Ga je ze bundelen in een boekje?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:22 schreef Silenus het volgende:
Eindelijk, een geemancipeerde vrouw! Goed geregeld!
Ik heb me na 4 jaar knuz uitgeschreven daar. Nog wel even de profieltekst en fan/hatemail opgeslagen, mocht ik dat ooit nog een keer terug willen lezen.
Betere werk. Ik had vorige week exact het tegenovergestelde. Een date waarbij ik alles zelf betaalde, zij niet aanbood om mee te betalen en ook nog niet eens bedanktequote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:20 schreef schermafbeelding het volgende:
Vorig weekend een date gehad. Wat gedronken, hapje erbij, prima. Aan het eind de rekening gevraagd en ze betaalde hem voor ik de kans kreeg. Ik bood uiteraard aan te betalen, of iig een groot deel, maar ze weigerde. Ook na meerdere malen aanbieden. Ze bestaan dus echt, vrouwen die (alles) betalenvond het wel supertof trouwens.
Haha, had ooit een date die ons 'dateverslag' in haar volleybalverenigings-boekje plaatste. Ze had zogenaamd m'n naam gefingeerd. Was echter nog steeds 26, de voetbalclub + afdeling waar ik werk werd genoemd, inclusief uiterlijke kenmerken, en ik heette Tijs. Ze had godverdomme alleen de 'h' in mijn naam weggelaten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:56 schreef MissGump het volgende:
Alsof iedere vrouw zich dan niet in dat boekje herkent
Je wordt oud en vergeetachtig maat. Dit verhaal kennen we al.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, had ooit een date die ons 'dateverslag' in haar volleybalverenigings-boekje plaatste. Ze had zogenaamd m'n naam gefingeerd. Was echter nog steeds 26, de voetbalclub + afdeling waar ik werk werd genoemd, inclusief uiterlijke kenmerken, en ik heette Tijs. Ze had godverdomme alleen de 'h' in mijn naam weggelaten.
Geen wonder dat ik een dag later al iemand sprak die mij had herkend in dat verhaal.
Zie haar nog wel eens lopen in de stad. Knikken we even met zo'n aparte blik naar elkaar en gaan we weer verder.
Whutquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, had ooit een date die ons 'dateverslag' in haar volleybalverenigings-boekje plaatste. Ze had zogenaamd m'n naam gefingeerd. Was echter nog steeds 26, de voetbalclub + afdeling waar ik werk werd genoemd, inclusief uiterlijke kenmerken, en ik heette Tijs. Ze had godverdomme alleen de 'h' in mijn naam weggelaten.
Geen wonder dat ik een dag later al iemand sprak die mij had herkend in dat verhaal.
Zie haar nog wel eens lopen in de stad. Knikken we even met zo'n aparte blik naar elkaar en gaan we weer verder.
maar doe anders mog effe een keer dat verhaal van die cougar. Wat was dat ook alweer, die hem na 3 zinnen fliptequote:
Het zou raar zijn als je echt een goede klik hebt met iemand via chat en in het echt niet. Tuurlijk is het mogelijk, maar het is niet normaal lijkt mij.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:20 schreef rhubarbje het volgende:
Alles op internet is projectie
al chat je 7 dagen per week 3 uur per dag... je kent die ander niet, er zit een enorme laag tussen
daarom valt het juist zo vaak tegen. Er zijn zo veel gaten die je dan allemaal zelf vult vanuit wat je zou willen en hoop
Oh dit is zeker wel mogelijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als je echt een goede klik hebt met iemand via chat en in het echt niet. Tuurlijk is het mogelijk, maar het is niet normaal lijkt mij.
Ow dat heb ik (helaas) vaak genoeg gehad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:23 schreef ntm het volgende:
Het zou raar zijn als je echt een goede klik hebt met iemand via chat en in het echt niet. Tuurlijk is het mogelijk, maar het is niet normaal lijkt mij.
Jammer, waar kwam dat door dan denk je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat heb ik (helaas) vaak genoeg gehad.
Ja tuurlijk is het mogelijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:31 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Oh dit is zeker wel mogelijk
Zaterdag ga ik de proef waarschijnlijk weer op de som nemen. Als de klik er in het echt niet is, hebben we dus nog meer bewijs voorhanden dat het mogelijk is.quote:
Mensen praten makkelijker via het internet dan irl.quote:
Toevallig staat mijn date met de twijfelares ook zaterdag op de planning en dat zou ook zomaar zo'n geval kunnen zijn, al hoop ik van niet. Lang geleden dat ik dát heb gedacht, dus de kans op een bittere teleurstelling is er wel...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:37 schreef denkwerk het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik de proef waarschijnlijk weer op de som nemen. Als de klik er in het echt niet is, hebben we dus nog meer bewijs voorhanden dat het mogelijk is.
Nice! Ik heb donderdag, vrijdag en zaterdag (2e keer) een date zoals het nu staat (ervaring leert dat er voor die tijd nog makkelijk een kan afvallen).quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:40 schreef SiemeN het volgende:
Komende twee weekenden drie verschillende dates. Lekker druk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |