* AssiMar. geeft Rezania een trap op zijn reetquote:Op zondag 5 januari 2014 18:05 schreef Rezania het volgende:
Ik ben al twee weken van alles aan het uitstellen, wil iemand me een trap onder mijn reet geven?
Wat zijn de specs?quote:
Nog steeds geen zin.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:06 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
* AssiMar. geeft Rezania een trap op zijn reet
Oh.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik speel het ook pas sinds een weekIk ben 24 hehe
Daar kan je toch prima Worms op spelen?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha weet ik veel, ik heb een laptop van 7 jaar oud
Onmogelijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zat gister met iemand te praten die nog nooit Bassie En Adriaan had gekeken
Bezoek deze site even. Kan je zien of je laptop het aankan. http://systemrequirementslab.com/cyriquote:Op zondag 5 januari 2014 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha weet ik veel, ik heb een laptop van 7 jaar oud
Oh nou hij zegt dat ik mijn hardware enz moet updaten wil ik hem spelenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daar kan je toch prima Worms op spelen?
Dan krijg jij alleen maar zin in andere dingen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:05 schreef Rezania het volgende:
Ik ben al twee weken van alles aan het uitstellen, wil iemand me een trap onder mijn reet geven?
Ik heb eigenlijk nergens zin in.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan krijg jij alleen maar zin in andere dingen.
ze is 19quote:Op zondag 5 januari 2014 18:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Tenzij onder een bepaalde leeftijd.
Je gaat toch geen Worms en Pokemon vergelijken hè? Dat zou een wasbeurt van de mind opleveren met groene zeep!quote:Op zondag 5 januari 2014 18:04 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik had ook een hekel aan Pokémon.
Mijn interesse ging meer uit naar de realistischer uitziende games.
Zoals vroeger Vietcong. Geweldig spel. Maar tegenwoordig dagelijks nog maar 200 spelers ofzo die dan allemaal afkomstig zijn uit het oostblok...
Ik vind Bassie en Adriaan wel echt iets van vroeger. Veel meer dan bv Worms e.d.. Omdat het ook echt voor die leeftijd is.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
ze is 19
Overigens vond ik het wel een harde klap toen er in 2003 naar buiten kwam dat ze stopte, en dat we nu naar die 15 delen met die korte filmpjes zitten te kijken 10 jaar later.
Het is echt over nu, zelfs Bassie stopt ermee.
quad core die softwarematig uitgebreid is tot een octo core.quote:
Ik heb nog ergens een oude pentium 4 liggenquote:
Met Hyperthreading?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:12 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een oude pentium 4 liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |