abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 januari 2014 @ 15:55:51 #51
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_135148396
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:50 schreef Silenus het volgende:
Haha hoor weer een mooie horrordate op paiq:

[..]

_O-
dit is natuurlijk geen horrordate
pi_135148997
quote:

[..]

_O-
Doet me denken aan een date die aankwam met een zakje paaseitjes omdat ik pas jarig was geweest, zichtbaar met veel moeite door hem verpakt in een doosje en papiertje.

De volgende ochtend kwam ik erachter dat er ook nog een briefje in het doosje zat met de tekst 'Grootse dingen beginnen soms klein' :X

Potverdomme dan ben je zelf toch vooral een enorm ei! ;(
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_135149091
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:08 schreef MissGump het volgende:

[..]

Doet me denken aan een date die aankwam met een zakje paaseitjes omdat ik pas jarig was geweest, zichtbaar met veel moeite door hem verpakt in een doosje en papiertje.

De volgende ochtend kwam ik erachter dat er ook nog een briefje in het doosje zat met de tekst 'Grootse dingen beginnen soms klein' :X

Hahahaha, mooie zin. _O-
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:13:15 #54
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135149218
quote:

[..]

Dat was op date 1? Presentjes en meer in die richting zijn volgens mij totaal niet handig op date 1, laat staan met zulke teksten.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 6 januari 2014 @ 16:13:37 #55
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135149244
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:20 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

vrouwen proberen te begrijpen...
Zulke labiele mannen heb je ook hoor, op datingsites..
Al zijn dat makkelijker te herkennen denk ik.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:16:26 #56
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135149400
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:38 schreef ntm het volgende:

[..]

Nee dat is waar...maar gun hem de tijd en we zien wel na een maandje hoe het is.
Laatst vroeg iemand mij of ik dan drie maanden niet wilde daten. Beetje omgekeerde wereld vind ik, denk dat "niet over mijn ex heen" ook te verklaren is met "vind je nét niet leuk genoeg"
  Moderator / Redactie FP maandag 6 januari 2014 @ 16:48:14 #57
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_135150891
quote:

[..]

_O-
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_135150954
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:16 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Laatst vroeg iemand mij of ik dan drie maanden niet wilde daten. Beetje omgekeerde wereld vind ik, denk dat "niet over mijn ex heen" ook te verklaren is met "vind je nét niet leuk genoeg"
Jij moest drie maanden gaan wachten tot hij zn shit op orde had? Ofwah? :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_135151440
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:34 schreef habitue het volgende:

[..]

Jeez, ga nou niet zo moreel verheven lopen lullen. Iedereen zit om zijn/haar eigen reden op een datingsite. Zo zijn er ook tal van mensen op die al een relatie hebben, of alleen op zoek naar een one night stand. Deal with it of ga ergens anders op zoek.
Iedereen moet het inderdaad zelf weten, daarom staat er onderaan ook nog iets belangrijks ;) Als je er niet zit op de manier zoals de meesten er zitten: prima, geen problemen mee, zolang je er snel open over bent en het niet pas na een hele tijd vertelt.
pi_135151825
quote:
denk dat "niet over mijn ex heen" ook te verklaren is met "vind je nét niet leuk genoeg"
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 6 januari 2014 @ 17:20:31 #61
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135152098
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jij moest drie maanden gaan wachten tot hij zn shit op orde had? Ofwah? :o
Dat inderdaad..
pi_135152210
quote:
15s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:20 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat inderdaad..
Mwhehehe, that ll be the day :D

Maar wie van de paiqers kan me uitleggen wat er veranderd is mbt de speeddates?

Paar maanden geleden mijn account opgeruimd (veredelde msn ftw!) met de bedoeling weer eens serieus en gewillig te gaan paiqen en er dus daarna een paar maanden niet naar omgekeken :')

Me door een shitload kansloze oneliners heen geworsteld om weer bij mn account te kunnen en ineens snap ik het speeddatesysteem niet meer :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_135152299
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Paar maanden geleden mijn account opgeruimd (veredelde msn ftw!) met de bedoeling weer eens serieus en gewillig te gaan paiqen en er dus daarna een paar maanden niet naar omgekeken :')

Me door een shitload kansloze oneliners heen geworsteld om weer bij mn account te kunnen en ineens snap ik het speeddatesysteem niet meer :')
Ja, ik snap het dus ook niet. Ik erop klikken, maar dan doet 'ie niets.
pi_135152327
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:25 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, ik snap het dus ook niet. Ik erop klikken, maar dan doet 'ie niets.
OMG ik voel echt een band O+!!

Daten?
pi_135152371
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:02 schreef rolklem het volgende:

[..]

Iedereen moet het inderdaad zelf weten, daarom staat er onderaan ook nog iets belangrijks ;) Als je er niet zit op de manier zoals de meesten er zitten: prima, geen problemen mee, zolang je er snel open over bent en het niet pas na een hele tijd vertelt.
Er is geen "hoe de meesten erin zitten" Dat is nu juist mijn punt, iedereen heeft toch een andere achtergrond? Na een kort gesprekje kun je al snel afleiden hoe iemand erin staat. Tenminste als diegene je niet aan het voorliegen is.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 6 januari 2014 @ 17:28:26 #66
242666 BeamofLight
pi_135152450
quote:

[..]

wtf kan er veranderd zijn? Knopje drukken en als vrouw zijnde 10 seconden wachten toch?
pi_135152678
sta ook sinds kort op paiq, wel grappig, ontvang veel onliners etc en kan al met verschillende op date, maar ik ga het gewoon gebruiken voor als ik mij verveel even chatten etc, straks kom ik nog een fokster tegen :o
.
pi_135152739
Dat zou wat zijn zeg.
pi_135153132
quote:

[..]

Hoeft niet, het kan toch echt zo zijn dat iemand tijd nodig heeft om iets af te sluiten voordat hij/zij aan iets nieuws begint. Ik vat het niet op als 'je bent niet leuk genoeg'.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  maandag 6 januari 2014 @ 17:48:13 #70
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135153214
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:46 schreef ntm het volgende:

[..]

Hoeft niet, het kan toch echt zo zijn dat iemand tijd nodig heeft om iets af te sluiten voordat hij/zij aan iets nieuws begint. Ik vat het niet op als 'je bent niet leuk genoeg'.
Ga dan niey op een datingsite staan als je eerstnog vanalles wil/moet afsluiten
  maandag 6 januari 2014 @ 17:59:44 #71
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_135153634
Ik heb ook al een week geen speeddate kunnen krijgen. Hij is kapot, dat kan niet anders.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 6 januari 2014 @ 17:59:53 #72
242666 BeamofLight
pi_135153640
Hoi, ja kijk, ik ben over 3maanden leeg in mijn hoofd. En jij bent wel leuk. Ik zet je nu even op mijn shortlist van 10 mensen. Beloof je dat je 3 maanden niks doet dan, schat? Dan neem ik tzt wel contact op met je. Misschien.
pi_135153836
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:59 schreef BeamofLight het volgende:
Hoi, ja kijk, ik ben over 3maanden leeg in mijn hoofd. En jij bent wel leuk. Ik zet je nu even op mijn shortlist van 10 mensen. Beloof je dat je 3 maanden niks doet dan, schat? Dan neem ik tzt wel contact op met je. Misschien.
Ik wacht geduldig maar vol spanning af.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_135153891
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:10 schreef ntm het volgende:

[..]

Ja ik weet het niet..het ligt er denk ik aan. Hij heeft niet zo lang met haar gehad en weet ook wel dat het klaar is maar toch knaagt het een beetje bij hem, hij zei dat hij er ong. een maandje voor nodig heeft ofzo... We zien het wel, probleem is dat ik hem al best leuk begin te vinden :'( :')
omg mensen via internet so sad, verliefd worden op iemand die je niet kent dit dat genoeg mensen op turkenfeesten alles
pi_135153909
quote:
8s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:59 schreef Silenus het volgende:
Ik heb ook al een week geen speeddate kunnen krijgen. Hij is kapot, dat kan niet anders.
Jij hebt gewoon iedereen al gehad. Ze zijn op.
pi_135154126
Bij mij doen de speeddates van Paiq het gewoon, alleen komen ze niet meer langs met naam en leeftijd, maar krijg je ze gewoon toegewezen (zoals het zeg maar altijd al was als je er zelf 1 startte), dus helaas kun je kenny's er van tevoren niet meer uit selecteren.
pi_135154248
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:14 schreef MissGump het volgende:
Bij mij doen de speeddates van Paiq het gewoon, alleen komen ze niet meer langs met naam en leeftijd, maar krijg je ze gewoon toegewezen (zoals het zeg maar altijd al was als je er zelf 1 startte), dus helaas kun je kenny's er van tevoren niet meer uit selecteren.
Ja dus je ziet ze niet meer als aanbod? Maar als jij er een opent en een willekeurige man ook, dan zit je daar dus mee? Terwijl als jij MOTORBOATING4LIFE uit Emmen had laten gaan, je die nu dus wel krijgt?

En heb je er dan evengoed maar 2 per dag? :?
pi_135154353
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:07 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

omg mensen via internet so sad, verliefd worden op iemand die je niet kent dit dat genoeg mensen op turkenfeesten alles
Hjb Panzer, vergeten hoe je zelf verliefd zat te praten over CY in het begin?
pi_135154377
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja dus je ziet ze niet meer als aanbod? Maar als jij er een opent en een willekeurige man ook, dan zit je daar dus mee? Terwijl als jij MOTORBOATING4LIFE uit Emmen had laten gaan, je die nu dus wel krijgt?

En heb je er dan evengoed maar 2 per dag? :?
Ik heb het idee dat ie wel een beetje rekening houdt met de scores, dus soms duurt het ook wel iets langer. Maarrrr het is wel een ongelimiteerd aantal per dag, dus je kunt ze dan alsnog gelijk wegklikken *)
pi_135154619
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:20 schreef MissGump het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat ie wel een beetje rekening houdt met de scores, dus soms duurt het ook wel iets langer. Maarrrr het is wel een ongelimiteerd aantal per dag, dus je kunt ze dan alsnog gelijk wegklikken *)
Boh, wat een achteruitgang! Ik laat echt veel speeddates gaan op naam en/of afstand :r
pi_135154735
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:19 schreef ntm het volgende:

[..]

Hjb Panzer, vergeten hoe je zelf verliefd zat te praten over CY in het begin?
You're missing the point.
pi_135154745
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:20 schreef MissGump het volgende:

[..]

Zoals ik het begrijp kun je nu wanneer je zelf gaat zoeken naar een speeddate aanvinken of het systeem rekening moet houden met de scores of gewoon een volslagen willekeurig persoon aan moet leveren.
pi_135154914
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:29 schreef Capstan het volgende:

[..]

Zoals ik het begrijp kun je nu wanneer je zelf gaat zoeken naar een speeddate aanvinken of het systeem rekening moet houden met de scores of gewoon een volslagen willekeurig persoon aan moet leveren.
Dat las ik ook
De vraag is alleen in hoeverre het systeem daar op dezelfde manier rekening mee houdt als ik dat doe ;)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_135155111
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:33 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Dat las ik ook
De vraag is alleen in hoeverre het systeem daar op dezelfde manier rekening mee houdt als ik dat doe ;)
Ik kan me zo voorstellen dat het systeem dan enkel speeddates aanlevert die het ook als match aan zou leveren.

Die matches kloppen ondanks de hoge scores vaak van geen kanten, dus de conclusie lijkt duidelijk :P
  maandag 6 januari 2014 @ 18:41:19 #85
242666 BeamofLight
pi_135155179
Bovendien matchen ze hier liever op naam; dat Paiq daar geen rekening mee houdt zeg...
pi_135156053
Ik heb ooit één leuk gesprek gehad op Paiq, de rest waren allemaal van die 'leuke gezellige spontane sociale' standaardvrouwen die van een feestje, reizen en lekker eten hielden. :') En dan te bedenken dat je nog betaalde sites vol met die mensen hebt, damn. Kroeg anyone?

Maar goed, die jongedame op Paiq dus. Alles leuk en wel, tot die foto van haar volledig zichtbaar werd. Ze was bruin en huge met een bril, en dus niet echt mijn type. ;(

Ik denk dat we voor altijd vrienden zijn gebleven, want we zijn zonder ruzie uit elkaar gegaan en ik ben meteen vriendelijk van die site verdwenen. Doei Paiq, en nog bedelen voor dure memberships en muntjes ook. :') Het leek wel een soort Habbo Hotel voor autisten.
pi_135156218
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:00 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb ooit één leuk gesprek gehad op Paiq, de rest waren allemaal van die 'leuke gezellige spontane sociale' standaardvrouwen die van een feestje, reizen en lekker eten hielden. :') En dan te bedenken dat je nog betaalde sites vol met die mensen hebt, damn. Kroeg anyone?

Maar goed, die jongedame op Paiq dus. Alles leuk en wel, tot die foto van haar volledig zichtbaar werd. Ze was bruin en huge met een bril, en dus niet echt mijn type. ;(

Ik denk dat we voor altijd vrienden zijn gebleven, want we zijn zonder ruzie uit elkaar gegaan en ik ben meteen vriendelijk van die site verdwenen. Doei Paiq, en nog bedelen voor dure memberships en muntjes ook. :') Het leek wel een soort Habbo Hotel voor autisten.
Beetje zoals FOK! dus.
pi_135156288
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:03 schreef rolklem het volgende:

[..]

Beetje zoals FOK! dus.
Nah, op FOK! word je tenminste niet geforceerd in contact gebracht met elkaar. En hier knijpen ze je functionaliteit ook niet zo af totdat je betaalt.

quote:

[..]

Verdomme, alsof je een date hebt met je papa ofzo. Hij zal het wel lief bedoeld hebben, daar niet van. Maar toch. :') :D
pi_135156319
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Nah, op FOK! word je tenminste niet geforceerd in contact gebracht met elkaar. En hier knijpen ze je functionaliteit ook niet zo af totdat je betaalt.
Dat doen ze op Paiq ook absoluut niet :')
  maandag 6 januari 2014 @ 19:08:30 #90
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135156483
quote:

[..]

Zeg dat.. kijk als er gevraagd wordt om het rustig aan te doen kan ik alleen maar beamen maar dat soort berekenende vragen duiden toch vaak op slappe hap :')

Net getest en ik heb het ook ja! Wat irritant.
pi_135156511
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef rolklem het volgende:

[..]

Dat doen ze op Paiq ook absoluut niet :')
De laatste keer dat ik die tent aandeed kreeg je maar één match per week ofzo, en mocht je hopen dat je met een beetje geluk tegen een wildvreemde kon chatten met zo'n speeddate.

Meer matches? Prima, lappen met die flappen. "5 miljoen miljard meiden vinden je foto leuk!", en als je dan een reactie wil sturen naar ze moet je ook ineens een random hoeveelheid credits betalen. :') Afhankelijk van hoeveel wanhopige sokken haar ook al zo'n berichtje sturen. Gare ijsbrekers en shit ook.

En dan ook echt nog gaan lopen teasen met matches die je zou kunnen hebben als je ging betalen. :') :D Smakeloos wanproduct.
  maandag 6 januari 2014 @ 19:10:32 #92
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135156573
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:46 schreef ntm het volgende:

[..]

Punt is, net als bij afzeggen zonder nieuw voorstel dat je beter van het negatieve kunt uitgaan om jezelf een beetje te beschermen. Dat hoef je niet uit te spreken maar is wel handiger. Als iemand daadwerkelijk even tijd nodig heeft blijft hij wel afspreken en zorgt hij dat hij je niet uit zijn blikveld verliest. Is mijn mening dan hé.
  maandag 6 januari 2014 @ 19:13:23 #93
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_135156738
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:09 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik die tent aandeed kreeg je maar één match per week ofzo, en mocht je hopen dat je met een beetje geluk tegen een wildvreemde kon chatten met zo'n speeddate.

Meer matches? Prima, lappen met die flappen. "5 miljoen miljard meiden vinden je foto leuk!", en als je dan een reactie wil sturen naar ze moet je ook ineens een random hoeveelheid credits betalen. :') Afhankelijk van hoeveel wanhopige sokken haar ook al zo'n berichtje sturen. Gare ijsbrekers en shit ook.

En dan ook echt nog gaan lopen teasen met matches die je zou kunnen hebben als je ging betalen. :') :D Smakeloos wanproduct.
Broeder vanwaar die haat :') Waar moet een manlet tegenwoordig nog de chickies vandaan hosselen? ;(

Dwergchickies van 1.55m vullen in: 'Mijn date is bij voorkeur 1.80m of langer'

wtf man, staand pijpen ofzo? :')
Confidence through competence
  maandag 6 januari 2014 @ 19:35:41 #94
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_135158022
Ik ben een keer een FOK!ker tegengekomen op paiq, herkende hem aan een foto die hij ooit in us had geplaatst. Hij weet tot op de dag van vandaag niet wie ik ben >:)
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_135158769
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:10 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Punt is, net als bij afzeggen zonder nieuw voorstel dat je beter van het negatieve kunt uitgaan om jezelf een beetje te beschermen. Dat hoef je niet uit te spreken maar is wel handiger. Als iemand daadwerkelijk even tijd nodig heeft blijft hij wel afspreken en zorgt hij dat hij je niet uit zijn blikveld verliest. Is mijn mening dan hé.
Je hebt gelijk, ik probeer er ook niks van te verwachten en niet te ver vooruit denken :P
pi_135158831
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:35 schreef Revanches het volgende:
Ik ben een keer een FOK!ker tegengekomen op paiq, herkende hem aan een foto die hij ooit in us had geplaatst. Hij weet tot op de dag van vandaag niet wie ik ben >:)
Dat is gemeen.
  maandag 6 januari 2014 @ 19:59:20 #97
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135159670
krijg je best een leuk berichtje maar dan weer: "Ja, je zal wel denken: geen foto? Ik voel me nog niet comfortabel genoeg om op dit medium een foto te plaatsen. Uiteraard kan het wel via Skype.."

Ieuw...

note: hij staat al een jaar op die site.
pi_135160237
quote:
15s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:59 schreef eefje801 het volgende:
krijg je best een leuk berichtje maar dan weer: "Ja, je zal wel denken: geen foto? Ik voel me nog niet comfortabel genoeg om op dit medium een foto te plaatsen. Uiteraard kan het wel via Skype.."

Ieuw...

note: hij staat al een jaar op die site.
Als hij daar al als een wijf over loopt te janken weet je het wel. En anders 10 tegen 1 dat het niet moeders mooiste is.
pi_135162050
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:13 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Broeder vanwaar die haat :') Waar moet een manlet tegenwoordig nog de chickies vandaan hosselen? ;(

Dwergchickies van 1.55m vullen in: 'Mijn date is bij voorkeur 1.80m of langer'

wtf man, staand pijpen ofzo? :')
Haha, omdat ik het ook echt een wanproduct vind man. De lol begon pas toen ik OkCupid probeerde. Ik heb geen aandelen in die site en ik heb daarnaast ook al een halfjaar een vriendin, maar ik kan er niet genoeg op hameren hoe goed die tent is. Laat me je vertellen waarom, jou een beetje kennend denk ik ook dat je daar meer materiaal van je gading kan vinden.

Engelstalig, gratis zonder afgeknepen te zijn, leuke vragen en het eerste zinvolle matching systeem dat ik ben tegengekomen, leuke extra features, toffe humor hier en daar, overzichtelijker, beter te doorzoeken, vrij in te richten profielen, geen gezeik met foto's, degelijk berichten + instant chat systeem, fatsoenlijke smartphone app, etc etc. O+

Ja, het is Engelstalig, dus je kan er net zo goed mensen overal in het buitenland mee vinden. Leuk om op te oefenen of om gewoon gezellig tegen aan te kleppen. Maar het mooie is dus dat de (voor mij leukere en imo intelligentere) Nederlandse vrouwen op OkCupid zitten en niet op Lexa, Relatieplanet, Pepper of al die betaalde Nedersites van TV-reclames.

Ik wil daar liever niet over generaliseren, maar ik heb toch sterk het idee dat daar meer de vrouwen zitten die je ook in de kroeg tegenkomt. Vaak niet heel veel bijzonders te zeggen, vaak een bak problemen waar je akelig van wordt of gewoon vaak grijze mutsen die in het echt niet snel aan de man zouden kunnen komen. En daar moet je dan ook nog voor betalen ook. ;( Naar mijn mening zonde van je tijd en geld.

Hoe meer tijd ik op OkC doorbracht, des te meer ik toch het gevoel kreeg dat dit een beetje de 'cool kids hangout' was vergeleken met de (in mijn ogen vaak) knullige Nederlandse sites. Om over 'Knuz' nog maar te zwijgen. :') Kill me now! True, als je op zoek bent naar vrouwen in je gehucht of de andere kleinere steden, dan is er inderdaad meer aanbod op zo'n Nederlandse site. Maar ik ben zeker meer van 'quality over quantity', en in de grotere steden zijn er ook genoeg profielen te vinden op OkCupid. Het leuke is dat de buitenlandse studentes (in Nederland) enzo daar ook zitten. O+ Leuk voor de afwisseling, en vooral gewoon een veel fijnere + overzichtelijkere site om op te opereren. Gratis.

Positief (voor mij) is ook dat de meeste profielen van die Nederlandse vrouwen daar gewoon in het Engels zijn geschreven. Ik vind het belangrijk dat een meid zich goed kan uitdrukken in het Engels en uberhaupt een leuk en interessant ding kan schrijven. O+ Wanneer je daar een Nederlandse tegenkomt die in gammel Engels een of ander praatje komt doen, dan heb ik al gauw een 'meh'. Soort van quality-control dus, althans, voor mij. :D

Daarnaast vind ik ook dat ze de meest innovatieve site zijn qua functioneren, en dingen als OkTrends (statistische analyse en shit van hun database) zijn ook nice. :) Try it. Ik ben kritisch en ben nog geen betere site tegen gekomen. Ook het aanbod aan profielen en leuke vrouwen lijkt een stuk hoger te zijn. Als Engels geen probleem is en je in een wat grotere stad woont, zou ik daar gewoon kijken.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik het mis. :')
  maandag 6 januari 2014 @ 20:39:09 #100
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_135162157
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:36 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Haha, omdat ik het ook echt een wanproduct vind man. De lol begon pas toen ik OkCupid probeerde. Ik heb geen aandelen in die site en ik heb daarnaast ook al een halfjaar een vriendin, maar ik kan er niet genoeg op hameren hoe goed die tent is. Laat me je vertellen waarom, jou een beetje kennend denk ik ook dat je daar meer materiaal van je gading kan vinden.

Engelstalig, gratis zonder afgeknepen te zijn, leuke vragen en het eerste zinvolle matching systeem dat ik ben tegengekomen, leuke extra features, toffe humor hier en daar, overzichtelijker, beter te doorzoeken, vrij in te richten profielen, geen gezeik met foto's, degelijk berichten + instant chat systeem, fatsoenlijke smartphone app, etc etc. O+

Ja, het is Engelstalig, dus je kan er net zo goed mensen overal in het buitenland mee vinden. Leuk om op te oefenen of om gewoon gezellig tegen aan te kleppen. Maar het mooie is dus dat de (voor mij leukere en imo intelligentere) Nederlandse vrouwen op OkCupid zitten en niet op Lexa, Relatieplanet, Pepper of al die betaalde Nedersites van TV-reclames.

Ik wil daar liever niet over generaliseren, maar ik heb toch sterk het idee dat daar meer de vrouwen zitten die je ook in de kroeg tegenkomt. Vaak niet heel veel bijzonders te zeggen, vaak een bak problemen waar je akelig van wordt of gewoon vaak grijze mutsen die in het echt niet snel aan de man zouden kunnen komen. En daar moet je dan ook nog voor betalen ook. ;( Naar mijn mening zonde van je tijd en geld.

Hoe meer tijd ik op OkC doorbracht, des te meer ik toch het gevoel kreeg dat dit een beetje de 'cool kids hangout' was vergeleken met de (in mijn ogen vaak) knullige Nederlandse sites. Om over 'Knuz' nog maar te zwijgen. :') Kill me now! True, als je op zoek bent naar vrouwen in je gehucht of de andere kleinere steden, dan is er inderdaad meer aanbod op zo'n Nederlandse site. Maar ik ben zeker meer van 'quality over quantity', en in de grotere steden zijn er ook genoeg profielen te vinden op OkCupid. Het leuke is dat de buitenlandse studentes (in Nederland) enzo daar ook zitten. O+ Leuk voor de afwisseling, en vooral gewoon een veel fijnere + overzichtelijkere site om op te opereren. Gratis.

Positief (voor mij) is ook dat de meeste profielen van die Nederlandse vrouwen daar gewoon in het Engels zijn geschreven. Ik vind het belangrijk dat een meid zich goed kan uitdrukken in het Engels en uberhaupt een leuk en interessant ding kan schrijven. O+ Wanneer je daar een Nederlandse tegenkomt die in gammel Engels een of ander praatje komt doen, dan heb ik al gauw een 'meh'. Soort van quality-control dus, althans, voor mij. :D

Daarnaast vind ik ook dat ze de meest innovatieve site zijn qua functioneren, en dingen als OkTrends (statistische analyse en shit van hun database) zijn ook nice. :) Try it. Ik ben kritisch en ben nog geen betere site tegen gekomen. Ook het aanbod aan profielen en leuke vrouwen lijkt een stuk hoger te zijn. Als Engels geen probleem is en je in een wat grotere stad woont, zou ik daar gewoon kijken.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik het mis. :')
Ik heb sinds vorige week ook een OKCupid profiel aangemaakt, maar die is nog leeg :')

Maar wel een goeie tip, eerder in dit topic had ik nog de vraag gesteld waar in contact te komen met de buitenlandse studentes en expats. Mijn meest lange en serieuze relatie was ook met iemand van buiten Nederland, en dat ging zeer goed. Lijkt wel alsof je vaak *eerst* nadenkt, en dan pas iets venijnigs zegt tegen de ander als je in het Engels praat. Komt je relatie alleen maar ten goede.
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')