
Wel grappig, ik vond het een zaadaflevering maar mn vriendin vond m leuk
Heb jij een vriendin
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 8 januari 2014 @ 18:19:50 #104
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_135240998
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:17 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Heb jij een vriendin
Heb jij z'n FOK!TV special FOK!ker zoekt FOK!ster niet gezien dan?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Redactie Frontpage woensdag 8 januari 2014 @ 18:25:10 #105
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135241193
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:19 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Heb jij z'n FOK!TV special FOK!ker zoekt FOK!ster niet gezien dan?
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:17 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Heb jij een vriendin
pi_135241229
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:12 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik lees allemaal theorieen over dat er iets met Sherlock zou zijn (ziekte of weer terug aan de drugs) want hij heeft in diverse scenes nerveuze/trillende handen. Misschien vergezocht maar goed :P Veel mensen denken ook dat er iets met Mary en of haar kind gaat gebeuren, ik ben licht bang voor de volgende aflevering :')
Stukje uit een Engels tv-magazine. Niet klikken als je helemáál niks wil weten over de laatste aflevering van het seizoen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Redactie Frontpage woensdag 8 januari 2014 @ 18:26:43 #107
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135241257
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:25 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Stukje uit een Engels tv-magazine. Niet klikken als je helemáál niks wil weten over de laatste aflevering van het seizoen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou alle joligheid wel verklaren van Ep2
pi_135241344
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:25 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Stukje uit een Engels tv-magazine. Niet klikken als je helemáál niks wil weten over de laatste aflevering van het seizoen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet, maar door het uiterlijk van het artikel komt het niet geloofwaardig over. Beetje de Privé party weekend vibe ;)
  Redactie Frontpage woensdag 8 januari 2014 @ 18:30:37 #109
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135241374
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:29 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ik weet niet, maar door het uiterlijk van het artikel komt het niet geloofwaardig over. Beetje de Privé party weekend vibe ;)
Ziet er gewoon uit als een tv gids
  woensdag 8 januari 2014 @ 18:44:18 #110
192683 AMDB
Visionair.
pi_135241938
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage woensdag 8 januari 2014 @ 18:44:54 #111
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135241957
Is ook niet echt een spoiler
  woensdag 8 januari 2014 @ 18:47:23 #112
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_135242059
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 8 januari 2014 @ 18:54:26 #113
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_135242345
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:47 schreef wonderer het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord!!! * Barça
pi_135243208
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:25 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Stukje uit een Engels tv-magazine. Niet klikken als je helemáál niks wil weten over de laatste aflevering van het seizoen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou wel kunnen ja :o Stiekem wil de fangirl in mij wel een paar hurt/comfort scenes met Sherlock die stevig naar de tering is en John die hem helpt :@
  woensdag 8 januari 2014 @ 19:14:21 #115
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_135243410
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:54 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is niet heel veel dat zoals in de boeken is... ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_135243616
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:54 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar ik zag laatst een docu van Gatiss en Moffat. Die wilden dat aspect weglaten zoveel mogelijk omdat het niets doet voor het karakter.
pi_135243961
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Kans dat seizoen 4 er komt is vrij groot.
Met een pauze van 2 jaar...
  woensdag 8 januari 2014 @ 19:35:05 #118
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_135244518
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:30 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ziet er gewoon uit als een tv gids
Jij kent de britse pers zeker niet
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Redactie Frontpage woensdag 8 januari 2014 @ 19:57:05 #119
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135245795
Vicodin
  woensdag 8 januari 2014 @ 20:09:01 #120
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_135246542
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:10 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Dat zou wel kunnen ja :o Stiekem wil de fangirl in mij wel een paar hurt/comfort scenes met Sherlock die stevig naar de tering is en John die hem helpt :@
De tweede aflevering van het volgende seizoen is, om sommige mensen nog meer te irriteren, een soort Brokeback Mountain. :s)
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Admin woensdag 8 januari 2014 @ 20:09:30 #121
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_135246575
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:57 schreef SunChaser het volgende:
Vicodin
Dat was de drug of choice van het medische enkelvoud van Holmes. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 8 januari 2014 @ 20:11:44 #122
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_135246715
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:09 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

De tweede aflevering van het volgende seizoen is, om sommige mensen nog meer te irriteren, een soort Brokeback Mountain. :s)
Ik ga op auditie
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_135247882
De aflevering keek wel lekker weg, maar vond hem toch wel de minste tot dusver.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_135247953
Ik vind The Blind Banker tot nu toe nog steeds de minste.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 8 januari 2014 @ 20:36:21 #125
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_135248045
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:34 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind The Blind Banker tot nu toe nog steeds de minste.
Ik ook. En Hounds of Baskerville als tweede. Ik had dus eigenlijk verwacht dat ik deze middelste ook weinig aan zou vinden.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_135254116
!SERIES FOUR!

The BFI preview of 'His Last Vow' ended and it's been followed by Q&A at which Steven MOFFAT CONFIRMED SERIES 4.
Apparently, Series 4 IS A GO (they've plotted out both Series 4 and 5 !!!).

REJOICE SHERLOCKIAN FANDOM!!! WE ARE ALIVE!
pi_135254255


Leuk weetje: Lestrade had ook een snor ooit.

Er was ook een tijd dat baardgroei er nog niet was. Gel wel.

pi_135254303
Leuk weetje:

Mycroft had een wilde studententijd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135259957
Tot nu toe vind ik seizoen 3 enorm tegenvallen. De detective verhalen zijn naar de achtergrond verdwenen en zijn zwak. Ik zit niet te wachten op een 'komische' Sherlock Holmes. Enige goede was dat Irene Adler weer even in beeld was.

Ik denk wel dat de volgende aflevering ouderwets goed wordt, met meer spanning.
pi_135261858
Ik heb net S03E01 gezien en ik vind het behoorlijk tegenvallen, de schrijvers hebben veel te veel hun best proberen te doen Sherlock grappig te maken dat het gewoon irritant is geworden en dan nog de onduidelijkheid steeds of het fictie is of niet.

1e keer dat ik Elementary VEEL beter vind dan de Sherlock UK.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_135261987
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:57 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Die vond ik eerlijk gezegd minder sterk dan de tweede. Vooral omdat het een beetje alle kanten op schoot. Dat terroristische gedoe leek eventjes heel belangrijk en groots te zijn, maar werd vrij gemakkelijk opgelost.
Dit ook inderdaad.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 9 januari 2014 @ 03:01:10 #133
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_135262038
't zal vast in deel 3 deel maken van een groter verhaal waardoor het uiteindelijk een geweldig seizoen wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 09-01-2014 18:29:45 ]
  donderdag 9 januari 2014 @ 09:39:01 #134
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135264129
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 03:01 schreef SiGNe het volgende:
't zal vast in deel 3 deel maken van een groter verhaal waardoor het uiteindelijk een geweldig zeizoen wordt.
Waarschijnlijk wel, Moffat en Gatiss kun je wel vaker pas aan het eind van een seizoen beoordelen. Die lui hebben mazzel dat het tegenwoordig geaccepteerd is dat series meer overkoepelende verhalen hebben. Dat was vroeger wel anders. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  donderdag 9 januari 2014 @ 09:57:00 #135
302853 themole
graaft totaal door.
pi_135264576
Net aflevering 2 van seizoen 3 gekeken. Nu moet ik ook wachten op aanstaande zondag en waarschijnlijk daarna weer een jaar op meer afleveringen.. :'(
Niet altijd serieus
pi_135265251
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:57 schreef themole het volgende:
Net aflevering 2 van seizoen 3 gekeken. Nu moet ik ook wachten op aanstaande zondag en waarschijnlijk daarna weer een jaar op meer afleveringen.. :'(
of 2
  donderdag 9 januari 2014 @ 10:36:30 #137
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_135265513
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:39 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, Moffat en Gatiss kun je wel vaker pas aan het eind van een seizoen beoordelen. Die lui hebben mazzel dat het tegenwoordig geaccepteerd is dat series meer overkoepelende verhalen hebben. Dat was vroeger wel anders. :P
Dank voor deze gif in dat waardeloze topic




Vraag me af welke serie trouwens begon met dat stramien dat je iedere aflevering los kon zien van de andere zonder de voorgaande te hoeven hebben gezien, maar toch een of meer overkoepelende verhalen die de trouwe kijker kan volgen.
Was dat Hill Street Blues?
Edit, yep, dat was Hill Street Blues
Maar HSB had meer innovaties dan alleen deze.

[ Bericht 2% gewijzigd door Pietverdriet op 09-01-2014 11:08:43 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 9 januari 2014 @ 11:53:42 #138
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135267829
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dank voor deze gif in dat waardeloze topic


[ afbeelding ]

Vraag me af welke serie trouwens begon met dat stramien dat je iedere aflevering los kon zien van de andere zonder de voorgaande te hoeven hebben gezien, maar toch een of meer overkoepelende verhalen die de trouwe kijker kan volgen.
Was dat Hill Street Blues?
Edit, yep, dat was Hill Street Blues
Maar HSB had meer innovaties dan alleen deze.
Bedoel je dat je bij HSB juist wel of juist niet de afleveringen los van elkaar kon zien. Voor zover ik zie, zijn overkoepelende verhalen pas echt ingeburgerd geworden sinds de komst van de DVD en in mindere mate internet.

Edit: Oh wacht, nu snap ik het. Je hebt het over een derde optie, waar ik niet aan dacht. Ik zat te denken tussen 'Losse afleveringen' en 'Seizoensverhalen'. Maar HSB combineerde dit dus. Ik schaar 'losse afleveringen met een overkoepelend verhaal' al snel onder 'series met een overkoepelend verhaal'. Maar je hebt natuurlijk ook series als Game of Thrones, waarbij vrijwel geen sprake is van losse afleveringen en alles constant maar doorloopt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:59:19 #139
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_135279497
Teleurstellend seizoen tot nu toe ;( .
2000 light years from home
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:25:31 #140
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_135285413
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:59 schreef Merkie het volgende:
Teleurstellend seizoen tot nu toe ;( .
Helaas wel
Feyenoord!!! * Barça
pi_135286167
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:09 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

De tweede aflevering van het volgende seizoen is, om sommige mensen nog meer te irriteren, een soort Brokeback Mountain. :s)
Ik zou het niet erg vinden om met Sherlock in een tentje te zitten :9
  donderdag 9 januari 2014 @ 20:09:15 #142
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_135287969
Net aflevering een nog een keer gezien. En mijn theorie is dat de terrorist attack een plan is van Mycroft. Iets met Sherlock weer terug brengen naar London en zijn ego weer oppoetsen. De case was namelijk iets te makkelijk.
Daarbij waren er iets te veel toevalligheden; de avond dat de bom afging werd er in het parlement een discussie gehouden over het budget voor terrorisme (wie o wie wordt er benadeeld door budgetverlagingen in terrorismebestrijding?), het ontmaskering van John Brooke / Moriartiy. En steeds het iets ironische "An agent gave his life for this information." Yeah right :') Ook wist Mycroft dat Sherlock niets over bommen weet, dus vandaar de off switch.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_135288260
Wat hadden die vrouwen ook alweer precies met de zaak te maken in de vorige aflevering?
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:34:24 #144
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_135292390
quote:
Rest Easy 'Sherlock' Fans, Seasons 4 And 5 Have Already Been Plotted Out

Sherlock Holmes is the world's greatest detective, but one mystery that has already been solved is what is in store for him in the next two seasons of "Sherlock."

Even though the third season of "Sherlock" just premiered over a week ago in the U.K., the show's seasons are only three episodes long, which means that the next episode is already the season finale.

To help "Sherlock" fans through their sudden separation anxiety, co-creator and executive producer Steven Moffat has revealed plans for Seasons 4 and 5.

Radio Times reports that a recent screening of the third season finale, "His Last Vow," Moffat told the audience, “Rather excitingly, Mark [Gatiss, "Sherlock" co-creator] and I, for no particular reason, we just got out of the rain and sat at the top of the ["Sherlock"] production bus … and we just started plotting out what we could do in the future. And we plotted out the whole of series four and five.” Moffat then added, "The ideas we had that day, I thought were the best we’ve ever had.”

The third season hasn't even premiered yet in the U.S. and Moffat already has fans excited for what's ahead for Holmes and Watson in the years to come.

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 9 januari 2014 @ 22:26:48 #145
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_135295638
Ah, dus niet alleen een 4e seizoen maar ook meteen een 5e, nice...
Alleen zouden die dan wel wat sneller achterelkaar uitgezonden mogen worden, 3 afleveringen en daarna een jaar wachten op de rest is best irritant.
pi_135297888
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:15 schreef Sloggi het volgende:
Wat hadden die vrouwen ook alweer precies met de zaak te maken in de vorige aflevering?
Ze werkten voor Sholto (het slachtoffer) en waren op date geweest met de Mayfly Man (de dader), die op die manier probeerde informatie te krijgen over Sholto. Zo kwam hij achter de uitnodiging voor de bruiloft.
pi_135298922
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook wist Mycroft dat Sherlock niets over bommen weet, dus vandaar de off switch.
Lijkt me sterk, wie weet wat Holmes allemaal weet. Wellicht was Holmes na het lezen van een paar boeken en een beetje geëxperimenteer wel in staat geweest om even te kijken, zijn vinger langs een draad te halen en er aan ruiken iets van "Aha, trinitrodextrine bom met een pulsaramide ontsteking, duidelijk Luxemburgs. Goede systemen maar als je de conbilinator polyglutineert stopt het cyclactische proces." te zeggen. En hij wist duidelijk genoeg van bommen om te weten dat een uitknop meestal wel aanwezig is.

Excuses maar ik vond het even leuk om onzinwoorden te verzinnen.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:45:12 #148
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_135299775
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:27 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, wie weet wat Holmes allemaal weet. Wellicht was Holmes na het lezen van een paar boeken en een beetje geëxperimenteer wel in staat geweest om even te kijken, zijn vinger langs een draad te halen en er aan ruiken iets van "Aha, trinitrodextrine bom met een pulsaramide ontsteking, duidelijk Luxemburgs. Goede systemen maar als je de conbilinator polyglutineert stopt het cyclactische proces." te zeggen. En hij wist duidelijk genoeg van bommen om te weten dat een uitknop meestal wel aanwezig is.

Excuses maar ik vond het even leuk om onzinwoorden te verzinnen.
_O_
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:46:28 #149
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_135299829
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:34 schreef BrainOverfloW het volgende:
To help "Sherlock" fans through their sudden separation anxiety, co-creator and executive producer Steven Moffat has revealed plans for Seasons 4 and 5.
Ze hebben "taunt" verkeerd geschreven :'(
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_135301094
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:34 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Ja leuk.

Moeten de acteurs wel beschikbaar zijn.
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 10 januari 2014 @ 00:35:14 #151
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_135301686
Gewoon vervangen. Twee gastjes van 1D ofzo, om het vrouwvolk tevreden te houden.
451 °F
pi_135302090
ik lees net in een (gelukkig spoiler vrije) review van de laatste aflevering dat er na de aftiteling nog 60 sec volgen, niet meteen zappen dus!
  vrijdag 10 januari 2014 @ 00:55:07 #153
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_135302219
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:15 schreef Sloggi het volgende:
vrouwen
brrrrrr
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 01:37:19 #154
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_135303230
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:19 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ja leuk.

Moeten de acteurs wel beschikbaar zijn.
Uiteraard maar nu bekend is dat er nog 2 seizoenen aankomen kunnen ze ook makkelijker besluiten om beide seizoenen in een keer op te nemen.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 08:13:01 #155
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_135305736
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 01:37 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Uiteraard maar nu bekend is dat er nog 2 seizoenen aankomen kunnen ze ook makkelijker besluiten om beide seizoenen in een keer op te nemen.
Dan moeten ze wel eerst groen licht krijgen van de bbc nog. Tot nu toe hebben ze alleen wat ideeën bedacht die nog tot scripts uitgewerkt moeten worden. Niet dat ik het idee heb dat de bbc van sherlock af zou willen maar toch, zoveel zekerheid geeft het bericht ook nog weer niet.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_135306092
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 01:37 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Uiteraard maar nu bekend is dat er nog 2 seizoenen aankomen kunnen ze ook makkelijker besluiten om beide seizoenen in een keer op te nemen.
Een aflevering opnemen kost ruim een maand. Het is nog maar de vraag of de hele crew en de acteurs lang genoeg achter elkaar vrij kunnen krijgen om 6 afleveringen op te nemen. Dan ben je toch al snel 6 a 8 maanden kwijt. Denk niet dat dit in het schema van Cumberbatch past.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135308994
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:08 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ze werkten voor Sholto (het slachtoffer) en waren op date geweest met de Mayfly Man (de dader), die op die manier probeerde informatie te krijgen over Sholto. Zo kwam hij achter de uitnodiging voor de bruiloft.
O ja, klopt. Bedankt.
pi_135309025
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

brrrrrr
Ze kunnen best vermakelijk zijn hoor, als ze hun mond kunnen houden.
pi_135309620
S03E02 was weer wat beter dan 01. Godzijdank, dacht ff dat ik misschien beter kon stoppen met Sherlock te kijken...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 10 januari 2014 @ 14:35:15 #160
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_135316503
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:53 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Een aflevering opnemen kost ruim een maand. Het is nog maar de vraag of de hele crew en de acteurs lang genoeg achter elkaar vrij kunnen krijgen om 6 afleveringen op te nemen. Dan ben je toch al snel 6 a 8 maanden kwijt. Denk niet dat dit in het schema van Cumberbatch past.
Ik wist niet dat het opnemen per aflevering zo lang duurde..
  vrijdag 10 januari 2014 @ 17:32:40 #161
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_135323456
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_135325350
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:32 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
sleeep
pi_135328895
Zou wel leuk zijn in ieder geval, een vierde én vijfde seizoen. :)
Tails tell tales
  Redactie Sport vrijdag 10 januari 2014 @ 19:40:59 #164
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_135328930
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:40 schreef Forbry het volgende:
Zou wel leuk zijn in ieder geval, een vierde én vijfde seizoen. :)
In 2018 pas seizoen 5 zeker :'(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_135329133
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:40 schreef DeLuna het volgende:

[..]

In 2018 pas seizoen 5 zeker :'(
Als ze dit tempo aanhouden wel ja :D
Tails tell tales
pi_135330519
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:40 schreef DeLuna het volgende:

[..]

In 2018 pas seizoen 5 zeker :'(
Op kwaliteit wil ik graag wachten!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_135331228
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 20:06 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Op kwaliteit wil ik graag wachten!!
Dat heb ik dan ook wel weer inderdaad :Y
Tails tell tales
pi_135339027
Voor de trage kijkers, Sherlock S03E01 is nu te zien op Canvas.
pi_135339597
Seizoen 4 krijgt op z'n vroegst denk ik een release Q4 in 2015. Tenzij Cumberbatch zijn rol in het theater als Hamlet in de 2de helft van 2014 kan combineren met Sherlock S4, dan wellicht wat eerder.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135351859
Wat een avontuurlijke tv de laatste tijd. WIDM, BZV, Downton Abbey, O Hanlons avonturen en Sherlock. Ik heb nog nooit zo genoten van series als nu.
Voor de Molly en Sherlock fans:
pi_135353563
Ga hem vanavond nog eens zien want met die ondertitels op de BBC was het wat gedoe om terug te spoelen als je het nog eens nader wilde bekijken. En de teksten zijn razendsnel.

Bij eerste keer kijken werd ik geheel op het verkeerde been gezet.
"Dramatechnisch" gezien vooral.
Het commentaar van de Daily Mail (irritating, soppy en ja, vooral boooring) leek volkomen terecht.
Leek een gevalletje van een cast en schrijvers die het teveel naar hun zin hadden, en producers die de wonderkinderen teveel hun magische gang lieten gaan. Zodat ze voluit konden freaken op homo-erotische en tongue-in-cheek verwijzingen naar acteurs en fandom ...

De charmante kleine momenten waar IJzeren Hein Sherlock wat gevoelens liet doorschemeren, leken de hoofdmoot te zijn geworden. Waardoor het geheel 'out of character' leek te zijn ontspoord. De grap van Cumberbatch dat het geheel op coke had gedreven, leek wel op waarheid te berusten.
(De ooit in zijn geheel afgekeurde pilot van de series hebben ze, ondanks Internet, blijkbaar effectief kunnen begraven - Maar het kon dus blijkbaar al eerder echt mis gaan met cast en schrijvers)

Maarrrrr.... Bij tweede keer kijken bleek het geniaal! (en eigenlijk zeer triest) Alles paste naadloos. (hoewel het tijdrekken van Sherlock op enkele momenten niet alleen irritant was voor de 'aanwezigen', maar ook voor de kijker - dat was wel een dramatechnisch foutje).

(Voor zekerheid maar even een spoiler, hoewel ik niet echt iets weggeef van de plot)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben trouwens benieuwd hoe ze het klassieke probleem van 'de vrouw in de bromance' gaan oplossen. Gewoon met een standaard methode wegwerken uit het script (met als extra bonus een eventuele dramatische dood) of hebben de schrijvers een ongedachte variant? En neemt Sherlock defintief een rol op zich als publiek beroemdheid? En kan hij dat hanteren?
En welke van de losse eindjes waarmee ze serie 3 begonnen zijn, dweilen ze al op? Of blijven de belangrijkste nog staan?
Ik kan bijna niet wachten.... :P

[ Bericht 0% gewijzigd door novel op 11-01-2014 14:30:20 ]
pi_135353720
Eindelijk een tweede aflevering van een Sherlock-seizoen die niet tegenviel ^O^ Wat een heerlijke serie, balen dat we na morgenavond weer lang mogen wachten...
pi_135354016
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:32 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
De dronken deducties van sherlock zijn gelijk aan onze normale nuchtere deducties.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135354156
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 13:43 schreef novel het volgende:
Ga hem vanavond nog eens zien want met die ondertitels op de BBC was het wat gedoe om terug te spoelen als je het nog eens nader wilde bekijken. En de teksten zijn razendsnel.

Bij eerste keer kijken werd ik geheel op het verkeerde been gezet.
"Dramatechnisch" gezien vooral.
Het commentaar van de Daily Mail (irritating, soppy en ja, vooral boooring) leek volkomen terecht.
Leek een gevalletje van een cast en schrijvers die het teveel naar hun zin hadden, en producers die de wonderkinderen teveel hun magische gang lieten gaan. Zodat ze voluit konden freaken op homo-erotische en tongue-in-cheek verwijzingen naar acteurs en fandom ...

De charmante kleine momenten waar IJzeren Hein Sherlock wat gevoelens liet doorschemeren, leken de hoofdmoot te zijn geworden. Waardoor het geheel 'out of character' leek te zijn ontspoord. De grap van Cumberbatch dat het geheel op coke had gedreven, leek wel op waarheid te berusten.
(De ooit in zijn geheel afgekeurde pilot van de series hebben ze, ondanks Internet, blijkbaar effectief kunnen begraven - Maar het kon dus blijkbaar al eerder echt mis gaan met cast en schrijvers)

Maarrrrr.... Bij tweede keer kijken bleek het geniaal! (en eigenlijk zeer triest) Alles paste naadloos. (hoewel het tijdrekken van Sherlock op enkele momenten niet alleen irritant was voor de 'aanwezigen', maar ook voor de kijker - dat was wel een dramatechnisch foutje).

(Voor zekerheid maar even een spoiler, hoewel ik niet echt iets weggeef van de plot)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben trouwens benieuwd hoe ze het klassieke probleem van 'de vrouw in bromance' gaan oplossen. Gewoon met een standaard methode wegwerken uit het script (met als extra bonus een eventuele dramatische dood) of hebben de schrijvers een ongedachte variant? En neemt Sherlock defintief een rol op zich als publiek beroemdheid? En kan hij dat hanteren?
En welke van de losse eindjes waarmee ze serie 3 begonnen zijn, dweilen ze al op? Of blijven de belangrijkste nog staan?
Ik kan bijna niet wachten.... :P
Mooie beschouwing van ep 2. Heb je spoiler niet gelezen.

Volgens mij stond de niet-vertoonde pilot episode gewoon als extra op de offciele DVD-release van S1, dus van begraven is volgens mij geen sprake.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135354563
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 14:00 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Mooie beschouwing van ep 2. Heb je spoiler niet gelezen.

Volgens mij stond de niet-vertoonde pilot episode gewoon als extra op de offciele DVD-release van S1, dus van begraven is volgens mij geen sprake.
(Die spoiler bevat vooral wat over waarom niet 'out of character')

Maar is die pilot dus wel uitgebracht? Die zou ik dan wel eens willen zien!
Tussen de veelheid van artikelen (!) meende ik te lezen dat die afgekeurd en weggegooid was. Maar dat zou wel vrij bijzonder zijn in tv-land, gezien de productiekosten.
Het dramaturgische aspect van deze serie begint me steeds te interesseren, merk ik. En die pilot maakt vast meer duidelijk over de keuzes die gemaakt zijn.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 14:35:07 #176
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_135355231
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 13:43 schreef novel het volgende:
.

Bij eerste keer kijken werd ik geheel op het verkeerde been gezet.
"Dramatechnisch" gezien vooral.
Het commentaar van de Daily Mail (irritating, soppy en ja, vooral boooring) leek volkomen terecht.
Leek een gevalletje van een cast en schrijvers die het teveel naar hun zin hadden, en producers die de wonderkinderen teveel hun magische gang lieten gaan. Zodat ze voluit konden freaken op homo-erotische en tongue-in-cheek verwijzingen naar acteurs en fandom ...


Daily Mail, das wel zo een beetje de meest waardeloze krant die er is. Daarbij vergeleken is de telegraaf een zeer serieuze kwaliteitskrant
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_135355504
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 14:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Daily Mail, das wel zo een beetje de meest waardeloze krant die er is. Daarbij vergeleken is de telegraaf een zeer serieuze kwaliteitskrant
Maar daarom kan een kritiek nog wel kloppen. In de krochten van de telegraaf vind je soms ook goede specialisten, (die blijkbaar kunnen bestaan omdat de sensatie & propaganda redactie er toch geen verstand van heeft).

Tot mijn schande moet ik toegeven dat ik die kritiek na de eerste keer kijken ook ongeveer zo zou hebben geschreven (bloos). Ik vond het echt een afschuwelijke ontsporing van een geweldige serie (dacht ik) :o

[ Bericht 1% gewijzigd door novel op 11-01-2014 14:54:27 ]
pi_135355566
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 14:13 schreef novel het volgende:

[..]

(Die spoiler bevat vooral wat over waarom niet 'out of character')

Maar is die pilot dus wel uitgebracht? Die zou ik dan wel eens willen zien!
Jup.

Van wiki:

The first series was released on disc by 2entertain in the United Kingdom on 30 August 2010, in Australia on 4 November, and the United States on 9 November 2010. The first and second series are also available on Netflix. The release included the three episodes and several special features. "A Study in Pink" featured audio commentaries by Steven Moffat, Mark Gatiss and Sue Vertue, while Benedict Cumberbatch, Martin Freeman and Mark Gatiss comment on "The Great Game". The release included the pilot episode, a 60-minute version of "A Study in Pink" directed by Coky Giedroyc. Critic Mark Lawson called the decision to include the pilot "commendable and brave". The British Board of Film Classification rated the pilot and the three episodes as a 12 certificate for video and online exhibition. The release also contained a 32-minute documentary about the production called "Unlocking Sherlock".
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 11 januari 2014 @ 14:49:27 #179
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135355645
toch apart dat heel veel mensen die de aflevering nogmaals bekijken hun visie toch wat veranderen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 11 januari 2014 @ 14:54:20 #180
192683 AMDB
Visionair.
pi_135355815
Misschien ook nog een keer kijken voor morgen. Maar eigenlijk geen tijd voor.
pi_135356206
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 14:49 schreef Re het volgende:
toch apart dat heel veel mensen die de aflevering nogmaals bekijken hun visie toch wat veranderen...
Kun je wel zeggen.... Van totale teleurstelling naar verpletterde bewondering. :D

Dan heb je als makers toch een bijzonder stukje drama neergezet bij wijze van populair entertainment. Rijke meerlagigheid, gecamoufleerd als maf gedoe uit de losse pols (alleen die dronken scenes kan ik nog niet helemaal plaatsen - maar misschien kan iemand daarbij helpen)
Chapeau!
  zaterdag 11 januari 2014 @ 15:12:02 #182
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_135356432
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 13:43 schreef novel het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe ze het klassieke probleem van 'de vrouw in de bromance' gaan oplossen. Gewoon met een standaard methode wegwerken uit het script (met als extra bonus een eventuele dramatische dood) of hebben de schrijvers een ongedachte variant?

Tot nu toe gaan ze voor de goede wending waarin de vrouw niet tussen de twee vrienden komt en de bromance verstoort. Maar dat ze juist een slimme lieve vrouw is, die beide heren mag en begrijpt. En vooral goed doorheeft hoezeer ze elkaar nodig hebben. Wat bleek uit hoe ze aan beide voorstelde dat de ander heel hard een nieuwe case nodig had.
Hoop dat die rol zo blijft.
pi_135357107
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 15:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Tot nu toe gaan ze voor de goede wending waarin de vrouw niet tussen de twee vrienden komt en de bromance verstoort. Maar dat ze juist een slimme lieve vrouw is, die beide heren mag en begrijpt. En vooral goed doorheeft hoezeer ze elkaar nodig hebben. Wat bleek uit hoe ze aan beide voorstelde dat de ander heel hard een nieuwe case nodig had.
Hoop dat die rol zo blijft.
Ja, het zou een goede stap zijn als ze dat eens 'werkend' kregen. Tot nu toe komt een vrouw in de diverse bromances niet veel verder dan een rol als haar in de soep.
Overigens is ze niet zo lievig (wie weet had ze wel een reden om die twee te lozen) Ook vrij androgyn en stoerig (let bv. op de mimiek van de hardgrondige 'urgh' als ze de wijn smerig vindt). Lijkt zich, net als de hoofdfiguren, niet te laten afleiden door sentimentaliteit.

Mogelijk wordt het een driespan?
(maar waar laten ze dat kind dan? Dat wordt in de meeste series zo snel mogelijk achter de coulissen gedonderd, zodra het verwachten-en-geboren-worden voldoende is uitgemelkt - want veel te lastig, omdat het natuurlijk alle tijd van de personages opslokt - nog afgezien van de vele voorschriften voor het filmen met kinderen ;) )

[ Bericht 0% gewijzigd door novel op 11-01-2014 15:41:03 ]
pi_135357458
Over die vrouw van watson. Als je s3e1 op pauze zet. Dan krijg je toch deducties als sherlock haar voor het eerst ziet? Een ervan is liar volgens mij.
Wat mss wil zeggen dat ze in dat plot zit waarbij watson in het vuur terecht kwam.

Maar goed een andere deductie was volgens mij bakster. Dus ze kan net zo goed stiekem een goede taartenbakster zijn .
pi_135357609
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 14:46 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Jup.

Van wiki:

The first series was released on disc by 2entertain in the United Kingdom on 30 August 2010, in Australia on 4 November, and the United States on 9 November 2010. The first and second series are also available on Netflix. The release included the three episodes and several special features. "A Study in Pink" featured audio commentaries by Steven Moffat, Mark Gatiss and Sue Vertue, while Benedict Cumberbatch, Martin Freeman and Mark Gatiss comment on "The Great Game". The release included the pilot episode, a 60-minute version of "A Study in Pink" directed by Coky Giedroyc. Critic Mark Lawson called the decision to include the pilot "commendable and brave". The British Board of Film Classification rated the pilot and the three episodes as a 12 certificate for video and online exhibition. The release also contained a 32-minute documentary about the production called "Unlocking Sherlock".
Nou, dat wordt dan kopen he? Of eh.... Moet ik me daar ook maar eens in storten ;)
pi_135357677
Volgens mij heb ik hem gewoon via een stream gekeken die pilot.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135358264
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 15:48 schreef outcast_within het volgende:
Over die vrouw van watson. Als je s3e1 op pauze zet. Dan krijg je toch deducties als sherlock haar voor het eerst ziet? Een ervan is liar volgens mij.
Wat mss wil zeggen dat ze in dat plot zit waarbij watson in het vuur terecht kwam.

Maar goed een andere deductie was volgens mij bakster. Dus ze kan net zo goed stiekem een goede taartenbakster zijn .
"Bakes own bread". En het liar kan ook alleen op de snor van Watson slaan. Of meer natuurlijk. Daar komen we morgen wel achter.
pi_135358304
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 15:48 schreef outcast_within het volgende:
Over die vrouw van watson. Als je s3e1 op pauze zet. Dan krijg je toch deducties als sherlock haar voor het eerst ziet? Een ervan is liar volgens mij.
Wat mss wil zeggen dat ze in dat plot zit waarbij watson in het vuur terecht kwam.

Maar goed een andere deductie was volgens mij bakster. Dus ze kan net zo goed stiekem een goede taartenbakster zijn .
Blijkbaar was dat geen reden voor Sherlock om de boel op te blazen. Dus zal het niet ernstig genoeg zijn.
Tenzij hij zo cynisch is, dat hij de ontwikkelingen afwacht voor een 'hoger' doel. Ten koste van een misleide Watson. Dat zou wel iets zijn dat past bij het karakter Sherlock.

In aflevering 1 van deze serie amuseerde hij zich immers, als de echte sociopaat, met allerlei grappen die totaal voorbij gingen aan de gevoelens van de mensen die hem doodgewaand hadden. Tot die metro-scene toe. (Vergeet niet de voorspelling van die vrouwelijke collega van Lestrade, dat hij ooit over de grens zou gaan. Er komt vast een moment dat we ons gaan afvragen of dat gebeurt)

Er speelt iets op haar achtergrond (dat telegram bv.), da's duidelijk. Maar hij heeft beloofd haar te beschermen. Dus zal ze in wezen ok zijn, schat ik zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door novel op 11-01-2014 16:25:46 ]
pi_135358350
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 15:55 schreef Nielsch het volgende:
Volgens mij heb ik hem gewoon via een stream gekeken die pilot.
Zou je die nog kunnen vinden voor me?
pi_135358861
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 15:48 schreef outcast_within het volgende:

Wat mss wil zeggen dat ze in dat plot zit waarbij watson in het vuur terecht kwam.

Laatste scene van afl. 1 van S3: CAM kijkt naar een opname van de redding. Er verschijnt een still van een gezicht van iemand die daar volgens mij niet had horen te zijn....
pi_135358942
Btw. Dat nooit in gebruik genomen metro station. Duidelijk.
Maar het is me nooit duidelijk geworden hoe die wagon daar terecht is gekomen. Geheime wand ofzo??
  zaterdag 11 januari 2014 @ 18:31:34 #192
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_135363131
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 16:35 schreef novel het volgende:
Btw. Dat nooit in gebruik genomen metro station. Duidelijk.
Maar het is me nooit duidelijk geworden hoe die wagon daar terecht is gekomen. Geheime wand ofzo??
Een aftakking van het spoor?
pi_135369046
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 16:35 schreef novel het volgende:
Btw. Dat nooit in gebruik genomen metro station. Duidelijk.
Maar het is me nooit duidelijk geworden hoe die wagon daar terecht is gekomen. Geheime wand ofzo??
Het Londense metronetwerk kent vele aftakkingen en stations die niet meer in gebruik zijn. Die in episode 1 was weliswaar fictief, maar ze zijn er weldegelijk. Worden ook nog wel eens gebruikt voor rondleidingen en filmopnames.

Deze is in Sherlock gebruikt: http://en.wikipedia.org/wiki/Aldwych_tube_station

http://www.abandonedstations.org.uk/
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 11 januari 2014 @ 20:30:17 #194
192683 AMDB
Visionair.
pi_135369311
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 20:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het Londense metronetwerk kent vele aftakkingen en stations die niet meer in gebruik zijn. Die in episode 1 was weliswaar fictief, maar ze zijn er weldegelijk. Worden ook nog wel eens gebruikt voor rondleidingen en filmopnames.

Deze is in Sherlock gebruikt: http://en.wikipedia.org/wiki/Aldwych_tube_station

http://www.abandonedstations.org.uk/
Vet, naast Sherlock is ook V for Vendetta en Firestarter clip van The Prodigy er gefilmd :7 Bazenplek dus.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 20:34:19 #195
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_135369547
over 6 minuten op Canvas...
pi_135370446
Dit is de eerste die ik zie van de nieuwe serie. Nu al weer oud en vertrouwd O+
Somebody that I used to know
pi_135372897
Het is wel een beetje een weird aflevering. Green grote verhaallijn, geen spannend plot. Alleen wat inside jokes. Hoop dat het nog beter wordt.
Somebody that I used to know
pi_135372962
Shit is going down in 24 hours
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135373025
Snap niet dat iedereen zo zeikt over het achterblijven van een overkoepelend plot. Dat was in S2 toch ook al zo. The Hounds (S2E2) had ook niets met Moriarty te maken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135373083
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 21:33 schreef Nielsch het volgende:
Snap niet dat iedereen zo zeikt over het achterblijven van een overkoepelend plot. Dat was in S2 toch ook al zo. The Hound (S2E2) had ook niets met Moriarty te maken.
Ik klaag niet over het seizoen, ik klaag over het ontbreken van een plot in deze aflevering.
Somebody that I used to know
pi_135373173
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 21:34 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ik klaag niet over het seizoen, ik klaag over het ontbreken van een plot in deze aflevering.
Ik denk dat de karakterontwikkeling van Sherlock / John / Mary heel belangrijk gaat zijn voor ep 3. Bovendien was er in ep 1 het smsje en in ep 2 het telegram van CAM waar Mary ongerust op reageerde. Gaat ook nog wel terugkomen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135374410
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 21:31 schreef Postbus100 het volgende:
Het is wel een beetje een weird aflevering. Green grote verhaallijn, geen spannend plot. Alleen wat inside jokes. Hoop dat het nog beter wordt.
Gelukkig, het werd iets beter. Bleek er toch nog enige samenhang in de aflevering te zitten. Wel verwarrend met al die uitstapjes tijdens de speech van Sherlock.
Somebody that I used to know
  zaterdag 11 januari 2014 @ 22:11:03 #203
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_135374587
Ik wil Irene Adler terug ;(
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_135375142
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 22:11 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil Irene Adler terug ;(
ik ook!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135375211
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 21:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik denk dat de karakterontwikkeling van Sherlock / John / Mary heel belangrijk gaat zijn voor ep 3. Bovendien was er in ep 1 het smsje en in ep 2 het telegram van CAM waar Mary ongerust op reageerde. Gaat ook nog wel terugkomen.
De woorden 'end too soon' uit 'O, what a night' waren eerste keer toen Mary in beeld was, en tweede keer toen Sherlock de envelop aan Mary en John in zijn hand had. Zegt genoeg voor de volgende keer.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 23:10:28 #206
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_135377347
Ik heb mij echt goed vermaakt met de tweede aflevering. Zeker niet zo goed als de eerste twee seizoenen (in ieder geval het beeld dat ik er van had), maar toch. Met name de scene tijdens de speech gecombineerd met de "rechtzaal" vond ik erg sterk gedaan.

Wel hopen op een absolute knaller van het seizoen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_135378142
Aflevering 2 is goed gekeurd, ietwat sentimenteel einde, maar ach. Dit lijkt me een uitzondering.
pi_135378211
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 14:49 schreef Re het volgende:
toch apart dat heel veel mensen die de aflevering nogmaals bekijken hun visie toch wat veranderen...
Hmmm... tot nu toe zie ik énkele mensen, (nog) niet "heel veel".... máár... ja, ik verander mijn visie ook (wat) na een tweede keer kijken :Y

Het is niet dat ik het de tweede keer beter begreep of alles echt anders zag. Bovendien was ik de eerste keer ook al wel van mening dat er ook heel veel briljante momenten in de aflevering zaten.

Echter:

De eerste keer was mijn grootste irritatie het voor mij veels te chaotische/drukke van de aflevering en ook de aandacht voor onbelangrijke dingen. Met onbelangrijke dingen bedoel ik dan bijvoorbeeld de imo veels te lange intro om te laten zien hoe "lullig" Holmes "help"-berichtje voor Lestrade was, terugblik naar "oude" zaken (die alleen uit de boeken kwamen, niet uit de serie), dat soort dingen. Deze dingen maakten het alleen maar nóg chaotischer/drukker, de voornaamste reden waarom ik mij er de eerste keer toch best flink aan ergerde.

De tweede keer kijken had ik de hele aflevering een veel en véél minder druk/rommelig gevoel omdat ik nu het plot natuurlijk al kende en dus niet meer steeds mijn koppie erbij hoefde te houden om dát gedeelte te kunnen volgen. Daardoor stoorde ik mij nu minder aan die onbelangrijke zaken én kon ik ook véél meer genieten van de geniale momenten. De genialiteit van de zaak (die ik itt velen hier de eerste keer al wel interessant vond en ook zeker wel voldoende aanwezig) zo geweldig verweven in de bruiloft, dat kwam voor mij nu ook stukken beter uit de verf.

Een puntje van mijn kritiek was ook dat ik "sociale" Sherlock minder fascinerend vind. Dat heb ik nog steeds wel een beetje, maar ik kon de tweede keer kijken op een ándere manier het karakter toch nog steeds wel erg waarderen.

Wat humor en de "bromance" betreft vond ik het een zeer vermakelijke/goede aflevering. Dat vond ik de eerste keer al, maar óók daar kon ik nu meer van genieten, omdat het verder "rustiger" kijken was.

Al met al vond ik dit toch wel een hele goede aflevering eigenlijk. Yep. :P

Oh, wat had ik trouwens een medelijden met Sherlock op het einde... de eerste keer kijken al. :Y Hij die juist zo van dansen hield/houdt, zijn besef van zijn eenzaamheid... heel triest vond ik het :@

De eerste aflevering van dit seizoen heb ik ook 2 keer gekeken, maar blijf ik minder geslaagd vinden.

Op naar de laatste aflevering morgen! Ik heb er vooralsnog een heel "unheimlich" gevoel bij :@ (en nee, ik wil niet dat Mary slecht blijkt }:| ). Ben heel erg benieuwd of er echt een hoop staat te gebeuren (aan ellende?)...
Tails tell tales
pi_135378878
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 13:43 schreef novel het volgende:
Ga hem vanavond nog eens zien want met die ondertitels op de BBC was het wat gedoe om terug te spoelen als je het nog eens nader wilde bekijken. En de teksten zijn razendsnel.

Bij eerste keer kijken werd ik geheel op het verkeerde been gezet.
"Dramatechnisch" gezien vooral.
Het commentaar van de Daily Mail (irritating, soppy en ja, vooral boooring) leek volkomen terecht.
Leek een gevalletje van een cast en schrijvers die het teveel naar hun zin hadden, en producers die de wonderkinderen teveel hun magische gang lieten gaan. Zodat ze voluit konden freaken op homo-erotische en tongue-in-cheek verwijzingen naar acteurs en fandom ...

De charmante kleine momenten waar IJzeren Hein Sherlock wat gevoelens liet doorschemeren, leken de hoofdmoot te zijn geworden. Waardoor het geheel 'out of character' leek te zijn ontspoord. De grap van Cumberbatch dat het geheel op coke had gedreven, leek wel op waarheid te berusten.
(De ooit in zijn geheel afgekeurde pilot van de series hebben ze, ondanks Internet, blijkbaar effectief kunnen begraven - Maar het kon dus blijkbaar al eerder echt mis gaan met cast en schrijvers)

Maarrrrr.... Bij tweede keer kijken bleek het geniaal! (en eigenlijk zeer triest) Alles paste naadloos. (hoewel het tijdrekken van Sherlock op enkele momenten niet alleen irritant was voor de 'aanwezigen', maar ook voor de kijker - dat was wel een dramatechnisch foutje).

(Voor zekerheid maar even een spoiler, hoewel ik niet echt iets weggeef van de plot)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben trouwens benieuwd hoe ze het klassieke probleem van 'de vrouw in de bromance' gaan oplossen. Gewoon met een standaard methode wegwerken uit het script (met als extra bonus een eventuele dramatische dood) of hebben de schrijvers een ongedachte variant? En neemt Sherlock defintief een rol op zich als publiek beroemdheid? En kan hij dat hanteren?
En welke van de losse eindjes waarmee ze serie 3 begonnen zijn, dweilen ze al op? Of blijven de belangrijkste nog staan?
Ik kan bijna niet wachten.... :P
Mooie post en ja, ik had een beetje een soortgelijke ervaring geloof ik ;) en zie wat in je spoiler staat ook wel zo :Y

Ben benieuwd of de "redbeard"-opmerking nog verduidelijkt gaat worden, ik vermoed van wel.
Tails tell tales
pi_135378924
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 13:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De dronken deducties van sherlock zijn gelijk aan onze normale nuchtere deducties.
Ja _O-
Tails tell tales
  Moderator zondag 12 januari 2014 @ 08:05:15 #211
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_135387141
Gelukkig hadden we de Belg nog. Had de tweede aflevering van dit seizoen gemist op de BBC. Vond het een toffe aflevering.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_135388022
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 23:30 schreef Forbry het volgende:

[..]

De eerste keer was mijn grootste irritatie het voor mij veels te chaotische/drukke van de aflevering en ook de aandacht voor onbelangrijke dingen. Met onbelangrijke dingen bedoel ik dan bijvoorbeeld de imo veels te lange intro om te laten zien hoe "lullig" Holmes "help"-berichtje voor Lestrade was, terugblik naar "oude" zaken (die alleen uit de boeken kwamen, niet uit de serie), dat soort dingen. Deze dingen maakten het alleen maar nóg chaotischer/drukker, de voornaamste reden waarom ik mij er de eerste keer toch best flink aan ergerde.
Ik vond er ook wel veel uitgesponnen scenes in zitten. (Dat eindeloze "not you" vond ik helemaal vreselijk irritant). Snap dat ook niet. Die aflevering was vol genoeg. Zulke vulling hadden ze toch niet nodig?

quote:
Oh, wat had ik trouwens een medelijden met Sherlock op het einde... de eerste keer kijken al. :Y Hij die juist zo van dansen hield/houdt, zijn besef van zijn eenzaamheid... heel triest vond ik het :@

Ja, en de vrouw waarbij hij beslist een kans had gemaakt, had (met zijn hulp ongetwijfeld) het juiste relatie-materiaal gevonden. (Rationele keuze, dat ook nog)

Hij had trouwens net met haar geoefend, omdat ze samen zouden moeten dansen. Komt die dans van best man en - vrouw (hoe heet dat ook weer?) traditioneel niet meteen na de openingsdans van het paar?
Maar goed, ze gingen in de aflevering meteen over tot de disco blijkbaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door novel op 12-01-2014 10:29:37 ]
pi_135388130
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 18:31 schreef vuvuzela het volgende:

[..]

Een aftakking van het spoor?
Dat moet het wel geweest zijn. Maar volgens mij wordt dat niet verklaard in de aflevering. Zo'n aftakking zou toch bekend moeten zijn bij die Metro-nerds.
pi_135390418
Molly heeft genoeg aanwijzingen gegeven die duidelijk maakten dat ze Sherlock veel leuker vindt dan haar huidige vriendje. Dus zo zielig is Sherlock niet. O.a. toen Sherlock viool speelde, stond zij vlak bij hem aandachtig naar hem te kijken en te luisteren, terwijl haar vriendje een eind verderop stond. Tijdens het dansen keek ze zoekend om, om te kijken waar hij was. Naar wie ánders zou ze zoekend omkijken? Daarna keek ze opgelucht, blij dat Sherlock niet met die mooie vrouw aan het dansen was?
Hij had kunnen wachten tot zijn nieuwe vlam uitgedanst was met haar partner, dat deed hij niet. Dat zij met iemand anders danste was niet zo vreemd, hij had zelf gezegd dat iedereen moest gaan dansen toen hij vervolgens de deductie Sign of three uitvoerde. Toen hij buiten liep, had hij een peinzend gezicht, waarschijnlijk betrekking hebbend op wat in de volgende aflevering - vanavond! - gaat komen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Loekie1 op 12-01-2014 12:38:58 ]
  zondag 12 januari 2014 @ 12:34:37 #215
192683 AMDB
Visionair.
pi_135390606
Net aflevering 2 nog een keer gekeken, en kan itt anderen hier melden dat ik hem nu niet beter vond. Sterker nog, de meeste dingen waar ik vorige keer om moest lachen vond ik nu ronduit vervelend.
pi_135391397
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:34 schreef AMDB het volgende:
Net aflevering 2 nog een keer gekeken, en kan itt anderen hier melden dat ik hem nu niet beter vond. Sterker nog, de meeste dingen waar ik vorige keer om moest lachen vond ik nu ronduit vervelend.
Had je het opgenomen of heb je 'm ergens teruggekeken? Ik wil namelijk aflevering 1 nog zien.
Somebody that I used to know
pi_135391879
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 10:20 schreef novel het volgende:

[..]

Ik vond er ook wel veel uitgesponnen scenes in zitten. (Dat eindeloze "not you" vond ik helemaal vreselijk irritant). Snap dat ook niet. Die aflevering was vol genoeg. Zulke vulling hadden ze toch niet nodig?

[..]

Ja, en de vrouw waarbij hij beslist een kans had gemaakt, had (met zijn hulp ongetwijfeld) het juiste relatie-materiaal gevonden. (Rationele keuze, dat ook nog)

Hij had trouwens net met haar geoefend, omdat ze samen zouden moeten dansen. Komt die dans van best man en - vrouw (hoe heet dat ook weer?) traditioneel niet meteen na de openingsdans van het paar?
Maar goed, ze gingen in de aflevering meteen over tot de disco blijkbaar.
Ja, dat eindeloze "not you" was ook zo'n té uitgesponnen scène idd. Dat soort dingen storen vooral ook zo, omdat het maar 3 afleveringen per seizoen zijn en dat je dan toch wil zien dat ze die tijd extra goed benutten.
Ik dacht eigenlijk dat die dans dan ook tijdens die wals plaats had moeten vinden, maar aangezien Sherlock de wals muzikaal verzorgde, zou dat gewoonweg nooit mogelijk zijn geweest. Waarom ze dan wel gingen oefenen? Ja, geen idee eigenlijk om eerlijk te zijn. Misschien moesten ze op een ander moment wel samen dansen, maar lieten ze dat gewoon niet zien?

[ Bericht 2% gewijzigd door Forbry op 12-01-2014 13:30:32 ]
Tails tell tales
pi_135392008
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:27 schreef Loekie1 het volgende:
Molly heeft genoeg aanwijzingen gegeven die duidelijk maakten dat ze Sherlock veel leuker vindt dan haar huidige vriendje. Dus zo zielig is Sherlock niet. O.a. toen Sherlock viool speelde, stond zij vlak bij hem aandachtig naar hem te kijken en te luisteren, terwijl haar vriendje een eind verderop stond. Tijdens het dansen keek ze zoekend om, om te kijken waar hij was. Naar wie ánders zou ze zoekend omkijken? Daarna keek ze opgelucht, blij dat Sherlock niet met die mooie vrouw aan het dansen was?
Hij had kunnen wachten tot zijn nieuwe vlam uitgedanst was met haar partner, dat deed hij niet. Dat zij met iemand anders danste was niet zo vreemd, hij had zelf gezegd dat iedereen moest gaan dansen toen hij vervolgens de deductie Sign of three uitvoerde. Toen hij buiten liep, had hij een peinzend gezicht, waarschijnlijk betrekking hebbend op wat in de volgende aflevering - vanavond! - gaat komen.
Hoewel er best waarheid zit in sommige dingen die je hier schrijft, is mijn interpretatie van het geheel nog steeds dat het wel degelijk een trieste situatie voor Sherlock was/moest voorstellen :Y (maar heb geen zin om dat verder toe te lichten).
Tails tell tales
pi_135392539
Zijn er hier eigenlijk mensen die Sherlock (uiteindelijk) graag in een romance/liefdesrelatie zouden willen zien? Zo ja, met wie dan? Molly, Irene Adler, Dr. Watson :P ?

Met die laatste mogelijkheid heb ik persoonlijk helemaal niks :D , maar voor de rest vind ik alle opties eigenlijk wel wat hebben. Ook de optie dat hij in dat opzicht gewoon altijd alleen zal blijven. Toch denk ik dat ik het, heel stiekem, het léukste zou vinden als Sherlock en Molly uiteindelijk toch bij elkaar gaan komen :@ Alleen die combi met Irene Adler heeft ook zeker wel wat... pffffff, ik weet het eigenlijk ook echt niet, laat me wel verrassen door de schrijvers... _O-
Tails tell tales
  zondag 12 januari 2014 @ 13:45:42 #220
192683 AMDB
Visionair.
pi_135392732
quote:
2s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:07 schreef Postbus100 het volgende:
het opgenomen of heb je 'm ergens teruggekeken? Ik wil namelijk a
quote:
2s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:07 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Had je het opgenomen of heb je 'm ergens teruggekeken? Ik wil namelijk aflevering 1 nog zien.
Via de BBC iPlayer, en www.hola.org plug-in in Chrome.
  zondag 12 januari 2014 @ 13:46:56 #221
192683 AMDB
Visionair.
pi_135392785
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:41 schreef Forbry het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die Sherlock (uiteindelijk) graag in een romance/liefdesrelatie zouden willen zien? Zo ja, met wie dan? Molly, Irene Adler, Dr. Watson :P ?

Met die laatste mogelijkheid heb ik persoonlijk helemaal niks :D , maar voor de rest vind ik alle opties eigenlijk wel wat hebben. Ook de optie dat hij in dat opzicht gewoon altijd alleen zal blijven. Toch denk ik dat ik het, heel stiekem, het léukste zou vinden als Sherlock en Molly uiteindelijk toch bij elkaar gaan komen :@ Alleen die combi met Irene Adler heeft ook zeker wel wat... pffffff, ik weet het eigenlijk ook echt niet, laat me wel verrassen door de schrijvers... _O-
Enige acceptabele is Sherlock en Watson.
pi_135392958
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:46 schreef AMDB het volgende:

[..]

Enige acceptabele is Sherlock en Watson.
:D Voor mij echt niet, dat moet lekker de "bromance" blijven die het nu is. Met of zonder "bijbehorende" geruchten. :P
Tails tell tales
  zondag 12 januari 2014 @ 13:51:45 #223
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135393000
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:27 schreef Forbry het volgende:

[..]

Hoewel er best waarheid zit in sommige dingen die je hier schrijft, is mijn interpretatie van het geheel nog steeds dat het wel degelijk een trieste situatie voor Sherlock was/moest voorstellen :Y (maar heb geen zin om dat verder toe te lichten).
Als je dat afsteekt tegen het verhaal wat hun landlady Hudson over haar mail of honor dan is dat idd zo
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_135393418
quote:
3s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:51 schreef Re het volgende:

[..]

Als je dat afsteekt tegen het verhaal wat hun landlady Hudson over haar mail of honor dan is dat idd zo
Absoluut, belangrijke aanwijzing was dat :Y
Tails tell tales
  zondag 12 januari 2014 @ 14:39:48 #225
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_135394795
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:41 schreef Forbry het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die Sherlock (uiteindelijk) graag in een romance/liefdesrelatie zouden willen zien? Zo ja, met wie dan? Molly, Irene Adler, Dr. Watson :P ?

Met die laatste mogelijkheid heb ik persoonlijk helemaal niks :D , maar voor de rest vind ik alle opties eigenlijk wel wat hebben. Ook de optie dat hij in dat opzicht gewoon altijd alleen zal blijven. Toch denk ik dat ik het, heel stiekem, het léukste zou vinden als Sherlock en Molly uiteindelijk toch bij elkaar gaan komen :@ Alleen die combi met Irene Adler heeft ook zeker wel wat... pffffff, ik weet het eigenlijk ook echt niet, laat me wel verrassen door de schrijvers... _O-
Er is maar 1 vrouw voor Sherlock en dat is Irene "The Woman" Adler.
Dat kwam ook duidelijk naar voren toen ie dronken was, ik weet alleen niet meer of ie nu "not now" zei of "get out of my head"
Hoe dan ook, ze zit vaker in z'n hoofd kennelijk.

Molly vind Sherlock leuk maar andersom is dat denk ik niet het geval, in de eerste aflevering zat sherlock vooral te vergelijken met Watson en in de 2e keek ie pas naar Molly toen ie erachter kwam dat de maid of honor al een ander had.
pi_135395513
Sherlock is niet ongevoelig voor vrouwelijk schoon - een naakte Irene Adler ging niet in z'n kouwe kleren zitten en spookt sindsdien af en toe door z'n hoofd, hoewel hij het tijdens Scandal in Belgravia goed wist te verbergen dat ie gevoelig voor haar was, misschien kreeg hij er pas daarna last van - maar er is er maar een die het meest telt, en dat is Molly. Die kan hij het meest vertrouwen. En hij is zelfs jaloers op 'T-T-Tom' want hij kon die naam haast niet over z'n lippen krijgen.
Het zou goed voor hem zijn als hij met Molly iets zou beginnen, dan zou die vervelende Adler eindelijk uit z'n hoofd kunnen verdwijnen.

http://fyeahsherlockandmolly.tumblr.com/

[ Bericht 5% gewijzigd door Loekie1 op 12-01-2014 15:15:01 ]
pi_135397085
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:39 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Er is maar 1 vrouw voor Sherlock en dat is Irene "The Woman" Adler.
Dat kwam ook duidelijk naar voren toen ie dronken was, ik weet alleen niet meer of ie nu "not now" zei of "get out of my head"
Hoe dan ook, ze zit vaker in z'n hoofd kennelijk.

Molly vind Sherlock leuk maar andersom is dat denk ik niet het geval, in de eerste aflevering zat sherlock vooral te vergelijken met Watson en in de 2e keek ie pas naar Molly toen ie erachter kwam dat de maid of honor al een ander had.
Ik snap wel waar dit vandaan komt, maar nee, niet helemaal mee eens. Denk zeker dat Sherlock ook iets voor Molly is gaan voelen. Op een hele andere manier dan voor Adler (haar bij haar achternaam noemen past op één of andere manier beter), maar zeker ook wel in de zin van potentieel partnermateriaal.
Tails tell tales
pi_135397328
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:59 schreef Loekie1 het volgende:
Sherlock is niet ongevoelig voor vrouwelijk schoon - een naakte Irene Adler ging niet in z'n kouwe kleren zitten en spookt sindsdien af en toe door z'n hoofd, hoewel hij het tijdens Scandal in Belgravia goed wist te verbergen dat ie gevoelig voor haar was, misschien kreeg hij er pas daarna last van - maar er is er maar een die het meest telt, en dat is Molly. Die kan hij het meest vertrouwen. En hij is zelfs jaloers op 'T-T-Tom' want hij kon die naam haast niet over z'n lippen krijgen.
Het zou goed voor hem zijn als hij met Molly iets zou beginnen, dan zou die vervelende Adler eindelijk uit z'n hoofd kunnen verdwijnen.

http://fyeahsherlockandmolly.tumblr.com/
Sherlolly :D _O- :') O+ :')
Tails tell tales
  zondag 12 januari 2014 @ 15:46:29 #229
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_135397587
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:34 schreef Forbry het volgende:
wel waar dit vandaan komt, maar nee, niet helemaal mee eens. Denk zeker dat Sherlock ook iets voor Molly is gaan voelen. Op een hele andere manier dan voor Adler (haar bij haar achternaam noemen past op één of andere manier beter), maar zeker ook wel in de zin van potentieel partnermateriaal.
Hij voelt zeker wat voor Molly. Maar dan puur platonisch, als een vriend of een zusje. Niet als relatiemateriaal.

Het idee van Sherlock en Watson in een relatie is gewoon bespottelijk Dat moet gewoon een bromance blijven. Het idee als twee mannen hele goede vrienden zijn en om elkaar geven, ze maar meteen gay voor elkaar moeten slaat nergens op. Beiden zijn gewoon niet homoseksueel of zelfs bi. Daar is geen enkele aanwijzing voor.
Bovendien zou dat de running gag over hoe mrs. Hudson wel steeds denkt dat ze een relatie hebben (gehad), terwijl ze dat niet hebben,maar ze steeds voluit dat het voor haar niks uitmaakt, te niet doen.
pi_135397781
Adler zie ik dan weer meer als potentieel sexmateriaal en daar blijft het dan ook bij. Wel "intellectueel getint" sexmateriaal, dat dan weer wel ;)
Tails tell tales
  zondag 12 januari 2014 @ 15:54:05 #231
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_135397903
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:50 schreef Forbry het volgende:
Adler zie ik dan weer meer als potentieel sexmateriaal en daar blijft het dan ook bij. Wel "intellectueel getint" sexmateriaal, dat dan weer wel ;)
Daar heb je gelijk in. Zie Sherlock dan ook niet echt in een echte serieuze lange relatie met iemand.
pi_135398271
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:23 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk dat die dans dan ook tijdens die wals plaats had moeten vinden, maar aangezien Sherlock de wals muzikaal verzorgde, zou dat gewoonweg nooit mogelijk zijn geweest. Waarom ze dan wel gingen oefenen? Ja, geen idee eigenlijk om eerlijk te zijn. Misschien moesten ze op een ander moment wel samen dansen, maar lieten ze dat gewoon niet zien?
Volgens mij doet volgens traditie het bruidspaar de eerste dans alleen. Of enkelen of alle gasten daarna de tweede doen, weet ik niet. Maar een prominente plaats voor de dans van de best man, zou je verwachten. Dat oefenen doe je toch alleen als je echt in de schijnwerpers verwacht te komen, zou je zeggen.
Zou het nog even terug moeten zien, maar was het niet zo dat ze na zijn pirouette iets zei waaruit bleek dat er wat ontbrak om hem geschikt te maken als partner?
pi_135398383
@ Lonewolf2003

Ik noemde de optie Sherlock-Watson deels als grapje, deels om toch ook wat ruimte over te laten aan andersgestemden, maar ik zie dat zelf ook als compleet belachelijk. ;)
Tails tell tales
  zondag 12 januari 2014 @ 16:10:13 #234
192683 AMDB
Visionair.
pi_135398473
Waarom compleet belachelijk? Zie het niet als een optie voor Watson maar Sherlock heeft toch overduidelijk vele hints laten droppen.
  zondag 12 januari 2014 @ 16:13:09 #235
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_135398562
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:10 schreef AMDB het volgende:
Waarom compleet belachelijk? Zie het niet als een optie voor Watson maar Sherlock heeft toch overduidelijk vele hints laten droppen.
Welke dan? Ik kan me geen hints herinneren dat Sherlock iets seksueels voelt voor Watson. (of iemand anders dan Irene)
  zondag 12 januari 2014 @ 16:19:50 #236
192683 AMDB
Visionair.
pi_135398764
Het reageren op bepaalde dingen die Watson doet, z'n blik, lijkt mij toch wel degelijk wat spanning te zijn.
  zondag 12 januari 2014 @ 16:19:53 #237
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_135398766
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:34 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik snap wel waar dit vandaan komt, maar nee, niet helemaal mee eens. Denk zeker dat Sherlock ook iets voor Molly is gaan voelen. Op een hele andere manier dan voor Adler (haar bij haar achternaam noemen past op één of andere manier beter), maar zeker ook wel in de zin van potentieel partnermateriaal.
Ik vraag me af of dat wel gevoelens van liefde zijn, misschien probeert ie haar te beschermen?
Moriarity heeft ook een korte relatie gehad met Molly.
Als ie echt iets zou voelen zou ie haar wel een keer op de mond pakken maar tot nu toe blijft het bij kusjes op de wang, zoals een broer dat zou doen.

Daarbij.. (hoogfunctionerend) sociopatische Sherlock in een relatie???
Ik denk wel dat Sherlock (na deel 1) Molly nu slimmer vind dan voorheen omdat ze, toen ze samenwerkten, tegelijk met Sherlock door had dat het lijk niet ouder dan 6 maanden kon zijn maar of dat een basis voor liefde kan zijn??
pi_135398953
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:10 schreef AMDB het volgende:
Waarom compleet belachelijk? Zie het niet als een optie voor Watson maar Sherlock heeft toch overduidelijk vele hints laten droppen.
Compleet belachelijk omdat het het bromance gedeelte, waar de serie juist heel erg sterk op leunt, volledig teniet zou doen. Ik had het over een daadwerkelijke relatie hė, wat wil zeggen dat het ook van de kant van Watson zou moeten komen en dat zou nergens op slaan obv wat we tot nu toe hebben gezien. Een eenzijdige interesse op die manier van Sherlock richting Watson zou op zich idd nog wel kunnen, dat ben ik met je eens.
Tails tell tales
  zondag 12 januari 2014 @ 16:37:47 #239
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_135399469
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:19 schreef AMDB het volgende:
Het reageren op bepaalde dingen die Watson doet, z'n blik, lijkt mij toch wel degelijk wat spanning te zijn.
Dat zie ik als spanning van een asperger-hebbende hoogfunctionerende sociopaat die niet goed weet hoe hij met echte vrienden moet omgaan, dan een homoseksuele spanning.
pi_135399527
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:19 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik vraag me af of dat wel gevoelens van liefde zijn, misschien probeert ie haar te beschermen?
Moriarity heeft ook een korte relatie gehad met Molly.
Als ie echt iets zou voelen zou ie haar wel een keer op de mond pakken maar tot nu toe blijft het bij kusjes op de wang, zoals een broer dat zou doen.

Daarbij.. (hoogfunctionerend) sociopatische Sherlock in een relatie???
Ik denk wel dat Sherlock (na deel 1) Molly nu slimmer vind dan voorheen omdat ze, toen ze samenwerkten, tegelijk met Sherlock door had dat het lijk niet ouder dan 6 maanden kon zijn maar of dat een basis voor liefde kan zijn??
Tov Molly kan je je idd een hoop afvragen, maar dat kan je tov Adler net zo goed vind ik en ze houden het natuurlijk ook expres zo vaag. Sherlock in een relatie is ook problematisch en nauwelijks voor te stellen en het kan heel goed dat de makers zich daar ook niet aan gaan "wagen" , wat ergens wel goed zou zijn, maar ergens toch ook wel jammer (vind ik).
Tails tell tales
pi_135399857
Relatie tussen Sherlock en Adler zie ik wel zitten. Beetje zoals tussen Sheldon en Amy maar dan met seks. Maar zal wel niet gebeuren. Beetje zoals House en z'n baas die maar om elkaar heen bleven draaien.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135400171
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:03 schreef novel het volgende:

[..]

Volgens mij doet volgens traditie het bruidspaar de eerste dans alleen. Of enkelen of alle gasten daarna de tweede doen, weet ik niet. Maar een prominente plaats voor de dans van de best man, zou je verwachten. Dat oefenen doe je toch alleen als je echt in de schijnwerpers verwacht te komen, zou je zeggen.
Zou het nog even terug moeten zien, maar was het niet zo dat ze na zijn pirouette iets zei waaruit bleek dat er wat ontbrak om hem geschikt te maken als partner?
Kan me zoiets zelf niet herinneren eerlijk gezegd...
Tails tell tales
pi_135400224
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:45 schreef AMDB het volgende:

[..]

[..]

Via de BBC iPlayer, en www.hola.org plug-in in Chrome.
_O_ Merci! Zat wel op mijn oude computer, maar op de huidige leenlaptop draait alles traag (ik klaag niet, ik heb tenminste internet op m'n computer). Zojuist Hola geinstalleerd et voila, ik kan Sherlock kijken. Gaat zelfs nog erg soepel.
Komende anderhalf uur ben ik wel weer zoet :D .
Somebody that I used to know
pi_135400582
De tweede keer kijken kon ik er extra goed opletten en één ding is wmb zeker, het acteerwerk van C. en F. is echt subliem in deze serie _O_
Tails tell tales
pi_135400661
Ik ben off, veel plezier voor vanavond iedereen! :)
Tails tell tales
pi_135400914
Ik denk niet dat Sherlock geïnteresseerd is in seks/relaties. Ik zou zeggen dat hij aseksueel was maar moffat heeft dat ontkent in een interview ooit. Hij was wel gefascineerd door Irene omdat ze zo anders was dan andere vrouwen en natuurlijk zeer intelligent. Maar ook uit hun hele "Let's have dinner" gesprek vond ik blijken dat Sherlock weinig tot geen behoefte heeft aan dat soort dingen. En zo zijn er nog zo veel meer hints "Sex doesn't alarm me." "How would you know?" en uit de laatste aflevering "I wish you weren't................ whatever it is you are." "I know." Sowieso denk ik dat hij zijn werk belangrijker vindt dan een afleidende (seks)relatie.
  zondag 12 januari 2014 @ 17:22:23 #247
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_135401118
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:15 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik denk niet dat Sherlock geïnteresseerd is in seks/relaties. Ik zou zeggen dat hij aseksueel was maar moffat heeft dat ontkent in een interview ooit. Hij was wel gefascineerd door Irene omdat ze zo anders was dan andere vrouwen en natuurlijk zeer intelligent. Maar ook uit hun hele "Let's have dinner" gesprek vond ik blijken dat Sherlock weinig tot geen behoefte heeft aan dat soort dingen. En zo zijn er nog zo veel meer hints "Sex doesn't alarm me." "How would you know?" en uit de laatste aflevering "I wish you weren't................ whatever it is you are." "I know." Sowieso denk ik dat hij zijn werk belangrijker vindt dan een afleidende (seks)relatie.
Dit dus..
Sowieso is de enige waar Sherlock echt mee kan praten z'n broer, dus een vrouw moet wel erg intelligent zijn wil Sherlock er interesse in hebben en dan is die interesse vooral het discussieren..
pi_135401552
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:55 schreef Forbry het volgende:

[..]

Kan me zoiets zelf niet herinneren eerlijk gezegd...
Volgens mij was het was het wat Krullenbolletje schreef op zondag 12 januari 2014 17:15
"(...) en uit de laatste aflevering "I wish you weren't................ whatever it is you are." (sherlock:) "I know."(...)

Geweldige vent dus, ware het niet dat .....
pi_135404643
Poep gaat naar beneden in 2 uur en 40 minuten.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135408706
Stilte voor de storm?
pi_135408889
Ben de vorige nog even terug aan het kijken als warmmakertje, en denk (zoals velen) dat ep 3 gaat draaien om Mary. Die reactie op de telegram "wish your family could see this" en het expliciet melden dat ze wees is en vrienden heeft ipv familie is niet zomaar. Die hoorns boven haar hoofd zijn ook te duidelijk, al wil ik nog steeds niet dat ze evil blijkt te zijn. Wellicht een fout verleden ofzo.
  zondag 12 januari 2014 @ 20:21:27 #252
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_135408895
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:22 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Dit dus..
Sowieso is de enige waar Sherlock echt mee kan praten z'n broer, dus een vrouw moet wel erg intelligent zijn wil Sherlock er interesse in hebben en dan is die interesse vooral het discussieren..
Die naakte dame van Monrovia vond hij erg interessant geloof ik
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_135410316
Minder dan een uur :9~
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_135410587
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die naakte dame van Monrovia vond hij erg interessant geloof ik
Wie niet
  zondag 12 januari 2014 @ 20:45:53 #255
192683 AMDB
Visionair.
  zondag 12 januari 2014 @ 20:46:12 #256
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_135410687
quote:
12s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:44 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Wie niet
Guess
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Redactie Sport zondag 12 januari 2014 @ 20:48:48 #257
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_135410864
*O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_135411752
Waarschijnlijk is dit topic weer twee deeltjes verder als ik morgen terugkom. Erg benieuwd naar de aflevering! Vraag me af wat er na de aftiteling zou zitten... Niet wegzappen dus.
pi_135412596
Bijnaaaaa
pi_135413097
Tien minuten!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135413182
Ik zit klaar :D
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_135413307
BBC1 of BBC2
pi_135413383
1
Feyenoord Rotterdam
pi_135413396
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:22 schreef hoink581 het volgende:
BBC1 of BBC2
1.

Ik zit er ook al klaar voor.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zondag 12 januari 2014 @ 21:25:39 #265
192683 AMDB
Visionair.
  zondag 12 januari 2014 @ 21:27:09 #266
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_135413645
Antiques Road Show
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 12 januari 2014 @ 21:27:20 #267
2651 svann
night-hawk
pi_135413664
Nou, met angst en beven zit ik klaar. :P
Gaan we dit leuk vinden?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Redactie Sport zondag 12 januari 2014 @ 21:27:31 #268
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_135413677
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:27 schreef svann het volgende:
Nou, met angst en beven zit ik klaar. :P
Gaan we dit leuk vinden?
Sowieso.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 12 januari 2014 @ 21:28:02 #269
192683 AMDB
Visionair.
pi_135413717
Als dit niet goed is dan, dan, dan, ga ik huilen :'(
  zondag 12 januari 2014 @ 21:29:46 #270
192683 AMDB
Visionair.
pi_135413913
Mooie reclame inderdaad zo :D
pi_135414010
Google glass stylezz
  zondag 12 januari 2014 @ 21:32:05 #273
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_135414030
Ik haat die man nu al.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 12 januari 2014 @ 21:32:36 #274
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_135414064
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:31 schreef Basekid_NZ het volgende:
Google glass stylezz
En soort google-powered Sherlock zo.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_135414117
Dit lijkt op het verhaal van de master blackmailer.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Master_Blackmailer
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  zondag 12 januari 2014 @ 21:35:11 #276
2651 svann
night-hawk
pi_135414232
Gatver!
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 12 januari 2014 @ 21:35:11 #277
192683 AMDB
Visionair.
  Redactie Sport zondag 12 januari 2014 @ 21:36:00 #278
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_135414284
_O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 12 januari 2014 @ 21:36:07 #279
192683 AMDB
Visionair.
pi_135414291
Kijk, dit is vanaf het begin gelijk al spannend _O_
pi_135414372
_O_
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_135414415
Lebber lebber
  zondag 12 januari 2014 @ 21:39:33 #282
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_135414544
Badass Watson! :D
  Redactie Sport zondag 12 januari 2014 @ 21:39:37 #283
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_135414547
Watson :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 12 januari 2014 @ 21:40:05 #284
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_135414574
Te stoer _O_
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 12 januari 2014 @ 21:40:44 #285
192683 AMDB
Visionair.
  Redactie Sport zondag 12 januari 2014 @ 21:40:54 #286
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_135414635
Sherlock :') __!! :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 12 januari 2014 @ 21:41:16 #287
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_135414660
Jammer dat ik dit al had gelezen grrrrr :P
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 12 januari 2014 @ 21:41:36 #288
192683 AMDB
Visionair.
pi_135414690
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:41 schreef Rabieluh het volgende:
Jammer dat ik dit al had gelezen grrrrr :P
Jep, balen :P
  zondag 12 januari 2014 @ 21:41:40 #289
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_135414694
Met z'n allen op reis. ;')
  zondag 12 januari 2014 @ 21:42:11 #290
192683 AMDB
Visionair.
  Redactie Sport zondag 12 januari 2014 @ 21:44:54 #291
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_135414918
OCD _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_135415083
Oef wat gebeurt hier
  zondag 12 januari 2014 @ 21:48:07 #293
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_135415158
"He who must not be named"
  zondag 12 januari 2014 @ 21:48:31 #294
192683 AMDB
Visionair.
  Redactie Sport zondag 12 januari 2014 @ 21:48:32 #295
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_135415189
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:48 schreef Yaku het volgende:
"He who must not be named"
Ralph Fiennes :9~
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport zondag 12 januari 2014 @ 21:49:00 #296
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_135415238
:D :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 12 januari 2014 @ 21:49:11 #297
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_135415250
Hier werd nog hevig over gepraat.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 12 januari 2014 @ 21:49:27 #298
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_135415267
......
  Redactie Sport zondag 12 januari 2014 @ 21:49:39 #299
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_135415282
Whuuuuuut _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 12 januari 2014 @ 21:50:44 #300
192683 AMDB
Visionair.
pi_135415393
Dit moet wel nep zijn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')