quote:Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb sinds vorige week ook een OKCupid profiel aangemaakt, maar die is nog leeg
Fuck me, right?quote:
Nah, komt wel goed joh. Desnoods plak je er 5 cm bij, niemand ziet het in het echt. Overigens had ik ook altijd gewoon 6'0 staan, terwijl ik zelf 5'10 ben. Niemand is het ooit opgevallen in de reals, maar was wel benieuwd of het een verschil zou maken.quote:
Haha, breek me de bek er niet over open.quote:En da's waarschijnlijk van de VS of heel OKCupid, niet van het land met de tulpen, windmolens en de torenhoge vrouwen die eruit zien als een zak met aardappelen
Nah, wil ik niet doen. Ik heb al + 1 cm gedaan ten opzichte van wat er in mijn paspoort staat. Om nog 2 cm erbij te doen voordat ik bij het volgende ronde getal ben...quote:Op maandag 6 januari 2014 20:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, komt wel goed joh. Desnoods plak je er 5 cm bij, niemand ziet het in het echt.
Ja, de meeste van mijn lange relaties is ook geweest met chickies die een paar cm langer zijn dan ik. Op een gegeven moment voelen ze zich veilig bij je, en dan is het echt geen probleem meer. De issue is ook vaak meer die eerste indruk: geen enkele vrouw was ooit een meisje dat droomde van de man van haar leven waartegen ze naar beneden moet kijken.quote:Meestal kijken ze toch naar je gezicht, uitstraling en wat je te zeggen hebt. En hoe goed je ze die avond neukt.
Inderdaadquote:Op maandag 6 januari 2014 20:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als hij daar al als een wijf over loopt te janken weet je het wel. En anders 10 tegen 1 dat het niet moeders mooiste is.
Ach, ik snap het wel, en als ik zelf een vrouw was zou ik ook liever een (stuk) langere vriend willen. Want ach, waarom ook niet. Maar ze slaan er imo wel soms in door. Dat ze liever een skinny tak van +5 cm hebben in plaats van iemand die 20 kg zwaarder is en ze daadwerkelijk kan beschermen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nah, wil ik niet doen. Ik heb al + 1 cm gedaan ten opzichte van wat er in mijn paspoort staat. Om nog 2 cm erbij te doen voordat ik bij het volgende ronde getal ben...
Echt ongeloveloos hoeveel lengte ertoe doet voor vrouwen, voor dat 'beschermde, geborgen' gevoel. Emancipatie my ass, gewoon holenmens instincten.
[..]
Ja, de meeste van mijn lange relaties is ook geweest met chickies die een paar cm langer zijn dan ik. De issue is ook vaak meer die eerste indruk: geen enkele vrouw was ooit een meisje dat droomde van de man van haar leven waartegen ze naar beneden moet kijken.
Heb er voor het eerst aandacht aan besteed toen ik 26 was geloof ik.quote:
Volgens mij is dat meer bij twintigers. Beetje het ideaalplaatje. Lang, donker haar en breed. En andersom net zo standaard vaak. Dat onderzoek van Okcupid is inderdaad best grappig, ook opvallend hoe vaak mensen liegen op hun profiel. Ik heb liever dat iemand gewoon zegt dat hij 1.75 is dan dat het pas blijkt op de date trouwens.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ach, ik snap het wel, en als ik zelf een vrouw was zou ik ook liever een (stuk) langere vriend willen. Want ach, waarom ook niet. Maar ze slaan er imo wel soms in door. Dat ze liever een skinny tak van +5 cm hebben in plaats van iemand die 20 kg zwaarder is en ze daadwerkelijk kan beschermen.Vooral niet teveel van aantrekken, blijft toch meer een kwestie van zelf een vrouw uitzoeken in plaats van jezelf laten uitzoeken.
En inderdaad, dat wordt er (bovenop het onbewuste) ook wel een beetje ingegoten, ja. 80% van de acteurs en shit zijn vaak al 1.85m+ enzo, zelfs in de VS. En moeders zeggen inderdaad eerder tegen hun kinderen 'zoek een man die groot en sterk is', in plaats van 'zoek een kleine lieve jongen'.Maar nogmaals, wat ik aan het einde van de vorige alinea zei. Just deal with it brah!
Yeah, zijn vaak ook de meer 'conformerende' en onzekere vrouwen die er zo op gaan lopen hameren. Of gewoon de uitzonderlijk lange (1.80m+) vrouwen, dan snap ik het dan weer wel. No hate verder daarop.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer bij twintigers. Beetje het ideaalplaatje. Lang, donker haar en breed. En andersom net zo standaard vaak. Dat onderzoek van Okcupid is inderdaad best grappig, ook opvallend hoe vaak mensen liegen op hun profiel. Ik heb liever dat iemand gewoon zegt dat hij 1.75 is dan dat het pas blijkt op de date trouwens.
Ik ookquote:Op maandag 6 januari 2014 20:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ach, ik snap het wel, en als ik zelf een vrouw was zou ik ook liever een (stuk) langere vriend willen.
Nah, Tom Cruise, Robert Downey Jr. allemaal ukkiesquote:En inderdaad, dat wordt er (bovenop het onbewuste) ook wel een beetje ingegoten, ja. 80% van de acteurs en shit zijn vaak al 1.85m+ enzo, zelfs in de VS.
quote:Just deal with it brah!
Zeker is dat bij jongeren meer, waar de hormonen door het lijf gieren en je fysiek ook wat aan de ander wil hebben.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer bij twintigers. Beetje het ideaalplaatje. Lang, donker haar en breed. En andersom net zo standaard vaak. Dat onderzoek van Okcupid is inderdaad best grappig, ook opvallend hoe vaak mensen liegen op hun profiel. Ik heb liever dat iemand gewoon zegt dat hij 1.75 is dan dat het pas blijkt op de date trouwens.
Klopt, degenen die zich druk maken of iemand wel leuk genoeg is voor zijn/haar omgeving. Je moet er vooral zelf blij mee zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 20:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, zijn vaak ook de meer 'conformerende' en onzekere vrouwen die er zo op gaan lopen hameren. Of gewoon de uitzonderlijk lange (1.80m+) vrouwen, dan snap ik het dan weer wel. No hate verder daarop.
Overigens zou ik wel gewoon eerlijk over lengte zijn als er naar gevraagd wordt. Maar het is meer voor het statische op je profiel, + filters die ze er soms op gooien. Dan kun je beter gewoon listed worden als 6'0, 95% kans dat ze er in het echt niets van merkt en zo vang je nog meer spreekwoordelijke wind ook.Desondanks ben ik er nooit naar gevraagd, 5 cm kun je er meestal wel bij doen denk ik. Daarboven valt het wel op.
Yeah, maar dat zijn ook wel de uitschieters. Meeste mannelijke acteurs zijn meestel wel de lange(re) mannen. En ik zie meer vrouwen zwijmelen over een Hugh Jackman dan over Robert Downey Jr., het zijn toch meestal meer de 'meisjes' die daarvoor gaan. Maar dat ligt eerder aan andere dingen dan lengte denk ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[..]
Nah, Tom Cruise, Robert Downey Jr. allemaal ukkiesMaar gelukkig houden vrouwen van 1 ding meer dan lengte bij mannen: status / karakter. En da's beide wat je als man zelf in kunt groeien, in tegenstelling tot lengte.
[..]
[ afbeelding ]
Jij ziet het goed.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt, degenen die zich druk maken of iemand wel leuk genoeg is voor zijn/haar omgeving. Je moet er vooral zelf blij mee zijn
Snap ik ook wel, ietsje erbij "liegen" of 1 jaar jonger zijn levert soms veel meer matches op, vooral voor mannen denk ik. Dat is inderdaad het belangrijkste, als er naar gevraagd wordt gewoon eerlijk zeggen. Anders blijft dat er zo tussen hangen als je gaat daten.
Terecht.quote:
En zo is het, iedereen lid worden van OkCupid via mijn referral link. De rest is een beetje Hyves vergeleken met Facebook, bij eerstgenoemde kun je beter wegblijven.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
OkCupid is nice!
Ook veel meer open mindend mensen en minder tokkies die vreemdgaan
En die vragen die je moet beantwoorden zijn tof!
Ik zit al tijden te twijfelen om eens een datingsite te proberen, maar je relaas hierboven heeft me overgehaald om op OkCupid te gaan kijken.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En zo is het, iedereen lid worden van OkCupid via mijn referral link. De rest is een beetje Hyves vergeleken met Facebook, bij eerstgenoemde kun je beter wegblijven.
Voor de weigeraars: ik ben benieuwd wat je motivatie is om toch zo'n andere betaalde Nedersite te gebruiken. Just wondering.
Ik vind de vrouwen op Okcupid maar lelijk en raar. (over het algemeen)quote:Op maandag 6 januari 2014 21:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En zo is het, iedereen lid worden van OkCupid via mijn referral link. De rest is een beetje Hyves vergeleken met Facebook, bij eerstgenoemde kun je beter wegblijven.
Voor de weigeraars: ik ben benieuwd wat je motivatie is om toch zo'n andere betaalde Nedersite te gebruiken. Just wondering.
oh ik zie steeds echt kei leuke meisjesquote:Op maandag 6 januari 2014 21:23 schreef watheet het volgende:
[..]
Ik vind de vrouwen op Okcupid maar lelijk en raar. (over het algemeen)
Ik vind het wel fijn aan paiq, dat je volgens mij enigzins aan je 'eigen niveau' wordt gematched.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik zie steeds echt kei leuke meisjes
ach ja, smaken verschillen
Er zitten volgens mij alsnog meer natives dan niet natives hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef watheet het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn aan paiq, dat je volgens mij enigzins aan je 'eigen niveau' wordt gematched.
En dan zie je een keer een leuk meisje op Okcupid en dan staat er altijd wel een paar antwoorden tussen die vragen die voor mij afknappers zijn.
Wat betreft ben je er wel lekker snel achter, het scheelt wel hele chat sessies of zelfs een date voordat je er achter komt dat het echt niks is.
Ik zoek ook niet echt expats/ exchange students, als je dat wel leuk vind is het wel de beste site denk ik.
Ben jij degene met een open relatie of haal ik je met iemand in de war?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er zitten volgens mij alsnog meer natives dan niet natives hoor
En OkCupid matched gewoon snel en veel, als het niks is ben je er ook in 1 klik weer vanaf
Ik vind een beetje foto's kijken tot ik iets leuks zie, en dan het profiel lezen wel een leuke en handige manier om die site te gebruiken
Ik hoop overigens dat paiq niet op niveau van 'knapheid' matched want dan ben ik blijkbaar een tokkie
Ik kom echt om in de Wesley's die vreemd willen gaan
Ja dat ben ikquote:Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef watheet het volgende:
[..]
Ben jij degene met een open relatie of haal ik je met iemand in de war?
Als je als instelling hebt dat je in een relatie zit, zul je wel vaak gekoppeld worden aan anderen in een relatieo. En dat zullen denk ik meestal inderdaad vreemdgangers zijn, geen idee hoe je dat zou kunnen wijzigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |