quote:Op maandag 6 januari 2014 16:46 schreef Rezania het volgende:
Weet niet eens meer hoe ik een kracht moet ontbinden, gvd.
Mooiquote:Op maandag 6 januari 2014 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor
ik ga zo weer verder met opruimen en schoonmaken hier
Vandaag wel jaquote:
Dat is met lijntjes, dat is makkelijk. Maar ik heb maar één lijntje.quote:
Ik wil best een lijntje doenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is met lijntjes, dat is makkelijk. Maar ik heb maar één lijntje.
leggings > rokken op de schaal van sexy. Maar ik heb dan ook geen klasse en verkies een ordinaire hoer over meisje met uitstraling (niet mijn woorden)quote:Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rokken zijn tof![]()
Mannen vinden het sexy en ze zijn veel comfortabeler dan broeken
Nee, dat is geen ejaculatie.quote:
Twanorexiaking?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:31 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Twerking is niet voor iedereen, dat blijkt maar weer.
twerking+anorexia= twanorexiaking!quote:
godverquote:Op maandag 6 januari 2014 17:31 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Twerking is niet voor iedereen, dat blijkt maar weer.
Niks 'Murica.quote:
Het regende vandaag een beetje!quote:
Ja, maar dat is niet één land, dus ssst.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Niks 'Murica.
Dat is hier ook in vergelijking met Scandinavië.
Twee vlokken sneeuw en het halve land ligt plat.
Nog niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet één land, dus ssst.
Weet jij wel wat twerking is?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
gadverdamme man. Als ik wil zien hoe een reet wordt geveegd koop ik wel een hond met luizen.
Mijn tante vertelde laatst dat ze een keer om 3 uur 's nachts samen met haar broer vertrok van huis om naar school te lopen, 20km verderop. Het had heel erg hard gesneeuwd en ze haddden om kwart over 8 een belangrijk tentamen.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Niks 'Murica.
Dat is hier ook in vergelijking met Scandinavië.
Twee vlokken sneeuw en het halve land ligt plat.
Heb je hoge verwachtingen?quote:
HOE DE NEUK VEEG JIJ JE REET AF? DOOR HET TE SCHUDDEN? WAT?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
oh ik was in de war met dat ene wat sommigen na poepen doen
Afvegenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
oh ik was in de war met dat ene wat sommigen na poepen doen
ik heb een aarsdouchequote:Op maandag 6 januari 2014 17:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
HOE DE NEUK VEEG JIJ JE REET AF? DOOR HET TE SCHUDDEN? WAT?
Dat laatste..quote:Op maandag 6 januari 2014 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn tante vertelde laatst dat ze een keer om 3 uur 's nachts samen met haar broer vertrok van huis om naar school te lopen, 20km verderop. Het had heel erg hard gesneeuwd en ze haddden om kwart over 8 een belangrijk tentamen.
Ze waren nét op tijd aangekomen, ruim 5 uur gelopen dus, midden in de nacht. Komen ze bij het lokaal aan, werd het afgelast omdat de kinderen uit die stad zelf allemaal niet waren komen opdagen vanwege de sneeuwKonden ze weer teruglopen, 20km, door die sneeuw
Precies wat ik dacht.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
HOE DE NEUK VEEG JIJ JE REET AF? DOOR HET TE SCHUDDEN? WAT?
Dat hebben ze ook gedaanquote:Op maandag 6 januari 2014 17:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat laatste..
Ik had stampij geschopt daar op school als ik dat te horen kreeg...
En dan niet delen.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb een leuk youtube kanaal ontdekt
Nice. en terecht.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook gedaanUiteindelijk is zelfs mijn opa naar school gekomen (iets wat hij echt noooit deed) om verhaal te gaan halen bij de directeur.
Ze mochten daarna zelf kiezen wanneer ze dat tentamen wilden inhalen en zijn nooit meer naar school geweest als er sneeuw lag..
Mag dat niet dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
Essnhills is hierheen verhuisd(nofi)
Hoelang is het voor jou reizen nu?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:46 schreef Rezania het volgende:
Vorig jaar februari ruim 3 uur onderweg geweest naar school door de sneeuw, kom ik daar, mag ik na een half uur weer naar huis.
Jaa! die Everything Wrong With reeks.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/CinemaSins?feature=watch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |