Heb je geluk gehad dat het scherm niet stuk is gegaan, daar is wat lastiger een vervangend onderdeel voor te vinden. Hdd's zijn idd wel makkelijk te vervangen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar verder doet hij wel hij moet doenHarde schijf was 1½ jaar terug wel kapot maar kwam door mezelf.. laptop in een boze bui te hard dicht gesmeten haha. Gelukkig had een huisgenoot nog één liggen die in mijn laptop paste dus probleem was snel weer opgelost
I beat the beyonce out of you!!quote:Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef Rezania het volgende:
Allemaal op het ritme van de beat natuurlijk.
Dan heb ik niets gezegdquote:Op zondag 5 januari 2014 18:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zit op een laptop hè, mijn desktop draait hem gewoon op 60fps met alles op max.
Waar we Donnie keihard voor zijn bakkes rammen, omdat hij tegen ons is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was met oud en nieuw mijn 'mega' joint*zelf gedraaid!*
Kwam hem net pas weer tegen in dropboxYour beauty never ever scared me.
Twee maanden geleden geüpgraded, maar wil nu al mijn videokaart vervangen.quote:
Heterosexswelequote:Op zondag 5 januari 2014 18:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar we Donnie keihard voor zijn bakkes rammen, omdat hij tegen ons is.
Waar we DonnieDarkno de moeder neuken.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar we Donnie keihard voor zijn bakkes rammen, omdat hij tegen ons is.
Ben ik sowieso erg blij om iddquote:Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je geluk gehad dat het scherm niet stuk is gegaan, daar is wat lastiger een vervangend onderdeel voor te vinden. Hdd's zijn idd wel makkelijk te vervangen.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:36 schreef Amarantha het volgende:
Mega.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was met oud en nieuw mijn 'mega' joint*zelf gedraaid!*
Kwam hem net pas weer tegen in dropbox
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:36 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was met oud en nieuw mijn 'mega' joint*zelf gedraaid!*
Kwam hem net pas weer tegen in dropbox![]()
Ik moet gvd weer een keer xl vloei halen...Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit.
There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:36 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Waar we DonnieDarkno de moeder neuken.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:25 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Crysis 3 heeft dus drie grafische mogelijkheden:
High
super high
ultra high.
Ik heb paar maand geleden een GTX660 van MSI gekocht. Leuk kaartje voor de prijs.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Twee maanden geleden geüpgraded, maar wil nu al mijn videokaart vervangen.
Of in jouw geval de vaderquote:
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:37 schreef AssiMar. het volgende:
[..]![]()
Ik moet gvd weer een keer xl vloei halen...
Je moet wel je handjes wassen hoor. Met het vuil onder je nagelsquote:
Ja, die heb ik dus ook, maar dan van ASUS.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb paar maand geleden een GTX660 van MSI gekocht. Leuk kaartje voor de prijs.
De PC van mijn vader komt over recommended maar ik zit nu achter mijn eigen zelfgebouwde PCquote:Op zondag 5 januari 2014 18:37 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
pfoei, ik voel me onderdanig, ik dacht dat mijne crysis 3 wel op ultra aan zou kunnen
Ja de mijne komt gelukkig ook over recommended. Ik heb deze door alternate in elkaar laten zetten.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:39 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
De PC van mijn vader komt over recommended maar ik zit nu achter mijn eigen zelfgebouwde PC
Niet je eigen PC assemblerenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:39 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja de mijne komt gelukkig ook over recommended. Ik heb deze door alternate in elkaar laten zetten.
Zo'n 660 is het geld meer dan waard. Ik draai bijna alles zonder probleem.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, die heb ik dus ook, maar dan van ASUS.Had weinig geld over na de vervanging van zo'n beetje alles.
Het was minder vuil dan het lijktquote:Op zondag 5 januari 2014 18:38 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Je moet wel je handjes wassen hoor. Met het vuil onder je nagels
Je rolt trouwens wel echt perfectquote:
Ah. Ik ga binnenkort ff bij de shop hier in Assen checken of ze dat toevallig hebbenquote:
Als je kapt met stoken misschien wel ja. Ik meen het, wat een gezwel is die bende daar toch, wil er niet meer belanden.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee, jij bent de grootste tosti!
Ik stook niet joh, ik laat je het alleen ff lezen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je kapt met stoken misschien wel ja. Ik meen het, wat een gezwel is die bende daar toch, wil er niet meer belanden.
Rolvloei is perfect voor grote joints, neem ik sowieso ook wel mee naar de meeting (als ik dan nog heb.. maar denk het haast wel, draai alleen op speciale gelegenheden enorme joints)quote:Op zondag 5 januari 2014 18:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah. Ik ga binnenkort ff bij de shop hier in Assen checken of ze dat toevallig hebbenIk gebruik momenteel Smoking Gold.
Ja, maar binnenkort komt Watch_Dogs uit, en die wil ik ook op ultra @ 60 draaien, en dat kan waarschijnlijk niet met een 660.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo'n 660 is het geld meer dan waard. Ik draai bijna alles zonder probleem.
Op large.nl kan je gewoon 50 pakjes vloeitjes in een keer bestellen. Of een etui met tipjes, aansteker, pijpje en vloeitjes voor 8,99quote:Op zondag 5 januari 2014 18:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah. Ik ga binnenkort ff bij de shop hier in Assen checken of ze dat toevallig hebbenIk gebruik momenteel Smoking Gold.
Bedankt, Sherlock?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik stook niet joh, ik laat je het alleen ff lezen.
Beter deze site: http://www.grasscompany.com/quote:Op zondag 5 januari 2014 18:44 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Op large.nl kan je gewoon 50 pakjes vloeitjes in een keer bestellen. Of een etui met tipjes, aansteker, pijpje en vloeitjes voor 8,99
Zo rol ikquote:Op zondag 5 januari 2014 18:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wat een sneaky enterer die paxcont, zegt niet eens hoi ofzo
grasscomapny... Ik snap hemquote:Op zondag 5 januari 2014 18:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beter deze site: http://www.grasscompany.com/
Mag jij voor mij één draaien aangezien ik waarschijnlijk niet met die vloei overweg kan.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Rolvloei is perfect voor grote joints, neem ik sowieso ook wel mee naar de meeting (als ik dan nog heb.. maar denk het haast wel, draai alleen op speciale gelegenheden enorme joints)
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Rollen maakt nog geluid, jij kwam echt uit het niets posten. ofzo. denk ik.
quote:
Ik draag gewoon een wit laken met 2 gaatjes over m'n hoofd.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:45 schreef Rezania het volgende:
In ander nieuws, mijn labjas is zo groot dat ik hem niet normaal op kan vouwen. Ik kan er niet mee omgaan.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:45 schreef Toto69 het volgende:
ik heul nu met de "vijand" hé rezdoor hier te zijn
Wat ben jij nou voor chemicus...quote:Op zondag 5 januari 2014 18:45 schreef Rezania het volgende:
In ander nieuws, mijn labjas is zo groot dat ik hem niet normaal op kan vouwen. Ik kan er niet mee omgaan.
Boeiend, ik mag de helft daar nietquote:Op zondag 5 januari 2014 18:46 schreef Rezania het volgende:
[..]Toont hun niveau weer aan. Kliekje dat het is.
Je hebt twee hoofden?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik draag gewoon een wit laken met 2 gaatjes over m'n hoofd.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beter deze site: http://www.grasscompany.com/
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar binnenkort komt Watch_Dogs uit, en die wil ik ook op ultra @ 60 draaien, en dat kan waarschijnlijk niet met een 660.
Ik ben geen chemicus, ik ben ook geen bioloog, ik ben een student biotechnologie. En dat doen wij dus, stamcellen ontleden.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor chemicus...
Beter word je bioloog, kun je stamcellen ontleden.
Als ik 50 pakjes koop hoef ik de rest van mijn leven geen vloei meer te halenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:44 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Op large.nl kan je gewoon 50 pakjes vloeitjes in een keer bestellen. Of een etui met tipjes, aansteker, pijpje en vloeitjes voor 8,99
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben geen chemicus, ik ben ook geen bioloog, ik ben een student biotechnologie. En dat doen wij dus, stamcellen ontleden.
Verkeerde topic.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:47 schreef Braddie het volgende:
Kramp in m`n vingers nu:
Ik had tot gister een Sony WX80, en daarvoor had ik een prachtige HX9V ook van Sony.
ik zal het even uitleggen:
Ik maak muziek thuis en ik vind het leuk om dat af en toe op te nemen en op YouTube te gooien.
Ik speel ook in wat bandjes en daar maak ik dan ook opnames van.
Én ik ga vaak naar concerten en daar maak ik ook foto`s en filmpjes.
Dus mijn eisen zijn.
Camera moet goede foto`s maken, ook bij laag licht.
Camera moet goede filmpjes maken, 1080P is een vereiste
Camera moet bij laag licht gewoon kunnen zoomen zonder licht verlies.
Microfoons moeten harde muziek aankunnen, lichte vervorming mag uiteraard![]()
Camera moet een goede stabilisatie functie hebben!
Normaal ben ik erg te spreken over Sony (Vandaar ook dat ik de HX9V een jaar lang en die WX80)
Maar ik zie steeds meer camera `s van Nikon/Sony/Panasonic/Casio/Canon, en ik ben gewoon heel erg benieuwd wat nou het beste is qua camera voor mijn eisen.
Wat mijn grootste eis is leg ik nu even uit:
Mijn HX9V had 16x optische zoom, had een 1/2.3" Sensor met een F van 3,3 op Wide en een F van 5,9 op Tele, dat zijn geen hele lage waardes. Máár.. Zodra ik bij het uitgaan een filmpje schoot en ik ging inzoomen bleef het beeld gewoon keurig zijn licht behouden en hij bleef mooi scherp en helder.
Zodra ik met die WX80 ook maar de record knop indrukte bij het uitgaan werd het beeld al zeker 4 tinten donkerder en per keer dag ik ging inzoomen werd het beeld nóg eens donkerder én verloor het scherpte. (Terwijl de camera dezelfde 1/2.3" EXMOR R sensor heeft, alleen een F van 3,3 op wide en een 6,3 op tele)
En ik wil dat dus juist voorkomen, ik wil gewoon lekker kunnen inzoomen in de avond/nacht zonder licht verlies.
Als iemand mij kan helpen aan een fatsoenlijke camera rond de 250-300 euro met (al) mijn eisen, zou dat heel fijn zijn.
Goud eerlijk? Ik neig naar de Panasonic TZ40 of de Sony HX50V maar ik vind het ook zéker niet vervelend om andere compact camera`s te overwegenAangezien ik wel eens wat anders wil proberen (Eventueel) dan deze 2 merken waar ik zeer over te spreken ben in feite, mochten andere merken net zoveel / meer bieden qua audio/video kwaliteit
Groet! En alvast bedankt
Ik wil eigenlijk deze: http://tweakers.net/pricewatch/353372/msi-r9-270x-gaming-2g.htmlquote:
Goedkope PC. Mijn PC was 700,-quote:Op zondag 5 januari 2014 18:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk deze: http://tweakers.net/pricewatch/353372/msi-r9-270x-gaming-2g.html
Maar ja, die is duurder dan mijn hele computer.
Ja, nou?quote:
Je durft gewoon geen keuzes te makenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, nou?Het is gewoon zo.
Biologie + scheikunde = biotechnologie.
Kun je ook goed bitcoins mee minenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk deze: http://tweakers.net/pricewatch/353372/msi-r9-270x-gaming-2g.html
Mijn PC ook, tenminste, de upgrade die ik laatst heb laten uitvoeren. Heb wel de opslag laten overdragen, dus denk dat mijn PC 1000 euro waard is in totaal?quote:
Beter koop je iets van Apple. Door de unieke samenstelling van de componenten heb je altijd het beste van het beste.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, rechten is gelukkig geen brede studie.quote:
Komt goedquote:Op zondag 5 januari 2014 18:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Mag jij voor mij één draaien aangezien ik waarschijnlijk niet met die vloei overweg kan.
Flikker toch op en ga ergens anders apples reet likkenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Beter koop je iets van Apple. Door de unieke samenstelling van de componenten heb je altijd het beste van het beste.
Jij moet niet zo wijs doen mannetjequote:Op zondag 5 januari 2014 18:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, rechten is gelukkig geen brede studie.
Wie geeft een neuk om bitcoins?quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:50 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Flikker toch op en ga ergens anders apples reet likken
Ik doe niet anders. Het moet wel bagger blijvenquote:
ik stuur dikmens op je af!quote:Op zondag 5 januari 2014 18:50 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Flikker toch op en ga ergens anders apples reet likken
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Beter koop je iets van Apple. Door de unieke samenstelling van de componenten heb je altijd het beste van het beste.
Je hebt gelijk, ik had het geen studie moeten noemen, iedereen weet dat rechten een cursus is.quote:
Mensen vinden mij blijkbaar een aangename user die moeiteloos opgaat in het geheel.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
Echt niemand hier is bedazzled om die plotse verschijning van Paxconn? Mijn hoofd duizelt er nog van!
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Je hebt gelijk, ik had het geen studie moeten noemen, iedereen weet dat rechten een cursus is.
Ik vind je tot dusver een prima kerel. Sterker nog, ik ben ervan overtuigd dat je een mooie glimlach hebt en goed kunt dansen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mensen vinden mij blijkbaar een aangename user die moeiteloos opgaat in het geheel.
Hetgeen overigens geheel begrijpelijk is.
Ik wil wel inleggen hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 18:50 schreef Amarantha het volgende:
Draaien we een mega joint met meerdere soorten wiet. Ik ga namelijk sowieso en in Emmen halen en Zwolle.. en als er meer mensen inleggen dan hebben we een mega joint van allemaal soorten
Wie is dat nou weer? Erica Terpstra?quote:
En hij is schattig.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik vind je tot dusver een prima kerel. Sterker nog, ik ben ervan overtuigd dat je een mooie glimlach hebt en goed kunt dansen.
Je was er toch nog?quote:
Erica Terpstra lijkt me trouwens wel een heel lief mensquote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Wie is dat nou weer? Erica Terpstra?
Ik moet zeggen dat ik een zeer representatief voorkomen heb dus daar heb je wel gelijk in, dit kan Rezania overigens beamen. Ik kan niet zo goed dansen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik vind je tot dusver een prima kerel. Sterker nog, ik ben ervan overtuigd dat je een mooie glimlach hebt en goed kunt dansen.
Heb ooit een foto van hem gekregen, zit nu een dikke witte laag overheen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar allemaal wejow
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb ooit een foto van hem gekregen, zit nu een dikke witte laag overheen.
Ongetwijfeld, Ik ken haar alleen niet persoonlijk dus kan ik mijn opinie niet vormen over een dergelijk subject.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Erica Terpstra lijkt me trouwens wel een heel lief mens
Dat het een gezwel is, meer heb ik er niet over te zeggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
maar wat was er dan met grtd rezanika?
Voel je gevleid, meestal ben ik een vent na één keer zat.quote:
We gaan sowieso samen naar de shop. Ik denk dat de anderen die meerijden ook wel een kleine bijdrage willen leverenquote:
hoeveel kerels heb je al verslonden?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat het een gezwel is, meer heb ik er niet over te zeggen.
[..]
Voel je gevleid, meestal ben ik een vent na één keer zat.
Uns mag de shop niet inquote:Op zondag 5 januari 2014 18:55 schreef bondage het volgende:
[..]
We gaan sowieso samen naar de shop. Ik denk dat de anderen die meerijden ook wel een kleine bijdrage willen leveren
Dat komt omdat jouw voorkeur uitgaat naar relnichten (ustE) en ik toevallig geen van beiden ben.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat het een gezwel is, meer heb ik er niet over te zeggen.
[..]
Voel je gevleid, meestal ben ik een vent na één keer zat.
Hebben we het hier over de ONZ meet of de STONERS meet?quote:
Ew ben je homo?quote:
ONZquote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Hebben we het hier over de ONZ meet of de STONERS meet?
De W van Willem Weverquote:
Oh jammerquote:
En die gaat dan joyridenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Mag die even in de auto blijven zitten
Ik fap twee keer per dag sinds mijn twaalfde, ben op 1 juli geboren, ben nu 20. Reken maar uit.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
hoeveel kerels heb je al verslonden?
Sst.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat komt omdat jouw voorkeur uitgaat naar relnichten (ustE) en ik toevallig geen van beiden ben.
Etzoequote:Op zondag 5 januari 2014 18:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat komt omdat jouw voorkeur uitgaat naar relnichten (ustE) en ik toevallig geen van beiden ben.
En Gibson woont in het mooie Groningen, daar hebben ze betere shops dan in Zwollequote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Mag die even in de auto blijven zitten
Kloon? Huh? Wie, wat?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
dit is echt een briljante kloon, bbq
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik fap twee keer per dag sinds mijn twaalfde, ben op 1 juli geboren, ben nu 20. Reken maar uit.
5130 keer gefapt.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik fap twee keer per dag sinds mijn twaalfde, ben op 1 juli geboren, ben nu 20. Reken maar uit.
Etsuquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doe jou na. Kan je nagaan hoevaak ik schrik als ik opeens jouw post zie staan.
Jup. Daarna alles mengen en in een joint draaien. Smoken maarquote:Op zondag 5 januari 2014 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En Gibson woont in het mooie Groningen, daar hebben ze betere shops dan in ZwolleAls Gibson slim is haalt hij gewoon in zijn eigen buurt wiet
Nope, ook niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
je broer misschien, roep hem eens
Hmm, lastige vraag. Ik denk iets meer dan de helft.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
jij dus wel. hoeveel poeperds heb jij al gesnoven?
Awwww kwam je alweer stalken? Je doet jezelf eer aan.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Leuk paars tshirt had je aan op 1 januari.
De hemaworstjes zijn lekkerquote:Op zondag 5 januari 2014 19:00 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Awwww kwam je alweer stalken? Je doet jezelf eer aan.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
?![]()
[ afbeelding ]
Keer 2, en dan min 1.
Ik weet wel lekkerdere worstjes anders.quote:
Doe even normaal. Zulk taalgebruik kan je best uiten bij Paxcon, maar niet bij mij. Ik wil tietenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:01 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik weet wel lekkerdere worstjes anders.
Hier klopt trouwens geen flikker van.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
?![]()
[ afbeelding ]
Keer 2, en dan min 1.
Ja, stuk of 20, maar ik geloof niet dat zij klonen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh dan weet ik het ook niet. Nog ooms, tantes, neven, nichtjes die op f9lk1 zitten?
Nou manboobs had je al, dus enjoy.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe even normaal. Zulk taalgebruik kan je best uiten bij Paxcon, maar niet bij mij. Ik wil tieten
Dien ik hierop te happen ofzo?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe even normaal. Zulk taalgebruik kan je best uiten bij Paxcon, maar niet bij mij. Ik wil tieten
Zoveel, maar het helpt niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
wow een tumor is wel ernstig. Wat voor behandelingen heb je al gehad, etsu?
Wolframalpha heeft er 12 jaar bij opgeteld, in plaats van er vanaf getrokken (hihi).quote:Op zondag 5 januari 2014 19:01 schreef AssiMar. het volgende:
[..]wut
zou best kunnen. Ik ben stoned. Maar 19 jaar min 12 =7 is 7x365 is 2555. 2x 2555 is 5110 plus nog wat ofzo. Ik denk niet helder meer.
Dankjewel. Zal je gezicht erin duwen als ik weer in Amsterdam ben.quote:
Oh fuck yeahquote:Op zondag 5 januari 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankjewel. Zal je gezicht erin duwen als ik weer in Amsterdam ben.
Stiekem wilt hij dit wel doenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankjewel. Zal je gezicht erin duwen als ik weer in Amsterdam ben.
Stiekem? No way, gewoon zo in het openbaar.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:04 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Stiekem wilt hij dit wel doen [ afbeelding ]
Je mag alles.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:04 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Oh fuck yeahmag ik dan zo mijn gezicht er in schudden?
Jammer, daar gaat al het spannende hier.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je mag alles.
Mare hey, Rez heeft me gepest vanavond en nu heb ik 'm teruggepest, dus ik ga weer.
Spreek je bby xoxoxoxoxooxoxox
ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar ik wil niemand beledigen. derhalve gooi ik mijn vermoedens in de spoiler. De volgende users mogen de spoiler niet openen: paxcon, rezian, etsu, anderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er nog!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:06 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Jammer, daar gaat al het spannende hier.
Leuke smiley, hoe maak jij die?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:07 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik ben er nog!
Kijk eens hoe spannend: [ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar ik wil niemand beledigen. derhalve gooi ik mijn vermoedens in de spoiler. De volgende users mogen de spoiler niet openen: paxcon, rezian, etsu, anderen.Ik wil niks met die enge SC van doen hebben. Ik vind ezell wel aardig en de rest ken ik niet of zegt dat ik racistisch benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
racisten hebben we ook nodigquote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil niks met die enge SC van doen hebben. Ik vind ezell wel aardig en de rest ken ik niet of zegt dat ik racistisch ben
Ik ben ook altijd de racist als ik mensen geen gelijk geef, puur omdat ik blank ben.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil niks met die enge SC van doen hebben. Ik vind ezell wel aardig en de rest ken ik niet of zegt dat ik racistisch ben
Hoiquote:
Oh leuk, hoe doe ik dat? Ik wil dat ook kunnen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Afbeelding van een site
http://forums.newdoom.com/misc.php?do=showsmilies
Ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
Emma Watson is vrijgezel, zou ik een kans hebben?
Ik zou er niet op reageren. Het sarcasme druipt ervan af.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Afbeelding van een site
http://forums.newdoom.com/misc.php?do=showsmilies
De kans dat er tros roze bananen uit de lucht komt vallen is nog groter.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
Emma Watson is weer vrijgezel, zou ik een kans hebben?
Cosmo doet niet aan sarcasme.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zou er niet op reageren. Het sarcasme druipt ervan af.
Ik stem voor Obama.quote:
Helemaal niet, wat weet jij er nou van.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zou er niet op reageren. Het sarcasme druipt ervan af.
Precies, deze man (confirmed) weet.quote:
ONZ / ONZ-Verkiezingen 2013quote:Op zondag 5 januari 2014 19:10 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik stem voor Obama.. Maar waarvoor eigenlijk?
Het zijn kutsmilies welke imo niet op fok thuishoren, zegt genoeg.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:11 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Helemaal niet, wat weet jij er nou van. [ afbeelding ]
Die smiley's van FOK! zijn wel ideaal eigenlijkquote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Het zijn kutsmilies welke imo niet op fok thuishoren, zegt genoeg.
Jij hoort ook niet op FOK! thuis, maar we halen jou toch ook niet weg.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Het zijn kutsmilies welke imo niet op fok thuishoren, zegt genoeg.
Hij hoort zeker wel op FOK! thuis.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:13 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Jij hoort ook niet op FOK! thuis, maar we halen jou toch ook niet weg.
Hetzelfde geldt voor jou.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:13 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nee, te veel gebreken, zoalsquote:Op zondag 5 januari 2014 19:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Die smiley's van FOK! zijn wel ideaal eigenlijk
Wat is dit? Zelf de schoolkrant van de VMBO school in Urk heeft nog een betere verkiezing weten te organiseren.quote:
Gast.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:13 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
quote:
Die moet er wel bij, ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, te veel gebreken, zoals [ afbeelding ] die niet in het lijstje staat.
Het is Cosmo.quote:
Die zouden alleen maar teveel gespamd wordenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, te veel gebreken, zoals [ afbeelding ] die niet in het lijstje staat.
Ik ben een nerd, dus dat past.quote:
Aangenaam. Ik ben AssiMar.quote:
Waarom begint jouw naam met kont?quote:
Waarom noem jij jezelf naar een meidenblad?quote:
Nou en.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Die zouden alleen maar teveel gespamd worden
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij hoort zeker wel op FOK! thuis.
Je bent geen nerd, je computer is daar niet krachtig genoeg voor.quote:
Waarom noemt een meidenblad zich naar mij?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:16 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Waarom noem jij jezelf naar een meidenblad?
Hater. Hater. Hater.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent geen nerd, je computer is daar niet krachtig genoeg voor.
Je plaatje doet het niet, maar watquote:
Plaatje doet het welquote:
Alles rustig (hihi want je schreef in caps) En met jou?quote:
Het was langzaam, wie heeft er nu tijd om 20 seconden te wachten op een plaatjequote:
NIKZ HOORquote:
Hmmm...quote:
het is rustig geworden hier...quote:
Liefdequote:
Braaksel kwam omhoogquote:Op zondag 5 januari 2014 19:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[ afbeelding ]
Tieten, iets waar we allemaal van houden.
Hommo!quote:
Je mag wel blijven hoor, maar wees alsjeblieft gewoon jezelf.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[ afbeelding ]
Tieten, iets waar we allemaal van houden.
Het lijkt wel alsof je niet meer jezelf bentquote:Op zondag 5 januari 2014 19:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je mag wel blijven hoor, maar wees alsjeblieft gewoon jezelf.
Ik ben mezelf kwijtquote:Op zondag 5 januari 2014 19:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je mag wel blijven hoor, maar wees alsjeblieft gewoon jezelf.
Dit keer kwam er wel braaksel omhoog..quote:
Yuck, waar is je smaak gebleven.quote:
I c what u did therequote:
Pics. Videos.quote:
Interessant, ik hou die optie open! Maar hoe of wat ben jij?quote:
quote:
Drank helpt, of R&P.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:23 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik ben mezelf kwijtverloren in een shitstorm van emoties
ik ben ik, dat valt met geen pen te omschrijvenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:24 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Interessant, ik hou die optie open! Maar hoe of wat ben jij?
Je moet niet die Cosmo nemen, de andere!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zo.
[..]
Drank helpt, of R&P.
Gebruik een potlood, of maak er een houtskooltekening van.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ik ben ik, dat valt met geen pen te omschrijven
Nou nou, zo dik ben je nou ook weer niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ik ben ik, dat valt met geen pen te omschrijven
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nou nou, zo dik ben je nou ook weer niet.
Drankquote:Op zondag 5 januari 2014 19:25 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Je moet niet die Cosmo nemen, de andere!
En R&P, aandachtstrekkerij daar. Drank
hahaquote:Op zondag 5 januari 2014 19:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nou nou, zo dik ben je nou ook weer niet.
Ik post er al een poosje niet meer.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:28 schreef Cosmo. het volgende:
Hey, waarom is ABO zo stilletjes laatste tijd?
Geen idee, kom er nooit meer.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:28 schreef Cosmo. het volgende:
En zelfs ik wil Beyoncé raken, moet je nagaan.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
En zelfs ik wil Beyoncé raken, moet je nagaan.
ik ben daar weggepest!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:28 schreef Cosmo. het volgende:
Mensen die zich laten wegpesten verdienen dat.quote:
Bey is een koningin onder ons.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
En zelfs ik wil Beyoncé raken, moet je nagaan.
zal ik daar de boel onderkakken dan maar?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:32 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Mensen die zich laten wegpesten verdienen dat.
Hola unblockerquote:Op zondag 5 januari 2014 19:32 schreef BBQSausage het volgende:
Even kijken of er nog wat leuks te zien is op Netflix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |