Hij zeurt dat hij 3 dagen maar op sokken kan lopen, nou koop bij de kringloop schoenen voor 1 euro dan heb je nog watquote:
Nee joh, hij ziet er uit als een zwerver en iedereen roept dat altijd tegen hem, maar die slaapt echt never nooit onder een brugquote:Op maandag 6 januari 2014 19:44 schreef Laura.b het volgende:
Hoe komen ze ooit aan een zwerver? Is dat wel echt?
Daarna stinken ze... Hij heeft geen wasmaachine.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij zeurt dat hij 3 dagen maar op sokken kan lopen, nou koop bij de kringloop schoenen voor 1 euro dan heb je nog wat
Bang voor spoilersquote:Op maandag 6 januari 2014 19:44 schreef Stranger het volgende:
Dit is trouwens wel het tv-uitzending topic he? Leuk dat er al 6 dagen streams zijn om over te ouwehoeren maar hou dat in die topics.
Gewoon een hippiequote:Op maandag 6 januari 2014 19:45 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nee joh, hij ziet er uit als een zwerver en iedereen roept dat altijd tegen hem, maar die slaapt echt never nooit onder een brug
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij zeurt dat hij 3 dagen maar op sokken kan lopen, nou koop bij de kringloop schoenen voor 1 euro dan heb je nog wat
dus zonder sokken, is warmer dan blote voetenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]Het punt is dat je niet lang op dezelfde sokken kan lopen, in je schoenen.
Ik vind 'm wel nogal schoon voor een zwerver....quote:Op maandag 6 januari 2014 19:45 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nee joh, hij ziet er uit als een zwerver en iedereen roept dat altijd tegen hem, maar die slaapt echt never nooit onder een brug
Voel jij je kut nuquote:Op maandag 6 januari 2014 19:45 schreef adnapekkid het volgende:
gvd die zwerver heeft dezelfde jas als mij
ja, extreem kutquote:
Ik begin haar wel steeds leuker te vindenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:46 schreef Toverheks het volgende:
Charlotte neemt alles mee wat in de kist past, ze is wel cleverze sjopt gewoon bij papa in zijn restaurant
quote:
quote:
Dit alles ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel nogal schoon voor een zwerver....
Je wordt oudquote:Op maandag 6 januari 2014 19:46 schreef Mascleta het volgende:
Pffff. Ik kan dit topic niet volgen tegelijk met de uitzending.
quote:
Ik ook.quote:
Dat hoorde ik ook inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef LoveProfuzion het volgende:
hij mocht nog 1 keer naar huis om TOCH die kist te vullen...dus ze wisten het al.
Tot nu toe weten ze het goed te redden met wat ze hebben helaas.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef MilaNL het volgende:
Ik hoop dat die kist in 1 dag leeg is en dat ze dan echt niets hebben. Maar John de Mol kennende zullen ze wel meer krijgen.
Ik zou mijn kist tot de rand vullen met sigaretten inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:46 schreef Mallika het volgende:
Giller dat met zoveel rokers niemand sigaretten heeft genoemd ook
kist vol met nicotine en alcoholquote:Op maandag 6 januari 2014 19:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik zou mijn kist tot de rand vullen met sigaretten inderdaad.
Echt hequote:Op maandag 6 januari 2014 19:48 schreef Tchock het volgende:
Cola Light hè, want als je geen eten hebt wil je niet dik worden.
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:48 schreef ato het volgende:
Paul, Charlotte hebben al mijn symphatie
Die Rienk vreselijk
Andersom juist hierquote:Op maandag 6 januari 2014 19:48 schreef ato het volgende:
Paul, Charlotte hebben al mijn symphatie
Die Rienk vreselijk
Jaquote:Op maandag 6 januari 2014 19:49 schreef creepycookie het volgende:
Huh 4 kinderen en dan een jaar weg?
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:49 schreef creepycookie het volgende:
Huh 4 kinderen en dan een jaar weg iemand anders op d'r bek pakken na een week?
beetje duur mss, en niet iedereen heeft dat zomaar thuis liggenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een heel jaar coke in de kist
Is maar voor korte duur, een paar dagen later hugged die al met Billym dan vergeet die heel ff zijn meissiequote:
Ach ja e zien paps toch op tv en internet.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:49 schreef creepycookie het volgende:
Huh 4 kinderen en dan een jaar weg?
Rieks heeft nog wat ergens onder de grond begravequote:Op maandag 6 januari 2014 19:50 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
beetje duur mss, en niet iedereen heeft dat zomaar thuis liggen
Ik zou agressief wordenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:48 schreef Tchock het volgende:
Cola Light hè, want als je geen eten hebt wil je niet dik worden.
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
EN nog veel meer![]()
[..]
Dit alles ja.
Iedereen mag een kist vullen met spullenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
Wacht effe, ik val er net in, maar ze kunnen dus spullen verdienen wat ontzettend flauw
Ze hebben een groot bedrag betaald als borg, als ze iets flikken wat niet door de beugel kan zijn ze dat kwijt. Chantage dus eigenlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:50 schreef Aspergermeisje het volgende:
Wat als ze zich nou eens gaan verzetten tegen de programmamakers?
Nee ze mochten wat uitzoeken om mee te nemen, vooral voor de eerste dagen heb ik het idee.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
Wacht effe, ik val er net in, maar ze kunnen dus spullen verdienen wat ontzettend flauw
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Rieks heeft nog wat ergens onder de grond begrave
Serieus? Hoeveel?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze hebben een groot bedrag betaald als borg, als ze iets flikken wat niet door de beugel kan zijn ze dat kwijt. Chantage dus eigenlijk.
OK ook flauw. Gewoon met niks ernaar toe.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iedereen mag een kist vullen met spullen
Ja moeten ze wormen eten danquote:Op maandag 6 januari 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ook flauw. Gewoon met niks ernaar toe.
Nee, ze mochten in 15 minuten spullen in een kist verzamelen. Hierbij moesten ze meteen al samen overleggen en prioriteiten zien te stellen en zoals je later zult zien,is dat niet een van de sterkste kanten van de groep.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
quote:
Hoe komt Rienk dan aan 10K?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik las De Mol ergens zeggen dat het 'echt wel genoeg was' of zo. Precies bedrag weet ik niet.
Zo werkt dat toch bij zo'n beetje elke TV show, er zijn altijd wel voorwaarden aan deelname verbonden. Net zoals dat de deelnemers van WIDM niet mogen verklappen wie het wint op straffe van een boete.quote:
Naar mogelijkheid. Liep uit elkaar van 2500-25.000 euroquote:Op maandag 6 januari 2014 19:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik las De Mol ergens zeggen dat het 'echt wel genoeg was' of zo. Precies bedrag weet ik niet.
Niet spoileren in het livetopicquote:Op maandag 6 januari 2014 19:52 schreef Mallika het volgende:
Paul wilde 2 emmers om een toilet te bouwen en als je dan weet wat hij allemaal besteld heeft![]()
Ik had wel willen zien wat iedereen meenam, vooral Rienk.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:52 schreef beequeen het volgende:
Paul krijgt wel verdomd veel zendtijd.
Dan zit Rienk er dus gratis inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kist met groente en zo staat daar klaar en die wormen is niet zo gek ideequote:Op maandag 6 januari 2014 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja moeten ze wormen eten dan
quote:
Daar heb je 't.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:52 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Naar mogelijkheid. Liep uit elkaar van 2500-25.000 euro
Ja want dat is hetzelfde als je vader om je heen hebben? Ik ben 25 en moet er niet aan denken om m'n vader een jaar lang alleen op tv te zien. Kussend met andere vrouwen ook nog blijkbaarquote:Op maandag 6 januari 2014 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach ja e zien paps toch op tv en internet.
En die knul was al wat ouder
Ondernemend typeje.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:53 schreef Stranger het volgende:
Dat die charlotte niet even wacht tot er wat mensen zijn..
straks extra lange inhaalreclamequote:Op maandag 6 januari 2014 19:53 schreef Soury het volgende:
Nog steeds geen reclame, dat lijkt me niet goed
denk maar 1 reclameblok vandaagquote:Op maandag 6 januari 2014 19:53 schreef Soury het volgende:
Nog steeds geen reclame, dat lijkt me niet goed
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:53 schreef appelen het volgende:
kijk in de spoiler voor topnieuwsdat is alweer oud nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik ook. Maar als het goed is alleen zijn AH plastic tas.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:52 schreef Disana het volgende:
Ik had wel willen zien wat iedereen meenam, vooral Rienk.
Tuurlijk welquote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef adnapekkid het volgende:
is er nergens een livestream van die cams die daar hangen
Utopiatv.nlquote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef adnapekkid het volgende:
is er nergens een livestream van die cams die daar hangen
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef appelen het volgende:
Komt Koos ook in dit programma met analyses en antwoorden?
Denk dat ik het straks op uitzending gemist het ff ga kijken. (met geen/min mogelijk reclame)quote:
Beste motivatie die ik tot nu toe gehoord heb.quote:
Gebeurt ook.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er moet wel geneukt worden daar hoor
echt hequote:
Wacht maar tot ze daar de boobytraps activeren in de bunkerquote:Op maandag 6 januari 2014 19:57 schreef md89 het volgende:
Billy tegen dr moeder: "Het is geen spelletje!"
Dat is geen luxe hoorquote:
Ik zou 'r doen iigquote:Op maandag 6 januari 2014 19:58 schreef iBenny het volgende:
Die moeder ziet er jonger uit dan Billy!
dat ja, heeeeeeel toevalligquote:Op maandag 6 januari 2014 19:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Klinkt allemaal zo nepToevallig is iedereen thuis enz.
Want op oudjaarsdag heeft 95% van nederland het ZOO druk?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Het kon ook op de stream bekeken wordenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Zondag?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Is Billy een swinger?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:59 schreef Mylene het volgende:
Billy heeft ook een vriend? Ook een swinger?
Wat dan? Heb dat gemist blijkbaar.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:59 schreef Mylene het volgende:
Billy heeft ook een vriend? Ook een swinger?
Ben je op oudjaarsdag in de supermarkt geweest?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:59 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Want op oudjaarsdag heeft 95% van nederland het ZOO druk?
Net eentje, weet niet meer wie, voegde er nog aan toe 'en ik mag nog 1 nachtje thuis slapen'.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Je mag alleen de spullen uit de kist van één andere kandidaat gebruiken!1!!1quote:Op maandag 6 januari 2014 19:59 schreef Tchock het volgende:
En steek nu alsjeblieft al die kisten in de hens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |