Etsuquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doe jou na. Kan je nagaan hoevaak ik schrik als ik opeens jouw post zie staan.
Jup. Daarna alles mengen en in een joint draaien. Smoken maarquote:Op zondag 5 januari 2014 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En Gibson woont in het mooie Groningen, daar hebben ze betere shops dan in ZwolleAls Gibson slim is haalt hij gewoon in zijn eigen buurt wiet
Nope, ook niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
je broer misschien, roep hem eens
Hmm, lastige vraag. Ik denk iets meer dan de helft.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
jij dus wel. hoeveel poeperds heb jij al gesnoven?
Awwww kwam je alweer stalken? Je doet jezelf eer aan.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Leuk paars tshirt had je aan op 1 januari.
De hemaworstjes zijn lekkerquote:Op zondag 5 januari 2014 19:00 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Awwww kwam je alweer stalken? Je doet jezelf eer aan.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
?![]()
[ afbeelding ]
Keer 2, en dan min 1.
Ik weet wel lekkerdere worstjes anders.quote:
Doe even normaal. Zulk taalgebruik kan je best uiten bij Paxcon, maar niet bij mij. Ik wil tietenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:01 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik weet wel lekkerdere worstjes anders.
Hier klopt trouwens geen flikker van.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
?![]()
[ afbeelding ]
Keer 2, en dan min 1.
Ja, stuk of 20, maar ik geloof niet dat zij klonen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh dan weet ik het ook niet. Nog ooms, tantes, neven, nichtjes die op f9lk1 zitten?
Nou manboobs had je al, dus enjoy.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe even normaal. Zulk taalgebruik kan je best uiten bij Paxcon, maar niet bij mij. Ik wil tieten
Dien ik hierop te happen ofzo?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe even normaal. Zulk taalgebruik kan je best uiten bij Paxcon, maar niet bij mij. Ik wil tieten
Zoveel, maar het helpt niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
wow een tumor is wel ernstig. Wat voor behandelingen heb je al gehad, etsu?
Wolframalpha heeft er 12 jaar bij opgeteld, in plaats van er vanaf getrokken (hihi).quote:Op zondag 5 januari 2014 19:01 schreef AssiMar. het volgende:
[..]wut
zou best kunnen. Ik ben stoned. Maar 19 jaar min 12 =7 is 7x365 is 2555. 2x 2555 is 5110 plus nog wat ofzo. Ik denk niet helder meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |