abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 januari 2014 @ 21:53:33 #126
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135165996
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat meer bij twintigers. Beetje het ideaalplaatje. Lang, donker haar en breed. En andersom net zo standaard vaak. Dat onderzoek van Okcupid is inderdaad best grappig, ook opvallend hoe vaak mensen liegen op hun profiel. Ik heb liever dat iemand gewoon zegt dat hij 1.75 is dan dat het pas blijkt op de date trouwens.
Tjezus, ik doe echt iets verkeerd. Ik ben 1,85, heb donker haar en ben vrij breed en toch vrijgezel... 8)7
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135168209
Mijn ervaring met OKCupid was ook goed toendertijd. Veel leuke slimme vrouwen, alleen wel wat weinig vergeleken met Paiq heb ik het idee. En er zitten echt leuke profielteksten tussen. Wel heb ik het idee dat veel van die vrouwen niet echt wat vast zoeken. (Au-pairs/exchange students etc.) Toch wel leuke Italiaanse via die site kort gedate :9 , en mijn laatste ex kwam daar ook vandaan bedenk ik me nu. :P
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 6 januari 2014 @ 22:27:02 #128
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135168213
Paiq heb ik me ooit aangemeld maar vrij weinig mee gedaan omdat ik dat niet zo heel erg boeiend vond, gek genoeg wel gister voor het eerst daar een gesprek gehad. kreeg een mail dat iemand mij daar een bericht had gestuurd, ga dan uiteraard wel even kijken :P da dame waar ik op pagina 1 over praatte en de overige gesprekken heb ik op pepper.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_135168549
Ik heb hartelijk gelachen om de stukjes van labiele mensen die nog niet over hun ex heen zijn en toch op een dating site gaan staan.. ;). Rebound anyone?! :D.

En over de antwoorden en ik ben niet over mijn ex heen, gewoon een verkapte smoes van ik vind je niet interessant/leuk genoeg.. Prima, daar is de deur, succes verder hè ;).

Als ik al merk dat iemand twijfelt, boot afhoudt of geen zin, prima, hoeft niet. Zonde van mijn energie, die besteed ik liever aan iemand die wel graag wil O+!

ps. Wat is het af en toe toch fijn om heerlijk te generaliseren })

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2014 22:33:30 ]
pi_135168796
Nou dat Paiq snap ik echt geen fuck van, die laat ik maar links liggen.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_135168868
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:38 schreef Buffell het volgende:
Nou dat Paiq snap ik echt geen fuck van, die laat ik maar links liggen.
Wat snap je niet?
  maandag 6 januari 2014 @ 22:40:01 #132
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135168905
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik heb hartelijk gelachen om de stukjes van labiele mensen die nog niet over hun ex heen zijn en toch op een dating site gaan staan.. ;). Rebound anyone?! :D.

En over de antwoorden en ik ben niet over mijn ex heen, gewoon een verkapte smoes van ik vind je niet interessant/leuk genoeg.. Prima, daar is de deur, succes verder hè ;).

Als ik al merk dat iemand twijfelt, boot afhoudt of geen zin, prima, hoeft niet. Zonde van mijn energie, die besteed ik liever aan iemand die wel graag wil O+!

ps. Wat is het af en toe toch fijn om heerlijk te generaliseren })
Gek genoeg gaf het mij uiteindelijk dus een nogal dubbel gevoel. Rebound: Nee, ook bewust geen poging gedaan, loopt denk ik vaker niet- dan wel goed af. Al ligt dat wel aan je intentie...

Het idee dat zij twijfelde had ik dus niet, pas na 5 weken toen ik "dichterbij" kwam en wij steeds meer wisten en elkaar gezien hadden kreeg zij een gevoel van - ik heb teveel hooi op mijn vork genomen - en weet niet zo goed wat ik allemaal moet doen met mezelf. Haar ex. was niet over haar heen en had meer het idee dat er medelijden was.
Never Stop Exploring!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_135168962
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wat snap je niet?
Hoe het werkt. Ik word niet echt wijs van dat scherm als je ingelogd hebt en ik zie alleen maar 3 matches bovenin staan met geblurde foto's enzo. Waar kan je met iemand in contact komen eigenlijk? Wat toch het doel is van zo'n site :P
  maandag 6 januari 2014 @ 22:43:08 #134
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135169057
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:41 schreef Buffell het volgende:

[..]

Hoe het werkt. Ik word niet echt wijs van dat scherm als je ingelogd hebt en ik zie alleen maar 3 matches bovenin staan met geblurde foto's enzo. Waar kan je met iemand in contact komen eigenlijk? Wat toch het doel is van zo'n site :P
Naarmate je iemand langer spreekt en meer informatie uitwisselt wordt de foto beetje bij beetje zichtbaar. Ik vind het zelf ook niet heel erg interessant en uitdagend maar snap wel hoe het werkt :P

Met overige vrijwel geen ervaring en vind pepper dus leuker maar daar zijn volgens mij de meningen ook sterk over verdeeld.
Never Stop Exploring!
pi_135169063
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Het idee dat zij twijfelde had ik dus niet, pas na 5 weken toen ik "dichterbij" kwam en wij steeds meer wisten en elkaar gezien hadden kreeg zij een gevoel van - ik heb teveel hooi op mijn vork genomen -
je begint toch pas met tellen als je elkaar gezien hebt
Alles wat je besproken hebt en wat voor klik je ook had online kan teniet worden gedaan als het een stinkende dwerg met een bochel is natuurlijk
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_135169111
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:35 schreef Revanches het volgende:
Ik ben een keer een FOK!ker tegengekomen op paiq, herkende hem aan een foto die hij ooit in us had geplaatst. Hij weet tot op de dag van vandaag niet wie ik ben >:)
:o ik toch niet?
.
  maandag 6 januari 2014 @ 22:45:57 #137
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135169210
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je begint toch pas met tellen als je elkaar gezien hebt
Alles wat je besproken hebt en wat voor klik je ook had online kan teniet worden gedaan als het een stinkende dwerg met een bochel is natuurlijk
Het zien was na 3 weken! Ik ga wel van het positieve uit daus dat verwacht ik bij voorbaat niet ;) Los van dat hadden wij reeds diverse foto's uitgewisseld en andere informatie betreft het uiterlijk.
Never Stop Exploring!
pi_135169373
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:45 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Het zien was na 3 weken! Ik ga wel van het positieve uit daus dat verwacht ik bij voorbaat niet ;) Los van dat hadden wij reeds diverse foto's uitgewisseld en andere informatie betreft het uiterlijk.
Ja en?
Al zie je elkaar pas na een jaar
Dan heb je ook niet al een jaar en een week verkering of zo :')

En foto's zijn natuurlijk echt niet genoeg
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 6 januari 2014 @ 22:56:59 #139
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135169790
Maar je gaat toch nooit zoveel informatie uitwisselen als het gevoel niet goed is? ik weet wel dat het dan alsnog tegen kan vallen maar het zo bij dan veel oppervlakkiger zijn voor het zien.
Never Stop Exploring!
pi_135169802
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:43 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Naarmate je iemand langer spreekt en meer informatie uitwisselt wordt de foto beetje bij beetje zichtbaar. Ik vind het zelf ook niet heel erg interessant en uitdagend maar snap wel hoe het werkt :P

Met overige vrijwel geen ervaring en vind pepper dus leuker maar daar zijn volgens mij de meningen ook sterk over verdeeld.
Ja maar waar vind ik die mensen dan?

Ik heb zelf meer plezier in dat okcupid. Toch wel een aantal leuke gesprekken daar.
pi_135169818
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja en?
Al zie je elkaar pas na een jaar
Dan heb je ook niet al een jaar en een week verkering of zo :')

En foto's zijn natuurlijk echt niet genoeg
Precies, hoe mooi en leuk het ook leek / klonk, de echte test komt pas bij de ontmoeting, is er dan wel of geen klik. Al het voorgaande wat er besproken is kan in de prullenbak.
  maandag 6 januari 2014 @ 23:01:18 #142
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135169993
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Precies, hoe mooi en leuk het ook leek / klonk, de echte test komt pas bij de ontmoeting, is er dan wel of geen klik. Al het voorgaande wat er besproken is kan in de prullenbak.
Daar geef ik jullie ook wel gelijk in, het kan niet half-half zijn. Gelukkig was dat wel het geval maar speelde er dus blijkbaar andere dingen en heb ik daar alsnog niets aan...Maar als het "voorgevoel" na gesprekken en diverse foto's e.d niet goed is dan zou ik ook niet zulke gesprekken hebben en wellicht niet eens willen afspreken.
Never Stop Exploring!
pi_135171039
Alles op internet is projectie
al chat je 7 dagen per week 3 uur per dag... je kent die ander niet, er zit een enorme laag tussen
daarom valt het juist zo vaak tegen. Er zijn zo veel gaten die je dan allemaal zelf vult vanuit wat je zou willen en hoop
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_135171088
Ik weet niet eens hoe ik het duidelijk uit kan leggen want het is voor mij zo logisch dat ik er moeite mee heb dat het voor jou niet logisch is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_135171692
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:20 schreef rhubarbje het volgende:
Alles op internet is projectie
al chat je 7 dagen per week 3 uur per dag... je kent die ander niet, er zit een enorme laag tussen
daarom valt het juist zo vaak tegen. Er zijn zo veel gaten die je dan allemaal zelf vult vanuit wat je zou willen en hoop
Wijze woorden. Gebruik profiel enzo om elkaars aandacht te trekken. De rest komt in het echt.

Daarom stond mijn profiel ook gewoon vol met wervelende rants over het een en ander en over-the-top shit om de poezen nat te krijgen, en niet over wat ik daadwerkelijk doe met mijn tijd ofzo. :')

Beetje overtuiging geven dat je veel nadenkt, sterk in je schoenen staat, gezellig bent om mee te praten, niet bang voor vrouwen bent en ze graag neukt en leert kennen. Oh, en vooral dat je geen creep bent.

Zo'n ding moet vooral vermakelijk om te lezen zijn, beetje aan het lachen maken, maar tegelijkertijd vooral intrigeren en hongerig maken naar meer, wat dat dan ook moge zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door Panzermaus op 06-01-2014 23:37:37 ]
pi_135171743
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:32 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Wijze woorden. Gebruik die berichtwisseling en de chat om elkaars aandacht te trekken. De rest komt in het echt.

Daarom stond mijn profiel ook gewoon vol met wervelende rants over het een en ander en over-the-top shit om de poezen nat te krijgen, en niet over wat ik daadwerkelijk doe met mijn tijd ofzo. :')
Goed bezig, met dat opscheppen!
pi_135171835
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:33 schreef rolklem het volgende:

[..]

Jij ook!
  maandag 6 januari 2014 @ 23:37:01 #148
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135171918
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet niet eens hoe ik het duidelijk uit kan leggen want het is voor mij zo logisch dat ik er moeite mee heb dat het voor jou niet logisch is
Wel hoor! Ik vind het wel logisch, de echte klik heb je immers bij het elkaar zien en niet via een app. Daar gaf ik je ook wel gelijk in, ik had er alleen enkele opmerkingen/argumenten bij als je elkaar nog niet hebt gezien.
Never Stop Exploring!
pi_135172662
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:33 schreef rolklem het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon voor de volle 100 procent gelijk hoor. Snappen de meesten hier niet, maar die moeten dan ook nog vragen om openingszinnen om een gesprek aan te knopen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Hungry_Joe op 06-01-2014 23:58:28 ]
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 7 januari 2014 @ 00:30:01 #150
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_135174084
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Gek genoeg gaf het mij uiteindelijk dus een nogal dubbel gevoel. Rebound: Nee, ook bewust geen poging gedaan, loopt denk ik vaker niet- dan wel goed af. Al ligt dat wel aan je intentie...

Het idee dat zij twijfelde had ik dus niet, pas na 5 weken toen ik "dichterbij" kwam en wij steeds meer wisten en elkaar gezien hadden kreeg zij een gevoel van - ik heb teveel hooi op mijn vork genomen - en weet niet zo goed wat ik allemaal moet doen met mezelf. Haar ex. was niet over haar heen en had meer het idee dat er medelijden was.
Normaal ben ik wat meer tactvol in dit soort dingen, maar kijk eens hoeveel alinea's je erover geschreven hebt... als je het niet in 2 regels had kunnen samenvatten, was het al gedoemd te mislukken vanaf het begin.

Voor jou lijkt het veel, een outsider ziet een gebrek aan aantrekkingskracht van de ander voor jou. Een hogere investering van jou in haar.
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')