abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 januari 2014 @ 15:55:51 #51
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_135148396
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:50 schreef Silenus het volgende:
Haha hoor weer een mooie horrordate op paiq:

[..]

_O-
dit is natuurlijk geen horrordate
pi_135148997
quote:

[..]

_O-
Doet me denken aan een date die aankwam met een zakje paaseitjes omdat ik pas jarig was geweest, zichtbaar met veel moeite door hem verpakt in een doosje en papiertje.

De volgende ochtend kwam ik erachter dat er ook nog een briefje in het doosje zat met de tekst 'Grootse dingen beginnen soms klein' :X

Potverdomme dan ben je zelf toch vooral een enorm ei! ;(
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_135149091
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:08 schreef MissGump het volgende:

[..]

Doet me denken aan een date die aankwam met een zakje paaseitjes omdat ik pas jarig was geweest, zichtbaar met veel moeite door hem verpakt in een doosje en papiertje.

De volgende ochtend kwam ik erachter dat er ook nog een briefje in het doosje zat met de tekst 'Grootse dingen beginnen soms klein' :X

Hahahaha, mooie zin. _O-
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:13:15 #54
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135149218
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:08 schreef MissGump het volgende:

[..]

Dat was op date 1? Presentjes en meer in die richting zijn volgens mij totaal niet handig op date 1, laat staan met zulke teksten.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 6 januari 2014 @ 16:13:37 #55
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135149244
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:20 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

vrouwen proberen te begrijpen...
Zulke labiele mannen heb je ook hoor, op datingsites..
Al zijn dat makkelijker te herkennen denk ik.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:16:26 #56
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135149400
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:38 schreef ntm het volgende:

[..]

Nee dat is waar...maar gun hem de tijd en we zien wel na een maandje hoe het is.
Laatst vroeg iemand mij of ik dan drie maanden niet wilde daten. Beetje omgekeerde wereld vind ik, denk dat "niet over mijn ex heen" ook te verklaren is met "vind je nét niet leuk genoeg"
  Moderator / Redactie FP maandag 6 januari 2014 @ 16:48:14 #57
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_135150891
quote:

[..]

_O-
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_135150954
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:16 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Laatst vroeg iemand mij of ik dan drie maanden niet wilde daten. Beetje omgekeerde wereld vind ik, denk dat "niet over mijn ex heen" ook te verklaren is met "vind je nét niet leuk genoeg"
Jij moest drie maanden gaan wachten tot hij zn shit op orde had? Ofwah? :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_135151440
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:34 schreef habitue het volgende:

[..]

Jeez, ga nou niet zo moreel verheven lopen lullen. Iedereen zit om zijn/haar eigen reden op een datingsite. Zo zijn er ook tal van mensen op die al een relatie hebben, of alleen op zoek naar een one night stand. Deal with it of ga ergens anders op zoek.
Iedereen moet het inderdaad zelf weten, daarom staat er onderaan ook nog iets belangrijks ;) Als je er niet zit op de manier zoals de meesten er zitten: prima, geen problemen mee, zolang je er snel open over bent en het niet pas na een hele tijd vertelt.
pi_135151825
quote:
denk dat "niet over mijn ex heen" ook te verklaren is met "vind je nét niet leuk genoeg"
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 6 januari 2014 @ 17:20:31 #61
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135152098
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jij moest drie maanden gaan wachten tot hij zn shit op orde had? Ofwah? :o
Dat inderdaad..
pi_135152210
quote:
15s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:20 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat inderdaad..
Mwhehehe, that ll be the day :D

Maar wie van de paiqers kan me uitleggen wat er veranderd is mbt de speeddates?

Paar maanden geleden mijn account opgeruimd (veredelde msn ftw!) met de bedoeling weer eens serieus en gewillig te gaan paiqen en er dus daarna een paar maanden niet naar omgekeken :')

Me door een shitload kansloze oneliners heen geworsteld om weer bij mn account te kunnen en ineens snap ik het speeddatesysteem niet meer :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_135152299
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Paar maanden geleden mijn account opgeruimd (veredelde msn ftw!) met de bedoeling weer eens serieus en gewillig te gaan paiqen en er dus daarna een paar maanden niet naar omgekeken :')

Me door een shitload kansloze oneliners heen geworsteld om weer bij mn account te kunnen en ineens snap ik het speeddatesysteem niet meer :')
Ja, ik snap het dus ook niet. Ik erop klikken, maar dan doet 'ie niets.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_135152327
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:25 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, ik snap het dus ook niet. Ik erop klikken, maar dan doet 'ie niets.
OMG ik voel echt een band O+!!

Daten?
pi_135152371
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:02 schreef rolklem het volgende:

[..]

Iedereen moet het inderdaad zelf weten, daarom staat er onderaan ook nog iets belangrijks ;) Als je er niet zit op de manier zoals de meesten er zitten: prima, geen problemen mee, zolang je er snel open over bent en het niet pas na een hele tijd vertelt.
Er is geen "hoe de meesten erin zitten" Dat is nu juist mijn punt, iedereen heeft toch een andere achtergrond? Na een kort gesprekje kun je al snel afleiden hoe iemand erin staat. Tenminste als diegene je niet aan het voorliegen is.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 6 januari 2014 @ 17:28:26 #66
242666 BeamofLight
pi_135152450
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

wtf kan er veranderd zijn? Knopje drukken en als vrouw zijnde 10 seconden wachten toch?
pi_135152678
sta ook sinds kort op paiq, wel grappig, ontvang veel onliners etc en kan al met verschillende op date, maar ik ga het gewoon gebruiken voor als ik mij verveel even chatten etc, straks kom ik nog een fokster tegen :o
.
pi_135152739
Dat zou wat zijn zeg.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_135153132
quote:

[..]

Hoeft niet, het kan toch echt zo zijn dat iemand tijd nodig heeft om iets af te sluiten voordat hij/zij aan iets nieuws begint. Ik vat het niet op als 'je bent niet leuk genoeg'.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  maandag 6 januari 2014 @ 17:48:13 #70
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135153214
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:46 schreef ntm het volgende:

[..]

Hoeft niet, het kan toch echt zo zijn dat iemand tijd nodig heeft om iets af te sluiten voordat hij/zij aan iets nieuws begint. Ik vat het niet op als 'je bent niet leuk genoeg'.
Ga dan niey op een datingsite staan als je eerstnog vanalles wil/moet afsluiten
  maandag 6 januari 2014 @ 17:59:44 #71
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_135153634
Ik heb ook al een week geen speeddate kunnen krijgen. Hij is kapot, dat kan niet anders.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 6 januari 2014 @ 17:59:53 #72
242666 BeamofLight
pi_135153640
Hoi, ja kijk, ik ben over 3maanden leeg in mijn hoofd. En jij bent wel leuk. Ik zet je nu even op mijn shortlist van 10 mensen. Beloof je dat je 3 maanden niks doet dan, schat? Dan neem ik tzt wel contact op met je. Misschien.
pi_135153836
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:59 schreef BeamofLight het volgende:
Hoi, ja kijk, ik ben over 3maanden leeg in mijn hoofd. En jij bent wel leuk. Ik zet je nu even op mijn shortlist van 10 mensen. Beloof je dat je 3 maanden niks doet dan, schat? Dan neem ik tzt wel contact op met je. Misschien.
Ik wacht geduldig maar vol spanning af.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_135153891
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:10 schreef ntm het volgende:

[..]

Ja ik weet het niet..het ligt er denk ik aan. Hij heeft niet zo lang met haar gehad en weet ook wel dat het klaar is maar toch knaagt het een beetje bij hem, hij zei dat hij er ong. een maandje voor nodig heeft ofzo... We zien het wel, probleem is dat ik hem al best leuk begin te vinden :'( :')
omg mensen via internet so sad, verliefd worden op iemand die je niet kent dit dat genoeg mensen op turkenfeesten alles
pi_135153909
quote:
8s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:59 schreef Silenus het volgende:
Ik heb ook al een week geen speeddate kunnen krijgen. Hij is kapot, dat kan niet anders.
Jij hebt gewoon iedereen al gehad. Ze zijn op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')