abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135162167
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik heb sinds vorige week ook een OKCupid profiel aangemaakt, maar die is nog leeg :')

oh noes
  maandag 6 januari 2014 @ 20:41:24 #102
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_135162248
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

oh noes
Fuck me, right?

En da's waarschijnlijk van de VS of heel OKCupid, niet van het land met de tulpen, windmolens en de torenhoge vrouwen die eruit zien als een zak met aardappelen :')
Confidence through competence
pi_135162366
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:41 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Fuck me, right?
Nah, komt wel goed joh. Desnoods plak je er 5 cm bij, niemand ziet het in het echt. Overigens had ik ook altijd gewoon 6'0 staan, terwijl ik zelf 5'10 ben. Niemand is het ooit opgevallen in de reals, maar was wel benieuwd of het een verschil zou maken. :') Meestal kijken ze toch naar je gezicht, uitstraling en wat je te zeggen hebt. En hoe goed je ze die avond neukt.

quote:
En da's waarschijnlijk van de VS of heel OKCupid, niet van het land met de tulpen, windmolens en de torenhoge vrouwen die eruit zien als een zak met aardappelen :')
Haha, breek me de bek er niet over open. :') 175 cm is voor mij de harde limiet voor een vrouw, of ze moet wel heel mooi geproportioneerd zijn. Maar zo'n beest met een verlengde rug in plaats van een bum moet ik echt niet hebben. :P
  maandag 6 januari 2014 @ 20:47:31 #104
55709 Stereotomy
pi_135162528
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:44 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Nah, komt wel goed joh. Desnoods plak je er 5 cm bij, niemand ziet het in het echt.
Nah, wil ik niet doen. Ik heb al + 1 cm gedaan ten opzichte van wat er in mijn paspoort staat. Om nog 2 cm erbij te doen voordat ik bij het volgende ronde getal ben...

Echt ongeloveloos hoeveel lengte ertoe doet voor vrouwen, voor dat 'beschermde, geborgen' gevoel. Emancipatie my ass, gewoon holenmens instincten.

quote:
Meestal kijken ze toch naar je gezicht, uitstraling en wat je te zeggen hebt. En hoe goed je ze die avond neukt.
Ja, de meeste van mijn lange relaties is ook geweest met chickies die een paar cm langer zijn dan ik. Op een gegeven moment voelen ze zich veilig bij je, en dan is het echt geen probleem meer. De issue is ook vaak meer die eerste indruk: geen enkele vrouw was ooit een meisje dat droomde van de man van haar leven waartegen ze naar beneden moet kijken. :P
  maandag 6 januari 2014 @ 20:48:08 #105
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135162556
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

oh noes
Ik ben 5'7. Tering :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 6 januari 2014 @ 20:49:03 #106
55709 Stereotomy
pi_135162602
quote:
17s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ben 5'7. Tering :')
Ach, dit wist je allang toch?
  maandag 6 januari 2014 @ 20:49:12 #107
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135162610
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:08 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Als hij daar al als een wijf over loopt te janken weet je het wel. En anders 10 tegen 1 dat het niet moeders mooiste is.
Inderdaad :) Of getrouwd. Leeftijd is 44 jaar.
pi_135162705
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:47 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nah, wil ik niet doen. Ik heb al + 1 cm gedaan ten opzichte van wat er in mijn paspoort staat. Om nog 2 cm erbij te doen voordat ik bij het volgende ronde getal ben...

Echt ongeloveloos hoeveel lengte ertoe doet voor vrouwen, voor dat 'beschermde, geborgen' gevoel. Emancipatie my ass, gewoon holenmens instincten.

[..]

Ja, de meeste van mijn lange relaties is ook geweest met chickies die een paar cm langer zijn dan ik. De issue is ook vaak meer die eerste indruk: geen enkele vrouw was ooit een meisje dat droomde van de man van haar leven waartegen ze naar beneden moet kijken. :P
Ach, ik snap het wel, en als ik zelf een vrouw was zou ik ook liever een (stuk) langere vriend willen. Want ach, waarom ook niet. Maar ze slaan er imo wel soms in door. Dat ze liever een skinny tak van +5 cm hebben in plaats van iemand die 20 kg zwaarder is en ze daadwerkelijk kan beschermen. :') Vooral niet teveel van aantrekken, blijft toch meer een kwestie van zelf een vrouw uitzoeken in plaats van jezelf laten uitzoeken.

En inderdaad, dat wordt er (bovenop het onbewuste) ook wel een beetje ingegoten, ja. 80% van de acteurs en shit zijn vaak al 1.85m+ enzo, zelfs in de VS. En moeders zeggen inderdaad eerder tegen hun kinderen 'zoek een man die groot en sterk is', in plaats van 'zoek een kleine lieve jongen'. :P Maar nogmaals, wat ik aan het einde van de vorige alinea zei. Just deal with it brah!
  maandag 6 januari 2014 @ 20:51:39 #109
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135162710
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:49 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ach, dit wist je allang toch?
Heb er voor het eerst aandacht aan besteed toen ik 26 was geloof ik.
Een collega zei het: Hmm je hebt vast moeite met versieren door die lengte.

Toen klikte ineens heel veel. :D

Maar hoe lang ben jij dan?
  maandag 6 januari 2014 @ 20:53:52 #110
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135162835
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:51 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ach, ik snap het wel, en als ik zelf een vrouw was zou ik ook liever een (stuk) langere vriend willen. Want ach, waarom ook niet. Maar ze slaan er imo wel soms in door. Dat ze liever een skinny tak van +5 cm hebben in plaats van iemand die 20 kg zwaarder is en ze daadwerkelijk kan beschermen. :') Vooral niet teveel van aantrekken, blijft toch meer een kwestie van zelf een vrouw uitzoeken in plaats van jezelf laten uitzoeken.

En inderdaad, dat wordt er (bovenop het onbewuste) ook wel een beetje ingegoten, ja. 80% van de acteurs en shit zijn vaak al 1.85m+ enzo, zelfs in de VS. En moeders zeggen inderdaad eerder tegen hun kinderen 'zoek een man die groot en sterk is', in plaats van 'zoek een kleine lieve jongen'. :P Maar nogmaals, wat ik aan het einde van de vorige alinea zei. Just deal with it brah!
Volgens mij is dat meer bij twintigers. Beetje het ideaalplaatje. Lang, donker haar en breed. En andersom net zo standaard vaak. Dat onderzoek van Okcupid is inderdaad best grappig, ook opvallend hoe vaak mensen liegen op hun profiel. Ik heb liever dat iemand gewoon zegt dat hij 1.75 is dan dat het pas blijkt op de date trouwens.
pi_135163006
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat meer bij twintigers. Beetje het ideaalplaatje. Lang, donker haar en breed. En andersom net zo standaard vaak. Dat onderzoek van Okcupid is inderdaad best grappig, ook opvallend hoe vaak mensen liegen op hun profiel. Ik heb liever dat iemand gewoon zegt dat hij 1.75 is dan dat het pas blijkt op de date trouwens.
Yeah, zijn vaak ook de meer 'conformerende' en onzekere vrouwen die er zo op gaan lopen hameren. Of gewoon de uitzonderlijk lange (1.80m+) vrouwen, dan snap ik het dan weer wel. No hate verder daarop.

Overigens zou ik wel gewoon eerlijk over lengte zijn als er naar gevraagd wordt. Maar het is meer voor het statische op je profiel, + filters die ze er soms op gooien. Dan kun je beter gewoon listed worden als 6'0, 95% kans dat ze er in het echt niets van merkt en zo vang je nog meer spreekwoordelijke wind ook. :) Desondanks ben ik er nooit naar gevraagd, 5 cm kun je er meestal wel bij doen denk ik. Daarboven valt het wel op.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:58:29 #112
55709 Stereotomy
pi_135163096
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:51 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ach, ik snap het wel, en als ik zelf een vrouw was zou ik ook liever een (stuk) langere vriend willen.
Ik ook :') ;(

quote:
En inderdaad, dat wordt er (bovenop het onbewuste) ook wel een beetje ingegoten, ja. 80% van de acteurs en shit zijn vaak al 1.85m+ enzo, zelfs in de VS.
Nah, Tom Cruise, Robert Downey Jr. allemaal ukkies :) Maar gelukkig houden vrouwen van 1 ding meer dan lengte bij mannen: status / karakter. En da's beide waar je als man zelf in kunt groeien, in tegenstelling tot lengte.

quote:
Just deal with it brah!
  maandag 6 januari 2014 @ 20:59:20 #113
55709 Stereotomy
pi_135163132
quote:

[..]

Zeker is dat bij jongeren meer, waar de hormonen door het lijf gieren en je fysiek ook wat aan de ander wil hebben.

Als je wat ouder bent, dan komt stabiliteit, rust, maatjes zijn :r , wat meer om de hoek kijken. Volkomen natuurlijk en terecht overigens. :)
  maandag 6 januari 2014 @ 21:00:21 #114
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135163182
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:57 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Yeah, zijn vaak ook de meer 'conformerende' en onzekere vrouwen die er zo op gaan lopen hameren. Of gewoon de uitzonderlijk lange (1.80m+) vrouwen, dan snap ik het dan weer wel. No hate verder daarop.

Overigens zou ik wel gewoon eerlijk over lengte zijn als er naar gevraagd wordt. Maar het is meer voor het statische op je profiel, + filters die ze er soms op gooien. Dan kun je beter gewoon listed worden als 6'0, 95% kans dat ze er in het echt niets van merkt en zo vang je nog meer spreekwoordelijke wind ook. :) Desondanks ben ik er nooit naar gevraagd, 5 cm kun je er meestal wel bij doen denk ik. Daarboven valt het wel op.
Klopt, degenen die zich druk maken of iemand wel leuk genoeg is voor zijn/haar omgeving. Je moet er vooral zelf blij mee zijn :)

Snap ik ook wel, ietsje erbij "liegen" of 1 jaar jonger zijn levert soms veel meer matches op, vooral voor mannen denk ik. Dat is inderdaad het belangrijkste, als er naar gevraagd wordt gewoon eerlijk zeggen. Anders blijft dat er zo tussen hangen als je gaat daten.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:01:15 #115
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_135163239
De BB-ers nemen het topic over
pi_135163279
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:58 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik ook :') ;(

[..]

Nah, Tom Cruise, Robert Downey Jr. allemaal ukkies :) Maar gelukkig houden vrouwen van 1 ding meer dan lengte bij mannen: status / karakter. En da's beide wat je als man zelf in kunt groeien, in tegenstelling tot lengte.

[..]

[ afbeelding ]
Yeah, maar dat zijn ook wel de uitschieters. Meeste mannelijke acteurs zijn meestel wel de lange(re) mannen. En ik zie meer vrouwen zwijmelen over een Hugh Jackman dan over Robert Downey Jr., het zijn toch meestal meer de 'meisjes' die daarvoor gaan. Maar dat ligt eerder aan andere dingen dan lengte denk ik. :')

Brad Pitt is overigens ook nog geen 1.80m. Niemand cared. :') "God keek naar Brad Pitt en zag dat het goed was. Vond ik niet, baal er nog steeds van. Ik had gewoon 2.10m willen zijn." deed het ooit wel goed voor me. Ach.

quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:00 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klopt, degenen die zich druk maken of iemand wel leuk genoeg is voor zijn/haar omgeving. Je moet er vooral zelf blij mee zijn :)

Snap ik ook wel, ietsje erbij "liegen" of 1 jaar jonger zijn levert soms veel meer matches op, vooral voor mannen denk ik. Dat is inderdaad het belangrijkste, als er naar gevraagd wordt gewoon eerlijk zeggen. Anders blijft dat er zo tussen hangen als je gaat daten.
Jij ziet het goed. :) Ik mag hopen dat je niet op Paiq zit.

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:01 schreef BeamofLight het volgende:
De BB-ers nemen het topic over
Terecht.
pi_135163702
OkCupid is nice!

Ook veel meer open mindend mensen en minder tokkies die vreemdgaan
En die vragen die je moet beantwoorden zijn tof!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_135163858
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
OkCupid is nice!

Ook veel meer open mindend mensen en minder tokkies die vreemdgaan
En die vragen die je moet beantwoorden zijn tof!
En zo is het, iedereen lid worden van OkCupid via mijn referral link. De rest is een beetje Hyves vergeleken met Facebook, bij eerstgenoemde kun je beter wegblijven.

Voor de weigeraars: ik ben benieuwd wat je motivatie is om toch zo'n andere betaalde Nedersite te gebruiken. Just wondering. :o
  maandag 6 januari 2014 @ 21:14:13 #119
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135163892
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:13 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

En zo is het, iedereen lid worden van OkCupid via mijn referral link. De rest is een beetje Hyves vergeleken met Facebook, bij eerstgenoemde kun je beter wegblijven.

Voor de weigeraars: ik ben benieuwd wat je motivatie is om toch zo'n andere betaalde Nedersite te gebruiken. Just wondering. :o
Ik zit al tijden te twijfelen om eens een datingsite te proberen, maar je relaas hierboven heeft me overgehaald om op OkCupid te gaan kijken.
pi_135164316
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:13 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik vind de vrouwen op Okcupid maar lelijk en raar. (over het algemeen)
pi_135164776
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:23 schreef watheet het volgende:

[..]

Ik vind de vrouwen op Okcupid maar lelijk en raar. (over het algemeen)
oh ik zie steeds echt kei leuke meisjes O+
ach ja, smaken verschillen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_135165186
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

oh ik zie steeds echt kei leuke meisjes O+
ach ja, smaken verschillen
Ik vind het wel fijn aan paiq, dat je volgens mij enigzins aan je 'eigen niveau' wordt gematched.

En dan zie je een keer een leuk meisje op Okcupid en dan staat er altijd wel een paar antwoorden tussen die vragen die voor mij afknappers zijn.

Wat betreft ben je er wel lekker snel achter, het scheelt wel hele chat sessies of zelfs een date voordat je er achter komt dat het echt niks is. :)

Ik zoek ook niet echt expats/ exchange students, als je dat wel leuk vind is het wel de beste site denk ik.
pi_135165376
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef watheet het volgende:

[..]

Ik vind het wel fijn aan paiq, dat je volgens mij enigzins aan je 'eigen niveau' wordt gematched.

En dan zie je een keer een leuk meisje op Okcupid en dan staat er altijd wel een paar antwoorden tussen die vragen die voor mij afknappers zijn.

Wat betreft ben je er wel lekker snel achter, het scheelt wel hele chat sessies of zelfs een date voordat je er achter komt dat het echt niks is. :)

Ik zoek ook niet echt expats/ exchange students, als je dat wel leuk vind is het wel de beste site denk ik.
Er zitten volgens mij alsnog meer natives dan niet natives hoor
En OkCupid matched gewoon snel en veel, als het niks is ben je er ook in 1 klik weer vanaf
Ik vind een beetje foto's kijken tot ik iets leuks zie, en dan het profiel lezen wel een leuke en handige manier om die site te gebruiken

Ik hoop overigens dat paiq niet op niveau van 'knapheid' matched want dan ben ik blijkbaar een tokkie ;(
Ik kom echt om in de Wesley's die vreemd willen gaan ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_135165592
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Er zitten volgens mij alsnog meer natives dan niet natives hoor
En OkCupid matched gewoon snel en veel, als het niks is ben je er ook in 1 klik weer vanaf
Ik vind een beetje foto's kijken tot ik iets leuks zie, en dan het profiel lezen wel een leuke en handige manier om die site te gebruiken

Ik hoop overigens dat paiq niet op niveau van 'knapheid' matched want dan ben ik blijkbaar een tokkie ;(
Ik kom echt om in de Wesley's die vreemd willen gaan ;(
Ben jij degene met een open relatie of haal ik je met iemand in de war?

Als je als instelling hebt dat je in een relatie zit, zul je wel vaak gekoppeld worden aan anderen in een relatieo. En dat zullen denk ik meestal inderdaad vreemdgangers zijn, geen idee hoe je dat zou kunnen wijzigen.
pi_135165918
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef watheet het volgende:

[..]

Ben jij degene met een open relatie of haal ik je met iemand in de war?

Als je als instelling hebt dat je in een relatie zit, zul je wel vaak gekoppeld worden aan anderen in een relatieo. En dat zullen denk ik meestal inderdaad vreemdgangers zijn, geen idee hoe je dat zou kunnen wijzigen.
Ja dat ben ik
Gek genoeg zitten op OkCupid vele minder vreemdgangers, dat was meer mijn observatie

Ik begrijp dat als ik eerlijk in vul dat ik een relatie heb dat ik dan ook mensen terug krijg die dat hebben
Ik heb alleen echt een hekel aan die kortzichtige 'ja maar ze weet het toch niet dus ik doe niemand pijn' debielen die mij dan ook een enorm zeikwijf vinden (we matchen dus niet bepaald) en ik heb het gevoel dat het daar op paiq echt van stikt
Erg irritant

OkCupid heeft wel veel mensen in een relatie, maar veel minder vreemdgangers
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 6 januari 2014 @ 21:53:33 #126
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135165996
quote:

[..]

Tjezus, ik doe echt iets verkeerd. Ik ben 1,85, heb donker haar en ben vrij breed en toch vrijgezel... 8)7
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135168209
Mijn ervaring met OKCupid was ook goed toendertijd. Veel leuke slimme vrouwen, alleen wel wat weinig vergeleken met Paiq heb ik het idee. En er zitten echt leuke profielteksten tussen. Wel heb ik het idee dat veel van die vrouwen niet echt wat vast zoeken. (Au-pairs/exchange students etc.) Toch wel leuke Italiaanse via die site kort gedate :9 , en mijn laatste ex kwam daar ook vandaan bedenk ik me nu. :P
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 6 januari 2014 @ 22:27:02 #128
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135168213
Paiq heb ik me ooit aangemeld maar vrij weinig mee gedaan omdat ik dat niet zo heel erg boeiend vond, gek genoeg wel gister voor het eerst daar een gesprek gehad. kreeg een mail dat iemand mij daar een bericht had gestuurd, ga dan uiteraard wel even kijken :P da dame waar ik op pagina 1 over praatte en de overige gesprekken heb ik op pepper.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_135168549
Ik heb hartelijk gelachen om de stukjes van labiele mensen die nog niet over hun ex heen zijn en toch op een dating site gaan staan.. ;). Rebound anyone?! :D.

En over de antwoorden en ik ben niet over mijn ex heen, gewoon een verkapte smoes van ik vind je niet interessant/leuk genoeg.. Prima, daar is de deur, succes verder hè ;).

Als ik al merk dat iemand twijfelt, boot afhoudt of geen zin, prima, hoeft niet. Zonde van mijn energie, die besteed ik liever aan iemand die wel graag wil O+!

ps. Wat is het af en toe toch fijn om heerlijk te generaliseren })

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2014 22:33:30 ]
pi_135168796
Nou dat Paiq snap ik echt geen fuck van, die laat ik maar links liggen.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_135168868
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:38 schreef Buffell het volgende:
Nou dat Paiq snap ik echt geen fuck van, die laat ik maar links liggen.
Wat snap je niet?
  maandag 6 januari 2014 @ 22:40:01 #132
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135168905
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik heb hartelijk gelachen om de stukjes van labiele mensen die nog niet over hun ex heen zijn en toch op een dating site gaan staan.. ;). Rebound anyone?! :D.

En over de antwoorden en ik ben niet over mijn ex heen, gewoon een verkapte smoes van ik vind je niet interessant/leuk genoeg.. Prima, daar is de deur, succes verder hè ;).

Als ik al merk dat iemand twijfelt, boot afhoudt of geen zin, prima, hoeft niet. Zonde van mijn energie, die besteed ik liever aan iemand die wel graag wil O+!

ps. Wat is het af en toe toch fijn om heerlijk te generaliseren })
Gek genoeg gaf het mij uiteindelijk dus een nogal dubbel gevoel. Rebound: Nee, ook bewust geen poging gedaan, loopt denk ik vaker niet- dan wel goed af. Al ligt dat wel aan je intentie...

Het idee dat zij twijfelde had ik dus niet, pas na 5 weken toen ik "dichterbij" kwam en wij steeds meer wisten en elkaar gezien hadden kreeg zij een gevoel van - ik heb teveel hooi op mijn vork genomen - en weet niet zo goed wat ik allemaal moet doen met mezelf. Haar ex. was niet over haar heen en had meer het idee dat er medelijden was.
Never Stop Exploring!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_135168962
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wat snap je niet?
Hoe het werkt. Ik word niet echt wijs van dat scherm als je ingelogd hebt en ik zie alleen maar 3 matches bovenin staan met geblurde foto's enzo. Waar kan je met iemand in contact komen eigenlijk? Wat toch het doel is van zo'n site :P
  maandag 6 januari 2014 @ 22:43:08 #134
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135169057
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:41 schreef Buffell het volgende:

[..]

Hoe het werkt. Ik word niet echt wijs van dat scherm als je ingelogd hebt en ik zie alleen maar 3 matches bovenin staan met geblurde foto's enzo. Waar kan je met iemand in contact komen eigenlijk? Wat toch het doel is van zo'n site :P
Naarmate je iemand langer spreekt en meer informatie uitwisselt wordt de foto beetje bij beetje zichtbaar. Ik vind het zelf ook niet heel erg interessant en uitdagend maar snap wel hoe het werkt :P

Met overige vrijwel geen ervaring en vind pepper dus leuker maar daar zijn volgens mij de meningen ook sterk over verdeeld.
Never Stop Exploring!
pi_135169063
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Het idee dat zij twijfelde had ik dus niet, pas na 5 weken toen ik "dichterbij" kwam en wij steeds meer wisten en elkaar gezien hadden kreeg zij een gevoel van - ik heb teveel hooi op mijn vork genomen -
je begint toch pas met tellen als je elkaar gezien hebt
Alles wat je besproken hebt en wat voor klik je ook had online kan teniet worden gedaan als het een stinkende dwerg met een bochel is natuurlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_135169111
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:35 schreef Revanches het volgende:
Ik ben een keer een FOK!ker tegengekomen op paiq, herkende hem aan een foto die hij ooit in us had geplaatst. Hij weet tot op de dag van vandaag niet wie ik ben >:)
:o ik toch niet?
.
  maandag 6 januari 2014 @ 22:45:57 #137
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135169210
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je begint toch pas met tellen als je elkaar gezien hebt
Alles wat je besproken hebt en wat voor klik je ook had online kan teniet worden gedaan als het een stinkende dwerg met een bochel is natuurlijk
Het zien was na 3 weken! Ik ga wel van het positieve uit daus dat verwacht ik bij voorbaat niet ;) Los van dat hadden wij reeds diverse foto's uitgewisseld en andere informatie betreft het uiterlijk.
Never Stop Exploring!
pi_135169373
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:45 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Het zien was na 3 weken! Ik ga wel van het positieve uit daus dat verwacht ik bij voorbaat niet ;) Los van dat hadden wij reeds diverse foto's uitgewisseld en andere informatie betreft het uiterlijk.
Ja en?
Al zie je elkaar pas na een jaar
Dan heb je ook niet al een jaar en een week verkering of zo :')

En foto's zijn natuurlijk echt niet genoeg
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 6 januari 2014 @ 22:56:59 #139
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135169790
Maar je gaat toch nooit zoveel informatie uitwisselen als het gevoel niet goed is? ik weet wel dat het dan alsnog tegen kan vallen maar het zo bij dan veel oppervlakkiger zijn voor het zien.
Never Stop Exploring!
pi_135169802
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:43 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Naarmate je iemand langer spreekt en meer informatie uitwisselt wordt de foto beetje bij beetje zichtbaar. Ik vind het zelf ook niet heel erg interessant en uitdagend maar snap wel hoe het werkt :P

Met overige vrijwel geen ervaring en vind pepper dus leuker maar daar zijn volgens mij de meningen ook sterk over verdeeld.
Ja maar waar vind ik die mensen dan?

Ik heb zelf meer plezier in dat okcupid. Toch wel een aantal leuke gesprekken daar.
pi_135169818
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja en?
Al zie je elkaar pas na een jaar
Dan heb je ook niet al een jaar en een week verkering of zo :')

En foto's zijn natuurlijk echt niet genoeg
Precies, hoe mooi en leuk het ook leek / klonk, de echte test komt pas bij de ontmoeting, is er dan wel of geen klik. Al het voorgaande wat er besproken is kan in de prullenbak.
  maandag 6 januari 2014 @ 23:01:18 #142
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135169993
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Precies, hoe mooi en leuk het ook leek / klonk, de echte test komt pas bij de ontmoeting, is er dan wel of geen klik. Al het voorgaande wat er besproken is kan in de prullenbak.
Daar geef ik jullie ook wel gelijk in, het kan niet half-half zijn. Gelukkig was dat wel het geval maar speelde er dus blijkbaar andere dingen en heb ik daar alsnog niets aan...Maar als het "voorgevoel" na gesprekken en diverse foto's e.d niet goed is dan zou ik ook niet zulke gesprekken hebben en wellicht niet eens willen afspreken.
Never Stop Exploring!
pi_135171039
Alles op internet is projectie
al chat je 7 dagen per week 3 uur per dag... je kent die ander niet, er zit een enorme laag tussen
daarom valt het juist zo vaak tegen. Er zijn zo veel gaten die je dan allemaal zelf vult vanuit wat je zou willen en hoop
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_135171088
Ik weet niet eens hoe ik het duidelijk uit kan leggen want het is voor mij zo logisch dat ik er moeite mee heb dat het voor jou niet logisch is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_135171692
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:20 schreef rhubarbje het volgende:
al chat je 7 dagen per week 3 uur per dag... je kent die ander niet, er zit een enorme laag tussen
daarom valt het juist zo vaak tegen. Er zijn zo veel gaten die je dan allemaal zelf vult vanuit wat je zou willen en hoop
Wijze woorden. Gebruik profiel enzo om elkaars aandacht te trekken. De rest komt in het echt.

Daarom stond mijn profiel ook gewoon vol met wervelende rants over het een en ander en over-the-top shit om de poezen nat te krijgen, en niet over wat ik daadwerkelijk doe met mijn tijd ofzo. :')

Beetje overtuiging geven dat je veel nadenkt, sterk in je schoenen staat, gezellig bent om mee te praten, niet bang voor vrouwen bent en ze graag neukt en leert kennen. Oh, en vooral dat je geen creep bent.

Zo'n ding moet vooral vermakelijk om te lezen zijn, beetje aan het lachen maken, maar tegelijkertijd vooral intrigeren en hongerig maken naar meer, wat dat dan ook moge zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door Panzermaus op 06-01-2014 23:37:37 ]
pi_135171743
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:32 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Wijze woorden. Gebruik die berichtwisseling en de chat om elkaars aandacht te trekken. De rest komt in het echt.

Daarom stond mijn profiel ook gewoon vol met wervelende rants over het een en ander en over-the-top shit om de poezen nat te krijgen, en niet over wat ik daadwerkelijk doe met mijn tijd ofzo. :')
Goed bezig, met dat opscheppen!
pi_135171835
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:33 schreef rolklem het volgende:

[..]

Jij ook!
  maandag 6 januari 2014 @ 23:37:01 #148
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135171918
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet niet eens hoe ik het duidelijk uit kan leggen want het is voor mij zo logisch dat ik er moeite mee heb dat het voor jou niet logisch is
Wel hoor! Ik vind het wel logisch, de echte klik heb je immers bij het elkaar zien en niet via een app. Daar gaf ik je ook wel gelijk in, ik had er alleen enkele opmerkingen/argumenten bij als je elkaar nog niet hebt gezien.
Never Stop Exploring!
pi_135172662
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:33 schreef rolklem het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon voor de volle 100 procent gelijk hoor. Snappen de meesten hier niet, maar die moeten dan ook nog vragen om openingszinnen om een gesprek aan te knopen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Hungry_Joe op 06-01-2014 23:58:28 ]
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 7 januari 2014 @ 00:30:01 #150
55709 Stereotomy
pi_135174084
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Gek genoeg gaf het mij uiteindelijk dus een nogal dubbel gevoel. Rebound: Nee, ook bewust geen poging gedaan, loopt denk ik vaker niet- dan wel goed af. Al ligt dat wel aan je intentie...

Het idee dat zij twijfelde had ik dus niet, pas na 5 weken toen ik "dichterbij" kwam en wij steeds meer wisten en elkaar gezien hadden kreeg zij een gevoel van - ik heb teveel hooi op mijn vork genomen - en weet niet zo goed wat ik allemaal moet doen met mezelf. Haar ex. was niet over haar heen en had meer het idee dat er medelijden was.
Normaal ben ik wat meer tactvol in dit soort dingen, maar kijk eens hoeveel alinea's je erover geschreven hebt... als je het niet in 2 regels had kunnen samenvatten, was het al gedoemd te mislukken vanaf het begin.

Voor jou lijkt het veel, een outsider ziet een gebrek aan aantrekkingskracht van de ander voor jou. Een hogere investering van jou in haar.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 00:50:07 #151
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135174683
Shit zeg, Panzer heeft inderdaad gelijk. Laatste tijd trouwens opvallend meer leuke mannen op Knuz. Ben dus met eentje aan het berichten en vroeg me af wat me ook alweer eerst zo aansprak en dat was zeker weten de profieltekt. Gewoon heel open en origineel en ook wat interessante zaken. Gecombineerd met een foto waarop hij lacht en dan heb je al snel een profiel dat je wel aanspreekt.
pi_135184126
Vorig weekend een date gehad. Wat gedronken, hapje erbij, prima. Aan het eind de rekening gevraagd en ze betaalde hem voor ik de kans kreeg. Ik bood uiteraard aan te betalen, of iig een groot deel, maar ze weigerde. Ook na meerdere malen aanbieden. Ze bestaan dus echt, vrouwen die (alles) betalen :) vond het wel supertof trouwens.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:22:27 #153
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_135184173
Eindelijk, een geemancipeerde vrouw! Goed geregeld! ;)

Ik heb me na 4 jaar knuz uitgeschreven daar. Nog wel even de profieltekst en fan/hatemail opgeslagen, mocht ik dat ooit nog een keer terug willen lezen. :')
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:24:40 #154
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135184241
Het is dat Eefje gister iets over knuz zei maar ik had er werkelijk waar nog nooit van gehoord :P
Never Stop Exploring!
pi_135185068
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:22 schreef Silenus het volgende:
Eindelijk, een geemancipeerde vrouw! Goed geregeld! ;)

Ik heb me na 4 jaar knuz uitgeschreven daar. Nog wel even de profieltekst en fan/hatemail opgeslagen, mocht ik dat ooit nog een keer terug willen lezen. :')
Ga je ze bundelen in een boekje?

'Het was Knuz: De ervaringen van een serial-dater'
Why do dishes when you can do daiquiris?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:55:08 #156
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_135185124
Het komt later wel in mijn biografie 'Ik, Silenus'. Uiteraard volledig anoniem uitgebracht, want ik moet nog steeds een leuke vrouw vinden.
pi_135185168
Alsof iedere vrouw zich dan niet in dat boekje herkent ;)
pi_135185394
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:20 schreef schermafbeelding het volgende:
Vorig weekend een date gehad. Wat gedronken, hapje erbij, prima. Aan het eind de rekening gevraagd en ze betaalde hem voor ik de kans kreeg. Ik bood uiteraard aan te betalen, of iig een groot deel, maar ze weigerde. Ook na meerdere malen aanbieden. Ze bestaan dus echt, vrouwen die (alles) betalen :) vond het wel supertof trouwens.
Betere werk. Ik had vorige week exact het tegenovergestelde. Een date waarbij ik alles zelf betaalde, zij niet aanbood om mee te betalen en ook nog niet eens bedankte :P.
pi_135185456
Voor vrouwen is het stiekem toch ook zo dat er mannen zijn die je date en mannen die je trouwt?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:07:41 #160
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_135185539
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:56 schreef MissGump het volgende:
Alsof iedere vrouw zich dan niet in dat boekje herkent ;)
Haha, had ooit een date die ons 'dateverslag' in haar volleybalverenigings-boekje plaatste. Ze had zogenaamd m'n naam gefingeerd. Was echter nog steeds 26, de voetbalclub + afdeling waar ik werk werd genoemd, inclusief uiterlijke kenmerken, en ik heette Tijs. Ze had godverdomme alleen de 'h' in mijn naam weggelaten. :')

Geen wonder dat ik een dag later al iemand sprak die mij had herkend in dat verhaal. :')
Zie haar nog wel eens lopen in de stad. Knikken we even met zo'n aparte blik naar elkaar en gaan we weer verder. :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:09:23 #161
242666 BeamofLight
pi_135185592
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha, had ooit een date die ons 'dateverslag' in haar volleybalverenigings-boekje plaatste. Ze had zogenaamd m'n naam gefingeerd. Was echter nog steeds 26, de voetbalclub + afdeling waar ik werk werd genoemd, inclusief uiterlijke kenmerken, en ik heette Tijs. Ze had godverdomme alleen de 'h' in mijn naam weggelaten. :')

Geen wonder dat ik een dag later al iemand sprak die mij had herkend in dat verhaal. :')
Zie haar nog wel eens lopen in de stad. Knikken we even met zo'n aparte blik naar elkaar en gaan we weer verder. :')
Je wordt oud en vergeetachtig maat. Dit verhaal kennen we al.
Tijd voor iets nieuws _O_
pi_135185634
Ik wilde ook al gaan zeggen dat dat verhaal er niet in hoefde omdat ik het al kende :D

Edit: En ze kon dus misschien wel alleen niet zo goed spellen :+
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:11:30 #163
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_135185651
:') :D
Ik hou m'n mond al.
pi_135185754
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

Whut :')
Waarschijnlijk niet eens gefingeerd maar gewoon een typo. :') _O-
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:14:23 #165
242666 BeamofLight
pi_135185766
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:11 schreef Silenus het volgende:
:') :D
Ik hou m'n mond al.
maar doe anders mog effe een keer dat verhaal van die cougar. Wat was dat ook alweer, die hem na 3 zinnen flipte
pi_135188392
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:20 schreef rhubarbje het volgende:
Het zou raar zijn als je echt een goede klik hebt met iemand via chat en in het echt niet. Tuurlijk is het mogelijk, maar het is niet normaal lijkt mij.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_135188757
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:23 schreef ntm het volgende:

[..]

Het zou raar zijn als je echt een goede klik hebt met iemand via chat en in het echt niet. Tuurlijk is het mogelijk, maar het is niet normaal lijkt mij.
Oh dit is zeker wel mogelijk :Y
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:32:26 #168
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135188814
quote:
Ow dat heb ik (helaas) vaak genoeg gehad.
pi_135188903
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ow dat heb ik (helaas) vaak genoeg gehad.
Jammer, waar kwam dat door dan denk je?
pi_135188917
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:31 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

Oh dit is zeker wel mogelijk :Y
Ja tuurlijk is het mogelijk :P
pi_135189049
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:34 schreef ntm het volgende:

[..]

Ja tuurlijk is het mogelijk :P
Zaterdag ga ik de proef waarschijnlijk weer op de som nemen. Als de klik er in het echt niet is, hebben we dus nog meer bewijs voorhanden dat het mogelijk is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:39:22 #172
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135189122
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:34 schreef ntm het volgende:
Jammer, waar kwam dat door dan denk je?
Mensen praten makkelijker via het internet dan irl.
Stille mensen komen dan al snel anders over bv. Of tenminste, ze laten dan vaak meer van zichzelf zien/horen dan dat ze doen wanneer je ze echt ontmoet. Waardoor je ineens merkt dat ze een stuk verlegen/stiller/anders zijn dan dat je in eerste instantie gemerkt hebt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:40:15 #173
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_135189157
Komende twee weekenden drie verschillende dates. Lekker druk! *O*
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_135189250
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:37 schreef denkwerk het volgende:

[..]

Zaterdag ga ik de proef waarschijnlijk weer op de som nemen. Als de klik er in het echt niet is, hebben we dus nog meer bewijs voorhanden dat het mogelijk is.
Toevallig staat mijn date met de twijfelares ook zaterdag op de planning en dat zou ook zomaar zo'n geval kunnen zijn, al hoop ik van niet. Lang geleden dat ik dát heb gedacht, dus de kans op een bittere teleurstelling is er wel...
pi_135189275
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:40 schreef SiemeN het volgende:
Komende twee weekenden drie verschillende dates. Lekker druk! *O*
Nice! Ik heb donderdag, vrijdag en zaterdag (2e keer) een date zoals het nu staat (ervaring leert dat er voor die tijd nog makkelijk een kan afvallen).

Het lastige is alleen dat ik opzich wel graag een nieuw iemand wil ontmoeten en de aandacht leuk vind, maar zodra ik een date heb en ik ontdenk dat het eigenlijk erg leuk is, denk ik: shit, hier ben ik nog niet klaar voor. Dat komt automatisch in me op. Ben nu een paar maanden vgz, maar blijkbaar is dat te kort.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:20:28 #176
242666 BeamofLight
pi_135190843
quote:

[..]

Nou dat komt maar al te vaak voor.

Trekjes, accent, tempo van praten, de blik, houding. Allemaal veel belangrijker dan dat zinnetje wat ze terugtypt waar ze te lang over na heeft kunnen denken
pi_135191081
Scheelt misschien dat ik alleen paiq? En je daar dus ook niet echt lang nadenkt over je respons?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:27:21 #178
242666 BeamofLight
pi_135194350
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Scheelt misschien dat ik alleen paiq? En je daar dus ook niet echt lang nadenkt over je respons?
Er komt een moment, ook voor jou DP, dat je op andere manieren gaat communiceren dan via je paiq-site
pi_135194734
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Er komt een moment, ook voor jou DP, dat je op andere manieren gaat communiceren dan via je paiq-site
Haha :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:41:54 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135194996
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Over na heeft kunnen denken he.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:20 schreef BeamofLight het volgende:
Trekjes, accent, tempo van praten, de blik, houding
Deze zaken zijn veel belangrijker dan enkel wat iemand zegt. Paiq/chat/ of wat voor site dan ook.
pi_135195092
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Over na heeft kunnen denken he.

[..]

Deze zaken zijn veel belangrijker dan enkel wat iemand zegt. Paiq/chat/ of wat voor site dan ook.
Maar ja de meest aantrekkelijke paiq gesprekken zijn voor mij juist diegene die in sneltreinvaart doorratelen, dus dan heb je wel een beetje een idee of iemand een bepaalde adremheid (voor mij een harde eis) in huis heeft :Y
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:46:41 #182
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135195156
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar ja de meest aantrekkelijke paiq gesprekken zijn voor mij juist diegene die in sneltreinvaart doorratelen, dus dan heb je wel een beetje een idee of iemand een bepaalde adremheid (voor mij een harde eis) in huis heeft :Y
Maar dan kan de klik irl nog wel enorm tegenvallen juist door al die andere genoemde non-verbale zaken.
En wie weet is iemand heel snel en pittop online, maar irl juist verlegen/stilletjes. Ben het allemaal wel tegengekomen.
pi_135195534
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Heb zelf maar één keer zo'n tegenvallende mismatch gehad. In het echt was ze hartstikke braaf en nerdy en goofy, terwijl ze op WhatsApp best wel bitchy en rawr deed enzo. Die ad-remheid was online ook in orde, maar in het echt was ze gewoon wat suffig. Verder had ze nog steeds wel dezelfde humor en zag ze er ook wel leuk uit, maar toch. Ze was gewoon... saai? Tam? Lastig te zeggen. ;( Verhalen over hoe ze met haar moeder (die thuis in de UK zat) een webshop met zelfgemaakte breiwerkjes runde deden ook niet zoveel voor mij.

Ook niets meer mee gedaan, en eerlijk tegen haar gezegd dat ik verwacht had dat het anders zou zijn. Was wel sneu voor haar, zij dacht dat het perfect was gegaan. ;(

Een van de weinige keren dat mijn hoofd voor mijn gevoel een meisje friendzonede om iets anders dan haar uiterlijk. Ze voelde gewoon aan als een saai zusje ofzo. :') Niet 'spannend', niet 'hot'. Tja, dan houdt het op. :)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:35:10 #184
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135205138
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Stille mensen komen dan al snel anders over bv. Of tenminste, ze laten dan vaak meer van zichzelf zien/horen dan dat ze doen wanneer je ze echt ontmoet. Waardoor je ineens merkt dat ze een stuk verlegen/stiller/anders zijn dan dat je in eerste instantie gemerkt hebt.
Niet altijd, vind ik. In de zin van dat ik in het echt net zo "erg" kan zijn betreft praten als op de app, wel is het soms makkelijker en beter te verwoorden ;) Ben van mezelf niet zo'n stil persoon over het algemeen en als de klik er dan irl is dan praat ik echt net zo makkelijk als ik me goed voel bij die persoon.
Never Stop Exploring!
pi_135207417
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dit werk ook andersom :P Het is bij mij wel eens voorgekomen dat iemand veel drukker was dan ik had verwacht. Toen klikte het ook niet, terwijl dit via internet wel het geval was.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:47:56 #186
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135209421
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:35 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Niet altijd, vind ik. In de zin van dat ik in het echt net zo "erg" kan zijn betreft praten als op de app, wel is het soms makkelijker en beter te verwoorden ;) Ben van mezelf niet zo'n stil persoon over het algemeen en als de klik er dan irl is dan praat ik echt net zo makkelijk als ik me goed voel bij die persoon.
natuurlijk is t niet altijd zo. Maar over t algemeen, in hokjes gestopt enzo wel :+
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:55:26 #187
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135209909
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:55 schreef Silenus het volgende:
Het komt later wel in mijn biografie 'Ik, Silenus'. Uiteraard volledig anoniem uitgebracht, want ik moet nog steeds een leuke vrouw vinden.
En ik maar denken dat je genoeg dates hebt om die leuke vrouw te vinden. Dat valt me van je tegen Silenus... ;)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 8 januari 2014 @ 01:58:02 #188
418139 WilhelmusVanNassau
Ben ick van Duytschen bloet
pi_135220004
Vraag! Is er hier op het bejubelde Fok! ook een topic waarin 'gewone', offline dates enzo besproken worden? Het is beregezellig hier hoor, maar een draadje als dit lijkt me ook wel interessant (met enige aanpassing uiteraard) voor dates die nog op ambachtelijke wijze tot stand komen :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een kloek en manlyk hart pleeght ook in spyt der weederspoedt ankergrondt aan de hoope te vinden"
pi_135220203
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 01:58 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
Vraag! Is er hier op het bejubelde Fok! ook een topic waarin 'gewone', offline dates enzo besproken worden? Het is beregezellig hier hoor, maar een draadje als dit lijkt me ook wel interessant (met enige aanpassing uiteraard) voor dates die nog op ambachtelijke wijze tot stand komen :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je hoe 'site' tussen haakjes staat? Gewone dates worden hier ook besproken. :) ONS's minder, weet ook niet of dat ergens anders gebeurt.
  woensdag 8 januari 2014 @ 09:54:16 #190
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_135223599
Wat de fuk is een ONS?

Edit: oh, ik snap hem al :').
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_135225528
mmm misschien wat vroeg (bijna 2 maanden geleden gedumpt na 7,5 jaar)... maar ik heb via Pepper sinds 2 dagen contact met iemand. En het klikt echt bizar goed. Gister ook al gebeld, zonder enige hapering een uur vol gepraat. Ze weet van mijn recente relatie breuk.

Nu hebben we voor as zondag een date staan.... Mijn eerste (blind)date ooit sinds 8 jaar.. ik vind het spannend :P
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 januari 2014 @ 11:10:57 #192
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_135225581
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:09 schreef craftyvirus het volgende:
mmm misschien wat vroeg (bijna 2 maanden geleden gedumpt na 7,5 jaar)... maar ik heb via Pepper sinds 2 dagen contact met iemand. En het klikt echt bizar goed. Gister ook al gebeld, zonder enige hapering een uur vol gepraat. Ze weet van mijn recente relatie breuk.

Nu hebben we voor as zondag een date staan.... Mijn eerste (blind)date ooit sinds 8 jaar.. ik vind het spannend :P
Lekker er voor gaan man :) Veel plezier alvast!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 8 januari 2014 @ 11:39:13 #193
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135226428
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:09 schreef craftyvirus het volgende:

Als je over je vorige relatie heen bent is het niet te vroeg, anders wel ;)
Never Stop Exploring!
pi_135227767
Een leuke tijd hebben kan altijd toch?
pi_135227845
We zien wel hoe het loopt. Qua uiterlijk is het nou niet echt wat ik zou "kiezen". Maar de klik die er is, maakt dat ik het gevoel heb alsof ik haar al maanden spreek.
  woensdag 8 januari 2014 @ 12:43:40 #196
418139 WilhelmusVanNassau
Ben ick van Duytschen bloet
pi_135228421
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 02:19 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Zie je hoe 'site' tussen haakjes staat? Gewone dates worden hier ook besproken. :) ONS's minder, weet ook niet of dat ergens anders gebeurt.
Dank :) Niet dat ik aan ONS's doe hoor, no worries. Mijn idealen zijn goed van snit, hoewel ze uit de mode zijn.
"Een kloek en manlyk hart pleeght ook in spyt der weederspoedt ankergrondt aan de hoope te vinden"
pi_135228767
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:24 schreef craftyvirus het volgende:
We zien wel hoe het loopt. Qua uiterlijk is het nou niet echt wat ik zou "kiezen". Maar de klik die er is, maakt dat ik het gevoel heb alsof ik haar al maanden spreek.
Hmm, ik merk dat ik iemand die ik op niet-strategische foto's maar matig vind, irl wel (erg) aantrekkelijk kan vinden. Zoveel hangt af van gedrag en houding en daarbij is bewegend beeld bijna altijd beter dan een foto. Dus het zou zomaar een geweldige date kunnen gaan worden. :7
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_135228800
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hmm, ik merk dat ik iemand die ik op niet-strategische foto's maar matig vind, irl wel (erg) aantrekkelijk kan vinden. Zoveel hangt af van gedrag en houding en daarbij is bewegend beeld bijna altijd beter dan een foto. Dus het zou zomaar een geweldige date kunnen gaan worden. :7
Precies de rede dat ik de date heb afgesproken..
pi_135241497
Even wat interessante info voor de datingsite mensen

Dit account is niet meer in gebruik.
  woensdag 8 januari 2014 @ 21:21:44 #200
55709 Stereotomy
pi_135250538
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

Over strategische foto's gesproken: profielen waarbij mensen uitsluitend hun vakantiefoto in zonnebril :') erop zetten plus nog een foto van een gemaskerd bal :') zet er dan géén foto neer :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')