Ik las supermanlets rip clothes offquote:Op zondag 5 januari 2014 20:28 schreef McNulty het volgende:
That escalated quickly, gotdamn.
Die kinderen![]()
![]()
![]()
wtf, 21 pas? Dacht dat je 24 ofzo was. In ieder geval ouder dan ikquote:Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn, son. Morgen word ik alweer 21. Eindelijk volwassen. xD Moet zeggen dat ik mij nog best jong voel.
Heb geduldquote:Op zondag 5 januari 2014 14:51 schreef McNulty het volgende:
McNutty be like.
G.R.S. waar blijft mijn couscous.
ik zei toch,bestel nog een keerquote:Op zondag 5 januari 2014 21:22 schreef Drinky het volgende:
Paddo's jongens.
Merk er vrij weinig van terwijl iedereen spaced. Ik krijg er wel honger van.
BB cravings
ja ga niet nog meer geld aan die zooi uitgeven.quote:
haha, je hebt het vaak over de mac of BKquote:Op zondag 5 januari 2014 21:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja ga niet nog meer geld aan die zooi uitgeven.
Ben ook de enige van m'n vrienden die het lekker vind om die shit te eten, ben niet gek toch?
Sappie is ook zo'n junkfoodjunk.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haha, je hebt het vaak over de mac of BK
Haha, ja. Geestelijk gezien voel ik mij wel weer ouder though.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
wtf, 21 pas? Dacht dat je 24 ofzo was. In ieder geval ouder dan ik
[..]
Heb geduld
vandaag eigenlijk weer eerste keer in anderhalve week ofzo. Al kk lang niet naar die shit geweest en beter houden we dat zo. Goedkoop uit eten hier.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haha, je hebt het vaak over de mac of BK
Wolverine?quote:
nee, over junkfoodquote:Op zondag 5 januari 2014 21:56 schreef Drinky het volgende:
Wacht, hebben we het hier nog over paddo's?
Lol. Heb er een blikje van gehaald vandaag. Beetje lekker?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ja wel eens gehad bij m'n oma die het altijd uitsprak als "kor-net bief". Is gewoon een soort spam/smac, van die ingeblikte shit.
fukking creep is dat danquote:
Fucking zoute stront in blik. Gooi het weg svp.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand hier ooit Corned Beef gegeten?
Ja is wel okay maar het is wel echt poverty stijl vlees tbh. Kan evt wel op brood of door de pastasausquote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Heb er een blikje van gehaald vandaag. Beetje lekker?
Mits je er vaak genoeg komt. Verder geef ik zelf ook aan dat het de beste budgetgym is.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:45 schreef Push. het volgende:
[..]
Train More is best prima. Helemaal voor die prijs.
Dit. 100% gore bagger en alles behalve kwaliteitsvlees.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:18 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Fucking zoute stront in blik. Gooi het weg svp.
Lol he nattyquote:
Ik luister bijna elke vrijdagavond tussen 21-23 Rinse FM. Plastician draait dan zulke vette platen.quote:
GODDAMN. Die eerste track gelijk al; "Love is a battlefield".quote:Op zondag 5 januari 2014 22:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik luister bijna elke vrijdagavond tussen 21-23 Rinse FM. Plastician draait dan zulke vette platen.
Je moet die van 6 december ook luisteren, dat zijn de 2 besten van het hele jaar.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
GODDAMN. Die eerste track gelijk al; "Love is a battlefield".Fucking genius.
ok, dan ga ik wel even verder spacenquote:
Waar vind ik The Nutritional Science of teh Couscous? Want als ik op een iemand hier moet w8ten jongeh.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef IrCute het volgende:
Haha, voor mijn aankomende semester moet ik voor Nutrition het boek ''The Science of nutrition'' gebruiken. Dat boek heb ik al helemaal gelezen 2 jaar geledenEasy A.
Begin Eens op een willekeurige receptensite. Alsof couscous koken zo ingewikkeld is. En nee, daar heb je echt geen Knorr Wereldgerechten voor nodig. Oefening baart kunst. Als je een beetje wil kunnen koken moet je gewoon shit proberen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waar vind ik The Nutritional Science of teh Couscous? Want als ik op een iemand hier moet w8ten jongeh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |