abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:20:28 #176
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_135190843
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:23 schreef ntm het volgende:

[..]

Het zou raar zijn als je echt een goede klik hebt met iemand via chat en in het echt niet. Tuurlijk is het mogelijk, maar het is niet normaal lijkt mij.
Nou dat komt maar al te vaak voor.

Trekjes, accent, tempo van praten, de blik, houding. Allemaal veel belangrijker dan dat zinnetje wat ze terugtypt waar ze te lang over na heeft kunnen denken
pi_135191081
Scheelt misschien dat ik alleen paiq? En je daar dus ook niet echt lang nadenkt over je respons?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:27:21 #178
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_135194350
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Scheelt misschien dat ik alleen paiq? En je daar dus ook niet echt lang nadenkt over je respons?
Er komt een moment, ook voor jou DP, dat je op andere manieren gaat communiceren dan via je paiq-site
pi_135194734
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Er komt een moment, ook voor jou DP, dat je op andere manieren gaat communiceren dan via je paiq-site
Haha :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:41:54 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135194996
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Over na heeft kunnen denken he.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:20 schreef BeamofLight het volgende:
Trekjes, accent, tempo van praten, de blik, houding
Deze zaken zijn veel belangrijker dan enkel wat iemand zegt. Paiq/chat/ of wat voor site dan ook.
pi_135195092
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Over na heeft kunnen denken he.

[..]

Deze zaken zijn veel belangrijker dan enkel wat iemand zegt. Paiq/chat/ of wat voor site dan ook.
Maar ja de meest aantrekkelijke paiq gesprekken zijn voor mij juist diegene die in sneltreinvaart doorratelen, dus dan heb je wel een beetje een idee of iemand een bepaalde adremheid (voor mij een harde eis) in huis heeft :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:46:41 #182
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135195156
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar ja de meest aantrekkelijke paiq gesprekken zijn voor mij juist diegene die in sneltreinvaart doorratelen, dus dan heb je wel een beetje een idee of iemand een bepaalde adremheid (voor mij een harde eis) in huis heeft :Y
Maar dan kan de klik irl nog wel enorm tegenvallen juist door al die andere genoemde non-verbale zaken.
En wie weet is iemand heel snel en pittop online, maar irl juist verlegen/stilletjes. Ben het allemaal wel tegengekomen.
pi_135195534
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Heb zelf maar één keer zo'n tegenvallende mismatch gehad. In het echt was ze hartstikke braaf en nerdy en goofy, terwijl ze op WhatsApp best wel bitchy en rawr deed enzo. Die ad-remheid was online ook in orde, maar in het echt was ze gewoon wat suffig. Verder had ze nog steeds wel dezelfde humor en zag ze er ook wel leuk uit, maar toch. Ze was gewoon... saai? Tam? Lastig te zeggen. ;( Verhalen over hoe ze met haar moeder (die thuis in de UK zat) een webshop met zelfgemaakte breiwerkjes runde deden ook niet zoveel voor mij.

Ook niets meer mee gedaan, en eerlijk tegen haar gezegd dat ik verwacht had dat het anders zou zijn. Was wel sneu voor haar, zij dacht dat het perfect was gegaan. ;(

Een van de weinige keren dat mijn hoofd voor mijn gevoel een meisje friendzonede om iets anders dan haar uiterlijk. Ze voelde gewoon aan als een saai zusje ofzo. :') Niet 'spannend', niet 'hot'. Tja, dan houdt het op. :)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:35:10 #184
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135205138
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Mensen praten makkelijker via het internet dan irl.
Stille mensen komen dan al snel anders over bv. Of tenminste, ze laten dan vaak meer van zichzelf zien/horen dan dat ze doen wanneer je ze echt ontmoet. Waardoor je ineens merkt dat ze een stuk verlegen/stiller/anders zijn dan dat je in eerste instantie gemerkt hebt.
Niet altijd, vind ik. In de zin van dat ik in het echt net zo "erg" kan zijn betreft praten als op de app, wel is het soms makkelijker en beter te verwoorden ;) Ben van mezelf niet zo'n stil persoon over het algemeen en als de klik er dan irl is dan praat ik echt net zo makkelijk als ik me goed voel bij die persoon.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_135207417
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Mensen praten makkelijker via het internet dan irl.
Stille mensen komen dan al snel anders over bv. Of tenminste, ze laten dan vaak meer van zichzelf zien/horen dan dat ze doen wanneer je ze echt ontmoet. Waardoor je ineens merkt dat ze een stuk verlegen/stiller/anders zijn dan dat je in eerste instantie gemerkt hebt.
Dit werk ook andersom :P Het is bij mij wel eens voorgekomen dat iemand veel drukker was dan ik had verwacht. Toen klikte het ook niet, terwijl dit via internet wel het geval was.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:47:56 #186
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135209421
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:35 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Niet altijd, vind ik. In de zin van dat ik in het echt net zo "erg" kan zijn betreft praten als op de app, wel is het soms makkelijker en beter te verwoorden ;) Ben van mezelf niet zo'n stil persoon over het algemeen en als de klik er dan irl is dan praat ik echt net zo makkelijk als ik me goed voel bij die persoon.
natuurlijk is t niet altijd zo. Maar over t algemeen, in hokjes gestopt enzo wel :+
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:55:26 #187
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135209909
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:55 schreef Silenus het volgende:
Het komt later wel in mijn biografie 'Ik, Silenus'. Uiteraard volledig anoniem uitgebracht, want ik moet nog steeds een leuke vrouw vinden.
En ik maar denken dat je genoeg dates hebt om die leuke vrouw te vinden. Dat valt me van je tegen Silenus... ;)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 8 januari 2014 @ 01:58:02 #188
418139 WilhelmusVanNassau
Ben ick van Duytschen bloet
pi_135220004
Vraag! Is er hier op het bejubelde Fok! ook een topic waarin 'gewone', offline dates enzo besproken worden? Het is beregezellig hier hoor, maar een draadje als dit lijkt me ook wel interessant (met enige aanpassing uiteraard) voor dates die nog op ambachtelijke wijze tot stand komen :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een kloek en manlyk hart pleeght ook in spyt der weederspoedt ankergrondt aan de hoope te vinden"
pi_135220203
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 01:58 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
Vraag! Is er hier op het bejubelde Fok! ook een topic waarin 'gewone', offline dates enzo besproken worden? Het is beregezellig hier hoor, maar een draadje als dit lijkt me ook wel interessant (met enige aanpassing uiteraard) voor dates die nog op ambachtelijke wijze tot stand komen :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je hoe 'site' tussen haakjes staat? Gewone dates worden hier ook besproken. :) ONS's minder, weet ook niet of dat ergens anders gebeurt.
  woensdag 8 januari 2014 @ 09:54:16 #190
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_135223599
Wat de fuk is een ONS?

Edit: oh, ik snap hem al :').
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_135225528
mmm misschien wat vroeg (bijna 2 maanden geleden gedumpt na 7,5 jaar)... maar ik heb via Pepper sinds 2 dagen contact met iemand. En het klikt echt bizar goed. Gister ook al gebeld, zonder enige hapering een uur vol gepraat. Ze weet van mijn recente relatie breuk.

Nu hebben we voor as zondag een date staan.... Mijn eerste (blind)date ooit sinds 8 jaar.. ik vind het spannend :P
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 januari 2014 @ 11:10:57 #192
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_135225581
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:09 schreef craftyvirus het volgende:
mmm misschien wat vroeg (bijna 2 maanden geleden gedumpt na 7,5 jaar)... maar ik heb via Pepper sinds 2 dagen contact met iemand. En het klikt echt bizar goed. Gister ook al gebeld, zonder enige hapering een uur vol gepraat. Ze weet van mijn recente relatie breuk.

Nu hebben we voor as zondag een date staan.... Mijn eerste (blind)date ooit sinds 8 jaar.. ik vind het spannend :P
Lekker er voor gaan man :) Veel plezier alvast!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 8 januari 2014 @ 11:39:13 #193
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135226428
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:09 schreef craftyvirus het volgende:

Als je over je vorige relatie heen bent is het niet te vroeg, anders wel ;)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_135227767
Een leuke tijd hebben kan altijd toch?
pi_135227845
We zien wel hoe het loopt. Qua uiterlijk is het nou niet echt wat ik zou "kiezen". Maar de klik die er is, maakt dat ik het gevoel heb alsof ik haar al maanden spreek.
  woensdag 8 januari 2014 @ 12:43:40 #196
418139 WilhelmusVanNassau
Ben ick van Duytschen bloet
pi_135228421
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 02:19 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Zie je hoe 'site' tussen haakjes staat? Gewone dates worden hier ook besproken. :) ONS's minder, weet ook niet of dat ergens anders gebeurt.
Dank :) Niet dat ik aan ONS's doe hoor, no worries. Mijn idealen zijn goed van snit, hoewel ze uit de mode zijn.
"Een kloek en manlyk hart pleeght ook in spyt der weederspoedt ankergrondt aan de hoope te vinden"
pi_135228767
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:24 schreef craftyvirus het volgende:
We zien wel hoe het loopt. Qua uiterlijk is het nou niet echt wat ik zou "kiezen". Maar de klik die er is, maakt dat ik het gevoel heb alsof ik haar al maanden spreek.
Hmm, ik merk dat ik iemand die ik op niet-strategische foto's maar matig vind, irl wel (erg) aantrekkelijk kan vinden. Zoveel hangt af van gedrag en houding en daarbij is bewegend beeld bijna altijd beter dan een foto. Dus het zou zomaar een geweldige date kunnen gaan worden. :7
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_135228800
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hmm, ik merk dat ik iemand die ik op niet-strategische foto's maar matig vind, irl wel (erg) aantrekkelijk kan vinden. Zoveel hangt af van gedrag en houding en daarbij is bewegend beeld bijna altijd beter dan een foto. Dus het zou zomaar een geweldige date kunnen gaan worden. :7
Precies de rede dat ik de date heb afgesproken..
pi_135241497
Even wat interessante info voor de datingsite mensen

Dit account is niet meer in gebruik.
  woensdag 8 januari 2014 @ 21:21:44 #200
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_135250538
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

Over strategische foto's gesproken: profielen waarbij mensen uitsluitend hun vakantiefoto in zonnebril :') erop zetten plus nog een foto van een gemaskerd bal :') zet er dan géén foto neer :P
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')