Dankjewel. Zal je gezicht erin duwen als ik weer in Amsterdam ben.quote:
Oh fuck yeahquote:Op zondag 5 januari 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankjewel. Zal je gezicht erin duwen als ik weer in Amsterdam ben.
Stiekem wilt hij dit wel doenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankjewel. Zal je gezicht erin duwen als ik weer in Amsterdam ben.
Stiekem? No way, gewoon zo in het openbaar.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:04 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Stiekem wilt hij dit wel doen [ afbeelding ]
Je mag alles.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:04 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Oh fuck yeahmag ik dan zo mijn gezicht er in schudden?
Jammer, daar gaat al het spannende hier.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je mag alles.
Mare hey, Rez heeft me gepest vanavond en nu heb ik 'm teruggepest, dus ik ga weer.
Spreek je bby xoxoxoxoxooxoxox
ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar ik wil niemand beledigen. derhalve gooi ik mijn vermoedens in de spoiler. De volgende users mogen de spoiler niet openen: paxcon, rezian, etsu, anderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er nog!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:06 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Jammer, daar gaat al het spannende hier.
Leuke smiley, hoe maak jij die?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:07 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik ben er nog!
Kijk eens hoe spannend: [ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar ik wil niemand beledigen. derhalve gooi ik mijn vermoedens in de spoiler. De volgende users mogen de spoiler niet openen: paxcon, rezian, etsu, anderen.Ik wil niks met die enge SC van doen hebben. Ik vind ezell wel aardig en de rest ken ik niet of zegt dat ik racistisch benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
racisten hebben we ook nodigquote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil niks met die enge SC van doen hebben. Ik vind ezell wel aardig en de rest ken ik niet of zegt dat ik racistisch ben
Ik ben ook altijd de racist als ik mensen geen gelijk geef, puur omdat ik blank ben.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil niks met die enge SC van doen hebben. Ik vind ezell wel aardig en de rest ken ik niet of zegt dat ik racistisch ben
Hoiquote:
Oh leuk, hoe doe ik dat? Ik wil dat ook kunnen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Afbeelding van een site
http://forums.newdoom.com/misc.php?do=showsmilies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |