Echt? Ik dacht dat jij wel van de koopjes wasquote:
Echt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
Ik schat dat ik zo'n ¤3000,- kwijt was voor alles wat ik hier heb. Incl verf.
Betekent niet dat het tweedehands moet zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat jij wel van de koopjes was
ja maar jij kocht vet dure dingenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
Waarom zou het niet tweedehands mogen zijn?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Betekent niet dat het tweedehands moet zijn.
Dat is wel duur manquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
Mijn bank is dan ook huge.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar jij kocht vet dure dingen
ik weet nog wel die bank destijds
Omdat ik het geld ervoor had (jaar lang twee bijbaantjes gehad) en daarnaast gewoon van nieuwe spullen houd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou het niet tweedehands mogen zijn?
Hm, genoeg tweedehands spullen die ook mooi zijn hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat ik het geld ervoor had (jaar lang twee bijbaantjes gehad) en daarnaast gewoon van nieuwe spullen houd.
Trustenquote:
Truste.quote:
Slaap lekkerquote:
Zoveel geld heb ik niet eens uitgegeven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, genoeg tweedehands spullen die ook mooi zijn hoorEn kan je veel meer uitgeven
Haha ja ieders eigen keuze tochquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zoveel geld heb ik niet eens uitgegeven.En nogmaals: meer dan genoeg geld gespaard.
Hoelang moet je nog?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:54 schreef Muto het volgende:
Ik hoop wel snel uit huis te gaan. Scriptie afronden, baan krijgen en weg.
Geen idee, schat ongeveer 3 maanden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |