Gewoon bitchen tegen dat kind, dan is dat mormel op zijn 16e uit huis. Vervolgens nooit meer met hem praten tot je zijn geld nodig hebt als hij succesvol is.quote:
Ja, Ezell wordt gesupportquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:33 schreef supersof het volgende:
maar ehm
ezell jij woont toch niet meer thuis. en zij kan het toch ook. Waarom mijn kinderen later niet dan
mijne toch ookquote:
Ik heb het over de inrichting. Dan heb je nog steeds een hoopje over.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog is die 2000 euro snel weg hoor
Nah, ik wil hem/haar nog wel zien hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gewoon bitchen tegen dat kind, dan is dat mormel op zijn 16e uit huis. Vervolgens nooit meer met hem praten tot je zijn geld nodig hebt als hij succesvol is.
Ja, dan is het geen probleem inderdaad. Maar ik vind het een beetje raar om de huur van je kind te betalen als je juist wil dat ze op eigen benen staanquote:
Daar gaat het niet om. ze moeten gewoon weg.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan is het geen probleem inderdaad. Maar ik vind het een beetje raar om de huur van je kind te betalen als je juist wil dat ze op eigen benen staan
Me too! En het moet ook maar kunnen ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan is het geen probleem inderdaad. Maar ik vind het een beetje raar om de huur van je kind te betalen als je juist wil dat ze op eigen benen staan
Hoeft toch niet de huur te zijn? Dat doen mijn ouders ook niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Met 500 euro kom je ook al een heel eind hoor, als je op kamers gaat.
ligt eraan wat je nodig hebtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Met 500 euro kom je ook al een heel eind hoor, als je op kamers gaat.
Uhuh, paar keer huur eraf, je blijkt toch nog wat andere dingen nodig te hebben, en je hebt geen geld meer overquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb het over de inrichting. Dan heb je nog steeds een hoopje over.
Boodschappen voor de hele maand danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoeft toch niet de huur te zijn? Dat doen mijn ouders ook niet.
klopt, maar is alsnog afhankelijk wat je nodig hebt en of je alles tweedehands doet of niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
De gemiddelde student heeft een kamertje, niet iets als wat jij hebt.
Blijf erbij dat je met 500 euro een heel eind komt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt, maar is alsnog afhankelijk wat je nodig hebt en of je alles tweedehands doet of niet.
500 is wel heel weinig hoor, al ligt het er ook aan wat je meeneemt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
De gemiddelde student heeft een kamertje, niet iets als wat jij hebt.
Klopt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:37 schreef Adames het volgende:
[..]
500 is wel heel weinig hoor, al ligt het er ook aan wat je meeneemt.
ik heb bijna mijn hele inrichting meegenomen op mijn kamer, pas een half jaar later een tafel gekocht omdat dat wel handig was. anders kom je zo wel aan 2000 voor een bed, bureau, kast, koelkast, tafel, bank, etc
Heb jij veel meegekregen uit huis qua inboedel?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:39 schreef Ezell het volgende:
Overigens kan je er ook nog altijd voor kiezen om alles zo goedkoop mogelijk bij elkaar te schrapen. Genoeg tweedehands en gratis spullen.
Ik heb alles nieuw gekocht.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij veel meegekregen uit huis qua inboedel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |