je mist niksquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:49 schreef Bos81 het volgende:
Het duurt nog gewoon een paar maanden voordat de Jumbo hieronder wordt geopend![]()
![]()
Ik heb nog NOOIT een Jumbo in Nederland gezienquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:49 schreef Bos81 het volgende:
Het duurt nog gewoon een paar maanden voordat de Jumbo hieronder wordt geopend![]()
![]()
Ik doe er best wel graag boodschappen andersquote:
Uhuquote:
Jumbo is niet zo bijzonder. Zat er een C1000?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:49 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Zo, flinke vernieuwingen dus, goed bezigquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
UhuMaar we gaan eerst kamer verven
En daarna tweepersoonsbed bestellen
en nieuwe meubels kopen enzo.
Heb al wel een mooie lijst gekregen van New York
Fok-It. Nog gefeliciteerd pikquote:
ja gewoon grote foto in een lijstquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, flinke vernieuwingen dus, goed bezig
Lijst van NY
Nee, compleet nieuwe winkelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Jumbo is niet zo bijzonder. Zat er een C1000?
Dankjewel Muutquote:
Prima.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankjewel MuutHoe was je vakantie?
Ja wil ik ookquote:
Mooi mooi. Waar zat je? Spanje toch?quote:
Jup.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi mooi. Waar zat je? Spanje toch?
ahhh oke vandaarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wil ik ookMaar zit er voorlopig toch niet in.
En eigenlijk is de enige verandering aan m`n kamer wat ik niet mee kan nemen naar m`n eigen stekkie dat ik het verfVerder gaat alles gewoon mee dus eigenlijk is het niet erg
Ik zie het gewoon als inboedel voor m`n eigen huisje laterquote:
lekkerquote:
Nicequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja gewoon grote foto in een lijstvan Brooklyn Bridge en de skyline
c-c-c-combobreakerquote:
En als het toch misschien nog een paar jaar duurt is het wel zo leuk om thuis alles nieuw te hebbenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wil ik ookMaar zit er voorlopig toch niet in.
En eigenlijk is de enige verandering aan m`n kamer wat ik niet mee kan nemen naar m`n eigen stekkie dat ik het verfVerder gaat alles gewoon mee dus eigenlijk is het niet erg
Nou paar jaar hoop ik toch niet..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
En als het toch misschien nog een paar jaar duurt is het wel zo leuk om thuis alles nieuw te hebben
Doei doeiquote:
Was wel lekker, ja. De sfeer daar. Om 21:00 zijn de straten nog vol met mensen, cafétjes zitten vol etc.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon als inboedel voor m`n eigen huisje laterEn aangezien ik hier toch nog niet weg ben kan ik beter m`n kamer wat opfleuren
[..]
lekker
Hoe lang denk je? Jaar is zo voorbijquote:
Als ik weer ga studeren wil ik gewoon op kamers, en als ik niet ga studeren wil ik koste wat het kost een eigen huisje. Maar dat zal ook wel lang durenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe lang denk je? Jaar is zo voorbij![]()
Waarom wil je op kamers als je gaat studeren? Je woont toch lekker centraal?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik weer ga studeren wil ik gewoon op kamers, en als ik niet ga studeren wil ik koste wat het kost een eigen huisje. Maar dat zal ook wel lang duren
Waar in Spanje was je dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Was wel lekker, ja. De sfeer daar. Om 21:00 zijn de straten nog vol met mensen, cafétjes zitten vol etc.
Ja, en ik ben 24. Ik moet gewoon uit huisquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom wil je op kamers als je gaat studeren? Je woont toch lekker centraal?
ik dm welquote:
wordt wel tijd tochquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom wil je op kamers als je gaat studeren? Je woont toch lekker centraal?
Is dat laatste serieus een mogelijkheidquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en ik ben 24. Ik moet gewoon uit huis
Behalve als m`n vader in het buitenland gaat werken en hij de huur hier betaald. Dan kan ik dat misschien als mijn huis gaan zien
kutwinkelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:49 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Ik snap de behoefte wel maar het moet financieel ook mogelijk blijken als je studeert toch?quote:
Jup. Hij is niet van plan het huis te verkopen en volgend jaar krijgt hij aanbiedingen uit het buitenland waar hij zeer waarschijnlijk op in gaat dusquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat laatste serieus een mogelijkheid
nooit geweten dat je al 24 bentquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en ik ben 24. Ik moet gewoon uit huis
Behalve als m`n vader in het buitenland gaat werken en hij de huur hier betaald. Dan kan ik dat misschien als mijn huis gaan zien
Zou je broertje en moeder niet blijven in NLquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup. Hij is niet van plan het huis te verkopen en volgend jaar krijgt hij aanbiedingen uit het buitenland waar hij zeer waarschijnlijk op in gaat dus![]()
Maar beetje groot voor mezelf alleen
onderverhuren aan fokkers.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup. Hij is niet van plan het huis te verkopen en volgend jaar krijgt hij aanbiedingen uit het buitenland waar hij zeer waarschijnlijk op in gaat dus![]()
Maar beetje groot voor mezelf alleen
Ouders gescheidenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou je broertje en moeder niet blijven in NL![]()
Flinke stap om naar het buitenland te gaan. Wel Europa?
Hoe oud dacht je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |