Leuke muziek datquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu heb ik dat deuntje erna in m'n hoofd
Dag Stijnquote:
Dag Stijnquote:
Ja gelukkig is het wel een leuk deuntjequote:
Dance top 100 aan het luisteren op Spotify. Nostalgiequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja gelukkig is het wel een leuk deuntje
Goed punt.quote:
Die lijsten staan bij 'Bladeren' ja. Godzijdank hebben ze dat teruggezet.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dance top 100 aan het luisteren op Spotify. Nostalgie
Sash
bed en bank wil ik nooit tweedehandsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou het niet tweedehands mogen zijn?
Ik doe niets verkeerd of hij begint te janken dat ik vervelend doe. Is dit al bij meerdere dingen voorgekomen?quote:
Ja hadden ze tijdje weggehaald, echt kutquote:Op zondag 5 januari 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die lijsten staan bij 'Bladeren' ja. Godzijdank hebben ze dat teruggezet.
jaquote:Op zondag 5 januari 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niets verkeerd of hij begint te janken dat ik vervelend doe. Is dit al bij meerdere dingen voorgekomen?
jij komt ook niet lekker binnen zoquote:Op zondag 5 januari 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niets verkeerd of hij begint te janken dat ik vervelend doe. Is dit al bij meerdere dingen voorgekomen?
bed snap ik nog wel, maar stoelen of een bureau, why notquote:
Nu kan ik op mijn gemak 'nieuwe releases' ontdekken, woei.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hadden ze tijdje weggehaald, echt kut
Hij heeft altijd wel een bitchfight met iemand. Maar hij is niet zo heel lang terug van een lange ban dacht ikquote:Op zondag 5 januari 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
oh dat wel, maar bank ook niet. of in ieder geval niet snel. muffe oude stof waar al alles in heeft gezeten.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
bed snap ik nog wel, maar stoelen of een bureau, why not
Dat verklaart een deel van zijn 24/7 ongestelde gedrag.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij heeft altijd wel een bitchfight met iemand. Maar hij is niet zo heel lang terug van een lange ban dacht ik
Ik ben blij dat ik hier nu kan posten zonder op de huid te worden gezeten. Dat wilde ik iets te graag uiten, sorry Adames.quote:
Tjacka zou zeggen dat jij ook niet zo erg moet dramaqueenen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat verklaart een deel van zijn 24/7 ongestelde gedrag.
Maar dat is Tjacka. Die ligt 24/7 in zijn apenpak voor de computer omdat hij nu werkeloos is.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Tjacka zou zeggen dat jij ook niet zo erg moet dramaqueenen.
Tjacka heeft ook een sociaal leventje. En hij gaat tenminste wel naar Ajax.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat is Tjacka. Die ligt 24/7 in zijn apenpak voor de computer omdat hij nu werkeloos is.
Ik heb daar geen geld voor. Momenteel ook niet de behoefte om een bijbaantje te zoeken.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Tjacka heeft ook een sociaal leventje. En hij gaat tenminste wel naar Ajax.
Je hebt geen geld voor een sociaal leven?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen geld voor. Momenteel ook niet de behoefte om een bijbaantje te zoeken.
Omdat ik geen geld nodig heb.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt geen geld voor een sociaal leven?
Bed niet, bank kan welquote:
Je koopt nooit wat?quote:
Je hebt geen sociaal leven nodig?quote:
niet de behoefte, de teringquote:Op zondag 5 januari 2014 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen geld voor. Momenteel ook niet de behoefte om een bijbaantje te zoeken.
Geen boeken? Films? Bioscoopjes? Kleding? Reisjes?quote:
Kusje in je nekquote:Op zondag 5 januari 2014 00:08 schreef Muto het volgende:
Maar hé. Ik ga pitten.
Kusjes op jullie oor.
Films download ik wel, voor kleding ga ik nog wel naar de stad ja, boeken vind ik niet zo boeiend.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen boeken? Films? Bioscoopjes? Kleding? Reisjes?
Je wilt toch soms wel `iets'' kopen
Toto zou het volgende plaatsen:quote:Op zondag 5 januari 2014 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:08 schreef Muto het volgende:
Maar hé. Ik ga pitten.
Kusjes op jullie oor.
Dat kan.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Toto zou het volgende plaatsen:
[ afbeelding ]
Bartquote:Op zondag 5 januari 2014 00:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Toto zou het volgende plaatsen:
[ afbeelding ]
dat is zwolle volgens mijquote:Op zondag 5 januari 2014 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Probleemwijken Woensel-West über alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |