Wow wat een eind weg. Dat is nogal een stap zegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ouders gescheidenEn broertje woont waarschijnlijk ook nog wel een tijdje thuis ja
![]()
Nee, die gaat denk ik wel naar Azie ofzo vermoed ik
[..]
Hoe oud dacht je?
nacht doorgehaald dit datquote:
Enige reden dat hij nog hier zit is omdat zijn vriendin in Engeland woont en hij daar om de week heen moet. En zijn vriendin is ziek. als zij gezond was had hij naar Engeland verhuist waarschijnlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow wat een eind weg. Dat is nogal een stap zeg
Gaat dus niet zoals gewenstquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enige reden dat hij nog hier zit is omdat zijn vriendin in Engeland woont en hij daar om de week heen moet. En zijn vriendin is ziek. als zij gezond was had hij naar Engeland verhuist waarschijnlijk
Ik hoor wel wanneer het feestje is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Sowieso hebben m`n broertje en ik dan grootste studentenhuis wat je kan hebben
Nope, kanker, al 2 jaar uitbehandeld. Denk dat dit laatste jaar wel is.quote:
Wooop wooopquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:14 schreef Jimbo het volgende:
Morgen veel doen
Wel veel kleren bestellen <3 ff nu ik nog werk heb shoppen voor wat mooie sollicitatie kleding
Fucking hellquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope, kanker, al 2 jaar uitbehandeld. Denk dat dit laatste jaar wel is.
truste jimboquote:
Ja, dus als zij wegvalt denk ik dat hij gewoon ergens opnieuw wilt beginnen of zo, heb ik het idee. Naja dat gun ik hem wel, als hij het niet naar z`n zin heeft in Nederland, why not? Ook al ben ik zijn kindquote:
Ja, dat snap ik dan ook wel. En jij bent inderdaad wel op een leeftijd dat je zelfstandig genoeg bent met allesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dus als zij wegvalt denk ik dat hij gewoon ergens opnieuw wilt beginnen of zo, heb ik het idee. Naja dat gun ik hem wel, als hij het niet naar z`n zin heeft in Nederland, why not? Ook al ben ik zijn kind
Daarom. Ik zou me god niet weten waar ik zelf allemaal belandquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dan ook wel. En jij bent inderdaad wel op een leeftijd dat je zelfstandig genoeg bent met alles
Je bent nog jong zat om de wereld te verkennen. Of dat nou voor studie of werk isquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom. Ik zou me god niet weten waar ik zelf allemaal belandZou ook heel goed buiten Nederland kunnen
Precies. Wat vind jij maximale leeftijd dat je nog thuis kunt wonen dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent nog jong zat om de wereld te verkennen. Of dat nou voor studie of werk is
21quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Wat vind jij maximale leeftijd dat je nog thuis kunt wonen dan?
trusten popjequote:
21? Dat is jong hoorquote:
Ik trek daar niet zo zwaar aan eigenlijk. Tijden zijn gewoon anders dan 20 jaar geleden. Het is nu financieel gezien veel lastiger om zelfstandig te wonen dan een generatie voor ons. Werk is momenteel moeilijk te vinden en contracten zijn vaak voor bepaalde tijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Wat vind jij maximale leeftijd dat je nog thuis kunt wonen dan?
Waar ga je dan wonen? Een kamer ergens? Een huurwoning zul je niet zomaar krijgen toch?quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
Als mijn kinderen 21 zijn dan zet ik ze het huis uit. Ik zou wel helpen met kamer zoeken enzo en financieel ondersteunen. Maar 21 jaar is genoeg geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |