Nou dat komt maar al te vaak voor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als je echt een goede klik hebt met iemand via chat en in het echt niet. Tuurlijk is het mogelijk, maar het is niet normaal lijkt mij.
Er komt een moment, ook voor jou DP, dat je op andere manieren gaat communiceren dan via je paiq-sitequote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Scheelt misschien dat ik alleen paiq? En je daar dus ook niet echt lang nadenkt over je respons?
Hahaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Er komt een moment, ook voor jou DP, dat je op andere manieren gaat communiceren dan via je paiq-site
Over na heeft kunnen denken he.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Scheelt misschien dat ik alleen paiq? En je daar dus ook niet echt lang nadenkt over je respons?
Deze zaken zijn veel belangrijker dan enkel wat iemand zegt. Paiq/chat/ of wat voor site dan ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:20 schreef BeamofLight het volgende:
Trekjes, accent, tempo van praten, de blik, houding
Maar ja de meest aantrekkelijke paiq gesprekken zijn voor mij juist diegene die in sneltreinvaart doorratelen, dus dan heb je wel een beetje een idee of iemand een bepaalde adremheid (voor mij een harde eis) in huis heeftquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over na heeft kunnen denken he.
[..]
Deze zaken zijn veel belangrijker dan enkel wat iemand zegt. Paiq/chat/ of wat voor site dan ook.
Maar dan kan de klik irl nog wel enorm tegenvallen juist door al die andere genoemde non-verbale zaken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar ja de meest aantrekkelijke paiq gesprekken zijn voor mij juist diegene die in sneltreinvaart doorratelen, dus dan heb je wel een beetje een idee of iemand een bepaalde adremheid (voor mij een harde eis) in huis heeft
Heb zelf maar één keer zo'n tegenvallende mismatch gehad. In het echt was ze hartstikke braaf en nerdy en goofy, terwijl ze op WhatsApp best wel bitchy en rawr deed enzo. Die ad-remheid was online ook in orde, maar in het echt was ze gewoon wat suffig. Verder had ze nog steeds wel dezelfde humor en zag ze er ook wel leuk uit, maar toch. Ze was gewoon... saai? Tam? Lastig te zeggen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar ja de meest aantrekkelijke paiq gesprekken zijn voor mij juist diegene die in sneltreinvaart doorratelen, dus dan heb je wel een beetje een idee of iemand een bepaalde adremheid (voor mij een harde eis) in huis heeft
Niet altijd, vind ik. In de zin van dat ik in het echt net zo "erg" kan zijn betreft praten als op de app, wel is het soms makkelijker en beter te verwoordenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mensen praten makkelijker via het internet dan irl.
Stille mensen komen dan al snel anders over bv. Of tenminste, ze laten dan vaak meer van zichzelf zien/horen dan dat ze doen wanneer je ze echt ontmoet. Waardoor je ineens merkt dat ze een stuk verlegen/stiller/anders zijn dan dat je in eerste instantie gemerkt hebt.
Dit werk ook andersomquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mensen praten makkelijker via het internet dan irl.
Stille mensen komen dan al snel anders over bv. Of tenminste, ze laten dan vaak meer van zichzelf zien/horen dan dat ze doen wanneer je ze echt ontmoet. Waardoor je ineens merkt dat ze een stuk verlegen/stiller/anders zijn dan dat je in eerste instantie gemerkt hebt.
natuurlijk is t niet altijd zo. Maar over t algemeen, in hokjes gestopt enzo welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Niet altijd, vind ik. In de zin van dat ik in het echt net zo "erg" kan zijn betreft praten als op de app, wel is het soms makkelijker en beter te verwoordenBen van mezelf niet zo'n stil persoon over het algemeen en als de klik er dan irl is dan praat ik echt net zo makkelijk als ik me goed voel bij die persoon.
En ik maar denken dat je genoeg dates hebt om die leuke vrouw te vinden. Dat valt me van je tegen Silenus...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:55 schreef Silenus het volgende:
Het komt later wel in mijn biografie 'Ik, Silenus'. Uiteraard volledig anoniem uitgebracht, want ik moet nog steeds een leuke vrouw vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een kloek en manlyk hart pleeght ook in spyt der weederspoedt ankergrondt aan de hoope te vinden"
quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:58 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
Vraag! Is er hier op het bejubelde Fok! ook een topic waarin 'gewone', offline dates enzo besproken worden? Het is beregezellig hier hoor, maar een draadje als dit lijkt me ook wel interessant (met enige aanpassing uiteraard) voor dates die nog op ambachtelijke wijze tot stand komenZie je hoe 'site' tussen haakjes staat? Gewone dates worden hier ook besproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ONS's minder, weet ook niet of dat ergens anders gebeurt.
Lekker er voor gaan manquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:09 schreef craftyvirus het volgende:
mmm misschien wat vroeg (bijna 2 maanden geleden gedumpt na 7,5 jaar)... maar ik heb via Pepper sinds 2 dagen contact met iemand. En het klikt echt bizar goed. Gister ook al gebeld, zonder enige hapering een uur vol gepraat. Ze weet van mijn recente relatie breuk.
Nu hebben we voor as zondag een date staan.... Mijn eerste (blind)date ooit sinds 8 jaar.. ik vind het spannend
Als je over je vorige relatie heen bent is het niet te vroeg, anders welquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:09 schreef craftyvirus het volgende:
mmm misschien wat vroeg (bijna 2 maanden geleden gedumpt na 7,5 jaar)... maar ik heb via Pepper sinds 2 dagen contact met iemand. En het klikt echt bizar goed. Gister ook al gebeld, zonder enige hapering een uur vol gepraat. Ze weet van mijn recente relatie breuk.
Nu hebben we voor as zondag een date staan.... Mijn eerste (blind)date ooit sinds 8 jaar.. ik vind het spannend
Dankquote:Op woensdag 8 januari 2014 02:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zie je hoe 'site' tussen haakjes staat? Gewone dates worden hier ook besproken.ONS's minder, weet ook niet of dat ergens anders gebeurt.
Hmm, ik merk dat ik iemand die ik op niet-strategische foto's maar matig vind, irl wel (erg) aantrekkelijk kan vinden. Zoveel hangt af van gedrag en houding en daarbij is bewegend beeld bijna altijd beter dan een foto. Dus het zou zomaar een geweldige date kunnen gaan worden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:24 schreef craftyvirus het volgende:
We zien wel hoe het loopt. Qua uiterlijk is het nou niet echt wat ik zou "kiezen". Maar de klik die er is, maakt dat ik het gevoel heb alsof ik haar al maanden spreek.
Precies de rede dat ik de date heb afgesproken..quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik merk dat ik iemand die ik op niet-strategische foto's maar matig vind, irl wel (erg) aantrekkelijk kan vinden. Zoveel hangt af van gedrag en houding en daarbij is bewegend beeld bijna altijd beter dan een foto. Dus het zou zomaar een geweldige date kunnen gaan worden.
Over strategische foto's gesproken: profielen waarbij mensen uitsluitend hun vakantiefoto in zonnebrilquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik merk dat ik iemand die ik op niet-strategische foto's maar matig vind, irl wel (erg) aantrekkelijk kan vinden. Zoveel hangt af van gedrag en houding en daarbij is bewegend beeld bijna altijd beter dan een foto. Dus het zou zomaar een geweldige date kunnen gaan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |