Februari '12quote:Op zondag 5 januari 2014 17:53 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Haha. Ik woon nog thuis. Mag ook wel op mijn achttiende. Wanneer ben je uit huis gegaan?
Clan Wars. Ik moet oefenen want ik heb het nooit gespeeldquote:
dus op je 23ste. Kan best!quote:
oooh '12 is 2012quote:
Clan Wars is leuk.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Clan Wars. Ik moet oefenen want ik heb het nooit gespeeldEn ze spelen het hier de laatste tijd wel eens op de xbox met wat mensen
Haha nee 2012. Woon hier bijna 2 jaarquote:Op zondag 5 januari 2014 17:58 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
oooh '12 is 2012
Ik dacht 12 februari vorig jaar
Ik heb nu gewoon één random uitgekozen omdat voor het oefenen toch niet veel uitmaakt welke versie je speelt denk ikquote:
Crysisquote:
Maar dat is geen Worms..quote:Op zondag 5 januari 2014 17:59 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Crysis![]()
[ afbeelding ]
echt mijn meest favoriete spel ever
Ik kan me de eerste nog herinneren, geen computer die 'm aankon.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:59 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Crysis![]()
[ afbeelding ]
echt mijn meest favoriete spel ever
Nog nooit worms gespeeldquote:
Demo of gekocht?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nu gewoon één random uitgekozen omdat voor het oefenen toch niet veel uitmaakt welke versie je speelt denk ik
Gaat prima daar, lees ikquote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Straks even chill croissantjes eten, warm uit de ovenMet kaas ertussen
Nooit.. Worms.. gespeeld??quote:Op zondag 5 januari 2014 18:01 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Nog nooit worms gespeeld![]()
Ik speelde vroeger veel shooters. Maar de afgelopen twee maanden helemaal niet meer gegamed.
echt raar. daarvoor speelde ik echt elke dag 2 uur ofzo...
Het is ook wel een grafisch hoogstandje. Zelfde klasse als AC.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:01 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik kan me de eerste nog herinneren, geen computer die 'm aankon.
Ik speel het ook pas sinds een weekquote:Op zondag 5 januari 2014 18:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nooit.. Worms.. gespeeld??![]()
En je bent al 18? Wat? En de rest van je opvoeding??![]()
![]()
Ik zat gister met iemand te praten die nog nooit Bassie En Adriaan had gekekenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
![]()
Ik had ook een hekel aan Pokémon.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |