SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door McNulty op 04-01-2014 23:45:27 ]we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Zou Britanny Renner in OP zetten. Nu niet meer.quote:
wdjv?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die Magrebijnse in WDJV is echt mooi man. Ze heeft ook zo'n gap trouwens.
was al achter toen ik typtequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat draag jij vandaag topic in LIF.
wow Nulty bruh, nomsayiin?quote:
ow man zoveel spijt van gisteren, als een man walk of shame heeft, dan was dat gisteren wel. Ik ga hier never nooit zeggen waar ik gisteren wasquote:
u gaybarin brah?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
ow man zoveel spijt van gisteren, als een man walk of shame heeft, dan was dat gisteren wel. Ik ga hier never nooit zeggen waar ik gisteren was
Suggereer je dat Montelly iemand een brojob heeft gegeven?quote:
pfff..bonaparte & gaypalace been there done that.quote:
ik heb weleens voorstel van een gast af moeten slaan, dead srs.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Suggereer je dat Montelly iemand een brojob heeft gegeven?
Weenieman.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Suggereer je dat Montelly iemand een brojob heeft gegeven?
Fuck die kleding.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
Beetje hipsterkleding wel die chick.
Ik heb gehoord dat je als barman in een gaybar ziek goede tips krijgt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
pfff..bonaparte & gaypalace been there done that.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:39 schreef Montelly het volgende:
JB stop met foto's naar mij te dm'en
[ afbeelding ]
Heeft ze niet. JB is een booty hater, ik geloof niet echt dat ze een ass heeft.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:39 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Sry wilde gwn ff mn nieuwe legging showenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:39 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
wat een nep reetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:39 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je nog zitten?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
ow man zoveel spijt van gisteren, als een man walk of shame heeft, dan was dat gisteren wel. Ik ga hier never nooit zeggen waar ik gisteren was
quote:
waar staat die dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 02:14 schreef McNulty het volgende:
[..]Je had die brazilian grandmother viddy moeten zien van mij.
quote:
Future wifey voor jou.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb trouwens echt een grafhekel aan schreeuwende negerinnen zeg.#nolacist
Weet je wat pas cringe is, van die latina's die dan zo "ai ai aaiiiiii" schreeuwenquote:Op zondag 5 januari 2014 02:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb trouwens echt een grafhekel aan schreeuwende negerinnen zeg.#nolacist
quote:
Kill it with fucking fire.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Weet je wat pas cringe is, van die latina's die dan zo "ai ai aaiiiiii" schreeuwen
Ik vond die rechter chick altijd nice, totdat ik deze video zagquote:
Ze ziet er zeau faut uit he gappie.quote:Op zondag 5 januari 2014 03:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vond die rechter chick altijd nice, totdat ik deze video zag
http://instagram.com/p/e5p1qAGWTo/#
(kijken op eigen risico, had bijna mn telefoon kapot gegooid)
Neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Ben ik een autist omdat ik een heule lieve fokster heb uitgenodigd op mijn verjaardag?
Ja, hoe de fuck weet jij dat idd?quote:
Hoe zou dat nu komen.quote:Op zondag 5 januari 2014 09:54 schreef Weissman het volgende:
Waarom krijg ik DM's met ''hey weissman''
quote:Op zondag 5 januari 2014 03:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vond die rechter chick altijd nice, totdat ik deze video zag
http://instagram.com/p/e5p1qAGWTo/#
(kijken op eigen risico, had bijna mn telefoon kapot gegooid)
Zoveel vrouwen zijn er hier niet om uit te nodigen en weten allemaal dat Fanta JB en G.R.S. niet mag dus moet ze jou wel hebben uitgenodigd.quote:Op zondag 5 januari 2014 08:44 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ja, hoe de fuck weet jij dat idd?
quote:Op zondag 5 januari 2014 12:27 schreef Montelly het volgende:
2014, het wordt tijd voor een nieuwe UI.
tattas be likequote:Op zondag 5 januari 2014 12:20 schreef Ethanolic het volgende:
Ik moet er nooit echt om lachen.
Maarja
Leuk staaltje reductief redeneren, maar IrCute werd gewoon in deze reeks uitgenodigd. Ik ben volgensmij de enige persoon die dat onthouden heeft.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zoveel vrouwen zijn er hier niet om uit te nodigen en weten allemaal dat Fanta JB en G.R.S. niet mag dus moet ze jou wel hebben uitgenodigd.
lol dutch people?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:33 schreef VMSDKR het volgende:
haha kk die website.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey Weidmanquote:
Etha be likequote:
Tattas be likequote:
Speciaal voor jou.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:00 schreef Drinky het volgende:
"tattas be like" is een grotere kanker dan "hey weissman"
Een stapel koekjes op tafel kan nooit man. Tattas be like hier heb je één koekje voor bij de koffie en nu stop ik ze weer terug in de kast.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Speciaal voor jou gemaakt. trolololol.
[ afbeelding ]
Maar, maar ik had die foto uitgekozen vanwege dat oudbollige koffiemokje.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een stapel koekjes op tafel kan nooit man. Tattas be like hier heb je één koekje voor bij de koffie en nu stop ik ze weer terug in de kast.
JB be like.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tattas be like
Quality time met BF/GF in Maastricht
ahahahahah ik ga stukquote:Op zondag 5 januari 2014 14:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
JB be like.
Etha zuigt een ruft uit mijn aarsch.
Heerlijk togquote:Op zondag 5 januari 2014 13:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tattas be like
Quality time met BF/GF in Maastricht
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:28 schreef VMSDKR het volgende:
Sapstengel be like
37 graden en een gat? Let's go.
21?quote:Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn, son. Morgen word ik alweer 21. Eindelijk volwassen. xD Moet zeggen dat ik mij nog best jong voel.
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn, son. Morgen word ik alweer 21. Eindelijk volwassen. xD Moet zeggen dat ik mij nog best jong voel.
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een stapel koekjes op tafel kan nooit man. Tattas be like hier heb je één koekje voor bij de koffie en nu stop ik ze weer terug in de kast.
Serieus bro, 21? Ik dacht dat jij een stuk ouder was.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja precies, dat dus.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:42 schreef Sapstengel het volgende:
21 is ook nog best jong toch. Had altijd gedacht dat je ouder was Yuri.
Dit over jezelf makenquote:Op zondag 5 januari 2014 14:51 schreef McNulty het volgende:
McNutty be like.
G.R.S. waar blijft mijn couscous.
VMGDKR be like.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:28 schreef VMSDKR het volgende:
Sapstengel be like
37 graden en een gat? Let's go.
Etha be like.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit over jezelf makenZelfs jij bent beter dan dat.
Vind ik wel, maar je hoort toch altijd van die mensen die 21/22/23 worden en zich gelijk oud voelen en zo.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:42 schreef Sapstengel het volgende:
21 is ook nog best jong toch. Had altijd gedacht dat je ouder was Yuri.
Zie boven. Als ik kan sowieso. Morgen begint school ook weer.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]en nu verwacht je zeker dat we je morgen gaan feliciteren? C'mon Yuri, je kan een potje FIFA 13 verwachten.
Etha be likequote:Op zondag 5 januari 2014 14:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit over jezelf makenZelfs jij bent beter dan dat.
deze?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja, ben nog een jonge spruit.
[..]
Vind ik wel, maar je hoort toch altijd van die mensen die 21/22/23 worden en zich gelijk oud voelen en zo.
[..]
Zie boven. Als ik kan sowieso. Morgen begint school ook weer.
[..]
Etha be like
"Ik draag Timberlands want dan lijk ik 3cm langer."
quote:
Tattas be like wow kijk die assquote:Op zondag 5 januari 2014 15:32 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit. Wel een zieke zandloperfiguur.quote:
10/10 thxquote:Op zondag 5 januari 2014 15:32 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Doe gewoon linkje ipv een speurtocht uit te zetten.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ga naar /gonewild en check die pics van deze post "35[f], I like my orange sweater."; serieus de mooiste die ik ooit gezien heb. Goddamn.
Hoezo leuk koppie tochquote:
Volgens mij mag dat niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Doe gewoon linkje ipv een speurtocht uit te zetten.
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Etha be like
"Ik draag Timberlands want dan lijk ik 3cm langer."
link man wat is dit.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ga naar /gonewild en check die pics van deze post "35[f], I like my orange sweater."; serieus de mooiste die ik ooit gezien heb. Goddamn.
Hahahaha.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
Yuri be like
'op internet ben ik 188, IRL ben ik 181'
Ik wou een link posten maar heb geen zin in een ban ja!quote:
Damn. Nog een paar kg en het hangt over dr knieeenquote:Op zondag 5 januari 2014 16:09 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Fat girls be like vandaag gesport dus mag nu weer even snoepen.
Same?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:09 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Fat girls be like vandaag gesport dus mag nu weer even snoepen.
Goddamn man. Als zij afvalt is ze sowieso erg mooi.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha ja dat is dezelfde.
Goede selectie desserts ook..
[ afbeelding ]
Wedden dat zij alles doet om hem seksueel te behagen.quote:
Nulty weet hetquote:Op zondag 5 januari 2014 16:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wedden dat zij alles doet om hem seksueel te behagen.
glazuur op dr gezicht niks geks.quote:
Kga je misseh bro!quote:
Haar reet is best wel breed.quote:
Tsssk. Jij post viddy's die ik al maanden of weken terug had gepost.quote:
Ja die is erg die filmquote:Op zondag 5 januari 2014 16:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goddamn man. Als zij afvalt is ze sowieso erg mooi.
Check deze film: Feed (2005) - IMDb
dat blonde mokkel dat zenet niet laat zienquote:Op zondag 5 januari 2014 15:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahaha, echt hé. Fucking freak ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja die is erg die film
Feeeeed meeeh.
Oeh, its a bit salt... Chug chug
Blijkt het mensenvet te zijn
Zeg gwn patat dan joh hommo.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:01 schreef Champy het volgende:
Zo, de verse friet is weer gesneden
[ afbeelding ]
#feeder
Onder de rivieren he, dus frietquote:
Niet jinxen montelly. Zo roep je juist een ban over hem af.quote:
Je moet kijken naar 'unicorn' nog wat user. Zij heeft echt het perfecte lichaam. hoe een vrouw er uit hoort te zien.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mal Malloy welke versie kies jij?quote:
Haar kont ziet er gek uit op de meeste pics, maar zou de tweede kiezen als het moest.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mal Malloy welke versie kies jij?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haar kont ziet er gek uit op de meeste pics, maar zou de tweede kiezen als het moest.
ik NSB'er gewoon iedereen, cum at mequote:Op zondag 5 januari 2014 17:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Niet jinxen montelly. Zo roep je juist een ban over hem af.
Gwn is normal. No biggie. Gwn gnieten weetjuh.
Wat is dese? Hoef geen brojob.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik NSB'er gewoon iedereen, cum at me
Was laatst bij de Burgerking, 7 euro voor een maaltijd.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:15 schreef Drinky het volgende:
Wat mij net toch overkwam.
Ik bestel een menu bij de BK, ze hebben aanbieding: burger, drankje en friet voor 1,50 euro.
Ik zeg: ja doe maar zonder friet en met een chicken nugget burger.
krijg ik verdomme gewoon een cheeseburger.
Wel opgegeten.
bestel nog een keer.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:15 schreef Drinky het volgende:
Ik bestel een menu bij de BK, ze hebben aanbieding: burger, drankje en friet voor 1,50 euro.
Wel opgegeten.
in je boxer, jaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:19 schreef Krabs2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natty.
Bronson is een fokking dope film. Moet je gezien hebben.quote:
De echte Bronsonquote:Op zondag 5 januari 2014 18:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Bronson is een fokking dope film. Moet je gezien hebben.
Morgen 9 uur tentamen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:45 schreef Montelly het volgende:
Morgen gewoon weer om 07:00 op de zaakFML,
Wel lekker koffie weer![]()
[ afbeelding ]
Deze? Je kan veel over Fit4free zeggen, maar goedkoop is het welquote:Op zondag 5 januari 2014 18:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Basic Fit en F4F reclame's op TV.Ik moet zeggen dat ze sterk inspelen op de voornemens. Best slim.
Nee man. Deze is nog redelijk vet.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:02 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Deze? Je kan veel over Fit4free zeggen, maar goedkoop is het wel
Kom op, kom op, kom op nou.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man. Deze is nog redelijk vet.Die op TV is minder, en die van Basic Fit is al helemaal erg.
ze kunnen beter adverteren met een proefles van Tatjanaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Basic Fit en F4F reclame's op TV.Ik moet zeggen dat ze sterk inspelen op de voornemens. Best slim.
Ik zou dr een emmer geven om uit te vreten.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zou geven?
P.s. haar tepels wijzen allebei een andere kant op
Daar kan ze niet (meer) bij.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik zou dr een emmer geven om uit te vreten.
Denken dat de balie-arbeiders bij fastfood"restaurants" "complexe" bestellingen kunnen handelenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:15 schreef Drinky het volgende:
Wel opgegeten.
'they told me I could become anything, so I became a balloon'quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zou geven?
P.s. haar tepels wijzen allebei een andere kant op
moet aan mijn kcals denken mattie, vandaar ook geen friet en cocaine zero.quote:
Die bolle vent op het einde met als beroep "free fighter"quote:Op zondag 5 januari 2014 19:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man. Deze is nog redelijk vet.Die op TV is minder, en die van Basic Fit is al helemaal erg.
Train More is best prima. Helemaal voor die prijs.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:22 schreef CarbonC het volgende:
Hardcore gym >> Train More >> Basic Fit >> Fit For Free.
jij kan alles hebbenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
moet aan mijn kcals denken mattie, vandaar ook geen friet en cocaine zero.
Nu koolvis in de oven #genieten
mature.nl voor de echte oma'squote:Op zondag 5 januari 2014 19:59 schreef McNulty het volgende:
Zo fokt op deze. Sowieso gaan fappen wanneer je hele kop in beeld is geweest.![]()
"World star"quote:Op zondag 5 januari 2014 20:28 schreef McNulty het volgende:
That escalated quickly, gotdamn.
Die kinderen![]()
![]()
![]()
Damn.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:28 schreef McNulty het volgende:
Die kinderen![]()
![]()
![]()
Ik las supermanlets rip clothes offquote:Op zondag 5 januari 2014 20:28 schreef McNulty het volgende:
Die kinderen![]()
![]()
![]()
wtf, 21 pas? Dacht dat je 24 ofzo was. In ieder geval ouder dan ikquote:Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb geduldquote:Op zondag 5 januari 2014 14:51 schreef McNulty het volgende:
McNutty be like.
G.R.S. waar blijft mijn couscous.
ik zei toch,bestel nog een keerquote:Op zondag 5 januari 2014 21:22 schreef Drinky het volgende:
Paddo's jongens.
Merk er vrij weinig van terwijl iedereen spaced. Ik krijg er wel honger van.
BB cravings
ja ga niet nog meer geld aan die zooi uitgeven.quote:
haha, je hebt het vaak over de mac of BKquote:Op zondag 5 januari 2014 21:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja ga niet nog meer geld aan die zooi uitgeven.
Ben ook de enige van m'n vrienden die het lekker vind om die shit te eten, ben niet gek toch?
Sappie is ook zo'n junkfoodjunk.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haha, je hebt het vaak over de mac of BK
Haha, ja. Geestelijk gezien voel ik mij wel weer ouder though.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
wtf, 21 pas? Dacht dat je 24 ofzo was. In ieder geval ouder dan ik
[..]
Heb geduld
vandaag eigenlijk weer eerste keer in anderhalve week ofzo. Al kk lang niet naar die shit geweest en beter houden we dat zo. Goedkoop uit eten hier.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haha, je hebt het vaak over de mac of BK
Wolverine?quote:
nee, over junkfoodquote:Op zondag 5 januari 2014 21:56 schreef Drinky het volgende:
Wacht, hebben we het hier nog over paddo's?
Lol. Heb er een blikje van gehaald vandaag. Beetje lekker?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ja wel eens gehad bij m'n oma die het altijd uitsprak als "kor-net bief". Is gewoon een soort spam/smac, van die ingeblikte shit.
fukking creep is dat danquote:
Fucking zoute stront in blik. Gooi het weg svp.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand hier ooit Corned Beef gegeten?
Ja is wel okay maar het is wel echt poverty stijl vlees tbh. Kan evt wel op brood of door de pastasausquote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Heb er een blikje van gehaald vandaag. Beetje lekker?
Mits je er vaak genoeg komt. Verder geef ik zelf ook aan dat het de beste budgetgym is.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:45 schreef Push. het volgende:
[..]
Train More is best prima. Helemaal voor die prijs.
Dit. 100% gore bagger en alles behalve kwaliteitsvlees.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:18 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Fucking zoute stront in blik. Gooi het weg svp.
Lol he nattyquote:
Ik luister bijna elke vrijdagavond tussen 21-23 Rinse FM. Plastician draait dan zulke vette platen.quote:
GODDAMN. Die eerste track gelijk al; "Love is a battlefield".quote:Op zondag 5 januari 2014 22:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik luister bijna elke vrijdagavond tussen 21-23 Rinse FM. Plastician draait dan zulke vette platen.
Je moet die van 6 december ook luisteren, dat zijn de 2 besten van het hele jaar.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
GODDAMN. Die eerste track gelijk al; "Love is a battlefield".Fucking genius.
ok, dan ga ik wel even verder spacenquote:
Waar vind ik The Nutritional Science of teh Couscous? Want als ik op een iemand hier moet w8ten jongeh.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef IrCute het volgende:
Haha, voor mijn aankomende semester moet ik voor Nutrition het boek ''The Science of nutrition'' gebruiken. Dat boek heb ik al helemaal gelezen 2 jaar geledenEasy A.
Begin Eens op een willekeurige receptensite. Alsof couscous koken zo ingewikkeld is. En nee, daar heb je echt geen Knorr Wereldgerechten voor nodig. Oefening baart kunst. Als je een beetje wil kunnen koken moet je gewoon shit proberen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waar vind ik The Nutritional Science of teh Couscous? Want als ik op een iemand hier moet w8ten jongeh.
Ik vraag wel aan mijn moeder of ze couscous voor je maaktquote:Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waar vind ik The Nutritional Science of teh Couscous? Want als ik op een iemand hier moet w8ten jongeh.
"Hey ma kan je couscous voor McNul?"quote:Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik vraag wel aan mijn moeder of ze couscous voor je maakt
Serieus? The Bourne Legacy pas gezien. Schijtfilm was dat zeg.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:16 schreef Jahr00n het volgende:
wat een boutfilm is jackass bad grandpa zegallemachtig
trap is mijn guilty pleasurequote:Op zondag 5 januari 2014 22:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik luister bijna elke vrijdagavond tussen 21-23 Rinse FM. Plastician draait dan zulke vette platen.
alle bourne films zijn goed manquote:Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Serieus? The Bourne Legacy pas gezien. Schijtfilm was dat zeg.
Met Matt Damon wel. Die laatste vond ik meh.quote:
Inbe4 gew eten wat de pot schaftquote:Op zondag 5 januari 2014 23:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Begin Eens op een willekeurige receptensite. Alsof couscous koken zo ingewikkeld is. En nee, daar heb je echt geen Knorr Wereldgerechten voor nodig. Oefening baart kunst. Als je een beetje wil kunnen koken moet je gewoon shit proberen.
Nah, geen guilty pleasure. Goede trvp is gewoon goed. GANZ is inderdaad een baas. Heeft nu getekent bij Sony hè.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
trap is mijn guilty pleasure
tevens GANZ
Wat weet jij dan van couscous Brad Pitt?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef Jahr00n het volgende:
mensen die couscous in kokend water leggen en verder niks mee doen
nee trap is fout, gelezen ja, hoop dat ie wel een beetje bezig blijft zoals nu, altijd lachen met previews op FB enzoquote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nah, geen guilty pleasure. Goede trvp is gewoon goed. GANZ is inderdaad een baas. Heeft nu getekent bij Sony hè.
Alsof zij weet wat fok isquote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
"Hey ma kan je couscous voor McNul?"
-"Wie?"
"McNulty, een fokneger."
-"Fuck neger?!"
Jeremy Renner <3quote:Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Serieus? The Bourne Legacy pas gezien. Schijtfilm was dat zeg.
1 dag in de week bij moeders etenquote:
je moet een koeskoes pan hebben voor de ekte goede kwaliteit koeskoesquote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat weet jij dan van couscous Brad Pitt?
Nee man, fout bestaat niet. Die standaard 808 kicks onder vertraagd original zijn fout maar echt goede trap is niet fout. Echt niet. Nee man.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee trap is fout, gelezen ja, hoop dat ie wel een beetje bezig blijft zoals nu, altijd lachen met previews op FB enzo
Kende ik wel, maar vind ik saai. Liever dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
boks brah jij weetzquote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je moet een koeskoes pan hebben voor de ekte goede kwaliteit koeskoes
https://twitter.com/lisaaavdwquote:
Neger toevallig?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:34 schreef no1uknow het volgende:
9/10 ze is blond daar heb ik een zwak voor, verlies veel rationaliteit bij blonde vrouwen
In The Town vond ik hem sterk acteren. In de Hurt Locker was hij ook wel aardig.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Alsof zij weet wat fok is
[..]
Jeremy Renner <3
facepalm.jpgquote:
Ok ok Hitler.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol nee blond haar blauwe ogen
arische ras
je moet het maken met aardappelpuree en uien, dan het je usa ontbijtquote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Heb er een blikje van gehaald vandaag. Beetje lekker?
dit, vandaag gekeken, ik wil mijn tijd terugquote:Op zondag 5 januari 2014 23:16 schreef Jahr00n het volgende:
wat een boutfilm is jackass bad grandpa zegallemachtig
Youu betchaaquote:Op maandag 6 januari 2014 00:02 schreef VMSDKR het volgende:
Als de volgende OP mij weer in de volgende OP wil zetten. Tnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |