jaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar zowel de vrouw als de man in kwestie bevestigen het?
Ach, wat boeit mij het eigenlijk
Op FOK! proberen te hosselenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die loopt ook zijn lul achterna ja
Sesamstraatchickie?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe is het met je Sesamstraatchickie?
nee alleen maar 30+ tochquote:Op zondag 5 januari 2014 18:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op FOK! proberen te hosselen.
Alsof er lekkere chicks tussen de 16-20 op FOK! posten
Jij was toch 50+?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee alleen maar 30+ toch
Grapje
Ik wacht op een filmpje van Tjacka in KPD met xcachet danquote:Op zondag 5 januari 2014 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Er was er zelfs 1 fokking jaloers, omdat ze ook aan het rommelen was met Tjacka
hoezo noem je haar sesamstraat chickiequote:Op zondag 5 januari 2014 18:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja met wie je naar de dierentuin ging.
Wie was dat?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Er was er zelfs 1 fokking jaloers, omdat ze ook aan het rommelen was met Tjacka
Dat wil ik niet zien hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wacht op een filmpje van Tjacka in KPD met xcachet dan
Jhali ofzo?quote:
Geef nou maar gewoon antwoord.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoezo noem je haar sesamstraat chickie
Als ik seks wil moet ik naar de hoeren.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je chick ja! Hoe is het afgelopen, als seks gehad
Een of andere manier denk ik dat een meet bij ons er heel anders uit zou zijn als eentje van ONZ of KLBquote:Op zondag 5 januari 2014 18:15 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind overigens dat we me de VBL SC eens naar zo'n Fokmeeting moeten gaan en dan de boel gigantisch op stelten zetten.
valt wel meequote:Op zondag 5 januari 2014 18:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hoor maar wat is de reden dat het daar zo tof is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |