Ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
Emma Watson is vrijgezel, zou ik een kans hebben?
Ik zou er niet op reageren. Het sarcasme druipt ervan af.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Afbeelding van een site
http://forums.newdoom.com/misc.php?do=showsmilies
De kans dat er tros roze bananen uit de lucht komt vallen is nog groter.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
Emma Watson is weer vrijgezel, zou ik een kans hebben?
Cosmo doet niet aan sarcasme.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zou er niet op reageren. Het sarcasme druipt ervan af.
Ik stem voor Obama.quote:
Helemaal niet, wat weet jij er nou van.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zou er niet op reageren. Het sarcasme druipt ervan af.
Precies, deze man (confirmed) weet.quote:
ONZ / ONZ-Verkiezingen 2013quote:Op zondag 5 januari 2014 19:10 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik stem voor Obama.. Maar waarvoor eigenlijk?
Het zijn kutsmilies welke imo niet op fok thuishoren, zegt genoeg.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:11 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Helemaal niet, wat weet jij er nou van. [ afbeelding ]
Die smiley's van FOK! zijn wel ideaal eigenlijkquote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Het zijn kutsmilies welke imo niet op fok thuishoren, zegt genoeg.
Jij hoort ook niet op FOK! thuis, maar we halen jou toch ook niet weg.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Het zijn kutsmilies welke imo niet op fok thuishoren, zegt genoeg.
Hij hoort zeker wel op FOK! thuis.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:13 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Jij hoort ook niet op FOK! thuis, maar we halen jou toch ook niet weg.
Hetzelfde geldt voor jou.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:13 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nee, te veel gebreken, zoalsquote:Op zondag 5 januari 2014 19:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Die smiley's van FOK! zijn wel ideaal eigenlijk
Wat is dit? Zelf de schoolkrant van de VMBO school in Urk heeft nog een betere verkiezing weten te organiseren.quote:
Gast.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:13 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
quote:
Die moet er wel bij, ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, te veel gebreken, zoals [ afbeelding ] die niet in het lijstje staat.
Het is Cosmo.quote:
Die zouden alleen maar teveel gespamd wordenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, te veel gebreken, zoals [ afbeelding ] die niet in het lijstje staat.
Ik ben een nerd, dus dat past.quote:
Aangenaam. Ik ben AssiMar.quote:
Waarom begint jouw naam met kont?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |