Beetje thuis met vrienden gezeten, en jij?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat heb jij met NYE (zoals dat tegenwoordig zo mooi heet) gedaan?
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had de nacht van vrijdag op zaterdag spacecake gegeten. Toen ging ik om 3.00 tot 22.00 uur KO
quote:
Spacecake, slechte ervaringen mee. Nog nooit zo hard van 't padje geweest als van dat spul zeg. Audio hallucinaties allesquote:Op zondag 5 januari 2014 17:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]Ik heb ooit eens 5 uur als een standbeeld voor me uitgekeken, toen ik spacecake ophad
[..]
Ik heb een keer een potje waarin hasjolie had gezeten uitgekookt in melk omdat ik het er niet lekker meer uitgeschraapt kreeg en daar chocolademelk van gemaakt.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]Ik heb ooit eens 5 uur als een standbeeld voor me uitgekeken, toen ik spacecake ophad
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een keer een potje waarin hasjolie had gezeten uitgekookt in melk omdat ik het er niet lekker meer uitgeschraapt kreeg en daar chocolademelk van gemaakt.
Bijna 40 uur nokkie geweest
Je kunt 't ook totaal niet inschatten vind ik. Voornamelijk omdat het ook zo lang duurt voordat het werkt.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:43 schreef Saind het volgende:
Hasjolie is sowieso echt belachelijk potent
Beginnersfoutquote:Op zondag 5 januari 2014 17:44 schreef Mansjester het volgende:
Het irritante is ook dat ik om 10 uur in de avond 2 plakjes nam. Toen ik om 12 uur niks voelde, nam ik nog 3 plakken. Vervolgens heb ik dus van 1 uur tot 6 uur in de ochtend ofzo niet bewogen![]()
Schijt spul
Hasjolie rook je normaal gesproken hè, maar wat spacecake betreft heb je absoluut gelijkquote:Op zondag 5 januari 2014 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt 't ook totaal niet inschatten vind ik. Voornamelijk omdat het ook zo lang duurt voordat het werkt.
Eerst dikke party vrienden en toen wilde ik naar het café gaan maar uiteindelijk ben ik toen met een groepje bij iemand in de woonkamer gaan zitten. Ik was een beetje K.Oquote:Op zondag 5 januari 2014 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje thuis met vrienden gezeten, en jij?
Ik ga nu even blowen, krijg er zin in door jullie.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het ruigste wat ik tot nu toe aan drugs heb gedaan was een halve hasjjoint (schrijf je dat überhaupt zo?), om vervolgens 2 uur lang stikkend van de lach tekenfilmpjes te kijken.
Ja? Oh, iig hadden wij toen hasjboter gemaakt oid en daar vervolgens spacepernoten van gemaakt.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Hasjolie rook je normaal gesproken hè, maar wat spacecake betreft heb je absoluut gelijk
Te veel gezopen of weer klappen gekregen van buitenlanders?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerst dikke party vrienden en toen wilde ik naar het café gaan maar uiteindelijk ben ik toen met een groepje bij iemand in de woonkamer gaan zitten. Ik was een beetje K.O
Zou 't ook wel weer eens willen doen met een rood wijntje erbij.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga nu even blowen, krijg er zin in door jullie.
Hasjolie maak je door butaangas door wiet heen te laten lopen en dat dan in te laten dampen, extreem geconcentreerde thc/cbd. Dikte van stroop ofzo.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja? Oh, iig hadden wij toen hasjboter gemaakt oid en daar vervolgens spacepernoten van gemaakt.
Weetniet heb wel veel gedronken maar niet heeeel erg veel maar het heeft me wel genekt.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Te veel gezopen of weer klappen gekregen van buitenlanders?
Klinkt goed.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Hasjolie maak je door butaangas door wiet heen te laten lopen en dat dan in te laten dampen, extreem geconcentreerde thc/cbd. Dikte van stroop ofzo.
Beetje op een vloeitje smeren en je bent de hele middag wappie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |