Serieus? The Bourne Legacy pas gezien. Schijtfilm was dat zeg.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:16 schreef Jahr00n het volgende:
wat een boutfilm is jackass bad grandpa zegallemachtig
trap is mijn guilty pleasurequote:Op zondag 5 januari 2014 22:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik luister bijna elke vrijdagavond tussen 21-23 Rinse FM. Plastician draait dan zulke vette platen.
alle bourne films zijn goed manquote:Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Serieus? The Bourne Legacy pas gezien. Schijtfilm was dat zeg.
Met Matt Damon wel. Die laatste vond ik meh.quote:
Inbe4 gew eten wat de pot schaftquote:Op zondag 5 januari 2014 23:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Begin Eens op een willekeurige receptensite. Alsof couscous koken zo ingewikkeld is. En nee, daar heb je echt geen Knorr Wereldgerechten voor nodig. Oefening baart kunst. Als je een beetje wil kunnen koken moet je gewoon shit proberen.
Nah, geen guilty pleasure. Goede trvp is gewoon goed. GANZ is inderdaad een baas. Heeft nu getekent bij Sony hè.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
trap is mijn guilty pleasure
tevens GANZ
Wat weet jij dan van couscous Brad Pitt?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef Jahr00n het volgende:
mensen die couscous in kokend water leggen en verder niks mee doen
nee trap is fout, gelezen ja, hoop dat ie wel een beetje bezig blijft zoals nu, altijd lachen met previews op FB enzoquote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nah, geen guilty pleasure. Goede trvp is gewoon goed. GANZ is inderdaad een baas. Heeft nu getekent bij Sony hè.
Alsof zij weet wat fok isquote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
"Hey ma kan je couscous voor McNul?"
-"Wie?"
"McNulty, een fokneger."
-"Fuck neger?!"
Jeremy Renner <3quote:Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Serieus? The Bourne Legacy pas gezien. Schijtfilm was dat zeg.
1 dag in de week bij moeders etenquote:
je moet een koeskoes pan hebben voor de ekte goede kwaliteit koeskoesquote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat weet jij dan van couscous Brad Pitt?
Nee man, fout bestaat niet. Die standaard 808 kicks onder vertraagd original zijn fout maar echt goede trap is niet fout. Echt niet. Nee man.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee trap is fout, gelezen ja, hoop dat ie wel een beetje bezig blijft zoals nu, altijd lachen met previews op FB enzo
Kende ik wel, maar vind ik saai. Liever dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
boks brah jij weetzquote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je moet een koeskoes pan hebben voor de ekte goede kwaliteit koeskoes
https://twitter.com/lisaaavdwquote:
Neger toevallig?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:34 schreef no1uknow het volgende:
9/10 ze is blond daar heb ik een zwak voor, verlies veel rationaliteit bij blonde vrouwen
In The Town vond ik hem sterk acteren. In de Hurt Locker was hij ook wel aardig.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Alsof zij weet wat fok is
[..]
Jeremy Renner <3
facepalm.jpgquote:
Ok ok Hitler.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol nee blond haar blauwe ogen
arische ras
je moet het maken met aardappelpuree en uien, dan het je usa ontbijtquote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Heb er een blikje van gehaald vandaag. Beetje lekker?
dit, vandaag gekeken, ik wil mijn tijd terugquote:Op zondag 5 januari 2014 23:16 schreef Jahr00n het volgende:
wat een boutfilm is jackass bad grandpa zegallemachtig
Youu betchaaquote:Op maandag 6 januari 2014 00:02 schreef VMSDKR het volgende:
Als de volgende OP mij weer in de volgende OP wil zetten. Tnx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |