LB hakt meequote:
Boehoe. Ik heb er 75, hoor je mij klagen?quote:
Maar ik kan me gedragen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Boehoe. Ik heb er 75, hoor je mij klagen?
Ik ook, maar blijkbaar mag je een SC geen tumor noemen.quote:
Stoere boii.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb vandaag ruim 15 minuten op school gezeten
Ik vind van wel, maar ik ben dan ook gewoon minstens 30 uur per week aanwezig.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Die 1800 euro per jaar meer dan waard ja.
Ja ik ben omgebouwd.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
Oh ik lees nu pas dat het Toto is. Je operatie was succesvol?
We zijn trots op je.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb vandaag ruim 15 minuten op school gezeten
VBL heeft de boel overgenomen daar.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
haters maken je sterk <<kanyewest.jpg>>
Stuart.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daarom ben jij er ook weg? Stuart mist je wel
Stuart is de meest irritante persoon van FOK!, een kansloos stuk vreten.quote:
Profi ^^quote:Op maandag 6 januari 2014 14:33 schreef Toto69 het volgende:
Dames en heren.
Over vier posts betreed ik de top 500.
Uh nee, samen met waniusI en araraatsS is hij een van mijn favoriete users.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stuart is de meest irritante persoon van FOK!, een kansloos stuk vreten.
Wortelkutjequote:Op maandag 6 januari 2014 14:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Uh nee, samen met waniusI en araraatsS is hij een van mijn favoriete users.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Uh nee, samen met waniusI en araraatsS is hij een van mijn favoriete users.
Geef maar door dat ik hem niet misquote:Op maandag 6 januari 2014 14:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daarom ben jij er ook weg? Stuart mist je wel
Je bent zelf een sherlockpost.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:37 schreef d4v1d het volgende:
Die gast heeft een veel te groot ego.
Stuart (sherlockpost)
Misschien is hij wel groot geschapen, weten wij veel.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:37 schreef d4v1d het volgende:
Die gast heeft een veel te groot ego.
Stuart (sherlockpost)
Iedereen is helemaal fantastisch volgens hem, totdat je een keer wat fout doet, dan haat hij je enorm. Zelf denkt hij altijd gelijk te hebben en geweldig te zijn. Bah.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
Stuart is best oké hoor, althans ik heb geen problemen met 'm als user, ik ken hem verder niet.
Nee dat issie nietquote:Op maandag 6 januari 2014 14:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Misschien is hij wel groot geschapen, weten wij veel.
Hij is 30 en maagd, dus betwijfel het.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Misschien is hij wel groot geschapen, weten wij veel.
Gerucht gaat dat hij in 2004 ontmaagd isquote:Op maandag 6 januari 2014 14:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is 30 en maagd, dus betwijfel het.
En nog steeds zo zuur? Nee.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat hij in 2004 ontmaagd is
Hij zou zich in hebben laten pakken.quote:
GRTDquote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, hij mag niet hier komen en zichzelf verdedigen tegen ons roddelen, want dat mocht ik ook niet van hem in GRTD. (Hij is daar de koning, jwz.)
snap er anders geen kut vanquote:Op maandag 6 januari 2014 14:40 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Nu zijn die opgaven echt fucking simpel.
Maar ik wel, het is makkelijker dan vwo natuurkunde.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga een rok kopen. Nog nooit gedaan.
Een rokquote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Mensen zonder roy donders huispakkiequote:Op maandag 6 januari 2014 14:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Een rok. Beter pimp je gewoon een badjas en slippers.
lb heeft nog nooit een rok gekocht maar als ze dat wel doe dan wort ze een prooi van de rokkenjagerquote:
Van natuurkunde, dwaas.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
lb heeft nog nooit een rok gekocht maar als ze dat wel doe dan wort ze een prooi van de rokkenjager
Thuis, jaquote:Op maandag 6 januari 2014 14:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Een rok. Beter pimp je gewoon een badjas en slippers.
Heb je al geprobeerd het lief te vragen?quote:
Het gesmeekt zelfsquote:Op maandag 6 januari 2014 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd het lief te vragen?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Rokken zijn tofquote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Ligt er echt wel aan wat voor een rok. Ik kan me menig broeken bedenken die ''meer sexy'' zijn dan een rok.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rokken zijn tof![]()
Mannen vinden het sexy en ze zijn veel comfortabeler dan broeken
True, maar ik ging er even vanuit dat LB een leuk rokje ging uitzoekenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ligt er echt wel aan wat voor een rok. Ik kan me menig broeken bedenken die ''meer sexy'' zijn dan een rok.
Dan ken je LB nog niet!quote:Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
True, maar ik ging er even vanuit dat LB een leuk rokje ging uitzoeken
Nomnomquote:Op maandag 6 januari 2014 15:43 schreef Roburtt het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan je bijna de enkels zien oef
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannendquote:Op maandag 6 januari 2014 15:43 schreef Roburtt het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan je bijna de enkels zien oef
Assumption is the mother of all fuckupsquote:Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze wilde hier bijna de deur plat stormen andersquote:
Dat is dan een neppe.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze wilde hier bijna de deur plat stormen anders
Beerquote:
Dat is dus zo lastig. Lief en eng tegelijkquote:
Heul nietquote:
jaquote:Op maandag 6 januari 2014 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beer![]()
Ik werd gequote en ik klikte al op het KSC topicMaar je quotte me hier
Ik voel een romancequote:Op maandag 6 januari 2014 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
jij bent hier: o
nu is er helemaal geen reden meer om in grtd te komen
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
jij bent hier: o
nu is er helemaal geen reden meer om in grtd te komen
ik ook, maar het vliegtuig van ess dr vriend moet nog neerstortenquote:
Je bent bij juiste persoon.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar het vliegtuig van ess dr vriend moet nog neerstorten
je kent toevallig een piloot die levensmoe is?quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar het vliegtuig van ess dr vriend moet nog neerstorten
quote:
ach, ik wens zo veel mensen dood, en nooit komen mijn wensen uitquote:
Ik zit alleen aan z'n vliegtuig wees maar gerustquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:53 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik zit alleen aan z'n vliegtuig wees maar gerust
Oh dus stiekem is dit een bescherming?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, ik wens zo veel mensen dood, en nooit komen mijn wensen uit
Ik zal hem vervangen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]Blijf eens van mijn vriendjes vliegtuig af
Ik wil hem graag ongedeerd kunnen knuffelen ja
Maar wie zegt dat ik een vervangend vriendje wil?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:54 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik zal hem vervangen.
Zo is alles weer opgelost.
hihihihihi
dat is dan weer niet de bedoeling hequote:Op maandag 6 januari 2014 15:54 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik zal hem vervangen.
Zo is alles weer opgelost.
hihihihihi
Ik. Jij ook als ik er eenmaal ben.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat ik een vervangend vriendje wil?
Ik wil eerst betaling zien.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is dan weer niet de bedoeling he
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:57 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik. Jij ook als ik er eenmaal ben.
[..]
Ik wil eerst betaling zien.
Nu voel ik me digitaal aangerand.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:59 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Maar ik ken jou nog niet eens
Behalve dat jij laatst ook een keer hoog ind e dagcijfers stond![]()
Lachen gieren brullenquote:
Moet je maar niet vlak bij me in de dagcijfers eindigenquote:
ik zal de afgelopen 2 weken niet hoog gescoord hebbenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je maar niet vlak bij me in de dagcijfers eindigen
Ik heb dit jaar al 2x op 1 gestaanquote:Op maandag 6 januari 2014 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zal de afgelopen 2 weken niet hoog gescoord hebben
Ik dacht al wat voelt dat fijnquote:Op maandag 6 januari 2014 16:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je maar niet vlak bij me in de dagcijfers eindigen
Ik ook niet, hooguit 3 berichten in 2 dagenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zal de afgelopen 2 weken niet hoog gescoord hebben
en er is geeneens een hunt geweestquote:Op maandag 6 januari 2014 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al 2x op 1 gestaan![]()
quote:
Neequote:Op maandag 6 januari 2014 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en er is geeneens een hunt geweest
Oh jeetje wat spannendquote:Op maandag 6 januari 2014 16:09 schreef essnhills het volgende:
[..]Dat soort gevoelens roep ik wel vaker op
Dat is spannenderquote:Op maandag 6 januari 2014 16:10 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Oh jeetje wat spannend
Waarom hbe jij geen foto's in je FoBo
Per ongeluk? Hoe kan dat nou per ongeluk gaan?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee![]()
Gister ging het per ongeluk. Ik zag het vanmorgen, ik was vroeg naar bed. Maar ik had niet het idee dat ik zoveel had gepost
Nee dat is zondequote:Op maandag 6 januari 2014 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is spannender
Ohja, ik moest nog op iemand reageren in FoBo
Per ongeluk als in, ik had niet het idee dat ik veel op FOK! was gister en dan ik veel had gepost.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Per ongeluk? Hoe kan dat nou per ongeluk gaan?
Ik moet m'n uiterste best doen om überhaupt in de top 100 te komen en jij wordt per ongeluk 1..
Ik kan het niet aan.
Niet.. Het gebeurt gewoon.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:13 schreef Roburtt het volgende:
Wat is er bijzonder aan o in de top 100 te komen
we hadden het gisteren toch over je hobby's?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Per ongeluk als in, ik had niet het idee dat ik veel op FOK! was gister en dan ik veel had gepost.
Maar dat heb ik wel vaker, blijkbaar post ik toch iets meer dan in denk![]()
Dan zien mensen je naam en als je dan ergens bent dan zijn ze van je onder de indrukquote:Op maandag 6 januari 2014 16:13 schreef Roburtt het volgende:
Wat is er bijzonder aan o in de top 100 te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik heb genoeg hobby'squote:Op maandag 6 januari 2014 16:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
we hadden het gisteren toch over je hobby's?
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan zien mensen je naam en als je dan ergens bent dan zijn ze van je onder de indruk
Ik zie er geen waarde inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
Nou, dan zijn er toch al 4quote:Op maandag 6 januari 2014 16:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
- Posten in ONZ
- Posten in GC
- Posten in RLS
- Posten in BNW
Statistiekjes vind ik wel leuk thoughquote:
Ik zou me eerder schamen al sta ik hoogquote:Op maandag 6 januari 2014 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Statistiekjes vind ik wel leuk though
Meh, dat boeit me ook nietquote:Op maandag 6 januari 2014 16:17 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik zou me eerder schamen al sta ik hoog
Statistieken.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Statistiekjes vind ik wel leuk though
Ik ga toch liever masturberenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Statistieken.
Ik kan me zo een avond vermaken met de twee statistiekensites van Fok.
quote:
quote:
Essquote:
Haiquote:
Tofquote:Op maandag 6 januari 2014 16:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ess
Ik zat te denken aan zoiets:
[ afbeelding ]
Heyquote:
niks mis met een beetje heupenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik durf zoiets nooit zo goedomdat ik vrij brede heupen heb, en met zoiets wordt het nog meer
![]()
M'n vriend zou het wel leuk vinden though
quote:
Ik weet niet zo goed wat voor topje erbij pastquote:Op maandag 6 januari 2014 16:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik durf zoiets nooit zo goedomdat ik vrij brede heupen heb, en met zoiets wordt het nog meer
![]()
M'n vriend zou het wel leuk vinden though
Een doorschijnende. Past altijd overal goed bij.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat voor topje erbij past
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Een doorschijnende. Past altijd overal goed bij.
Hangt er vanaf hoe hoog het rokje komt en hoe lang jouw bovenlijf isquote:Op maandag 6 januari 2014 16:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat voor topje erbij past
Je kan iig niet zeggen dat ik geen voruwelijke vormen hebquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan iig niet zeggen dat ik geen voruwelijke vormen heb
quote:
Wil ik dit weten?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:36 schreef Roburtt het volgende:
Koffie maar meegenomen naar de wc,dit wordt een lange zit
Weet ik niet, maar ik heb niks beters te doen.quote:
Uhuhquote:Op maandag 6 januari 2014 16:39 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik heb niks beters te doen.
quote:
In combinatie met deze mededeling:quote:Op maandag 6 januari 2014 16:41 schreef Roburtt het volgende:
Ik moet me vanavond maar weer eens scheren.
Vraag ik het me toch weer afquote:Op maandag 6 januari 2014 16:36 schreef Roburtt het volgende:
Koffie maar meegenomen naar de wc,dit wordt een lange zit
quote:
Dolfijnquote:
Goed hoorquote:
M'n baard smeerpijpquote:Op maandag 6 januari 2014 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
In combinatie met deze mededeling:
[..]
Vraag ik het me toch weer af
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:46 schreef Rezania het volgende:
Weet niet eens meer hoe ik een kracht moet ontbinden, gvd.
Mooiquote:Op maandag 6 januari 2014 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor
ik ga zo weer verder met opruimen en schoonmaken hier
Vandaag wel jaquote:
Dat is met lijntjes, dat is makkelijk. Maar ik heb maar één lijntje.quote:
Ik wil best een lijntje doenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is met lijntjes, dat is makkelijk. Maar ik heb maar één lijntje.
leggings > rokken op de schaal van sexy. Maar ik heb dan ook geen klasse en verkies een ordinaire hoer over meisje met uitstraling (niet mijn woorden)quote:Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rokken zijn tof![]()
Mannen vinden het sexy en ze zijn veel comfortabeler dan broeken
Nee, dat is geen ejaculatie.quote:
Twanorexiaking?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:31 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Twerking is niet voor iedereen, dat blijkt maar weer.
twerking+anorexia= twanorexiaking!quote:
godverquote:Op maandag 6 januari 2014 17:31 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Twerking is niet voor iedereen, dat blijkt maar weer.
Niks 'Murica.quote:
Het regende vandaag een beetje!quote:
Ja, maar dat is niet één land, dus ssst.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Niks 'Murica.
Dat is hier ook in vergelijking met Scandinavië.
Twee vlokken sneeuw en het halve land ligt plat.
Nog niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet één land, dus ssst.
Weet jij wel wat twerking is?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
gadverdamme man. Als ik wil zien hoe een reet wordt geveegd koop ik wel een hond met luizen.
Mijn tante vertelde laatst dat ze een keer om 3 uur 's nachts samen met haar broer vertrok van huis om naar school te lopen, 20km verderop. Het had heel erg hard gesneeuwd en ze haddden om kwart over 8 een belangrijk tentamen.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Niks 'Murica.
Dat is hier ook in vergelijking met Scandinavië.
Twee vlokken sneeuw en het halve land ligt plat.
Heb je hoge verwachtingen?quote:
HOE DE NEUK VEEG JIJ JE REET AF? DOOR HET TE SCHUDDEN? WAT?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
oh ik was in de war met dat ene wat sommigen na poepen doen
Afvegenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
oh ik was in de war met dat ene wat sommigen na poepen doen
ik heb een aarsdouchequote:Op maandag 6 januari 2014 17:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
HOE DE NEUK VEEG JIJ JE REET AF? DOOR HET TE SCHUDDEN? WAT?
Dat laatste..quote:Op maandag 6 januari 2014 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn tante vertelde laatst dat ze een keer om 3 uur 's nachts samen met haar broer vertrok van huis om naar school te lopen, 20km verderop. Het had heel erg hard gesneeuwd en ze haddden om kwart over 8 een belangrijk tentamen.
Ze waren nét op tijd aangekomen, ruim 5 uur gelopen dus, midden in de nacht. Komen ze bij het lokaal aan, werd het afgelast omdat de kinderen uit die stad zelf allemaal niet waren komen opdagen vanwege de sneeuwKonden ze weer teruglopen, 20km, door die sneeuw
Precies wat ik dacht.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
HOE DE NEUK VEEG JIJ JE REET AF? DOOR HET TE SCHUDDEN? WAT?
Dat hebben ze ook gedaanquote:Op maandag 6 januari 2014 17:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat laatste..
Ik had stampij geschopt daar op school als ik dat te horen kreeg...
En dan niet delen.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb een leuk youtube kanaal ontdekt
Nice. en terecht.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook gedaanUiteindelijk is zelfs mijn opa naar school gekomen (iets wat hij echt noooit deed) om verhaal te gaan halen bij de directeur.
Ze mochten daarna zelf kiezen wanneer ze dat tentamen wilden inhalen en zijn nooit meer naar school geweest als er sneeuw lag..
Mag dat niet dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
Essnhills is hierheen verhuisd(nofi)
Hoelang is het voor jou reizen nu?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:46 schreef Rezania het volgende:
Vorig jaar februari ruim 3 uur onderweg geweest naar school door de sneeuw, kom ik daar, mag ik na een half uur weer naar huis.
Jaa! die Everything Wrong With reeks.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/CinemaSins?feature=watch
Inderdaadquote:Op maandag 6 januari 2014 17:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jaa! die Everything Wrong With reeks.
Die is zeker leuk.
Wij zijn ook een keer een uur eerder vertrokken omdat we het eerste uur tentamen hadden. Iets van 5km fietsen door de polderquote:Op maandag 6 januari 2014 17:46 schreef Rezania het volgende:
Vorig jaar februari ruim 3 uur onderweg geweest naar school door de sneeuw, kom ik daar, mag ik na een half uur weer naar huis.
Ik zit nu af en toe op 5 plekken tegelijkquote:Op maandag 6 januari 2014 17:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jawel, maar er springen er akelig veel van jullie over. Stinkt het ofzo?
Ik weet niet wat dat betekentquote:
Ohquote:
Nou, nee.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik alles mocht zeggen zolang ik er ''nofi'' bij zet.
Oud, maar wel leuk.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/CinemaSins?feature=watch
Leiden een half uur, Delft een uur en een kwartier.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hoelang is het voor jou reizen nu?
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij zijn ook een keer een uur eerder vertrokken omdat we het eerste uur tentamen hadden. Iets van 5km fietsen door de polderen al die gasten uit de stad zelf waren er niet
![]()
Nu was de docent er ook niet, die stond vast in de file..Maar uiteindelijk mochten wij toch nog 's ochtends het tentamen maken en mochten daarna naar huis (ijsvrij!) en de rest die niet was komen opdagen (behalve de scholieren uit dorpen 15km verderop) werden naar school gebeld en moesten de hele dag blijven
![]()
Richtig!quote:Op maandag 6 januari 2014 17:29 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Nee, dat is geen ejaculatie.
Maar dat zijn kleine zeepaarten!
Adblock.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
Youtube is ook niet meer wat het was
Ja echtquote:
En met 5 cm sneeuw?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leiden een half uur, Delft een uur en een kwartier.
48 uurquote:
Naar Delft? Wat dacht je van niet? Ik moet sowieso met de trein, dus tja.quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb geen Harry Potter en Home Alone gekeken in de kerstvakantie
Ik miste nog steeds een nieuwe LOTR-film. Dat was 3 jaar achter elkaar rond Kerstquote:
En dan noem jij stadsmensen pussies.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Naar Delft? Wat dacht je van niet? Ik moet sowieso met de trein, dus tja.
Ah, ik heb wel de LOTR-trilogie gekeken in één dag. Misschien dat dat de nieuwe traditie wordt dan.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik miste nog steeds een nieuwe LOTR-film. Dat was 3 jaar achter elkaar rond Kerst
Ja man, ik kan er echt wat aan doen als de trein niet rijdt.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dan noem jij stadsmensen pussies.
Ik heb een keer 3 uur vastgestaan op Haarlem met de treinquote:Op maandag 6 januari 2014 17:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dan noem jij stadsmensen pussies.
puzzelen is saai, sudoku's zijn leukerquote:Op maandag 6 januari 2014 18:01 schreef Moira. het volgende:
Ja jongens, na bijna een week bij mijn schoonfamilie door te hebben gebracht is de Jan van Haasteren puzzelverslaving weer toegeslagen.
Met 2 kleine kastjes en een plank nu een tafel gemaakt en een nog in folie verpakte Jan van Haasteren puzzel gevondenLet's do this
Af en toe is het wel goed om even achter het beeldscherm vandaan te komen en niets doen te vervangen door niets doen
Sudoko is een puzzel.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
puzzelen is saai, sudoku's zijn leuker
Wat dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
Snakey is echt een zure FAhoop dat ik hem nooit tegen hoef te komen.
Jan van Haasteren puzzels zijn nooit saaiquote:Op maandag 6 januari 2014 18:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
puzzelen is saai, sudoku's zijn leuker
ze snapt wat ik bedoelquote:
KLB / Vriendin in af - en binnenkort verwachtingquote:
LB is al van mijquote:Op maandag 6 januari 2014 18:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik zie dat je nieuw op FOK! bent dus ik wijs je er even op dat ik dibs heb op LittleBrownie.
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik zie dat je nieuw op FOK! bent dus ik wijs je er even op dat ik dibs heb op LittleBrownie.
Geen probleem johquote:Op maandag 6 januari 2014 18:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
Denk dat er misschien een verhaal achter TS (en zijn verhaal) zit, dat Snakey wel weet maar wij nietquote:Op maandag 6 januari 2014 18:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ze snapt wat ik bedoel
[..]
KLB / Vriendin in af - en binnenkort verwachting
En hij komt over het algemeen nogal verbitterd over, net als opa.B nofi.
Vraag maar aan LBquote:
hev fun!quote:Op maandag 6 januari 2014 18:10 schreef Moira. het volgende:
Mja ik ga dus ff lekker burgerlijk puzzelen
Awhquote:Op maandag 6 januari 2014 18:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Geen probleem joh![]()
Ik ben al in de wolken van iemand anders
Puzzelenquote:Op maandag 6 januari 2014 18:10 schreef Moira. het volgende:
Mja ik ga dus ff lekker burgerlijk puzzelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |