Tering.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een hele oude laptop
[ afbeelding ]
Blijkbaar niet hè, anders was je nu aan het gamen.quote:
Gamenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blijkbaar niet hè, anders was je nu aan het gamen.
Ja hij kan veel games niet aan maar dat is niet zo vreemdquote:Op zondag 5 januari 2014 18:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blijkbaar niet hè, anders was je nu aan het gamen.
Daar is deze uitermate geschikt voor:quote:Op zondag 5 januari 2014 18:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit toch alleen maar op internet, films kijken enz. Ik kan tevens wel HD kijken op mijn laptop
Voor wie is die vraag?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:16 schreef AssiMar. het volgende:
En dat terwijl je ook download. Of hem je iemand die hem voor je opschoont?
Alienwarequote:Op zondag 5 januari 2014 18:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Daar is deze uitermate geschikt voor:
[ afbeelding ]
Ik speel alleen GTA IV en UT3, daar blijft het wel een beetje bij. Kan mijn tijd nuttiger bestedenquote:
Wat snap jij niet aan het woord hobby?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik speel alleen GTA IV en UT3, daar blijft het wel een beetje bij. Kan mijn tijd nuttiger besteden
veels te duur.voor die prijs heb je een 10x betere PC en eenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Daar is deze uitermate geschikt voor:
[ afbeelding ]
Niets mis met Dell. Ik ben zeer tevreden met mijn zakelijke Dell laptop.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
AlienwareGewoon Dell (
) met een speciale sticker erop. Je betaald voor het logo.
dat staat dus gelijk aan gamen... Ergo je noemt jezelfquote:Op zondag 5 januari 2014 18:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik speel alleen GTA IV en UT3, daar blijft het wel een beetje bij. Kan mijn tijd nuttiger besteden
Ik heb andere hobby'squote:Op zondag 5 januari 2014 18:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan het woord hobby?![]()
Zakelijk is Dell prima ja, maar particulier niet zo.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Niets mis met Dell. Ik ben zeer tevreden met mijn zakelijke Dell laptop.
Ok, ik speel zo nu en dan...quote:Op zondag 5 januari 2014 18:19 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
dat staat dus gelijk aan gamen... Ergo je noemt jezelf
Klopt. Het was alleen om Ama een beetje te stangenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:18 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
veels te duur.voor die prijs heb je een 10x betere PC en een
5x betere laptop
Ik zou het niet weten. ID nummer is vervaagd, maar volgens mij niet.quote:
Die van mij ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:10 schreef AssiMar. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn pc haalt de specs ruim
Voor jou. Geen quote gebruiktquote:
Dat is wel hééél oud jaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een hele oude laptop
[ afbeelding ]
16GB is dat niet een beetje overkill?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die van mij ook.
Core i7 3,4ghz (2600k)
16GB ram.
(Alleen op video geheugen zou hij het niet trekken, mijn externe kaart van 1GB is laatst kapot gegaan, dus ik moet nu met de 256MB onboard chip werken)
Accu is zeker wel al versleten?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een hele oude Dell laptopDing leeft dus al 7 jaar
Accu doet sinds een dikke week pas kut, hij laad nog wel enz maar moet stekker er meerdere keren opnieuw indoen en dan laad hij pas weer. En moet met de stekker eruit laptop opstarten.. anders geeft die foutmeldingen en is die heel traagquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die van mij ook.
Core i7 3,4ghz (2600k)
16GB ram.
(Alleen op video geheugen zou hij het niet trekken, mijn externe kaart van 1GB is laatst kapot gegaan, dus ik moet nu met de 256MB onboard chip werken)
Vietcong, helemaal vergeten.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:04 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik had ook een hekel aan Pokémon.
Mijn interesse ging meer uit naar de realistischer uitziende games.
Zoals vroeger Vietcong. Geweldig spel. Maar tegenwoordig dagelijks nog maar 200 spelers ofzo die dan allemaal afkomstig zijn uit het oostblok...
Jij hebt 2,5 GHz. en de game vereist 2,6GHz logisch dat hij het niet aankan.quote:
Opmerkelijk dat de accu zulke problemen kan veroorzaken. Misschien dat er ergens een sluiting in de accu zit waardoor deze erg veel stroom gaat trekken.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Accu doet sinds een dikke week pas kut, hij laad nog wel enz maar moet stekker er meerdere keren opnieuw indoen en dan laad hij pas weer. En moet met de stekker eruit laptop opstarten.. anders geeft die foutmeldingen en is die heel traag
Er zijn nog wel meer factoren bij een processor waar je rekeningen mee moet houden, niet alleen de frequentie.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:26 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Jij hebt 2,5 GHz. en de game vereist 2,6GHz logisch dat hij het niet aankan.
Maar verder doet hij wel hij moet doenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat de accu zulke problemen kan veroorzaken. Misschien dat er ergens een sluiting in de accu zit waardoor deze erg veel stroom gaat trekken.
Ja. Maar bij canyourunit, als er een ding niet klopt met de specs die het spel weergeeft is het logisch dat de pc niet doorgaatquote:Op zondag 5 januari 2014 18:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer factoren bij een processor waar je rekeningen mee moet houden, niet alleen de frequentie.
Mwa...quote:Op zondag 5 januari 2014 18:22 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
16GB is dat niet een beetje overkill?
Wel futureproof. dat welquote:Op zondag 5 januari 2014 18:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwa...
Ik had het ook met 8 kunnen redden ja, maar ik maak heel veel muziek en dan heb ik ook constant VST instrumenten openstaan (Software synthesizers en dergelijke) En die vreten heel veel ram.
Dus zekere voor het onzekere heb ik gekozen voor 16GB.
Ik probeer dus aan te geven dat Can You Run It geen garantie is.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:28 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ja. Maar bij canyourunit, als er een ding niet klopt met de specs die het spel weergeeft is het logisch dat de pc niet doorgaat
quote:
quote:Congratulations, your computer meets all the Recommended requirements so you should have a good experience running this product. If you want to see how you can have the best experience with this product, look at the Optimal section below
Daarom.quote:
Maar wel een goede basis.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik probeer dus aan te geven dat Can You Run It geen garantie is.
Ik zit op een laptop hè, mijn desktop draait hem gewoon op 60fps met alles op max.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |