Etha be like.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit over jezelf makenZelfs jij bent beter dan dat.
Vind ik wel, maar je hoort toch altijd van die mensen die 21/22/23 worden en zich gelijk oud voelen en zo.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:42 schreef Sapstengel het volgende:
21 is ook nog best jong toch. Had altijd gedacht dat je ouder was Yuri.
Zie boven. Als ik kan sowieso. Morgen begint school ook weer.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]en nu verwacht je zeker dat we je morgen gaan feliciteren? C'mon Yuri, je kan een potje FIFA 13 verwachten.
Etha be likequote:Op zondag 5 januari 2014 14:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit over jezelf makenZelfs jij bent beter dan dat.
deze?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja, ben nog een jonge spruit.
[..]
Vind ik wel, maar je hoort toch altijd van die mensen die 21/22/23 worden en zich gelijk oud voelen en zo.
[..]
Zie boven. Als ik kan sowieso. Morgen begint school ook weer.
[..]
Etha be like
"Ik draag Timberlands want dan lijk ik 3cm langer."
quote:
Tattas be like wow kijk die assquote:Op zondag 5 januari 2014 15:32 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit. Wel een zieke zandloperfiguur.quote:
10/10 thxquote:Op zondag 5 januari 2014 15:32 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Doe gewoon linkje ipv een speurtocht uit te zetten.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ga naar /gonewild en check die pics van deze post "35[f], I like my orange sweater."; serieus de mooiste die ik ooit gezien heb. Goddamn.
Hoezo leuk koppie tochquote:
Volgens mij mag dat niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Doe gewoon linkje ipv een speurtocht uit te zetten.
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Etha be like
"Ik draag Timberlands want dan lijk ik 3cm langer."
link man wat is dit.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ga naar /gonewild en check die pics van deze post "35[f], I like my orange sweater."; serieus de mooiste die ik ooit gezien heb. Goddamn.
Hahahaha.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
Yuri be like
'op internet ben ik 188, IRL ben ik 181'
Ik wou een link posten maar heb geen zin in een ban ja!quote:
Damn. Nog een paar kg en het hangt over dr knieeenquote:Op zondag 5 januari 2014 16:09 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Fat girls be like vandaag gesport dus mag nu weer even snoepen.
Same?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:09 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Fat girls be like vandaag gesport dus mag nu weer even snoepen.
Goddamn man. Als zij afvalt is ze sowieso erg mooi.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha ja dat is dezelfde.
Goede selectie desserts ook..
[ afbeelding ]
Wedden dat zij alles doet om hem seksueel te behagen.quote:
Nulty weet hetquote:Op zondag 5 januari 2014 16:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wedden dat zij alles doet om hem seksueel te behagen.
glazuur op dr gezicht niks geks.quote:
Kga je misseh bro!quote:
Haar reet is best wel breed.quote:
Tsssk. Jij post viddy's die ik al maanden of weken terug had gepost.quote:
Ja die is erg die filmquote:Op zondag 5 januari 2014 16:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goddamn man. Als zij afvalt is ze sowieso erg mooi.
Check deze film: Feed (2005) - IMDb
dat blonde mokkel dat zenet niet laat zienquote:Op zondag 5 januari 2014 15:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahaha, echt hé. Fucking freak ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja die is erg die film
Feeeeed meeeh.
Oeh, its a bit salt... Chug chug
Blijkt het mensenvet te zijn
Zeg gwn patat dan joh hommo.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:01 schreef Champy het volgende:
Zo, de verse friet is weer gesneden
[ afbeelding ]
#feeder
Onder de rivieren he, dus frietquote:
Niet jinxen montelly. Zo roep je juist een ban over hem af.quote:
Je moet kijken naar 'unicorn' nog wat user. Zij heeft echt het perfecte lichaam. hoe een vrouw er uit hoort te zien.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mal Malloy welke versie kies jij?quote:
Haar kont ziet er gek uit op de meeste pics, maar zou de tweede kiezen als het moest.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mal Malloy welke versie kies jij?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haar kont ziet er gek uit op de meeste pics, maar zou de tweede kiezen als het moest.
ik NSB'er gewoon iedereen, cum at mequote:Op zondag 5 januari 2014 17:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Niet jinxen montelly. Zo roep je juist een ban over hem af.
Gwn is normal. No biggie. Gwn gnieten weetjuh.
Wat is dese? Hoef geen brojob.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik NSB'er gewoon iedereen, cum at me
Was laatst bij de Burgerking, 7 euro voor een maaltijd.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:15 schreef Drinky het volgende:
Wat mij net toch overkwam.
Ik bestel een menu bij de BK, ze hebben aanbieding: burger, drankje en friet voor 1,50 euro.
Ik zeg: ja doe maar zonder friet en met een chicken nugget burger.
krijg ik verdomme gewoon een cheeseburger.
Wel opgegeten.
bestel nog een keer.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:15 schreef Drinky het volgende:
Ik bestel een menu bij de BK, ze hebben aanbieding: burger, drankje en friet voor 1,50 euro.
Wel opgegeten.
in je boxer, jaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:19 schreef Krabs2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natty.
Bronson is een fokking dope film. Moet je gezien hebben.quote:
De echte Bronsonquote:Op zondag 5 januari 2014 18:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Bronson is een fokking dope film. Moet je gezien hebben.
Morgen 9 uur tentamen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:45 schreef Montelly het volgende:
Morgen gewoon weer om 07:00 op de zaakFML,
Wel lekker koffie weer![]()
[ afbeelding ]
Deze? Je kan veel over Fit4free zeggen, maar goedkoop is het welquote:Op zondag 5 januari 2014 18:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Basic Fit en F4F reclame's op TV.Ik moet zeggen dat ze sterk inspelen op de voornemens. Best slim.
Nee man. Deze is nog redelijk vet.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:02 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Deze? Je kan veel over Fit4free zeggen, maar goedkoop is het wel
Kom op, kom op, kom op nou.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man. Deze is nog redelijk vet.Die op TV is minder, en die van Basic Fit is al helemaal erg.
ze kunnen beter adverteren met een proefles van Tatjanaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Basic Fit en F4F reclame's op TV.Ik moet zeggen dat ze sterk inspelen op de voornemens. Best slim.
Ik zou dr een emmer geven om uit te vreten.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zou geven?
P.s. haar tepels wijzen allebei een andere kant op
Daar kan ze niet (meer) bij.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik zou dr een emmer geven om uit te vreten.
Denken dat de balie-arbeiders bij fastfood"restaurants" "complexe" bestellingen kunnen handelenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:15 schreef Drinky het volgende:
Wel opgegeten.
'they told me I could become anything, so I became a balloon'quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zou geven?
P.s. haar tepels wijzen allebei een andere kant op
moet aan mijn kcals denken mattie, vandaar ook geen friet en cocaine zero.quote:
Die bolle vent op het einde met als beroep "free fighter"quote:Op zondag 5 januari 2014 19:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man. Deze is nog redelijk vet.Die op TV is minder, en die van Basic Fit is al helemaal erg.
Train More is best prima. Helemaal voor die prijs.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:22 schreef CarbonC het volgende:
Hardcore gym >> Train More >> Basic Fit >> Fit For Free.
jij kan alles hebbenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
moet aan mijn kcals denken mattie, vandaar ook geen friet en cocaine zero.
Nu koolvis in de oven #genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |