Je kunt ook uit huis als je studeert hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus jij bent over 3 jaar klaar met je studie of verdiend genoeg met je parttime baan dat je op jezelf woont?
Sommige willen liever alle tijd aan hun studie besteden. Of hebben gewoon geen tijd om te werken.quote:
Natuurlijk, maar waar bekostig jij dan alles van?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kunt ook uit huis als je studeert hoor
Ja dan betaal ik wel wat meer voor zequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige willen liever alle tijd aan hun studie besteden. Of hebben gewoon geen tijd om te werken.
werken voor je cheldquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar waar bekostig jij dan alles van?
Ik zeg toch ook, of jij verdiend genoeg met je parttime baan?!
quote:
quote:
Je kan toch sparen, ouders beetje bijdragen en zelf werken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar waar bekostig jij dan alles van?
Ik zeg toch ook, of jij verdiend genoeg met je parttime baan?!
Wacht maar totdat al je kinderen het huis uit zijn. Je gaat zo nog missen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dan betaal ik wel wat meer voor ze
Ik heb er echt geen zin in dat die kinderen zo lang thuis blijven hoor
Slaap lekkerquote:
blijf dan om mee te verdedigenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:28 schreef Jimbo het volgende:
Ik deel sof dr visie. En nu echt slapen- doag
nietesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]jij komt hier vaak alleen als er iets mis is
Oh, slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:28 schreef Jimbo het volgende:
Ik zal mijn kinderen later niet uit huis sturen als een situatie in redelijkheid niet mogelijk blijkt. Het laatste wat ik zou willen is hun opzadelen met enorme schulden 'omdat het hoort op je 21e'quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:28 schreef Jimbo het volgende:
Bewijs het eens dan?quote:
Misschienquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wacht maar totdat al je kinderen het huis uit zijn. Je gaat zo nog missen.
Lang niet alle ouders zijn zo helaas.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kan toch sparen, ouders beetje bijdragen en zelf werken.
Naar Frankrijk?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschienwe zullen zien
als die kinderen weg zijn lekker met camper trekken
Sparen waarvan? Je zaterdag baantje? Dat geef je niet uit?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kan toch sparen, ouders beetje bijdragen en zelf werken.
Nee, overalquote:
Ken er genoegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sparen waarvan? Je zaterdag baantje? Dat geef je niet uit?
Ik ken weinig mensen van 21 met een flinke spaarrekening eigenlijk
quote:
Wat vind jij een flinke spaarrekening?quote:
Ouders die elke maand super veel sparen voor als hun kind later groot is. Ken ook wel mensen die gewoon 20k van hun ouders kregen toen ze 18 warenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
2000quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat vind jij een flinke spaarrekening?
Geld lenen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen ken ik ook wel maar dat lijken me toch meer uitzonderingen dan regel?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ouders die elke maand super veel sparen voor als hun kind later groot is. Ken ook wel mensen die gewoon 20k van hun ouders kregen toen ze 18 warenEcht ziek.
Dat is niet flink hoor.quote:
Als je op jezelf woont is dat zo weg hoorquote:
Nou, 2000 euro is zo op als je wat inrichting moet kopen natuurlijkquote:
Daar ben ikzelf niet zo'n fan van zeg maarquote:
omdat ik zo lief benquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:31 schreef Rodawa het volgende:
supersof krijgt later sowieso zo'n kind dat tot zijn dertigste bij zijn moeder wil blijven.
Met 500 euro kom je ook al een heel eind hoor, als je op kamers gaat.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, 2000 euro is zo op als je wat inrichting moet kopen natuurlijk
Studieleenbeurs is nog best te doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ben ikzelf niet zo'n fan van zeg maar
Mijn eisen zullen dan wel te hoog zijn geweestquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Met 500 euro kom je ook al een heel eind hoor, als je op kamers gaat.
Ja, maar dan moet je nog maandelijks je huur ophoestenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog is die 2000 euro snel weg hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |