quote:Op zondag 5 januari 2014 14:28 schreef VMSDKR het volgende:
Sapstengel be like
37 graden en een gat? Let's go.
21?quote:Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn, son. Morgen word ik alweer 21. Eindelijk volwassen. xD Moet zeggen dat ik mij nog best jong voel.
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn, son. Morgen word ik alweer 21. Eindelijk volwassen. xD Moet zeggen dat ik mij nog best jong voel.
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een stapel koekjes op tafel kan nooit man. Tattas be like hier heb je één koekje voor bij de koffie en nu stop ik ze weer terug in de kast.
Serieus bro, 21? Ik dacht dat jij een stuk ouder was.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja precies, dat dus.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:42 schreef Sapstengel het volgende:
21 is ook nog best jong toch. Had altijd gedacht dat je ouder was Yuri.
Dit over jezelf makenquote:Op zondag 5 januari 2014 14:51 schreef McNulty het volgende:
McNutty be like.
G.R.S. waar blijft mijn couscous.
VMGDKR be like.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:28 schreef VMSDKR het volgende:
Sapstengel be like
37 graden en een gat? Let's go.
Etha be like.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit over jezelf makenZelfs jij bent beter dan dat.
Vind ik wel, maar je hoort toch altijd van die mensen die 21/22/23 worden en zich gelijk oud voelen en zo.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:42 schreef Sapstengel het volgende:
21 is ook nog best jong toch. Had altijd gedacht dat je ouder was Yuri.
Zie boven. Als ik kan sowieso. Morgen begint school ook weer.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]en nu verwacht je zeker dat we je morgen gaan feliciteren? C'mon Yuri, je kan een potje FIFA 13 verwachten.
Etha be likequote:Op zondag 5 januari 2014 14:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit over jezelf makenZelfs jij bent beter dan dat.
deze?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja, ben nog een jonge spruit.
[..]
Vind ik wel, maar je hoort toch altijd van die mensen die 21/22/23 worden en zich gelijk oud voelen en zo.
[..]
Zie boven. Als ik kan sowieso. Morgen begint school ook weer.
[..]
Etha be like
"Ik draag Timberlands want dan lijk ik 3cm langer."
quote:
Tattas be like wow kijk die assquote:Op zondag 5 januari 2014 15:32 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit. Wel een zieke zandloperfiguur.quote:
10/10 thxquote:Op zondag 5 januari 2014 15:32 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Doe gewoon linkje ipv een speurtocht uit te zetten.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ga naar /gonewild en check die pics van deze post "35[f], I like my orange sweater."; serieus de mooiste die ik ooit gezien heb. Goddamn.
Hoezo leuk koppie tochquote:
Volgens mij mag dat niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Doe gewoon linkje ipv een speurtocht uit te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |