Je mag haar nummer kopen voor 5 euroquote:Op zondag 5 januari 2014 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee, ooit eens een comment in de trant van 'te jong' geplaatst en dat heeft ze me nooit meer vergeven. Overigens heeft ze er veel plezier in foto's van haar pronte voorgevel, begeleid door een minzaam glimlachje op haar Fobo te zetten.
Fotoboek van User
Euh... ok.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:32 schreef xcachet het volgende:
Ik hoorde dat jullie rellen hebben. Ik heb de popcorn voor lr, inso, Tjacka en mij al gepakt.
rellenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:32 schreef xcachet het volgende:
Ik hoorde dat jullie rellen hebben. Ik heb de popcorn voor lr, inso, Tjacka en mij al gepakt.
We kunnen ook gewoon nummers ruilen?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je mag haar nummer kopen voor 5 euro
Ik hoorde dat jij met Tjacka geneukt hebt en dat je nogal apart kreunt.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:32 schreef xcachet het volgende:
11,2 dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben homo. Ik eis een hogere quotering.
Ik wist al over wie jou post ging zonder de rest te lezen. Ter bevesteging toch geklikt en gelijk gekregen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee, ooit eens een comment in de trant van 'te jong' geplaatst en dat heeft ze me nooit meer vergeven. Overigens heeft ze er veel plezier in foto's van haar pronte voorgevel, begeleid door een minzaam glimlachje op haar Fobo te zetten.
Fotoboek van User
welke heb jij in de aanbieding dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon nummers ruilen?
oh sorry dat ik interesse toonquote:
BAM.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wist al over wie jou post ging zonder de rest te lezen. Ter bevesteging toch geklikt en gelijk gekregen.
video of.fotoquote:Op zondag 5 januari 2014 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deal. Op video ook of is een bevestiging afdoende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |