LB hakt meequote:
Boehoe. Ik heb er 75, hoor je mij klagen?quote:
Maar ik kan me gedragen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Boehoe. Ik heb er 75, hoor je mij klagen?
Ik ook, maar blijkbaar mag je een SC geen tumor noemen.quote:
Stoere boii.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb vandaag ruim 15 minuten op school gezeten
Ik vind van wel, maar ik ben dan ook gewoon minstens 30 uur per week aanwezig.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Die 1800 euro per jaar meer dan waard ja.
Ja ik ben omgebouwd.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
Oh ik lees nu pas dat het Toto is. Je operatie was succesvol?
We zijn trots op je.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb vandaag ruim 15 minuten op school gezeten
VBL heeft de boel overgenomen daar.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
haters maken je sterk <<kanyewest.jpg>>
Stuart.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daarom ben jij er ook weg? Stuart mist je wel
Stuart is de meest irritante persoon van FOK!, een kansloos stuk vreten.quote:
Profi ^^quote:Op maandag 6 januari 2014 14:33 schreef Toto69 het volgende:
Dames en heren.
Over vier posts betreed ik de top 500.
Uh nee, samen met waniusI en araraatsS is hij een van mijn favoriete users.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stuart is de meest irritante persoon van FOK!, een kansloos stuk vreten.
Wortelkutjequote:Op maandag 6 januari 2014 14:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Uh nee, samen met waniusI en araraatsS is hij een van mijn favoriete users.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Uh nee, samen met waniusI en araraatsS is hij een van mijn favoriete users.
Geef maar door dat ik hem niet misquote:Op maandag 6 januari 2014 14:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daarom ben jij er ook weg? Stuart mist je wel
Je bent zelf een sherlockpost.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:37 schreef d4v1d het volgende:
Die gast heeft een veel te groot ego.
Stuart (sherlockpost)
Misschien is hij wel groot geschapen, weten wij veel.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:37 schreef d4v1d het volgende:
Die gast heeft een veel te groot ego.
Stuart (sherlockpost)
Iedereen is helemaal fantastisch volgens hem, totdat je een keer wat fout doet, dan haat hij je enorm. Zelf denkt hij altijd gelijk te hebben en geweldig te zijn. Bah.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
Stuart is best oké hoor, althans ik heb geen problemen met 'm als user, ik ken hem verder niet.
Nee dat issie nietquote:Op maandag 6 januari 2014 14:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Misschien is hij wel groot geschapen, weten wij veel.
Hij is 30 en maagd, dus betwijfel het.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Misschien is hij wel groot geschapen, weten wij veel.
Gerucht gaat dat hij in 2004 ontmaagd isquote:Op maandag 6 januari 2014 14:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is 30 en maagd, dus betwijfel het.
En nog steeds zo zuur? Nee.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat hij in 2004 ontmaagd is
Hij zou zich in hebben laten pakken.quote:
GRTDquote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, hij mag niet hier komen en zichzelf verdedigen tegen ons roddelen, want dat mocht ik ook niet van hem in GRTD. (Hij is daar de koning, jwz.)
snap er anders geen kut vanquote:Op maandag 6 januari 2014 14:40 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Nu zijn die opgaven echt fucking simpel.
Maar ik wel, het is makkelijker dan vwo natuurkunde.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga een rok kopen. Nog nooit gedaan.
Een rokquote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga een rok kopen. Nog nooit gedaan.
Mensen zonder roy donders huispakkiequote:Op maandag 6 januari 2014 14:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Een rok. Beter pimp je gewoon een badjas en slippers.
lb heeft nog nooit een rok gekocht maar als ze dat wel doe dan wort ze een prooi van de rokkenjagerquote:
Van natuurkunde, dwaas.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
lb heeft nog nooit een rok gekocht maar als ze dat wel doe dan wort ze een prooi van de rokkenjager
Thuis, jaquote:Op maandag 6 januari 2014 14:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Een rok. Beter pimp je gewoon een badjas en slippers.
Heb je al geprobeerd het lief te vragen?quote:
Het gesmeekt zelfsquote:Op maandag 6 januari 2014 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd het lief te vragen?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |