Dus je zou maandelijks de huur voor ze betalen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
Als mijn kinderen 21 zijn dan zet ik ze het huis uit. Ik zou wel helpen met kamer zoeken enzo en financieel ondersteunen. Maar 21 jaar is genoeg geweest
De theorie klinkt leukquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
Als mijn kinderen 21 zijn dan zet ik ze het huis uit. Ik zou wel helpen met kamer zoeken enzo en financieel ondersteunen. Maar 21 jaar is genoeg geweest
pics van de zussenquote:
Nopequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:24 schreef essnhills het volgende:
Heeft er hier iemand drop?Ik heb zin in drop
enig kindquote:
Inderdaad. Sterker nog, vrienden van mij zijn weer thuis gaan wonen tijdens hun Master/zoektocht naar een baan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik trek daar niet zo zwaar aan eigenlijk. Tijden zijn gewoon anders dan 20 jaar geleden. Het is nu financieel gezien veel lastiger om zelfstandig te wonen dan een generatie voor ons. Werk is momenteel moeilijk te vinden en contracten zijn vaak voor bepaalde tijd.
Het zou mij persoonlijk niet zo veel uitmaken. Liever een paar jaar kunnen sparen dan snel snel op jezelf gaan wonen 'omdat het hoort'
Hoiquote:
ja. Zout zacht.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:24 schreef essnhills het volgende:
Heeft er hier iemand drop?Ik heb zin in drop
Oh jammerquote:
Pics van je vriendin dan.quote:
jaquote:
doe een pruik op?quote:
Ik snap dat best wel. Ik zou liever thuis wonen dan mezelf diep in de schulden te stekenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Sterker nog, vrienden van mij zijn weer thuis gaan wonen tijdens hun Master/zoektocht naar een baan.
Ja maar daar heb ik niets aanquote:
ok kan mezelf naast mezelf photoshoppen als dat je beter laat voelen.quote:
Ze kunnen toch werkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je zou maandelijks de huur voor ze betalen?
is het ookquote:
quote:
hallo ben je vrolijk of kom je notes uitdelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |