Dat was een grap.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:59 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Net eentje, weet niet meer wie, voegde er nog aan toe 'en ik mag nog 1 nachtje thuis slapen'.
Oh, ik dacht Obese.quote:
Het is net All you needquote:Op maandag 6 januari 2014 19:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Klinkt allemaal zo nepToevallig is iedereen thuis enz.
En ze is engquote:Op maandag 6 januari 2014 20:00 schreef Toverheks het volgende:
Billy heeft een koortslip, lekker he paul
misschien haat ie zn kinderenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:00 schreef Mascleta het volgende:
Wie met 4 kinderen doet aan een jaarlang programma mee. Gek!
Misschien issie er straks alweer uit.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:00 schreef Mascleta het volgende:
Wie met 4 kinderen doet aan een jaarlang programma mee. Gek!
Dattesquote:Op maandag 6 januari 2014 20:00 schreef Playin-g het volgende:
Lindy is heel oprecht en dat kun je van verdomd weinig mensen zeggen op televisie en al helemaal bij reality shows..
Hey dingesquote:Op maandag 6 januari 2014 20:00 schreef adnapekkid het volgende:
het is echt nog een grotere kneuzenkermis als dat ik verwachtte
Klopt.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:01 schreef SunChaser het volgende:
Sorry spuit elf hier maar kijk nu pas en dat is die Peter toch van de bunker
Ze heeft het licht gezien schijnt.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:00 schreef R0T29 het volgende:
Die kist van Andrea weegt niks... De bijbel is toch zware kost?
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:01 schreef SunChaser het volgende:
Sorry spuit elf hier maar kijk nu pas en dat is die Peter toch van de bunker
Andreaquote:
Hoe weet jij dat het oprecht is.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:00 schreef Playin-g het volgende:
Lindy is heel oprecht en dat kun je van verdomd weinig mensen zeggen op televisie en al helemaal bij reality shows..
hey, wow dat is lang geleden.quote:
Ja hoor, gaat goed met ze.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:01 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
hey, wow dat is lang geleden.
ja alles goed hier, daar ook?
vliegen de vogeltjes nog?
Dacht ik ook net! Misschien omdat hij ff aan het klussen is?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Uhh komt al dat licht van de kaarsen
Zou me niets verbazen als John alle reclame heeft afgekocht tijdens de eerste aflevering. Een betere manier van publiek vasthouden is er niet.quote:
Utopenezen is het ook niet echtquote:Op maandag 6 januari 2014 20:02 schreef Stranger het volgende:
Ik vind 'Utopianen' echt niet klinken.
Eens, wat een kutwoord.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:02 schreef Stranger het volgende:
De bunker? Dat was totaal geflopt dacht ikquote:Op maandag 6 januari 2014 20:02 schreef Zaktabak het volgende:
Onze Danny heeft toch ook eens aan een RLS deelgenomen op TV? Opnames van?
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voor als je een ladder in je panty hebt
Bij de Bunker is hij weleens geweestquote:Op maandag 6 januari 2014 20:02 schreef Zaktabak het volgende:
Onze Danny heeft toch ook eens aan een RLS deelgenomen op TV? Opnames van?
Klinkt wel een beetje alsof je er een inzamelingsactie voor moet opstarten.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:02 schreef Stranger het volgende:
die krijgen we straks van 10 minuten ofzoquote:Op maandag 6 januari 2014 20:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
opmerkelijk ja, had toch wel minstens 1 reclameblok verwacht
'Utopioten' zou ook kunnenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:02 schreef Stranger het volgende:
Nee hoor, was leukquote:Op maandag 6 januari 2014 20:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De bunker? Dat was totaal geflopt dacht ik
Reken maar van yesss. John is geen filantroop. Elk kwartier.quote:
Ah zo, slim aangepakt welquote:Op maandag 6 januari 2014 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee. Zal wel een paar dagen geen reclame zijn
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje alsof je er een inzamelingsactie voor moet opstarten.
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:03 schreef UtopiaTV het volgende:
Volgens mij heeft Rienk gewoon een rondje gereden in die auto. Voor de sier.
Voor de zekerheid altijd niffa op zakquote:Op maandag 6 januari 2014 20:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Arme Rienk. Er valt helemaal niets te survivallen
Had je dat verwacht dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:03 schreef SunChaser het volgende:
Maar wat is de kans dat je meedoet Aan de bunker en meedoet aan Utopia , dat geeft ala an dat er is gecast en niet is gekeken naar echte mensen
New kids figuurtjequote:
Iemand in de COS stelde de naam Utalpianen voor.quote:
Typen kost tijd, lezen nietquote:Op maandag 6 januari 2014 20:04 schreef Tchock het volgende:
Ik heb het idee dat jullie tv achterloopt op de mijne.
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voor de zekerheid altijd niffa op zak
Ja en dan dat ding om zijn hoofd ook nogquote:Op maandag 6 januari 2014 20:04 schreef Stranger het volgende:
Ik mag die Ruud niet.. Zo'n vies haarding.
Ik ook. Schijten is al lang geleden geweest. Of ik denk snelquote:Op maandag 6 januari 2014 20:04 schreef Tchock het volgende:
Ik heb het idee dat jullie tv achterloopt op de mijne.
Hij is de enige die in de buurt komt van lekkere man daarquote:Op maandag 6 januari 2014 20:04 schreef Stranger het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en dan dat ding om zijn hoofd ook nog
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:05 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Hij is de enige die in de buurt komt van lekkere man daar
Echt een tijger, rawr.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:04 schreef Stranger het volgende:
Typen kost tijd, lezen nietquote:Op maandag 6 januari 2014 20:05 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik ook. Schijten is al lang geleden geweest. Of ik denk snel
zwervertquote:Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef Karina het volgende:
WTF waarom heeft die hippie geen schoenen aan
zwerverquote:Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ga erin als een welpje maar ik kom eruit als een echte leeuw________________!!!
Zijn jas, broek enzovoort ook.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef iBenny het volgende:
Als hij de hele dag op zn blote voeten loopt zien zn voeten er wel nog aardig schoon en verzorgd uit eigenlijk
Idd geloof er geen kut van eerlijk gezegdquote:Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef iBenny het volgende:
Als hij de hele dag op zn blote voeten loopt zien zn voeten er wel nog aardig schoon en verzorgd uit eigenlijk
Omdat het een hippie is?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef Karina het volgende:
en toch is di zwervert slimmer dan hij lijkt volgens mij ..quote:
Blijft een zwerver.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef DJMO het volgende:
h
[..]
en toch is di zwervert slimmer dan hij lijkt volgens mij ..
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:07 schreef Mallika het volgende:
Bijtelsetje voor hem opgesnord, Rienk is al lang aan het denken wat hij nodig heeft de eerste dagen
quote:
Er gaat niets boven aandacht.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:07 schreef Uccie het volgende:
Dierbaarste bezit....en dan een jaar weggaan.
quote:
En waaorm dan? Hij is toch zwerver? Waarom moet hij dan spullen krijgen?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:07 schreef Kuhly het volgende:
Hij heeft vast kleding gekregen van SBS, maar blote voeten heeft ie zichzelf aangeleerd en dus wss schoenen geweigerd. Of van die mensen waar ie net was.
Nee, de kippen wel geloof ik.quote:
Heeft hij ze alle twee?quote:
Niet zelf. Mogen ze laten doen. Kippen mogen ze wel zelf slachten.quote:
Heerlijk. Hoe snel sommige mensen zich kunnen ergeren aan bepaalde mensen op tvquote:
er lang nog voor 1 maand voerquote:Op maandag 6 januari 2014 20:08 schreef Tchock het volgende:
Die koeien verzorgen klopt ook voor geen hol. Wat als het dierenvoer op is overmorgen? Laten de programmamakers dan die koeien doodgaan?
Wat, wie? Weer gemist omdat ik hier zat te lezenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Hij heeft WARM eten meegenomen in de kist? Is hij niet zo heel slim ofzo?
I rest my casequote:Op maandag 6 januari 2014 20:07 schreef creepycookie het volgende:
"Ex-vriendinnetje", "me meisie"
wat een kutmensen
Dat hadden ze in de kist moeten meenemen. Nu moeten ze de koeien volgende week al opetenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:08 schreef Tchock het volgende:
Die koeien verzorgen klopt ook voor geen hol. Wat als het dierenvoer op is overmorgen? Laten de programmamakers dan die koeien doodgaan?
Papa Swiebertje is volgens mij niet helemaal onbemiddeldquote:
Hij zei dat er nu 1 bij Anouk verbleef.quote:
Iemand?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:04 schreef Dark_Killah het volgende:
Wie van deze 15 mensen zijn al eerder bekend van TV dan. Ik las al iets over iemand uit 'de Bunker'? En Andrea dan?
Dat is niet zo'n goed voortekenquote:
wowquote:
Dacht ik ookquote:
Zou je denken!?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:09 schreef Loontjah het volgende:
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat dit (deels) acteurs zijn?
Is dat geen nightvisionachtig iets op die camera;s?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:09 schreef kievitsboom het volgende:
In de stal zie je de lampen gewoon branden.
Harold hebben we inderdaad niet thuis gezien toch?quote:
Water en stroomaansluiting wist je van te voren al.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:10 schreef TigerXtrm het volgende:
Dag 1. Meteen stromend water. Hoppa. Wat nou survival?
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:10 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Is dat geen nightvisionachtig iets op die camera;s?
Maar dan zie je nog wel of er licht brand of niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:10 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Is dat geen nightvisionachtig iets op die camera;s?
Ik hoop dat uiteindelijk die er uitgefilterd worden en de echte mensen overblijven.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:09 schreef Loontjah het volgende:
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat dit (deels) acteurs zijn?
Binnen 3 maanden heeft heel Utopia aids.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:10 schreef tong80 het volgende:
M'n aansteker viel. Kan hem niet terugvinden. Heb gelukkig een reserve.
Is er al geneukt tussendoor ?
Emil ook nietquote:Op maandag 6 januari 2014 20:10 schreef Injetta het volgende:
[..]
Harold hebben we inderdaad niet thuis gezien toch?
Als ze nog wat over hebbenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Rekening komt aan het eind van de maand.
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:10 schreef tong80 het volgende:
M'n aansteker viel. Kan hem niet terugvinden. Heb gelukkig een reserve.
Is er al geneukt tussendoor ?
en een koortslip zie Billyquote:Op maandag 6 januari 2014 20:11 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Binnen 3 maanden heeft heel Utopia aids.
En reclame. wtfquote:
Dacht ik ook jaquote:Op maandag 6 januari 2014 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zei dat er nu 1 bij Anouk verbleef.
Ben je achterlijk ofzoquote:
Schumacher gaf als Duitser al te veel gas.quote:
inderdaad hoe zit ditquote:Op maandag 6 januari 2014 20:11 schreef Kuhly het volgende:
Hij sluit een kraan aan op de waterleiding die niet is afgedopt oid? Kraan erop en uit een drukloze lege leiding komt water? Of heb ik wat gemist
Ah ja, zometeen weer 100xquote:Op maandag 6 januari 2014 20:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Na de (EERSTE) reclame geen we CENTRAAL
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Na de (EERSTE) reclame geen we CENTRAAL
Volgens mij is er nog altijd visumplichtquote:Op maandag 6 januari 2014 20:09 schreef Palomar het volgende:
het 'verre Drenthe' , alsof ze naar de andere kant van de wereld zijn gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |