Level 152quote:
Als je dat al aids vind ga je nog veel frustrerende uurtjes tegemoetquote:
Ik heb na een lange run al 20x dit kutlevel proberen door te komenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je dat al aids vind ga je nog veel frustrerende uurtjes tegemoet
Ik heb bij 1 van de moeilijkste levels gewoon de beste score van iedereen op FBquote:Op zondag 5 januari 2014 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb na een lange run al 20x dit kutlevel proberen door te komen.
Enorm, ja. Als ik geen levens heb, vind ik mezelf enorm treurig als ik ga smeken bij mijn vrienden (inb4 heb je wel veel vrienden xd).quote:Op zondag 5 januari 2014 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb bij 1 van de moeilijkste levels gewoon de beste score van iedereen op FB
Maar het is een kutspel ja, en helaas verslavend.
ik draai altijd kleurenbommenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan straks wel weer aan het boosterwiel draaien.
Ik snap niet waar je het over hebtquote:Op zondag 5 januari 2014 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Een lollyhamer om een snoepje te vermorzelen heb ik geen ene fuck aan.
Je kent Candy Crush toch wel?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je het over hebt
Oh! Ja maar dat heb ik maa rheel even gedaan. En toen vond ik het saaiquote:
Misschien moet je het niet om de 2 seconden verkondigen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Godver, word ik ook al door vreemde gestalkt op feestboek![]()
![]()
Gunt dan zelfs de buitenwereld mij geen relatie?![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Godver, word ik ook al door vreemde gestalkt op feestboek![]()
![]()
Gunt dan zelfs de buitenwereld mij geen relatie?![]()
irritant verslavende zooiquote:Op zondag 5 januari 2014 00:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh! Ja maar dat heb ik maa rheel even gedaan. En toen vond ik het saai
Zover ik weet kent niemand mijn facebook op fokquote:Op zondag 5 januari 2014 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je het niet om de 2 seconden verkondigen.
Oh, ik vond het alleen maar irritantquote:
Ik heb zo`n vermoeden dat je dat doet op FB namelijk. Daar hoef ik je FB niet voor te kennen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zover ik weet kent niemand mijn facebook op fok
Hooguit bij mijn naam staat 'in relatie'quote:Op zondag 5 januari 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb zo`n vermoeden dat je dat doet op FB namelijk. Daar hoef ik je FB niet voor te kennen.
Je kan er hier namelijk ook wel een houtje van.
Ik hoef je facebook niet hoor. Waar stalken ze je mee dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hooguit bij mijn naam staat 'in relatie'
Verder nergens ooit een bericht van gedaan.
Ik durf je nog wel mijn facebook te geven daarvoor.
Kleine greep: (Want natuurlijk heeft iemand zn hele zielige vriendengroepje ingeschakeld die nu allemaal berichten gaan sturen)quote:Op zondag 5 januari 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoef je facebook niet hoor. Waar stalken ze je mee dan?
Geen idee, zit amper op facebook.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Kleine greep: (Want natuurlijk heeft iemand zn hele zielige vriendengroepje ingeschakeld die nu allemaal berichten gaan sturen)
- Ik heb haar account aangemaakt![]()
- Vriendin afgepakt![]()
- Foto's van iemand anders zijn profiel gestolen![]()
Op zijn beurt komen soortgelijke berichten ook weer bij cookie terecht.
Valt het niet te blokkeren dat vreemde je een bericht kunnen sturen?
Top2000quote:Op zondag 5 januari 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
Die FritsflitsBen dagcijfers even aan het kijken, tering
Hoe levenloos ben je als je het voor elkaar krijgt op eerste kerstdag tot 750 berichten hier te komen
Dan nog. Je gaat op die dag toch niet de hele dag fokken?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Top2000![]()
Hij was er de rest van het jaar niet, en met de top2000 alle dagen heel veel
Heb ik ook wel ens gedaan hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan nog. Je gaat op die dag toch niet de hele dag fokken?![]()
En bijna 2000 berichten is helemaal idioot
Je mag gerust een kijkje nemen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, zit amper op facebook.
Nu ben ik wel benieuwd naar haar.
dm maarquote:Op zondag 5 januari 2014 00:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je mag gerust een kijkje nemen.
Lijkt me niet de meest gezellige bezigheid dan maar jaquote:Op zondag 5 januari 2014 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb ik ook wel ens gedaan hoor![]()
Mijn dagrecord is 1193
Dat was tijdens de ibood huntquote:Op zondag 5 januari 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me niet de meest gezellige bezigheid dan maar ja
Ieder z`n dingquote:Op zondag 5 januari 2014 00:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was tijdens de ibood huntEn ik had toen vrij, dus ik zat toch al de hele dag en nacht achter de computer
![]()
En dan lekker in de hunt SC
Het is een paar keer per jaar en dan max 2 dagenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ieder z`n dingIk ben het na een paar uurtjes al zat in de SC
Jij weetquote:Op zondag 5 januari 2014 01:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Was even wat uitvechten.
Ibood SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |