Ja man, ik kan er echt wat aan doen als de trein niet rijdt.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dan noem jij stadsmensen pussies.
Ik heb een keer 3 uur vastgestaan op Haarlem met de treinquote:Op maandag 6 januari 2014 17:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dan noem jij stadsmensen pussies.
puzzelen is saai, sudoku's zijn leukerquote:Op maandag 6 januari 2014 18:01 schreef Moira. het volgende:
Ja jongens, na bijna een week bij mijn schoonfamilie door te hebben gebracht is de Jan van Haasteren puzzelverslaving weer toegeslagen.
Met 2 kleine kastjes en een plank nu een tafel gemaakt en een nog in folie verpakte Jan van Haasteren puzzel gevondenLet's do this
Af en toe is het wel goed om even achter het beeldscherm vandaan te komen en niets doen te vervangen door niets doen
Sudoko is een puzzel.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
puzzelen is saai, sudoku's zijn leuker
Wat dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
Snakey is echt een zure FAhoop dat ik hem nooit tegen hoef te komen.
Jan van Haasteren puzzels zijn nooit saaiquote:Op maandag 6 januari 2014 18:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
puzzelen is saai, sudoku's zijn leuker
ze snapt wat ik bedoelquote:
KLB / Vriendin in af - en binnenkort verwachtingquote:
LB is al van mijquote:Op maandag 6 januari 2014 18:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik zie dat je nieuw op FOK! bent dus ik wijs je er even op dat ik dibs heb op LittleBrownie.
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik zie dat je nieuw op FOK! bent dus ik wijs je er even op dat ik dibs heb op LittleBrownie.
Geen probleem johquote:Op maandag 6 januari 2014 18:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
Denk dat er misschien een verhaal achter TS (en zijn verhaal) zit, dat Snakey wel weet maar wij nietquote:Op maandag 6 januari 2014 18:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ze snapt wat ik bedoel
[..]
KLB / Vriendin in af - en binnenkort verwachting
En hij komt over het algemeen nogal verbitterd over, net als opa.B nofi.
Vraag maar aan LBquote:
hev fun!quote:Op maandag 6 januari 2014 18:10 schreef Moira. het volgende:
Mja ik ga dus ff lekker burgerlijk puzzelen
Awhquote:Op maandag 6 januari 2014 18:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Geen probleem joh![]()
Ik ben al in de wolken van iemand anders
Puzzelenquote:Op maandag 6 januari 2014 18:10 schreef Moira. het volgende:
Mja ik ga dus ff lekker burgerlijk puzzelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |