quote:Op zondag 5 januari 2014 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Je hebt gelijk, ik had het geen studie moeten noemen, iedereen weet dat rechten een cursus is.
Ik vind je tot dusver een prima kerel. Sterker nog, ik ben ervan overtuigd dat je een mooie glimlach hebt en goed kunt dansen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mensen vinden mij blijkbaar een aangename user die moeiteloos opgaat in het geheel.
Hetgeen overigens geheel begrijpelijk is.
Ik wil wel inleggen hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 18:50 schreef Amarantha het volgende:
Draaien we een mega joint met meerdere soorten wiet. Ik ga namelijk sowieso en in Emmen halen en Zwolle.. en als er meer mensen inleggen dan hebben we een mega joint van allemaal soorten
Wie is dat nou weer? Erica Terpstra?quote:
En hij is schattig.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik vind je tot dusver een prima kerel. Sterker nog, ik ben ervan overtuigd dat je een mooie glimlach hebt en goed kunt dansen.
Je was er toch nog?quote:
Erica Terpstra lijkt me trouwens wel een heel lief mensquote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Wie is dat nou weer? Erica Terpstra?
Ik moet zeggen dat ik een zeer representatief voorkomen heb dus daar heb je wel gelijk in, dit kan Rezania overigens beamen. Ik kan niet zo goed dansen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik vind je tot dusver een prima kerel. Sterker nog, ik ben ervan overtuigd dat je een mooie glimlach hebt en goed kunt dansen.
Heb ooit een foto van hem gekregen, zit nu een dikke witte laag overheen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar allemaal wejow
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb ooit een foto van hem gekregen, zit nu een dikke witte laag overheen.
Ongetwijfeld, Ik ken haar alleen niet persoonlijk dus kan ik mijn opinie niet vormen over een dergelijk subject.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Erica Terpstra lijkt me trouwens wel een heel lief mens
Dat het een gezwel is, meer heb ik er niet over te zeggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
maar wat was er dan met grtd rezanika?
Voel je gevleid, meestal ben ik een vent na één keer zat.quote:
We gaan sowieso samen naar de shop. Ik denk dat de anderen die meerijden ook wel een kleine bijdrage willen leverenquote:
hoeveel kerels heb je al verslonden?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat het een gezwel is, meer heb ik er niet over te zeggen.
[..]
Voel je gevleid, meestal ben ik een vent na één keer zat.
Uns mag de shop niet inquote:Op zondag 5 januari 2014 18:55 schreef bondage het volgende:
[..]
We gaan sowieso samen naar de shop. Ik denk dat de anderen die meerijden ook wel een kleine bijdrage willen leveren
Dat komt omdat jouw voorkeur uitgaat naar relnichten (ustE) en ik toevallig geen van beiden ben.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat het een gezwel is, meer heb ik er niet over te zeggen.
[..]
Voel je gevleid, meestal ben ik een vent na één keer zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |