Goeie!quote:Op zondag 5 januari 2014 02:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Same shit, different day?
hoaxquote:Op zondag 5 januari 2014 02:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
A friend in need is a friend indeed. but a friend with weed is better
Al onze oud en nieuw liedjes gaan rond in mijn hoofdquote:Op zondag 5 januari 2014 02:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
A friend in need is a friend indeed. but a friend with weed is better
Heb de playlist op mijn werk opgezet. Meezingen werd niet gewaardeerd.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Al onze oud en nieuw liedjes gaan rond in mijn hoofd
wat voor werk doe jij werk je bij de gemeente met zo hesje blaadjes vegen?quote:Op zondag 5 januari 2014 02:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb de playlist op mijn werk opgezet. Meezingen werd niet gewaardeerd.
GEEF MIJ NOG MAAR EEN KWARTJE EN IK HOUD HET UREN VOL
Ik hoef niet te werken, want ik heb de buma in mijn zakquote:Op zondag 5 januari 2014 02:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat voor werk doe jij werk je bij de gemeente met zo hesje blaadjes vegen?
Eigenlijk is dat erg irrelevant.quote:
Ik snap het nietquote:Op zondag 5 januari 2014 02:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat erg irrelevant.
wie is bumaquote:Op zondag 5 januari 2014 02:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoef niet te werken, want ik heb de buma in mijn zak
Een kabouter. Koele gozer, maar hij wordt nogal hitsig als ie aan de drank gaat.quote:
Ja, hij valt alleen niet omquote:Op zondag 5 januari 2014 02:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Koelkast sta jij ook in een flat xdxdxdxdbflsuizfghioarlgiu eas
quote:Op zondag 5 januari 2014 02:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga mijn uurtjes slaap pakken. La-ter. Lobi wie lobi toekomt.
[ afbeelding ]
ZWAAI DANquote:Op zondag 5 januari 2014 02:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Welterustenquote:Op zondag 5 januari 2014 02:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ja, ik ben ook met andere dingen bezig. Online bestellingenquote:Op zondag 5 januari 2014 02:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zo zo, stiekem op de achtergrond meelezen?
quote:Op zondag 5 januari 2014 02:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben ook met andere dingen bezig. Online bestellingen
Si siquote:
We goan door hequote:
Niks moetquote:
De praktijk blijkt vaak anders uit te pakkenquote:
Bij de meerderheid is dat angstquote:Op zondag 5 januari 2014 02:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
De praktijk blijkt vaak anders uit te pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |