Etsuquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doe jou na. Kan je nagaan hoevaak ik schrik als ik opeens jouw post zie staan.
Jup. Daarna alles mengen en in een joint draaien. Smoken maarquote:Op zondag 5 januari 2014 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En Gibson woont in het mooie Groningen, daar hebben ze betere shops dan in ZwolleAls Gibson slim is haalt hij gewoon in zijn eigen buurt wiet
Nope, ook niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
je broer misschien, roep hem eens
Hmm, lastige vraag. Ik denk iets meer dan de helft.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
jij dus wel. hoeveel poeperds heb jij al gesnoven?
Awwww kwam je alweer stalken? Je doet jezelf eer aan.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Leuk paars tshirt had je aan op 1 januari.
De hemaworstjes zijn lekkerquote:Op zondag 5 januari 2014 19:00 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Awwww kwam je alweer stalken? Je doet jezelf eer aan.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
?![]()
[ afbeelding ]
Keer 2, en dan min 1.
Ik weet wel lekkerdere worstjes anders.quote:
Doe even normaal. Zulk taalgebruik kan je best uiten bij Paxcon, maar niet bij mij. Ik wil tietenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:01 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik weet wel lekkerdere worstjes anders.
Hier klopt trouwens geen flikker van.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
?![]()
[ afbeelding ]
Keer 2, en dan min 1.
Ja, stuk of 20, maar ik geloof niet dat zij klonen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh dan weet ik het ook niet. Nog ooms, tantes, neven, nichtjes die op f9lk1 zitten?
Nou manboobs had je al, dus enjoy.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe even normaal. Zulk taalgebruik kan je best uiten bij Paxcon, maar niet bij mij. Ik wil tieten
Dien ik hierop te happen ofzo?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe even normaal. Zulk taalgebruik kan je best uiten bij Paxcon, maar niet bij mij. Ik wil tieten
Zoveel, maar het helpt niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
wow een tumor is wel ernstig. Wat voor behandelingen heb je al gehad, etsu?
Wolframalpha heeft er 12 jaar bij opgeteld, in plaats van er vanaf getrokken (hihi).quote:Op zondag 5 januari 2014 19:01 schreef AssiMar. het volgende:
[..]wut
zou best kunnen. Ik ben stoned. Maar 19 jaar min 12 =7 is 7x365 is 2555. 2x 2555 is 5110 plus nog wat ofzo. Ik denk niet helder meer.
Dankjewel. Zal je gezicht erin duwen als ik weer in Amsterdam ben.quote:
Oh fuck yeahquote:Op zondag 5 januari 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankjewel. Zal je gezicht erin duwen als ik weer in Amsterdam ben.
Stiekem wilt hij dit wel doenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankjewel. Zal je gezicht erin duwen als ik weer in Amsterdam ben.
Stiekem? No way, gewoon zo in het openbaar.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:04 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Stiekem wilt hij dit wel doen [ afbeelding ]
Je mag alles.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:04 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Oh fuck yeahmag ik dan zo mijn gezicht er in schudden?
Jammer, daar gaat al het spannende hier.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je mag alles.
Mare hey, Rez heeft me gepest vanavond en nu heb ik 'm teruggepest, dus ik ga weer.
Spreek je bby xoxoxoxoxooxoxox
ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar ik wil niemand beledigen. derhalve gooi ik mijn vermoedens in de spoiler. De volgende users mogen de spoiler niet openen: paxcon, rezian, etsu, anderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er nog!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:06 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Jammer, daar gaat al het spannende hier.
Leuke smiley, hoe maak jij die?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:07 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik ben er nog!
Kijk eens hoe spannend: [ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar ik wil niemand beledigen. derhalve gooi ik mijn vermoedens in de spoiler. De volgende users mogen de spoiler niet openen: paxcon, rezian, etsu, anderen.Ik wil niks met die enge SC van doen hebben. Ik vind ezell wel aardig en de rest ken ik niet of zegt dat ik racistisch benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
racisten hebben we ook nodigquote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil niks met die enge SC van doen hebben. Ik vind ezell wel aardig en de rest ken ik niet of zegt dat ik racistisch ben
Ik ben ook altijd de racist als ik mensen geen gelijk geef, puur omdat ik blank ben.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil niks met die enge SC van doen hebben. Ik vind ezell wel aardig en de rest ken ik niet of zegt dat ik racistisch ben
Hoiquote:
Oh leuk, hoe doe ik dat? Ik wil dat ook kunnen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Afbeelding van een site
http://forums.newdoom.com/misc.php?do=showsmilies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |