Inderdaadquote:Op maandag 6 januari 2014 17:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jaa! die Everything Wrong With reeks.
Die is zeker leuk.
Wij zijn ook een keer een uur eerder vertrokken omdat we het eerste uur tentamen hadden. Iets van 5km fietsen door de polderquote:Op maandag 6 januari 2014 17:46 schreef Rezania het volgende:
Vorig jaar februari ruim 3 uur onderweg geweest naar school door de sneeuw, kom ik daar, mag ik na een half uur weer naar huis.
Ik zit nu af en toe op 5 plekken tegelijkquote:Op maandag 6 januari 2014 17:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jawel, maar er springen er akelig veel van jullie over. Stinkt het ofzo?
Ik weet niet wat dat betekentquote:
Ohquote:
Nou, nee.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik alles mocht zeggen zolang ik er ''nofi'' bij zet.
Oud, maar wel leuk.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/CinemaSins?feature=watch
Leiden een half uur, Delft een uur en een kwartier.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hoelang is het voor jou reizen nu?
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij zijn ook een keer een uur eerder vertrokken omdat we het eerste uur tentamen hadden. Iets van 5km fietsen door de polderen al die gasten uit de stad zelf waren er niet
![]()
Nu was de docent er ook niet, die stond vast in de file..Maar uiteindelijk mochten wij toch nog 's ochtends het tentamen maken en mochten daarna naar huis (ijsvrij!) en de rest die niet was komen opdagen (behalve de scholieren uit dorpen 15km verderop) werden naar school gebeld en moesten de hele dag blijven
![]()
Richtig!quote:Op maandag 6 januari 2014 17:29 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Nee, dat is geen ejaculatie.
Maar dat zijn kleine zeepaarten!
Adblock.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
Youtube is ook niet meer wat het was
Ja echtquote:
En met 5 cm sneeuw?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leiden een half uur, Delft een uur en een kwartier.
48 uurquote:
Naar Delft? Wat dacht je van niet? Ik moet sowieso met de trein, dus tja.quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb geen Harry Potter en Home Alone gekeken in de kerstvakantie
Ik miste nog steeds een nieuwe LOTR-film. Dat was 3 jaar achter elkaar rond Kerstquote:
En dan noem jij stadsmensen pussies.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Naar Delft? Wat dacht je van niet? Ik moet sowieso met de trein, dus tja.
Ah, ik heb wel de LOTR-trilogie gekeken in één dag. Misschien dat dat de nieuwe traditie wordt dan.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik miste nog steeds een nieuwe LOTR-film. Dat was 3 jaar achter elkaar rond Kerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |