Beter deze site: http://www.grasscompany.com/quote:Op zondag 5 januari 2014 18:44 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Op large.nl kan je gewoon 50 pakjes vloeitjes in een keer bestellen. Of een etui met tipjes, aansteker, pijpje en vloeitjes voor 8,99
Zo rol ikquote:Op zondag 5 januari 2014 18:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wat een sneaky enterer die paxcont, zegt niet eens hoi ofzo
grasscomapny... Ik snap hemquote:Op zondag 5 januari 2014 18:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beter deze site: http://www.grasscompany.com/
Mag jij voor mij één draaien aangezien ik waarschijnlijk niet met die vloei overweg kan.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Rolvloei is perfect voor grote joints, neem ik sowieso ook wel mee naar de meeting (als ik dan nog heb.. maar denk het haast wel, draai alleen op speciale gelegenheden enorme joints)
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Rollen maakt nog geluid, jij kwam echt uit het niets posten. ofzo. denk ik.
quote:
Ik draag gewoon een wit laken met 2 gaatjes over m'n hoofd.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:45 schreef Rezania het volgende:
In ander nieuws, mijn labjas is zo groot dat ik hem niet normaal op kan vouwen. Ik kan er niet mee omgaan.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:45 schreef Toto69 het volgende:
ik heul nu met de "vijand" hé rezdoor hier te zijn
Wat ben jij nou voor chemicus...quote:Op zondag 5 januari 2014 18:45 schreef Rezania het volgende:
In ander nieuws, mijn labjas is zo groot dat ik hem niet normaal op kan vouwen. Ik kan er niet mee omgaan.
Boeiend, ik mag de helft daar nietquote:Op zondag 5 januari 2014 18:46 schreef Rezania het volgende:
[..]Toont hun niveau weer aan. Kliekje dat het is.
Je hebt twee hoofden?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik draag gewoon een wit laken met 2 gaatjes over m'n hoofd.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beter deze site: http://www.grasscompany.com/
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar binnenkort komt Watch_Dogs uit, en die wil ik ook op ultra @ 60 draaien, en dat kan waarschijnlijk niet met een 660.
Ik ben geen chemicus, ik ben ook geen bioloog, ik ben een student biotechnologie. En dat doen wij dus, stamcellen ontleden.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor chemicus...
Beter word je bioloog, kun je stamcellen ontleden.
Als ik 50 pakjes koop hoef ik de rest van mijn leven geen vloei meer te halenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:44 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Op large.nl kan je gewoon 50 pakjes vloeitjes in een keer bestellen. Of een etui met tipjes, aansteker, pijpje en vloeitjes voor 8,99
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben geen chemicus, ik ben ook geen bioloog, ik ben een student biotechnologie. En dat doen wij dus, stamcellen ontleden.
Verkeerde topic.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:47 schreef Braddie het volgende:
Kramp in m`n vingers nu:
Ik had tot gister een Sony WX80, en daarvoor had ik een prachtige HX9V ook van Sony.
ik zal het even uitleggen:
Ik maak muziek thuis en ik vind het leuk om dat af en toe op te nemen en op YouTube te gooien.
Ik speel ook in wat bandjes en daar maak ik dan ook opnames van.
Én ik ga vaak naar concerten en daar maak ik ook foto`s en filmpjes.
Dus mijn eisen zijn.
Camera moet goede foto`s maken, ook bij laag licht.
Camera moet goede filmpjes maken, 1080P is een vereiste
Camera moet bij laag licht gewoon kunnen zoomen zonder licht verlies.
Microfoons moeten harde muziek aankunnen, lichte vervorming mag uiteraard![]()
Camera moet een goede stabilisatie functie hebben!
Normaal ben ik erg te spreken over Sony (Vandaar ook dat ik de HX9V een jaar lang en die WX80)
Maar ik zie steeds meer camera `s van Nikon/Sony/Panasonic/Casio/Canon, en ik ben gewoon heel erg benieuwd wat nou het beste is qua camera voor mijn eisen.
Wat mijn grootste eis is leg ik nu even uit:
Mijn HX9V had 16x optische zoom, had een 1/2.3" Sensor met een F van 3,3 op Wide en een F van 5,9 op Tele, dat zijn geen hele lage waardes. Máár.. Zodra ik bij het uitgaan een filmpje schoot en ik ging inzoomen bleef het beeld gewoon keurig zijn licht behouden en hij bleef mooi scherp en helder.
Zodra ik met die WX80 ook maar de record knop indrukte bij het uitgaan werd het beeld al zeker 4 tinten donkerder en per keer dag ik ging inzoomen werd het beeld nóg eens donkerder én verloor het scherpte. (Terwijl de camera dezelfde 1/2.3" EXMOR R sensor heeft, alleen een F van 3,3 op wide en een 6,3 op tele)
En ik wil dat dus juist voorkomen, ik wil gewoon lekker kunnen inzoomen in de avond/nacht zonder licht verlies.
Als iemand mij kan helpen aan een fatsoenlijke camera rond de 250-300 euro met (al) mijn eisen, zou dat heel fijn zijn.
Goud eerlijk? Ik neig naar de Panasonic TZ40 of de Sony HX50V maar ik vind het ook zéker niet vervelend om andere compact camera`s te overwegenAangezien ik wel eens wat anders wil proberen (Eventueel) dan deze 2 merken waar ik zeer over te spreken ben in feite, mochten andere merken net zoveel / meer bieden qua audio/video kwaliteit
Groet! En alvast bedankt
Ik wil eigenlijk deze: http://tweakers.net/pricewatch/353372/msi-r9-270x-gaming-2g.htmlquote:
Goedkope PC. Mijn PC was 700,-quote:Op zondag 5 januari 2014 18:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk deze: http://tweakers.net/pricewatch/353372/msi-r9-270x-gaming-2g.html
Maar ja, die is duurder dan mijn hele computer.
Ja, nou?quote:
Je durft gewoon geen keuzes te makenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, nou?Het is gewoon zo.
Biologie + scheikunde = biotechnologie.
Kun je ook goed bitcoins mee minenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk deze: http://tweakers.net/pricewatch/353372/msi-r9-270x-gaming-2g.html
Mijn PC ook, tenminste, de upgrade die ik laatst heb laten uitvoeren. Heb wel de opslag laten overdragen, dus denk dat mijn PC 1000 euro waard is in totaal?quote:
Beter koop je iets van Apple. Door de unieke samenstelling van de componenten heb je altijd het beste van het beste.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, rechten is gelukkig geen brede studie.quote:
Komt goedquote:Op zondag 5 januari 2014 18:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Mag jij voor mij één draaien aangezien ik waarschijnlijk niet met die vloei overweg kan.
Flikker toch op en ga ergens anders apples reet likkenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Beter koop je iets van Apple. Door de unieke samenstelling van de componenten heb je altijd het beste van het beste.
Jij moet niet zo wijs doen mannetjequote:Op zondag 5 januari 2014 18:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, rechten is gelukkig geen brede studie.
Wie geeft een neuk om bitcoins?quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:50 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Flikker toch op en ga ergens anders apples reet likken
Ik doe niet anders. Het moet wel bagger blijvenquote:
ik stuur dikmens op je af!quote:Op zondag 5 januari 2014 18:50 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Flikker toch op en ga ergens anders apples reet likken
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Beter koop je iets van Apple. Door de unieke samenstelling van de componenten heb je altijd het beste van het beste.
Je hebt gelijk, ik had het geen studie moeten noemen, iedereen weet dat rechten een cursus is.quote:
Mensen vinden mij blijkbaar een aangename user die moeiteloos opgaat in het geheel.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
Echt niemand hier is bedazzled om die plotse verschijning van Paxconn? Mijn hoofd duizelt er nog van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |