Beetje thuis met vrienden gezeten, en jij?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat heb jij met NYE (zoals dat tegenwoordig zo mooi heet) gedaan?
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had de nacht van vrijdag op zaterdag spacecake gegeten. Toen ging ik om 3.00 tot 22.00 uur KO
quote:
Spacecake, slechte ervaringen mee. Nog nooit zo hard van 't padje geweest als van dat spul zeg. Audio hallucinaties allesquote:Op zondag 5 januari 2014 17:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]Ik heb ooit eens 5 uur als een standbeeld voor me uitgekeken, toen ik spacecake ophad
[..]
Ik heb een keer een potje waarin hasjolie had gezeten uitgekookt in melk omdat ik het er niet lekker meer uitgeschraapt kreeg en daar chocolademelk van gemaakt.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]Ik heb ooit eens 5 uur als een standbeeld voor me uitgekeken, toen ik spacecake ophad
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een keer een potje waarin hasjolie had gezeten uitgekookt in melk omdat ik het er niet lekker meer uitgeschraapt kreeg en daar chocolademelk van gemaakt.
Bijna 40 uur nokkie geweest
Je kunt 't ook totaal niet inschatten vind ik. Voornamelijk omdat het ook zo lang duurt voordat het werkt.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:43 schreef Saind het volgende:
Hasjolie is sowieso echt belachelijk potent
Beginnersfoutquote:Op zondag 5 januari 2014 17:44 schreef Mansjester het volgende:
Het irritante is ook dat ik om 10 uur in de avond 2 plakjes nam. Toen ik om 12 uur niks voelde, nam ik nog 3 plakken. Vervolgens heb ik dus van 1 uur tot 6 uur in de ochtend ofzo niet bewogen![]()
Schijt spul
Hasjolie rook je normaal gesproken hè, maar wat spacecake betreft heb je absoluut gelijkquote:Op zondag 5 januari 2014 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt 't ook totaal niet inschatten vind ik. Voornamelijk omdat het ook zo lang duurt voordat het werkt.
Eerst dikke party vrienden en toen wilde ik naar het café gaan maar uiteindelijk ben ik toen met een groepje bij iemand in de woonkamer gaan zitten. Ik was een beetje K.Oquote:Op zondag 5 januari 2014 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje thuis met vrienden gezeten, en jij?
Ik ga nu even blowen, krijg er zin in door jullie.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het ruigste wat ik tot nu toe aan drugs heb gedaan was een halve hasjjoint (schrijf je dat überhaupt zo?), om vervolgens 2 uur lang stikkend van de lach tekenfilmpjes te kijken.
Ja? Oh, iig hadden wij toen hasjboter gemaakt oid en daar vervolgens spacepernoten van gemaakt.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Hasjolie rook je normaal gesproken hè, maar wat spacecake betreft heb je absoluut gelijk
Te veel gezopen of weer klappen gekregen van buitenlanders?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerst dikke party vrienden en toen wilde ik naar het café gaan maar uiteindelijk ben ik toen met een groepje bij iemand in de woonkamer gaan zitten. Ik was een beetje K.O
Zou 't ook wel weer eens willen doen met een rood wijntje erbij.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga nu even blowen, krijg er zin in door jullie.
Hasjolie maak je door butaangas door wiet heen te laten lopen en dat dan in te laten dampen, extreem geconcentreerde thc/cbd. Dikte van stroop ofzo.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja? Oh, iig hadden wij toen hasjboter gemaakt oid en daar vervolgens spacepernoten van gemaakt.
Weetniet heb wel veel gedronken maar niet heeeel erg veel maar het heeft me wel genekt.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Te veel gezopen of weer klappen gekregen van buitenlanders?
Klinkt goed.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Hasjolie maak je door butaangas door wiet heen te laten lopen en dat dan in te laten dampen, extreem geconcentreerde thc/cbd. Dikte van stroop ofzo.
Beetje op een vloeitje smeren en je bent de hele middag wappie
Heeeel bizar spulquote:
rook nu pure hasj uit een pijp, dat kan iedereenquote:Op zondag 5 januari 2014 17:50 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb 2 keer geblowd. Maar ik heb nog nooit gerookt, dus dat werkte niet
Ik zie je al zitten, vieze junkie.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:51 schreef Saind het volgende:
[..]
rook nu pure hasj uit een pijp, dat kan iedereen
Geen geld voor bier hè, dan maar zoquote:Op zondag 5 januari 2014 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie je al zitten, vieze junkie.
Samequote:Op zondag 5 januari 2014 17:50 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb 2 keer geblowd. Maar ik heb nog nooit gerookt, dus dat werkte niet
Namen...quote:Op zondag 5 januari 2014 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind al die mensen die naar GC zijn overgestapt maar een eng kliekje. Wat mij betreft maken we ze belachelijk.
Ik heb het gemist denk ikquote:Op zondag 5 januari 2014 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind al die mensen die naar GC zijn overgestapt maar een eng kliekje. Wat mij betreft maken we ze belachelijk.
Jimbo, LR, Muto o.a.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb het gemist denk ikWie posten daar dan?
Garnalenquote:Op zondag 5 januari 2014 17:35 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb in huis:
- eieren
- melk
- brood
- afbakstokbrood
- gedroogde landham
- paprika's
- uien
- blikken tonijn
- bevroren kabeljauw
- bevroren kogelbiefstuk
- bevroren garnalen
- bevroren erwten
- pompoensoep
- tomatensoep
- rijst
- pasta
- bonen in blik
- kidneybonen in blik
- knoflook
- pannekoekenmix
- en nog een assortiment aan prullaria
Weet ik schat. Ik zit nog steeds te twijfelen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Garnalen
Die kan je ook bevroren bakken hoor.
Knoflook erbij, paprikapoeder, jammer dat je geen pepertje hebt.
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
Geen idee. Ik neem het ze bijzonder kwalijk. Met name Muto.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah oké. Omdat het hier zo rustig is?
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga nu even blowen, krijg er zin in door jullie.
Wij hebben een slechte invloed op Saindquote:
Triest.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die hopen allemaal op een neukdate met xcachetOf hoe je dat ook schrijft
WHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 5 januari 2014 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog even en hij pakt er een Gueuze biertje bij.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Wij hebben een slechte invloed op Saind
Ik blijf hier, in de hoop jou te hosselenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik blijf hier, in de hoop jou te hosselen
quote:
wutquote:Op zondag 5 januari 2014 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach bij 1 is het al gelukt, zij hebben ook gewoon hoop
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dit geen onhaalbare kaart is.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik blijf hier, in de hoop jou te hosselen
Ik sluit me hierbij aan. Bij beide delen van de zin.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Echt fucking triest, ze is nog minderjarig ook.
Als je als fokker zin hebt in seks, dan maakt het niet uit hoe jong ze isquote:Op zondag 5 januari 2014 18:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Echt fucking triest, ze is nog minderjarig ook.
je kan lezen toch?quote:
Hebben ze geneukt dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je als fokker zin hebt in seks, dan maakt het niet uit hoe jong ze is
[..]
je kan lezen toch?
Ja wist je dat nog niet?quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dit geen onhaalbare kaart is.
Dit is geen enkele vrouw voor jou. Ouwe casanovaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dit geen onhaalbare kaart is.
Dat valt soms nog vies tegen kan ik je vertellen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit is geen enkele vrouw voor jou. Ouwe casanova
jaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar zowel de vrouw als de man in kwestie bevestigen het?
Ach, wat boeit mij het eigenlijk
Op FOK! proberen te hosselenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die loopt ook zijn lul achterna ja
Sesamstraatchickie?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe is het met je Sesamstraatchickie?
nee alleen maar 30+ tochquote:Op zondag 5 januari 2014 18:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op FOK! proberen te hosselen.
Alsof er lekkere chicks tussen de 16-20 op FOK! posten
Jij was toch 50+?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee alleen maar 30+ toch
Grapje
Ik wacht op een filmpje van Tjacka in KPD met xcachet danquote:Op zondag 5 januari 2014 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Er was er zelfs 1 fokking jaloers, omdat ze ook aan het rommelen was met Tjacka
hoezo noem je haar sesamstraat chickiequote:Op zondag 5 januari 2014 18:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja met wie je naar de dierentuin ging.
Wie was dat?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Er was er zelfs 1 fokking jaloers, omdat ze ook aan het rommelen was met Tjacka
Dat wil ik niet zien hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wacht op een filmpje van Tjacka in KPD met xcachet dan
Jhali ofzo?quote:
Geef nou maar gewoon antwoord.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoezo noem je haar sesamstraat chickie
Als ik seks wil moet ik naar de hoeren.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je chick ja! Hoe is het afgelopen, als seks gehad
Een of andere manier denk ik dat een meet bij ons er heel anders uit zou zijn als eentje van ONZ of KLBquote:Op zondag 5 januari 2014 18:15 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind overigens dat we me de VBL SC eens naar zo'n Fokmeeting moeten gaan en dan de boel gigantisch op stelten zetten.
valt wel meequote:Op zondag 5 januari 2014 18:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hoor maar wat is de reden dat het daar zo tof is?
Eerst jij.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geef jij nou maar gewoon antwoord Rensch
HMF zou sowieso alle joden een tik verkopen om te beginnen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een of andere manier denk ik dat een meet bij ons er heel anders uit zou zijn als eentje van ONZ of KLB
Je hoeft in elk geval niet bang te zijn dat ik kom.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:15 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind overigens dat we me de VBL SC eens naar zo'n Fokmeeting moeten gaan en dan de boel gigantisch op stelten zetten.
Dat schijnt idd een van de kwalijke effecten te zijn van bekkenstoten.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft in elk geval niet bang te zijn dat ik kom.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:15 schreef kapiteintje het volgende:
Maagd tot het huwelijk?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik seks wil moet ik naar de hoeren.
Gezelligquote:Op zondag 5 januari 2014 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HMF zou sowieso alle joden een tik verkopen om te beginnen.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat schijnt idd een van de kwalijke effecten te zijn van bekkenstoten.
Ooh ik heb nog nooit zoveel gebekkenstoot als toen ik stoned was.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat schijnt idd een van de kwalijke effecten te zijn van bekkenstoten.
paar chille mensen wel maar het niveau is vaak lager dan vblquote:Op zondag 5 januari 2014 18:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar toch post je er... vreemd dit.
vaak lager?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
paar chille mensen wel maar het niveau is vaak lager dan vbl
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en dat meisje doet te vrouwachtig nu. Daar heb ik helemaal geen zin in.
Haha christelijk meisje aan de haak geslagenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
snachts is t wel chill daarquote:Op zondag 5 januari 2014 18:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vaak lager?
Toen het nog GRTDOJW was, was het tenminste leukNU zitten er allemaal kleuters
klopt dat mis ik een beetje. te veel mensen met baan of studie hierquote:
Duivels zijn jullie.quote:
Ze is christelijk ja. Maar niet heel preuts ofzo. Maar ze doet nu raar enzo. Vage zooi.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha christelijk meisje aan de haak geslagen![]()
Alhoewel een vriend van mij had een zwaar gelovig meisje maar die was fucking lekkeren deed op een geven moment niet meer zo moeilijk over de regels.
Ik heb het meer over dat iedereen een leven heeft. Alleen we vullen het allemaal anders in.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat?
Wij werken, sporten enzo. In het weekend gaan we uit, of naar de voetbal.
homoquote:Op zondag 5 januari 2014 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het meer over dat iedereen een leven heeft. Alleen we vullen het allemaal anders in.
Tja ik moet wel zeggen dat ik er minder op zit dan vroeger. Zeker nu ik voetbal en fitness.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind het al knap dat Don en C_A zoveel tijd in de week aan FOK! spenderen
Heel de nacht fokken is dat een leven hebben dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het meer over dat iedereen een leven heeft. Alleen we vullen het allemaal anders in.
Heb ik ook wel eens gedaanquote:Op zondag 5 januari 2014 18:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb vannacht 2 shotglaasjes meegenomen uit de bar
onbewust
dat is du leefquote:Op zondag 5 januari 2014 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heel de nacht fokken is dat een leven hebben dan?
Ja. Want anders kon je dat niet hèquote:Op zondag 5 januari 2014 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heel de nacht fokken is dat een leven hebben dan?
Ze gaat zittend plassen enzo?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar staat dat voor?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vaak lager?
Toen het nog GRTDOJW was, was het tenminste leukNU zitten er allemaal kleuters
Hoe moet ik dat technisch gezien voorstellen?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Vriendin van me zit bij een dispuut waar ze staand op de mannenplee pissen
Vrij gek
achteruit, als een paardquote:Op zondag 5 januari 2014 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat technisch gezien voorstellen?
Ja donderdag gekomen tot morgenavondquote:Op zondag 5 januari 2014 18:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben je in Berlijn? Daar was ik vorige week
De kerstmarkten zijn nu zeker al weg? Wat baas is datquote:Op zondag 5 januari 2014 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja donderdag gekomen tot morgenavond
Leuke stad wel zou wel willen wonen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De kerstmarkten zijn nu zeker al weg? Wat baas is dat
Enorm veel hipsters jaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuke stad wel zou wel willen wonen.
Wel veel hipsters en communisten maarja
Voor hipsters moet je naar Denemarkenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Enorm veel hipsters ja![]()
Maar Berlijn was veel leuker dan ik had verwacht. Zitten leuke wijken tussen.
sws ja waar zat jijquote:Op zondag 5 januari 2014 18:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Enorm veel hipsters ja![]()
Maar Berlijn was veel leuker dan ik had verwacht. Zitten leuke wijken tussen.
dat heeft tjacka al voor elkaar gebokst hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja nu de rest nogquote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat heeft tjacka al voor elkaar gebokst hoor
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kijk nergens meer van op bij jou
Wat loop je weer geforceerd tong na te doen?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je aan de Berlijn? Ik dacht aan de waslijn.
In elk geval val je af.
Ik had haar voor het grijpen maar ik twijfelde of haar ouders mijn nieuwe Q7 kunnen financieren dus ik haakte af.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens gedaanquote:Op zondag 5 januari 2014 18:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Vrij gek
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had haar voor het grijpen maar ik twijfelde of haar ouders mijn nieuwe Q7 kunnen financieren dus ik haakte af.
huhquote:Op zondag 5 januari 2014 18:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Vrij gek
je moet half gaan zitten, beetje naar voren buigen. Lukt makkelijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is zwaartekrachttechnisch toch niet mogelijk?
Ik geloof hier niks van.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je moet half gaan zitten, beetje naar voren buigen. Lukt makkelijk.
wtfquote:
Uhhhh, ik doe het wel een keer voorquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhhhh, ik doe het wel een keer voor
Moet ik wel wat biertjes op hebben, anders durf ik het niet waar je bij staat.
alleen cachetquote:Op zondag 5 januari 2014 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wtf
We roddelen niet. Als we zou de roddelen, dan had niemand wat kunnen lezen, en hadden we dat gewoon via whatsapp gedaan ofzo.
Jodenlover
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhhhh, ik doe het wel een keer voor
Moet ik wel wat biertjes op hebben, anders durf ik het niet waar je bij staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:05 schreef kapiteintje het volgende:
xcasletzo tering jij durftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xcasletxkanjersletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xcasletik hoop dat je ironisch bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
zeg het hem c_a!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
Inso een jood is een jood. Als jij daar je piemeltje in wilt steken prima
Maar ga ons geen bevelen geven, wat we wel en niet mogen zeggen
Godver typischquote:Op zondag 5 januari 2014 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
tjacka zei al dat je lekker kreunde ja
nee leef de monogaam leefquote:Op zondag 5 januari 2014 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
Zo die zit!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ga ons geen bevelen geven, wat we wel en niet mogen zeggen
Zeg gewoon dat je der wil neuken.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee leef de monogaam leef
maar volwassen mensen die roddelen over 17 jarigen sjonge jonge
eh okequote:Op zondag 5 januari 2014 19:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je der wil neuken.
Het is wel heel duidelijk dat je in haar broekje wilt komen Inso.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
boeiend echt heel boeiend wat jij vindt.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, niemand zegt wat ik wel of niet moet doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef Typisch het volgende:
ik weet niet zo goed hoe ik met deze haat reactie jegens elkander om moet gaan
stoppen aub
Ok. Ik verbied het je om hier tietenpics van jezelf te posten.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee, niemand zegt wat ik wel of niet moet doen.
Ik heb niet teruggelezen, wordt Japan gebashed of cachet opgehemeld?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook, zeker omdat hij deze discussie nog groter en erger kan maken
Inso (Feyenoorder) wilt in het broekje komen van xcachet (ajacied).quote:
zie post 212quote:Op zondag 5 januari 2014 19:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb niet teruggelezen, wordt Japan gebashed of cachet opgehemeld?
ik heb niet eens libido voor 2 vrouwenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inso (Feyenoorder) wilt in het broekje komen van xcachet (ajacied).
Boeit ons niet
Maar nu komt hij huilie doen, omdat we over xcachet praten.
The Fuck
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok. Ik verbied het je om hier tietenpics van jezelf te posten.
hommoquote:Op zondag 5 januari 2014 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb niet eens libido voor 2 vrouwen
Je hebt pas 206 notes... Daar moeten er nog minimaal 50 bij.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik te horen dat ik mod kan worden?
homoquote:Op zondag 5 januari 2014 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb niet eens libido voor 2 vrouwen
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt pas 206 notes... Daar moeten er nog minimaal 50 bij.
ja ach, nu is het duidelijk toch?quote:
Er is een vacature op BNWquote:Op zondag 5 januari 2014 19:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik te horen dat ik mod kan worden?
moesten jullie dat niet bespreken via de F'noord whappquote:Op zondag 5 januari 2014 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ach, nu is het duidelijk toch?
Dat achterbakse geroddel via.dm en pm
Ik heb geleerd van de bestequote:Op zondag 5 januari 2014 19:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan Doublepain van harte aanbevelen.
neequote:Op zondag 5 januari 2014 19:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moesten jullie dat niet bespreken via de F'noord whapp
Ja he? Jij hebt er kijk op dus hij moet maar snel solliciterenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan Doublepain van harte aanbevelen.
JA HEB JIJ DAAR PROBLEMEN MEE?????quote:Op zondag 5 januari 2014 19:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
WIL JIJ IN HET BROEKJE VAN CACHIE KOMEN
nee, tjacka gaat dat wel goed afquote:Op zondag 5 januari 2014 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JA HEB JIJ DAAR PROBLEMEN MEE?????
ohquote:Op zondag 5 januari 2014 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Daar hebben we het over leuke dingen
Zijn sollicitatie is al onderweg.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he? Jij hebt er kijk op dus hij moet maar snel solliciteren
enormquote:Op zondag 5 januari 2014 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JA HEB JIJ DAAR PROBLEMEN MEE?????
het seksleven van xcachet is alleen leuk voor op fokquote:
en met krullenbollenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben perfectionistisch. Of ik doe het met Lavenderr of CA, of ik doe het niet.
huhquote:Op zondag 5 januari 2014 19:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
WIL JIJ IN HET BROEKJE VAN CACHIE KOMEN
wat zijn de quoteringenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het seksleven van xcachet is alleen leuk voor op fok
We zijn benieuwd wie de volgende is. Wij gokken op Inso
spreek voor jezelfquote:Op zondag 5 januari 2014 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het seksleven van xcachet is alleen leuk voor op fok
We zijn benieuwd wie de volgende is. Wij gokken op Inso
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Krullenbolletje van Fok! wil me iig niet. Dom wicht.
doe niet aubquote:Op zondag 5 januari 2014 19:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
ik wil nog steeds weten waar je zit
volgens mij kan ik er nog achterkomen ook
Geen idee, ooit eens een comment in de trant van 'te jong' geplaatst en dat heeft ze me nooit meer vergeven. Overigens heeft ze er veel plezier in foto's van haar pronte voorgevel, begeleid door een minzaam glimlachje op haar Fobo te zetten.quote:
Je mag haar nummer kopen voor 5 euroquote:Op zondag 5 januari 2014 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee, ooit eens een comment in de trant van 'te jong' geplaatst en dat heeft ze me nooit meer vergeven. Overigens heeft ze er veel plezier in foto's van haar pronte voorgevel, begeleid door een minzaam glimlachje op haar Fobo te zetten.
Fotoboek van User
Euh... ok.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:32 schreef xcachet het volgende:
Ik hoorde dat jullie rellen hebben. Ik heb de popcorn voor lr, inso, Tjacka en mij al gepakt.
rellenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:32 schreef xcachet het volgende:
Ik hoorde dat jullie rellen hebben. Ik heb de popcorn voor lr, inso, Tjacka en mij al gepakt.
We kunnen ook gewoon nummers ruilen?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je mag haar nummer kopen voor 5 euro
Ik hoorde dat jij met Tjacka geneukt hebt en dat je nogal apart kreunt.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:32 schreef xcachet het volgende:
11,2 dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben homo. Ik eis een hogere quotering.
Ik wist al over wie jou post ging zonder de rest te lezen. Ter bevesteging toch geklikt en gelijk gekregen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee, ooit eens een comment in de trant van 'te jong' geplaatst en dat heeft ze me nooit meer vergeven. Overigens heeft ze er veel plezier in foto's van haar pronte voorgevel, begeleid door een minzaam glimlachje op haar Fobo te zetten.
Fotoboek van User
welke heb jij in de aanbieding dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon nummers ruilen?
oh sorry dat ik interesse toonquote:
BAM.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wist al over wie jou post ging zonder de rest te lezen. Ter bevesteging toch geklikt en gelijk gekregen.
video of.fotoquote:Op zondag 5 januari 2014 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deal. Op video ook of is een bevestiging afdoende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |