mature.nl voor de echte oma'squote:Op zondag 5 januari 2014 19:59 schreef McNulty het volgende:
Zo fokt op deze. Sowieso gaan fappen wanneer je hele kop in beeld is geweest.![]()
"World star"quote:Op zondag 5 januari 2014 20:28 schreef McNulty het volgende:
That escalated quickly, gotdamn.
Die kinderen![]()
![]()
![]()
Damn.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:28 schreef McNulty het volgende:
Die kinderen![]()
![]()
![]()
Ik las supermanlets rip clothes offquote:Op zondag 5 januari 2014 20:28 schreef McNulty het volgende:
Die kinderen![]()
![]()
![]()
wtf, 21 pas? Dacht dat je 24 ofzo was. In ieder geval ouder dan ikquote:Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn, son. Morgen word ik alweer 21. Eindelijk volwassen. xD Moet zeggen dat ik mij nog best jong voel.
Heb geduldquote:Op zondag 5 januari 2014 14:51 schreef McNulty het volgende:
McNutty be like.
G.R.S. waar blijft mijn couscous.
ik zei toch,bestel nog een keerquote:Op zondag 5 januari 2014 21:22 schreef Drinky het volgende:
Paddo's jongens.
Merk er vrij weinig van terwijl iedereen spaced. Ik krijg er wel honger van.
BB cravings
ja ga niet nog meer geld aan die zooi uitgeven.quote:
haha, je hebt het vaak over de mac of BKquote:Op zondag 5 januari 2014 21:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja ga niet nog meer geld aan die zooi uitgeven.
Ben ook de enige van m'n vrienden die het lekker vind om die shit te eten, ben niet gek toch?
Sappie is ook zo'n junkfoodjunk.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haha, je hebt het vaak over de mac of BK
Haha, ja. Geestelijk gezien voel ik mij wel weer ouder though.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
wtf, 21 pas? Dacht dat je 24 ofzo was. In ieder geval ouder dan ik
[..]
Heb geduld
vandaag eigenlijk weer eerste keer in anderhalve week ofzo. Al kk lang niet naar die shit geweest en beter houden we dat zo. Goedkoop uit eten hier.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haha, je hebt het vaak over de mac of BK
Wolverine?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |