Je kunt ook uit huis als je studeert hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus jij bent over 3 jaar klaar met je studie of verdiend genoeg met je parttime baan dat je op jezelf woont?
Sommige willen liever alle tijd aan hun studie besteden. Of hebben gewoon geen tijd om te werken.quote:
Natuurlijk, maar waar bekostig jij dan alles van?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kunt ook uit huis als je studeert hoor
Ja dan betaal ik wel wat meer voor zequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige willen liever alle tijd aan hun studie besteden. Of hebben gewoon geen tijd om te werken.
werken voor je cheldquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar waar bekostig jij dan alles van?
Ik zeg toch ook, of jij verdiend genoeg met je parttime baan?!
quote:
quote:
Je kan toch sparen, ouders beetje bijdragen en zelf werken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar waar bekostig jij dan alles van?
Ik zeg toch ook, of jij verdiend genoeg met je parttime baan?!
Wacht maar totdat al je kinderen het huis uit zijn. Je gaat zo nog missen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dan betaal ik wel wat meer voor ze
Ik heb er echt geen zin in dat die kinderen zo lang thuis blijven hoor
Slaap lekkerquote:
blijf dan om mee te verdedigenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:28 schreef Jimbo het volgende:
Ik deel sof dr visie. En nu echt slapen- doag
nietesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]jij komt hier vaak alleen als er iets mis is
Oh, slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:28 schreef Jimbo het volgende:
Ik zal mijn kinderen later niet uit huis sturen als een situatie in redelijkheid niet mogelijk blijkt. Het laatste wat ik zou willen is hun opzadelen met enorme schulden 'omdat het hoort op je 21e'quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:28 schreef Jimbo het volgende:
Bewijs het eens dan?quote:
Misschienquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wacht maar totdat al je kinderen het huis uit zijn. Je gaat zo nog missen.
Lang niet alle ouders zijn zo helaas.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kan toch sparen, ouders beetje bijdragen en zelf werken.
Naar Frankrijk?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschienwe zullen zien
als die kinderen weg zijn lekker met camper trekken
Sparen waarvan? Je zaterdag baantje? Dat geef je niet uit?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kan toch sparen, ouders beetje bijdragen en zelf werken.
Nee, overalquote:
Ken er genoegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sparen waarvan? Je zaterdag baantje? Dat geef je niet uit?
Ik ken weinig mensen van 21 met een flinke spaarrekening eigenlijk
quote:
Wat vind jij een flinke spaarrekening?quote:
Ouders die elke maand super veel sparen voor als hun kind later groot is. Ken ook wel mensen die gewoon 20k van hun ouders kregen toen ze 18 warenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
2000quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat vind jij een flinke spaarrekening?
Geld lenen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen ken ik ook wel maar dat lijken me toch meer uitzonderingen dan regel?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ouders die elke maand super veel sparen voor als hun kind later groot is. Ken ook wel mensen die gewoon 20k van hun ouders kregen toen ze 18 warenEcht ziek.
Dat is niet flink hoor.quote:
Als je op jezelf woont is dat zo weg hoorquote:
Nou, 2000 euro is zo op als je wat inrichting moet kopen natuurlijkquote:
Daar ben ikzelf niet zo'n fan van zeg maarquote:
omdat ik zo lief benquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:31 schreef Rodawa het volgende:
supersof krijgt later sowieso zo'n kind dat tot zijn dertigste bij zijn moeder wil blijven.
Met 500 euro kom je ook al een heel eind hoor, als je op kamers gaat.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, 2000 euro is zo op als je wat inrichting moet kopen natuurlijk
Studieleenbeurs is nog best te doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ben ikzelf niet zo'n fan van zeg maar
Mijn eisen zullen dan wel te hoog zijn geweestquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Met 500 euro kom je ook al een heel eind hoor, als je op kamers gaat.
Ja, maar dan moet je nog maandelijks je huur ophoestenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog is die 2000 euro snel weg hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zo zonde. Geld uitgeven dat je eigenlijk niet hebt maar wel moet terugbetalenquote:
Gewoon bitchen tegen dat kind, dan is dat mormel op zijn 16e uit huis. Vervolgens nooit meer met hem praten tot je zijn geld nodig hebt als hij succesvol is.quote:
Ja, Ezell wordt gesupportquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:33 schreef supersof het volgende:
maar ehm
ezell jij woont toch niet meer thuis. en zij kan het toch ook. Waarom mijn kinderen later niet dan
mijne toch ookquote:
Ik heb het over de inrichting. Dan heb je nog steeds een hoopje over.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog is die 2000 euro snel weg hoor
Nah, ik wil hem/haar nog wel zien hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gewoon bitchen tegen dat kind, dan is dat mormel op zijn 16e uit huis. Vervolgens nooit meer met hem praten tot je zijn geld nodig hebt als hij succesvol is.
Ja, dan is het geen probleem inderdaad. Maar ik vind het een beetje raar om de huur van je kind te betalen als je juist wil dat ze op eigen benen staanquote:
Daar gaat het niet om. ze moeten gewoon weg.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan is het geen probleem inderdaad. Maar ik vind het een beetje raar om de huur van je kind te betalen als je juist wil dat ze op eigen benen staan
Me too! En het moet ook maar kunnen ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan is het geen probleem inderdaad. Maar ik vind het een beetje raar om de huur van je kind te betalen als je juist wil dat ze op eigen benen staan
Hoeft toch niet de huur te zijn? Dat doen mijn ouders ook niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
ligt eraan wat je nodig hebtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhuh, paar keer huur eraf, je blijkt toch nog wat andere dingen nodig te hebben, en je hebt geen geld meer overquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb het over de inrichting. Dan heb je nog steeds een hoopje over.
Boodschappen voor de hele maand danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoeft toch niet de huur te zijn? Dat doen mijn ouders ook niet.
klopt, maar is alsnog afhankelijk wat je nodig hebt en of je alles tweedehands doet of niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
De gemiddelde student heeft een kamertje, niet iets als wat jij hebt.
Blijf erbij dat je met 500 euro een heel eind komt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt, maar is alsnog afhankelijk wat je nodig hebt en of je alles tweedehands doet of niet.
500 is wel heel weinig hoor, al ligt het er ook aan wat je meeneemt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
De gemiddelde student heeft een kamertje, niet iets als wat jij hebt.
Klopt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:37 schreef Adames het volgende:
[..]
500 is wel heel weinig hoor, al ligt het er ook aan wat je meeneemt.
ik heb bijna mijn hele inrichting meegenomen op mijn kamer, pas een half jaar later een tafel gekocht omdat dat wel handig was. anders kom je zo wel aan 2000 voor een bed, bureau, kast, koelkast, tafel, bank, etc
Heb jij veel meegekregen uit huis qua inboedel?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:39 schreef Ezell het volgende:
Overigens kan je er ook nog altijd voor kiezen om alles zo goedkoop mogelijk bij elkaar te schrapen. Genoeg tweedehands en gratis spullen.
Ik heb alles nieuw gekocht.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij veel meegekregen uit huis qua inboedel?
Echt? Ik dacht dat jij wel van de koopjes wasquote:
Echt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
Ik schat dat ik zo'n ¤3000,- kwijt was voor alles wat ik hier heb. Incl verf.
Betekent niet dat het tweedehands moet zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat jij wel van de koopjes was
ja maar jij kocht vet dure dingenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
Waarom zou het niet tweedehands mogen zijn?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Betekent niet dat het tweedehands moet zijn.
Dat is wel duur manquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
Mijn bank is dan ook huge.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar jij kocht vet dure dingen
ik weet nog wel die bank destijds
Omdat ik het geld ervoor had (jaar lang twee bijbaantjes gehad) en daarnaast gewoon van nieuwe spullen houd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou het niet tweedehands mogen zijn?
Hm, genoeg tweedehands spullen die ook mooi zijn hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat ik het geld ervoor had (jaar lang twee bijbaantjes gehad) en daarnaast gewoon van nieuwe spullen houd.
Trustenquote:
Truste.quote:
Slaap lekkerquote:
Zoveel geld heb ik niet eens uitgegeven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, genoeg tweedehands spullen die ook mooi zijn hoorEn kan je veel meer uitgeven
Haha ja ieders eigen keuze tochquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zoveel geld heb ik niet eens uitgegeven.En nogmaals: meer dan genoeg geld gespaard.
Hoelang moet je nog?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:54 schreef Muto het volgende:
Ik hoop wel snel uit huis te gaan. Scriptie afronden, baan krijgen en weg.
Geen idee, schat ongeveer 3 maanden.quote:
Nu heb ik dat deuntje erna in m'n hoofdquote:
Leuke muziek datquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu heb ik dat deuntje erna in m'n hoofd
Dag Stijnquote:
Dag Stijnquote:
Ja gelukkig is het wel een leuk deuntjequote:
Dance top 100 aan het luisteren op Spotify. Nostalgiequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja gelukkig is het wel een leuk deuntje
Goed punt.quote:
Die lijsten staan bij 'Bladeren' ja. Godzijdank hebben ze dat teruggezet.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dance top 100 aan het luisteren op Spotify. Nostalgie
Sash
bed en bank wil ik nooit tweedehandsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou het niet tweedehands mogen zijn?
Ik doe niets verkeerd of hij begint te janken dat ik vervelend doe. Is dit al bij meerdere dingen voorgekomen?quote:
Ja hadden ze tijdje weggehaald, echt kutquote:Op zondag 5 januari 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die lijsten staan bij 'Bladeren' ja. Godzijdank hebben ze dat teruggezet.
jaquote:Op zondag 5 januari 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niets verkeerd of hij begint te janken dat ik vervelend doe. Is dit al bij meerdere dingen voorgekomen?
jij komt ook niet lekker binnen zoquote:Op zondag 5 januari 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niets verkeerd of hij begint te janken dat ik vervelend doe. Is dit al bij meerdere dingen voorgekomen?
bed snap ik nog wel, maar stoelen of een bureau, why notquote:
Nu kan ik op mijn gemak 'nieuwe releases' ontdekken, woei.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hadden ze tijdje weggehaald, echt kut
Hij heeft altijd wel een bitchfight met iemand. Maar hij is niet zo heel lang terug van een lange ban dacht ikquote:Op zondag 5 januari 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
oh dat wel, maar bank ook niet. of in ieder geval niet snel. muffe oude stof waar al alles in heeft gezeten.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
bed snap ik nog wel, maar stoelen of een bureau, why not
Dat verklaart een deel van zijn 24/7 ongestelde gedrag.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij heeft altijd wel een bitchfight met iemand. Maar hij is niet zo heel lang terug van een lange ban dacht ik
Ik ben blij dat ik hier nu kan posten zonder op de huid te worden gezeten. Dat wilde ik iets te graag uiten, sorry Adames.quote:
Tjacka zou zeggen dat jij ook niet zo erg moet dramaqueenen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat verklaart een deel van zijn 24/7 ongestelde gedrag.
Maar dat is Tjacka. Die ligt 24/7 in zijn apenpak voor de computer omdat hij nu werkeloos is.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Tjacka zou zeggen dat jij ook niet zo erg moet dramaqueenen.
Tjacka heeft ook een sociaal leventje. En hij gaat tenminste wel naar Ajax.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat is Tjacka. Die ligt 24/7 in zijn apenpak voor de computer omdat hij nu werkeloos is.
Ik heb daar geen geld voor. Momenteel ook niet de behoefte om een bijbaantje te zoeken.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Tjacka heeft ook een sociaal leventje. En hij gaat tenminste wel naar Ajax.
Je hebt geen geld voor een sociaal leven?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen geld voor. Momenteel ook niet de behoefte om een bijbaantje te zoeken.
Omdat ik geen geld nodig heb.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt geen geld voor een sociaal leven?
Bed niet, bank kan welquote:
Je koopt nooit wat?quote:
Je hebt geen sociaal leven nodig?quote:
niet de behoefte, de teringquote:Op zondag 5 januari 2014 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen geld voor. Momenteel ook niet de behoefte om een bijbaantje te zoeken.
Geen boeken? Films? Bioscoopjes? Kleding? Reisjes?quote:
Kusje in je nekquote:Op zondag 5 januari 2014 00:08 schreef Muto het volgende:
Maar hé. Ik ga pitten.
Kusjes op jullie oor.
Films download ik wel, voor kleding ga ik nog wel naar de stad ja, boeken vind ik niet zo boeiend.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen boeken? Films? Bioscoopjes? Kleding? Reisjes?
Je wilt toch soms wel `iets'' kopen
Toto zou het volgende plaatsen:quote:Op zondag 5 januari 2014 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:08 schreef Muto het volgende:
Maar hé. Ik ga pitten.
Kusjes op jullie oor.
Dat kan.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Toto zou het volgende plaatsen:
[ afbeelding ]
Bartquote:Op zondag 5 januari 2014 00:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Toto zou het volgende plaatsen:
[ afbeelding ]
dat is zwolle volgens mijquote:Op zondag 5 januari 2014 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Probleemwijken Woensel-West über alles.
quote:
1 pot natquote:
Level 152quote:
Als je dat al aids vind ga je nog veel frustrerende uurtjes tegemoetquote:
Ik heb na een lange run al 20x dit kutlevel proberen door te komenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je dat al aids vind ga je nog veel frustrerende uurtjes tegemoet
Ik heb bij 1 van de moeilijkste levels gewoon de beste score van iedereen op FBquote:Op zondag 5 januari 2014 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb na een lange run al 20x dit kutlevel proberen door te komen.
Enorm, ja. Als ik geen levens heb, vind ik mezelf enorm treurig als ik ga smeken bij mijn vrienden (inb4 heb je wel veel vrienden xd).quote:Op zondag 5 januari 2014 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb bij 1 van de moeilijkste levels gewoon de beste score van iedereen op FB
Maar het is een kutspel ja, en helaas verslavend.
ik draai altijd kleurenbommenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan straks wel weer aan het boosterwiel draaien.
Ik snap niet waar je het over hebtquote:Op zondag 5 januari 2014 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Een lollyhamer om een snoepje te vermorzelen heb ik geen ene fuck aan.
Je kent Candy Crush toch wel?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je het over hebt
Oh! Ja maar dat heb ik maa rheel even gedaan. En toen vond ik het saaiquote:
Misschien moet je het niet om de 2 seconden verkondigen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Godver, word ik ook al door vreemde gestalkt op feestboek![]()
![]()
Gunt dan zelfs de buitenwereld mij geen relatie?![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Godver, word ik ook al door vreemde gestalkt op feestboek![]()
![]()
Gunt dan zelfs de buitenwereld mij geen relatie?![]()
irritant verslavende zooiquote:Op zondag 5 januari 2014 00:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh! Ja maar dat heb ik maa rheel even gedaan. En toen vond ik het saai
Zover ik weet kent niemand mijn facebook op fokquote:Op zondag 5 januari 2014 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je het niet om de 2 seconden verkondigen.
Oh, ik vond het alleen maar irritantquote:
Ik heb zo`n vermoeden dat je dat doet op FB namelijk. Daar hoef ik je FB niet voor te kennen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zover ik weet kent niemand mijn facebook op fok
Hooguit bij mijn naam staat 'in relatie'quote:Op zondag 5 januari 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb zo`n vermoeden dat je dat doet op FB namelijk. Daar hoef ik je FB niet voor te kennen.
Je kan er hier namelijk ook wel een houtje van.
Ik hoef je facebook niet hoor. Waar stalken ze je mee dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hooguit bij mijn naam staat 'in relatie'
Verder nergens ooit een bericht van gedaan.
Ik durf je nog wel mijn facebook te geven daarvoor.
Kleine greep: (Want natuurlijk heeft iemand zn hele zielige vriendengroepje ingeschakeld die nu allemaal berichten gaan sturen)quote:Op zondag 5 januari 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoef je facebook niet hoor. Waar stalken ze je mee dan?
Geen idee, zit amper op facebook.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Kleine greep: (Want natuurlijk heeft iemand zn hele zielige vriendengroepje ingeschakeld die nu allemaal berichten gaan sturen)
- Ik heb haar account aangemaakt![]()
- Vriendin afgepakt![]()
- Foto's van iemand anders zijn profiel gestolen![]()
Op zijn beurt komen soortgelijke berichten ook weer bij cookie terecht.
Valt het niet te blokkeren dat vreemde je een bericht kunnen sturen?
Top2000quote:Op zondag 5 januari 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
Die FritsflitsBen dagcijfers even aan het kijken, tering
Hoe levenloos ben je als je het voor elkaar krijgt op eerste kerstdag tot 750 berichten hier te komen
Dan nog. Je gaat op die dag toch niet de hele dag fokken?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Top2000![]()
Hij was er de rest van het jaar niet, en met de top2000 alle dagen heel veel
Heb ik ook wel ens gedaan hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan nog. Je gaat op die dag toch niet de hele dag fokken?![]()
En bijna 2000 berichten is helemaal idioot
Je mag gerust een kijkje nemen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, zit amper op facebook.
Nu ben ik wel benieuwd naar haar.
dm maarquote:Op zondag 5 januari 2014 00:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je mag gerust een kijkje nemen.
Lijkt me niet de meest gezellige bezigheid dan maar jaquote:Op zondag 5 januari 2014 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb ik ook wel ens gedaan hoor![]()
Mijn dagrecord is 1193
Dat was tijdens de ibood huntquote:Op zondag 5 januari 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me niet de meest gezellige bezigheid dan maar ja
Ieder z`n dingquote:Op zondag 5 januari 2014 00:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was tijdens de ibood huntEn ik had toen vrij, dus ik zat toch al de hele dag en nacht achter de computer
![]()
En dan lekker in de hunt SC
Het is een paar keer per jaar en dan max 2 dagenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ieder z`n dingIk ben het na een paar uurtjes al zat in de SC
Jij weetquote:Op zondag 5 januari 2014 01:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Was even wat uitvechten.
Ibood SC.
hmzzzzquote:Op zondag 5 januari 2014 01:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]![]()
Ik heb meer zin om iemand zijn facebook op internet/fok te gooien
Cookie staat nog in je ondertitel, dus het zal wel goed zittenquote:Op zondag 5 januari 2014 01:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]![]()
Ik heb meer zin om iemand zijn facebook op internet/fok te gooien
Ja, met cookie gaat het goed.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Cookie staat nog in je ondertitel, dus het zal wel goed zitten
Dat word wat buiten morgenquote:Heel ziek.. ene ### ### Is heel ziek bezig een heeft een nep account gemaakt met mijn foto's op facebook. Waarschijnlijk kan hij niet een echt vriendinnetje vinden.
Als jullie deze facebook van ''Nikita hovens'' Even allemaal rapporteren, word hij misschien verwijderd.
watquote:Op zondag 5 januari 2014 02:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, met cookie gaat het goed.
Maar iemand heeft mijn naam op facbook gegooid met de oproep dat ik gestoord ben.
[..]
Dat word wat buiten morgen
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 04-01-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 467 Jimbo
02. 358 supersof
03. 237 essnhills
04. 224 Muto
05. 181 Stuart
06. 176 Ajacied422
07. 169 Toto69
08. 156 Littlerabbit
09. 134 Etsu
10. 098 Fok-it
11. 092 Typisch
12. 089 Adames
13. 085 Geflipte-Koelkast
14. 082 xcachet
15. 074 VoornaamAchternaam
16. 073 Elan
17. 070 Ezell
18. 070 Tjacka
19. 069 johannes_vermeer
20. 049 gianni61
Reeks-statistieken!
Really, zo dichtbij ?quote:Op zondag 5 januari 2014 02:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ze werkt op 3 minuten lopen van mijn werk
Eigenlijk best lekker, kom net van een vriend vandaan, heb inspiratie.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, echt zooooooooo bizar! How you doing?
Lekkerr! Ja, gelukkig wel! Het was even klote, maar daarna ging alles weer prima. Het enige wat nu nog vervelend is, is dat ik nog geen tijd heb gehad om te chillen thuis. Iedereen was er en alles was awesome, nu is iedereen weg en ik kan niet eens chillen, dat maakt het huis heel leeg.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk best lekker, kom net van een vriend vandaan, heb inspiratie.
Muzieeeeekkkkk
Jij dinsdag dipdag al achter je?
Ik ken het, daarom ben ik lekker naar arnhem gevlugd. Tevens woont hij direct tegenover een coffeeshop bij velperpoort daar, dus even uitgecheckedquote:Op zondag 5 januari 2014 02:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Lekkerr! Ja, gelukkig wel! Het was even klote, maar daarna ging alles weer prima. Het enige wat nu nog vervelend is, is dat ik nog geen tijd heb gehad om te chillen thuis. Iedereen was er en alles was awesome, nu is iedereen weg en ik kan niet eens chillen, dat maakt het huis heel leeg.
Oh niiiiiiiiiiiice! Ik heb nog geen alcohol gedronkenquote:Op zondag 5 januari 2014 02:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken het, daarom ben ik lekker naar arnhem gevlugd. Tevens woont hij direct tegenover een coffeeshop bij velperpoort daar, dus even uitgechecked![]()
Mag bij hem ook blowen terwijl er zelf helemaal niet van is, dus
Alcohol is trouwens wel een teleurstelling nu
Doe ook maar niet. Het weinig anders dan bodyloadquote:Op zondag 5 januari 2014 02:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh niiiiiiiiiiiice! Ik heb nog geen alcohol gedronken
Tis niet zo interessant hequote:Op zondag 5 januari 2014 02:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe ook maar niet. Het weinig anders dan bodyload
?quote:Op zondag 5 januari 2014 02:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Meer nuttige info dan als dat kwartetje grindr faggots aan het posten is
etsu paxcon rezenia en die wooninck dude. Categorietje ''hihi piemol wij zijn homo wij houden daar van"quote:
Poshquote:Op zondag 5 januari 2014 02:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
WE MET YESTERDAY AT THE TESCO
achja.. Wat moet ik hierop zeggen?quote:Op zondag 5 januari 2014 02:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
etsu paxcon rezenia en die wooninck dude. Categorietje ''hihi piemol wij zijn homo wij houden daar van"
Same shit, different day?quote:Op zondag 5 januari 2014 02:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
achja.. Wat moet ik hierop zeggen?
Goeie!quote:Op zondag 5 januari 2014 02:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Same shit, different day?
hoaxquote:Op zondag 5 januari 2014 02:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
A friend in need is a friend indeed. but a friend with weed is better
Al onze oud en nieuw liedjes gaan rond in mijn hoofdquote:Op zondag 5 januari 2014 02:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
A friend in need is a friend indeed. but a friend with weed is better
Heb de playlist op mijn werk opgezet. Meezingen werd niet gewaardeerd.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Al onze oud en nieuw liedjes gaan rond in mijn hoofd
wat voor werk doe jij werk je bij de gemeente met zo hesje blaadjes vegen?quote:Op zondag 5 januari 2014 02:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb de playlist op mijn werk opgezet. Meezingen werd niet gewaardeerd.
GEEF MIJ NOG MAAR EEN KWARTJE EN IK HOUD HET UREN VOL
Ik hoef niet te werken, want ik heb de buma in mijn zakquote:Op zondag 5 januari 2014 02:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat voor werk doe jij werk je bij de gemeente met zo hesje blaadjes vegen?
Eigenlijk is dat erg irrelevant.quote:
Ik snap het nietquote:Op zondag 5 januari 2014 02:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat erg irrelevant.
wie is bumaquote:Op zondag 5 januari 2014 02:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoef niet te werken, want ik heb de buma in mijn zak
Een kabouter. Koele gozer, maar hij wordt nogal hitsig als ie aan de drank gaat.quote:
Ja, hij valt alleen niet omquote:Op zondag 5 januari 2014 02:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Koelkast sta jij ook in een flat xdxdxdxdbflsuizfghioarlgiu eas
quote:Op zondag 5 januari 2014 02:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga mijn uurtjes slaap pakken. La-ter. Lobi wie lobi toekomt.
[ afbeelding ]
ZWAAI DANquote:Op zondag 5 januari 2014 02:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Welterustenquote:Op zondag 5 januari 2014 02:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ja, ik ben ook met andere dingen bezig. Online bestellingenquote:Op zondag 5 januari 2014 02:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zo zo, stiekem op de achtergrond meelezen?
quote:Op zondag 5 januari 2014 02:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben ook met andere dingen bezig. Online bestellingen
Si siquote:
We goan door hequote:
Niks moetquote:
De praktijk blijkt vaak anders uit te pakkenquote:
Bij de meerderheid is dat angstquote:Op zondag 5 januari 2014 02:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
De praktijk blijkt vaak anders uit te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |