Niet.. Het gebeurt gewoon.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:13 schreef Roburtt het volgende:
Wat is er bijzonder aan o in de top 100 te komen
we hadden het gisteren toch over je hobby's?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Per ongeluk als in, ik had niet het idee dat ik veel op FOK! was gister en dan ik veel had gepost.
Maar dat heb ik wel vaker, blijkbaar post ik toch iets meer dan in denk![]()
Dan zien mensen je naam en als je dan ergens bent dan zijn ze van je onder de indrukquote:Op maandag 6 januari 2014 16:13 schreef Roburtt het volgende:
Wat is er bijzonder aan o in de top 100 te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik heb genoeg hobby'squote:Op maandag 6 januari 2014 16:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
we hadden het gisteren toch over je hobby's?
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan zien mensen je naam en als je dan ergens bent dan zijn ze van je onder de indruk
Ik zie er geen waarde inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
Nou, dan zijn er toch al 4quote:Op maandag 6 januari 2014 16:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
- Posten in ONZ
- Posten in GC
- Posten in RLS
- Posten in BNW
Statistiekjes vind ik wel leuk thoughquote:
Ik zou me eerder schamen al sta ik hoogquote:Op maandag 6 januari 2014 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Statistiekjes vind ik wel leuk though
Meh, dat boeit me ook nietquote:Op maandag 6 januari 2014 16:17 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik zou me eerder schamen al sta ik hoog
Statistieken.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Statistiekjes vind ik wel leuk though
Ik ga toch liever masturberenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Statistieken.
Ik kan me zo een avond vermaken met de twee statistiekensites van Fok.
quote:
quote:
Essquote:
Haiquote:
Tofquote:Op maandag 6 januari 2014 16:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ess
Ik zat te denken aan zoiets:
[ afbeelding ]
Heyquote:
niks mis met een beetje heupenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik durf zoiets nooit zo goedomdat ik vrij brede heupen heb, en met zoiets wordt het nog meer
![]()
M'n vriend zou het wel leuk vinden though
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |